Şimdi Ara

darty.com.tr TOSHIBA DD2,5 750 GB CANVIO HDD 199 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.870
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • darty.com.tr adresinde TOSHIBA DD2,5 750 GB CANVIO taşınabilir harddisk % 40 indirimli 199 TL

    link;http://www.darty.com.tr/e_commerce/fiche.cfm?produit_id=69017&cat_id=30



    _____________________________
  • birine cevap hakkı doğdu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Alıyorum arkadaslar bir problem var mıdır ?
    _____________________________
  • okuma yazma hızı nedır bunun? usb 3.0 da 50mb gorur mu yazma?
    _____________________________

    MSI GE620DX-822XTR
    CPU: Intel Core i5-2450M || RAM: 6GB DDR3-1333MHz || HDD: 500GB 7200 RPM WD Scorpio BLACK
    GPU: 2GB nVidia GeForce GT635M GDDR3 (128 bit) (144shaders) || Display: 15,6" Full HD LED Backlight
    Audio: THX Studio PRO &amp; 4Hoparlör Premium Sound Technology || Ağırlık: Pil dahil sadece 2,4kg
    Her Zaman Beklerim.
  • dostum okuma yazma hızını bende göremedim bilen varsa yazsın ama bu cihaz hem 2.0 hem 3.0
    _____________________________
    GALATASARAY
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocker35

    okuma yazma hızı nedır bunun? usb 3.0 da 50mb gorur mu yazma?

    Herhangi bir usb 3.0 destekli 5400 rpm(ki hemen hepsi öyle) 2,5" harici harddisk değerlerine bakın, aynıdır. (%5-10 oynar oynar en fazla)
    Bana da hdd lazım da fiyatlar düşsün bakalım, zaten alacak durum da yok oh ne rahat.. Ama arşiv silmek vah ne kötü...
    _____________________________
    Lenovo P70 için Stock ve Custom Romlar, Recovery, Root, Driver, Önerilen Programlar....
    https://mega.nz/#F!iwUSAQpJ!JDpNGiKzQJFkyUDdt15_zQ
  • 1tb 2,5 'ları yeniden 169-179 tl civarlarına gelse almaya başlayacağım. İnşallah birkaç ay içerisinde fiyatlar normalini bulur.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • alanlar %3 indirimdende faydalansın 199 liralık üründe 6 lira indirim yapar.Hiç yoktan iyidir

    http://forum.donanimhaber.com/m_60355123/mpage_1/f_/key_//tm.htm#60355123



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xeniumarte -- 8 Mayıs 2012; 14:03:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xeniumarte

    alanlar %3 indirimdende faydalansın 199 liralık üründe 6 lira indirim yapar.Hiç yoktan iyidir

    http://forum.donanimhaber.com/m_60355123/mpage_1/f_/key_//tm.htm#60355123

    Dostum saol kuponu kullanarak aldım

    kargo ücreti dahil 196,02tl ye geldi
    _____________________________
  • Alacaklara bir uyarı. Toshiba diskler acayip şekilde ısınıyor haberiniz olsun. :)
    _____________________________
  • Hepsi aynı dostum ,

    ürünü öğlen gibi satın aldım, bakalım kaç günde gelecek şuan durum:yürürlükte yazıyor

    Teslimatı Yapan : Standart teslimat
    Durum : Yürürlükte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemdum -- 16 Mayıs 2012; 17:23:33 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemdum

    quote:

    Orijinalden alıntı: xeniumarte

    alanlar %3 indirimdende faydalansın 199 liralık üründe 6 lira indirim yapar.Hiç yoktan iyidir

    http://forum.donanimhaber.com/m_60355123/mpage_1/f_/key_//tm.htm#60355123

    Dostum saol kuponu kullanarak aldım

    kargo ücreti dahil 196,02tl ye geldi

    rica ederim dostum işine yaradığına sevindim,kargoyu karşılamış en azından.




  • ürün durumu hala yürürlükte,

    bi ses yok uyanık darty parayı 1 hafta kullanacak sonra üretici firmadan tedarik edilmedi, paranız iade edilecek yada hediye çeki olarak verilecektir gibi bahanelerde bulunacaklar.

    sonra müşteri memnuniyetinizi sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz diye e-posta atacaklar arkadaşlar ben bi hataya düştüm siz düşmeyin alabilirseniz netten değil mağazadan alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemdum -- 16 Mayıs 2012; 16:52:10 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemdum

    ürün durumu hala yürürlükte,

    bi ses yok uyanık darty parayı 1 hafta kullanacak sonra üretici firmadan tedarik edilmedi, paranız iade edilecek yada hediye çeki olarak verilecektir gibi bahanelerde bulunacaklar.

    sonra müşteri memnuniyetinizi sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz diye e-posta atacaklar arkadaşlar ben bi hataya düştüm siz düşmeyin alabilirseniz netten değil mağazadan alın.

    bende öğlen aldım az önce kargoya verildi maili düştü bende sıkıntı yok
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemdum

    ürün durumu hala yürürlükte,

    bi ses yok uyanık darty parayı 1 hafta kullanacak sonra üretici firmadan tedarik edilmedi, paranız iade edilecek yada hediye çeki olarak verilecektir gibi bahanelerde bulunacaklar.

    sonra müşteri memnuniyetinizi sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz diye e-posta atacaklar arkadaşlar ben bi hataya düştüm siz düşmeyin alabilirseniz netten değil mağazadan alın.

    bende öğlen aldım az önce kargoya verildi maili düştü bende sıkıntı yok

    Darty nin sipariş sayfasında durum ne yazıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemdum -- 16 Mayıs 2012; 17:24:01 >
    _____________________________




  • bana kargoya verildi maili gelmedi.
    _____________________________
  • ordada kargoya verildi yazıyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanjk

    ordada kargoya verildi yazıyor

    dostum

    tam olarak saat kaçta aldınız?
    _____________________________
  • ürün durumu hala yürürlükte.....
    _____________________________
  • saat 11.30 da almışım
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.