Lol gibi başka bir oyun
58 Cevap2030 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:20:15 

Lol'den biraz sıkıldım arkadaşlar.Başka zevk alarak oynadığınız Online oyun tavsiye edebilirmisiniz ? HoN indirmeyi düşünüyorum fakat item sistemi felan çok karışık.Bide şimdi alıştım Ability Power'a felan.Int,Agi,Str felan görürsem beceremem diye korkuyorum.Lol'den başka zevk alarak oynadığınız online oyun var mı ?


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
198 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:27:46 

bu listeden araştırıp bakabilirsin

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm


_____________________________



0 LOL Mesajı
962 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:28:48 

Bende lol'den sıkılınca hon indirdim.Tamam hon güzel ama zor ve aynı zevki vermiyor ne yazık ki.Lol'den sıkıldıysan yapabileceğin 2 şey var.
1)1 hafta kendini tut LOL oynama sonra oynamak istersin veya oyuna 1 ay gibi bir süre ara ver.(Bu sürede hiç bi oyun lol zevkini vermez)
2)Ranked team kur skypetan arkadaşlarınla lol oynayın

Dota'ya bakmayıda deniyebilirsin ama o da hon gibi.Benim aklıma başka fikir gelmiyor.Ben sıkılınca bunları veya buna benzer şeyler yapıyorum :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EndOfTheRoad -- 8 Mayıs 2012; 15:29:37 >


_____________________________



3594 LOL Mesajı
4582 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:32:15 

Anladığım kadarıyla karışık oyunları sevmiyorsun lol tarzı olarak oyun değil de mmofpslere yönelebilirsin çok kafa yormadan vakit geçirebilirsin.


_____________________________


TR:Support


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:35:08 

Ya aslında korktuğum şey HoN'a başlarsam ilk 1 hafta hiçbir heroyu felan anlayamam skillerinin ne işe yaradığını felan,yanlış item alırsam küfür yemekten korkuyorum.Karthus'a Infinty Edge alan birisi gibi olabilirim HoN'da .Ama eğer zevkli başla derseniz 1-2 hafta içinde internetten felan baka baka oyunu öğrenmeye çalışırım.LoL sıktı çünkü habire aynı şeyleri yapıyormuş gibiyim.Bugünde 5 oyun arka arkaya leaverlar yüzünden kaybedince tak etti artık.Ya HoN, ya da başka bir oyun denemek istiyorum.


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:37:24 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce

Ya aslında korktuğum şey HoN'a başlarsam ilk 1 hafta hiçbir heroyu felan anlayamam skillerinin ne işe yaradığını felan,yanlış item alırsam küfür yemekten korkuyorum.Karthus'a Infinty Edge alan birisi gibi olabilirim HoN'da .Ama eğer zevkli başla derseniz 1-2 hafta içinde internetten felan baka baka oyunu öğrenmeye çalışırım.LoL sıktı çünkü habire aynı şeyleri yapıyormuş gibiyim.Bugünde 5 oyun arka arkaya leaverlar yüzünden kaybedince tak etti artık.Ya HoN, ya da başka bir oyun denemek istiyorum.

HoN öneririm.Hatta beraber de oynayabiliriz istersen vaktim olduğunda.HoN çok kaliteli bir oyundur gerçekten öneririm mesela bir oyuncunun match historysinden herhangi bir maçı hemen indirip izleyebilirsin oynanan her maç kaydedilir replay olarak.Başlardan özel mesaj at LoL ile farklarını anlatırım


_____________________________



0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:47:18 

quote:

Orijinalden alıntı: oktaymert


HoN öneririm.Hatta beraber de oynayabiliriz istersen vaktim olduğunda.HoN çok kaliteli bir oyundur gerçekten öneririm mesela bir oyuncunun match historysinden herhangi bir maçı hemen indirip izleyebilirsin oynanan her maç kaydedilir replay olarak.Başlardan özel mesaj at LoL ile farklarını anlatırım

HoN'da da önerilen itemler felan varmı ? İlk olarak önerilen itemleri felan alırım .Bide IP gibi para sistemi mi var Hon'da heroları ne ile alıyoruz ?


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


1632 LOL Mesajı
2122 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:57:36 

lol gibisini bulamazsın boşuna arama


_____________________________

THE FUTURE IN ORDER


0 LOL Mesajı
1521 Mesaj
8 Mayıs 2012; 15:58:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Aeronautical Engineer

lol gibisini bulamazsın boşuna arama

DOTA 2


_____________________________


FFXIV A Realm Reborn League of Legends Guild Wars 2


1632 LOL Mesajı
2122 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:00:03 

quote:

Orijinalden alıntı: KanameSama


DOTA 2

bi düşüneyim........ fikrim değişmedi


_____________________________

THE FUTURE IN ORDER


0 LOL Mesajı
856 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:18:53 

rise of immortal dene türkiyede pek bilinmiyo ama güzel oyun


122 LOL Mesajı
3908 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:19:12 


quote:

Orijinalden alıntı: KanameSama


DOTA 2

F2P olacakmış galiba ama şimdilik kapalı betada beklemen gerek oynamak için



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"Gözlerimizi kapayıp, yalnız yaşadığımızı varsayamayız. Ülkemizi bir çember içine alıp dünya ile ilgilenmeksizin yaşayamayız. Tersine gelişmiş,uygarlaşmış bir ulus olarak uygarlık alanının üzerinde yaşayacağız: bu yaşam ancak bilim ve fenle olur. bilim ve fen nerede ise oradan alacağız ve ulusun her bireyinin kafasına koyacağız. Bilim ve fen için bağ ve koşul yoktur." M. Kemal Atatürk

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Mayıs 2012; 16:19:57 

smite diye bir oyun çıkıcak ona bak derim


0 LOL Mesajı
2237 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:24:32 

Dota oyna çıkınca Dota2 ama lolun ayırıan yanı dha çizgifilimsidir lol diğerlerinegore onlar dahagerçeksıdır


_____________________________


Our feelings grew faint / What caused our grief and fighting? / Can there be beauty in life? / If you seek it out.
Can there be happiness in life?
Let's seek it.
İlgi duymuyordum. Hiçbir şeye ilgi duymuyordum. Nasıl kaçabileceğime dair hiç fikrim yoktu. Diğerleri yaşamdan tat alıyorlardı hiç olmazsa. Benim anlamadığım bir şeyi anlamışlardı sanki. Bende bir eksiklik vardı belki de. Mümkündü. Sık sık aşağılık duygusuna kapılırdım Onlardan uzak olmayı istiyordum. Gidecek yerim yoktu ama. İntihar? Tanrım, çaba gerektiriyordu. Beş yıl uyumak istiyordum ama izin vermezlerdi.


0 LOL Mesajı
3086 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:34:23 

Land of Chaos var, LOCO diye kısaltılmış bişeydi yanlış hatırlamıyorsam LOL, Dota tarzı MOBA oyunların TPS versiyonu.


_____________________________



0 LOL Mesajı
168 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:42:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce

Lol'den biraz sıkıldım arkadaşlar.Başka zevk alarak oynadığınız Online oyun tavsiye edebilirmisiniz ? HoN indirmeyi düşünüyorum fakat item sistemi felan çok karışık.Bide şimdi alıştım Ability Power'a felan.Int,Agi,Str felan görürsem beceremem diye korkuyorum.Lol'den başka zevk alarak oynadığınız online oyun var mı ?

http://www.own3d.tv/game/League+of+Legends

Stream izle. Oynamak isteyip üşendiğim zamanlarda böyle yapıyorum ben.


_____________________________



0 LOL Mesajı
1521 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:43:58 

quote:

Orijinalden alıntı: 24google



F2P olacakmış galiba ama şimdilik kapalı betada beklemen gerek oynamak için

Biliyorum sitesinde başvurusu var zaten http://blog.dota2.com/ invite için bi kaç sayfa dolduruyosun tabi dolduruken her şey eski DOTA ile alakalı bilgiler.Ben oynamadığım için anlamadım gerçi eski dotacılar daha iyi bilir.


_____________________________


FFXIV A Realm Reborn League of Legends Guild Wars 2


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:49:26 

Ya arkadaşlar Lol'den şimdi çıktım.Veigar 0-11 oynadı.6 Defeat peşpeşe.Oyundan sıkıldım gerçekten.HoN'a baktım grafikleri felan çok hoşuma gitti ama korkuyorum işte.HoN oynayan arkadaşlar, oynaması nasıldır zormudur , çabuk öğrenebilirmiyiz oyunu ? Lütfen yardım edin sıkıntıdan patlıyorum.Sabahtan beri Lol oynadım sadece 1 Victory.4 oyunda leaver,2 oyunda feeder.


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
1003 Mesaj
8 Mayıs 2012; 16:54:16 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce

Lol'den biraz sıkıldım arkadaşlar.Başka zevk alarak oynadığınız Online oyun tavsiye edebilirmisiniz ? HoN indirmeyi düşünüyorum fakat item sistemi felan çok karışık.Bide şimdi alıştım Ability Power'a felan.Int,Agi,Str felan görürsem beceremem diye korkuyorum.Lol'den başka zevk alarak oynadığınız online oyun var mı ?

Takip lol gibi basit olsun avalon heroes falan denedim hon denedim çok kötü geldiler int agi str çok saçma geliyor bana lol gibi kolay eğlenceli ve tanınan bir oyun arıyorum lütfen


_____________________________



0 LOL Mesajı
641 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:16:00 

quote:

Orijinalden alıntı: RanqedKıll


Takip lol gibi basit olsun avalon heroes falan denedim hon denedim çok kötü geldiler int agi str çok saçma geliyor bana lol gibi kolay eğlenceli ve tanınan bir oyun arıyorum lütfen

inş bulursun aradığını.xD


_____________________________

-adımı unutma
-Sadece bir daha duymamak için dua et
-Grimmjow Jaggerjack


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:16:09 

UP.HoN nasıldır arkadaşlar öğrenmesi zaman alır mı ?


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:19:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce


HoN'da da önerilen itemler felan varmı ? İlk olarak önerilen itemleri felan alırım .Bide IP gibi para sistemi mi var Hon'da heroları ne ile alıyoruz ?

HoN DA önerilen itemler var hemde bence LoL dekinden daha iyi.Shopa bastığında birçok kişinin yaptığı guideler çıkıyor bunların hepsi oyuncularınv erdiği oyla üste çıkıyor.Yani mobafire,solomid gibi site gibi birsürü guide önüne çıkıyor istediğini seçiyorsun.En başta spawnlandıgında aldığın itemler core itemler gibi ayrılıyor rehber baya ayrıntılı.LoL gibi IP sistemide var.


_____________________________



0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:20:55 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce

UP.HoN nasıldır arkadaşlar öğrenmesi zaman alır mı ?

DOTA biliyorsan max 2 haftada öğrenirsin.
DOTA bilmiyorsan en başta zor gelebilir HoN.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktaymert -- 8 Mayıs 2012; 17:22:12 >


_____________________________



0 LOL Mesajı
1003 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:21:41 

quote:

Orijinalden alıntı: HypNoTizZe


inş bulursun aradığını.xD

Çok şey istiyorum ama int str agi bana güzel gelmiyor attack damage life steal ability power daha iyi geliyor ve bide lolda itemler falan çok daha kolay bulunur aradığın item falan ama hon avalon böyle değil lol oyna ozaman diyeceksin ama oda sıktı aslında yeni herolar denesem hep rp çekip skın hero alsam sıkılmam ama yazın almayı düşünüyorum şimdilik oyalayacak değişik bir oyun iyi olurdu


_____________________________



 
8 LOL Mesajı
1857 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:21:49 

Dota ya da honu beğenmedim ya başka tarz neler var ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Unranked 30 level hesap alınır..


0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:22:59 

quote:

Orijinalden alıntı: RanqedKıll


Çok şey istiyorum ama int str agi bana güzel gelmiyor attack damage life steal ability power daha iyi geliyor ve bide lolda itemler falan çok daha kolay bulunur aradığın item falan ama hon avalon böyle değil lol oyna ozaman diyeceksin ama oda sıktı aslında yeni herolar denesem hep rp çekip skın hero alsam sıkılmam ama yazın almayı düşünüyorum şimdilik oyalayacak değişik bir oyun iyi olurdu

HoN da aradığın itemi bulmada nasıl zorlandın çok merak ettim doğrusu
Edit:Kolaylık konusunda haklısın bu arada HoN o kadar kolay değil ama cidden item arama konusunda hiçbir zorluk yok amacım burda HoN u savunmak değil



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktaymert -- 8 Mayıs 2012; 17:24:35 >


_____________________________



0 LOL Mesajı
1003 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:26:01 

quote:

Orijinalden alıntı: oktaymert


HoN da aradığın itemi bulmada nasıl zorlandın çok merak ettim doğrusu
Edit:Kolaylık konusunda haklısın bu arada HoN o kadar kolay değil ama cidden item arama konusunda hiçbir zorluk yok amacım burda HoN u savunmak değil

Aradığım itemii bulmayı geçtim intelligence str agi falan hiç hoşuma gitmedi + heroların türlerini ( ad mi ap mi support mu falan ve hangi itemleri dizeceğimi bilemediğim için sevmedim)


_____________________________



0 LOL Mesajı
1021 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:26:01 

Daha once dota oynadıysan unut gitsin dota 2 yi baska oyunlara yonel bence. Belki oynanabilirligi filan iyidir bilemem ama o hero dizaynları...
Es yumruk vurur mu arkads, tidehunter desen ilk gordugumde pudge sandm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:28:29 

quote:

Orijinalden alıntı: RanqedKıll


Aradığım itemii bulmayı geçtim intelligence str agi falan hiç hoşuma gitmedi + heroların türlerini ( ad mi ap mi support mu falan ve hangi itemleri dizeceğimi bilemediğim için sevmedim)

Evet hon daha çok dota severler için yapılmış


_____________________________



0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:28:50 

Leaver ve Feederlar yüzünden Lol'den sıkıldım.Hon'da bi de STR,AGI,INT kavramları var.Beceremem diye çok korkuyorum açıkcası.Dota oynamıştım eskiden.Orda önerilen itemler felan çıkmıyordu.Furion'a her oyun farklı item alıyordum .Kafamı karıştırıyor STR,AGI,INT kavramları. Neyse hafta sonu internet cafeye gidelim de deneyelim şu HoN'u.


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
695 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:33:19 

HoN'u indirdim az feedledim pekte birşey anlamadım dedim lolden geliyom lolce anlatın bana ***git lolüne dediler :D:D:D:D:D


_____________________________



0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:33:47 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce

Leaver ve Feederlar yüzünden Lol'den sıkıldım.Hon'da bi de STR,AGI,INT kavramları var.Beceremem diye çok korkuyorum açıkcası.Dota oynamıştım eskiden.Orda önerilen itemler felan çıkmıyordu.Furion'a her oyun farklı item alıyordum .Kafamı karıştırıyor STR,AGI,INT kavramları. Neyse hafta sonu internet cafeye gidelim de deneyelim şu HoN'u.

str,int,agi kavramları biraz karmaşık.dota geçmişi olmayan için hon biraz karmaşık geliyor bu arada hon da leaver bulmanın olasılığı baya düşük çünkü ceza çok ağır.leave % mantığıyla yapılıyor %10 leavein üstüne çıkarsan onu yüzde 10un altına indirmen için daha fazla publicten maç atıp(burda para gelmiyor) % ni düşürmen gerekli.yüzde10 mu tam olarak emin değilim başka bir sayı da olabilir bu arada.mesla benim hesbaım var 50 maç var 6 leave matchmaking(bi nevi ranked)oynamam için 90 maç atmam gerekti

edit:bu arada korkmana gerek yok başlarda sürekli no stats(bu oyun bittiğinde hiçbir kaydı kalmaz hiçbir yere geçmez leave atsan falan leave sayılmaz)oyna.burda leaverlar fazla olabilir fakat en başta iyi bir seçenek



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktaymert -- 8 Mayıs 2012; 17:36:45 >


_____________________________



0 LOL Mesajı
657 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:53:10 

HON
DOTA2
Bloodline Champions
Rise of Immortals
Super MNC
Smashmuck Champions (beta)
Smite (betası çıkacak) LOL ün büyük kitlesini çalabilir.
PAX videolarina bakin realtime action rpg LOL gibi bişe smite
PAX'ta coks es getirdi.


_____________________________



0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 17:54:21 

quote:

Orijinalden alıntı: atacani

HoN'u indirdim az feedledim pekte birşey anlamadım dedim lolden geliyom lolce anlatın bana ***git lolüne dediler :D:D:D:D:D

İşte bende bu cevaptan korkuyorum.Grafikleri felan lolden iyi mi hocam ?


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
5042 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Arch Enemy`
8 Mayıs 2012; 18:03:45 

1 yıl dota oynamıştım,hon oynarken kusucaktım.Çok fazla çakma ve grafikleri bence berbat.Grafikleri bayık ve en başta bir şey anlamazsın,lol gibi sıkmayan grafikleri yok yani.Ayrıca oyun içinde de lolde olmayan bir ton şey var kolaylık açısından.Lol içeriği çok daha zengin.Git dota oyna hondan daha iyi bence.Bir de kimse söylememiş sanırım Bloodline Champions da çok zevkli oynadın mı?


_____________________________



0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:13:13 

quote:

Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

1 yıl dota oynamıştım,hon oynarken kusucaktım.Çok fazla çakma ve grafikleri bence berbat.Grafikleri bayık ve en başta bir şey anlamazsın,lol gibi sıkmayan grafikleri yok yani.Ayrıca oyun içinde de lolde olmayan bir ton şey var kolaylık açısından.Lol içeriği çok daha zengin.Git dota oyna hondan daha iyi bence.Bir de kimse söylememiş sanırım Bloodline Champions da çok zevkli oynadın mı?

Şimdi YouTube'den 2-3 videosunu izledim de pek birşey anlamadım.Lol gibi değil sanırsam küçük bir alanda 3v3 yapılıyor.


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


3594 LOL Mesajı
4582 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:15:33 

Bloodline champions denilen bir oyun var aslında deneyebilirsin.


_____________________________


TR:Support


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:16:38 

quote:

Orijinalden alıntı: Advancensar

Bloodline champions denilen bir oyun var aslında deneyebilirsin.

YouTubedan izledim fakat item felan alma yok anladığım kadarıyla . Amacın ne olduğunu çözemedim


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


3594 LOL Mesajı
4582 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:17:56 

PVP üzerine kurulu creep felan yoksa kapışıyorsun direk :P Roundlar kısa sürüyor zevkli oyun pvp severler için :)


_____________________________


TR:Support


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:22:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Advancensar

PVP üzerine kurulu creep felan yoksa kapışıyorsun direk :P Roundlar kısa sürüyor zevkli oyun pvp severler için :)

Gene Hero türleri var mı peki Carry,Support,Tank felan filan


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:37:17 

Bloodline Champions hoşuma gitmişti indiriyordum ta ki para ödeme ekranı gelene kadar 16 Hero'dan yalnızca 4 tanesi ile oynayabiliyormuşuz para vermezsek.


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
5042 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Arch Enemy`
8 Mayıs 2012; 18:54:25 

Oyun içi oyun parası(ip gibi) biriktirerek karakter alabilirsin,ama freelerle de oynarsın her hafta değişiyor.Zevkli oyun sadece pvp yapıyorsun,ad-tank gibi sınıflar da mevcut.


_____________________________



3594 LOL Mesajı
4582 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:55:07 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce


Gene Hero türleri var mı peki Carry,Support,Tank felan filan

Var


_____________________________


TR:Support


 
0 LOL Mesajı
133 Mesaj
8 Mayıs 2012; 18:58:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce

Bloodline Champions hoşuma gitmişti indiriyordum ta ki para ödeme ekranı gelene kadar 16 Hero'dan yalnızca 4 tanesi ile oynayabiliyormuşuz para vermezsek.

Nerden çıkardın bunu helal olsun.Toplamda 20küsür champ var.Ücretsiz rotasyonda 4ü free oluR(tank,melee,ranged,healer)(class var yani).Bir questi yapınca sana 1 tane bedava verir.Oynayarak blood coin kazanırsın onunlada bloodline yada silah (şimdi silah stat veriyo demeyesin diye görüntü sadece diyorum) yada madalyon alabilirsin.Yani teoride lol gibi para harcamadanda oynanabilir.Gayette kral oyundur.Yok creep kesim bir oyuna saatlerimi verim şans faktörüdür yok.


_____________________________



0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 19:03:05 

Rise of Immortals'ı indirdim beta sürümdeymiş şu anda.İnternetteki yorumlara da baktım Lol oynayan birisi rahatlıkla oyunu kavrayabilir felan yazıyor.Hadi bakalım hayırlısı


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
695 Mesaj
8 Mayıs 2012; 19:15:47 

quote:

Orijinalden alıntı: Rockpierce


İşte bende bu cevaptan korkuyorum.Grafikleri felan lolden iyi mi hocam ?

Lol'den iyi galibada çok zor oynamak be , böle bayıyor adamı ekran bir b*k anlamıyorsun , bide şey var adamı combat armstaki gibi oyundan atma var oda çok sorun yaratır ilerde oynanmaz bu oyun bence tabi bilmediğim için diyorum , bide ekran lolde bile dar gelir bazen bunda çok şey geliyo :D


_____________________________



0 LOL Mesajı
1127 Mesaj
8 Mayıs 2012; 19:21:01 

Benim gibi Lol'den sıkılanlar için Rise of Immortals YouTube'den 2-3 videosunu izleyin hoşuma gittim benim.Patch çekiyor şu anda.


_____________________________



Game Center : Rockpierce


"Yönetimin bir suçlu veya hırsız tarafından garanti gltına Alındığı bir cumhuriyette onurlu insanların öldürülmesi veya hapsedilmesi olağandır.Beni lanetleyin. Bunun hiçbir önemi olmayacak, çünkü tarih benim yanımda yer alacak."


0 LOL Mesajı
213 Mesaj
8 Mayıs 2012; 19:50:55 

sevmedim ben Rise of Immortals ı.


_____________________________

League of Legends - Eu Nordic & East.

Nick ; Azfendak
Level ; 30


32 LOL Mesajı
3344 Mesaj
8 Mayıs 2012; 20:02:01 

Bence oynadığın hero yu değiş.


_____________________________


"These violent delights
have violent ends
and in their triumph die,
like fire and powder,
which, as they kiss, consume. "


0 LOL Mesajı
972 Mesaj
8 Mayıs 2012; 21:34:46 

HoN un grafiklerinden asla bıkmazsın baya iyidir.İçeriği lol den daha zengindir ama lol den sonra zor gelebilir.Creep denied gibi kavramlar var


_____________________________



 
0 LOL Mesajı
188 Mesaj
8 Mayıs 2012; 22:22:35 

valla onu bilmem de

eu nordicteyim en son 727 eloya düştüm (evet nası becerdigimi bilmiyorum iyide oynarım)

sonra tak etti jungle'ı çok iyi oynarım,inat etcem ya jungle alcam baktım adam inatçı solo top gidicem die

dün 727 olan elo bugun 853

biraz şansın varsa ve çok iyi oynadıgın rolü kaparsan kazanma ihtimalin baya yükselir


_____________________________



 
0 LOL Mesajı
3 Mesaj
22 Mayıs 2012; 23:09:57 

arkadaslar ben nocturne tarı herolar severim bana hero onerebilir misiniz?



_____________________________



0 LOL Mesajı
326 Mesaj
23 Mayıs 2012; 9:19:36 

dota 2 beta keyle denedim dota 1 den aldığım zevki alamadım özellikle modellemeler kötü olmuş stormda bıyık vs onun için şuan LoL en iyisi gibi zaten honda dota çakması nerdeyse %80i dotadan alınmış biraz değiştirilmiş