Şimdi Ara

2006 Yılında Sıfır Alınan S40 Bitmek Bilmeyen Sorunları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
244
Cevap
2
Favori
14.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ağustos 2006 yılında Ulusoy - Yenibosnadan 2 adet Beyaz renk Volvo S40 1.6D aldık 2 adet. Birisini biz diğerini Babamın arkadaşı aldı. Aldığımız ilk günden bu yana araç marş kaçırmaya devam ediyordu. İlk dönemlerde, acil bir durum için İstanbula yatmam gerekti. Apar topar hastaneye kaldırıldım ama Babam araca döndüğünde aracı açmaya çalıştı ama açamadı. Volvo Line aradık hemen çekici geldi aracı Ulusoy servise çekti ve Babama ford focus beyaz renk araç tahsis ettiler. Aracın üstünden gelen İSVEÇ VOLVO Orjinal akü çıktı onun yerine elinde olmadığını söyleyen servis, Mutlu akü taktı. Ayıca Marş kaçırma probleminide söylediğinden değişimi Marş ve Volan değişimi yapıldı Ulusoyda.

    Marş kaçırma sorunları devam ederken tekrar servise bu durumu ilettik. 2. Değişim Volvo Altunizadade devam ederken alt katta, biz üst kata çıktık. 2.El servisini bulduk aracımız 1000KM de bu aracı değerinde alın, aradadaki farkı verelim. Yeni bir araç alalım dedik, o zamanki 2.el servisindeki adam " Sizin aracınızdaki sorun bilinmiyor, biz bu aracı 2.el olarak alamayız değer fiyat veremeyiz oldu " Biz bu işi ta baştan çözecektik ama sanırım, kraldan çok kralcılar varmışki o dönem kestirip attı.




    Bu değişimden sonra marş kaçırma hala devam etti, hatta söktüklerinde dişlilerde sıyrıklıklar vardı. Sorunların devam ettiğini Volvoya ilettik;

    Bir gün Babama Volvo Altunizadeden bir telefon geldi, bulunduğunuz ile geleceğiz Marş ve Volan değiştireceğiz dediler. Bizde tamam dedik, Bursanın yolunu tuttuk sorun çözülmesi için, O zaman Bursa Arkas daha hizmette değildi ve sadece güvenlik vardı. Neyse servis önünde aracı teslim ettik, 3 saat bekledik ve araçta yine marş ve volan değişti. Hatta bu servis bizim için değil Bursada V50 sahibi bir kullanıcıda vardı ve yağ kaçırma sorunu varmış o adamda bizle oturdu bekledi. Özel servis bize geldi sandık ama bir sıkıntı çeken vatandaşımız içinde ordaymış. O gün bitti ve o acil servise bize bu değişim ile ilgili belge vermesini söyledik ve Acil Servis forumunu faks çekti. Ama akşam eve geldik kapı önünde çektik, bir yere gitmemiz gerekti araca bindik, Vıjjjjjj diye bir ses bizde moraller sıfır, ne oldu o kadar KM yol yap git gel sonuç gene aynı. O zaman açılmayan serviste 35 defa Marşa basıyorlar sorun yok diyorlar bizim yukarıda herşeyden bir haber, fotoğraflarını çekiyorlar. Kendilerini sağlama almak için.



    Volvoyu arıyoruz Sayın Kadiye hnm. var, Babama siz psikolojik olarak böyle yapıyorsunuz araçta sorun yok diyor ama araçta sorun ciddi ciddi devam ediyor. Yolda kalmalarımızda cabası. Tabii bu marş kaçrımalar devam ederken Volvoya bu konuda ihtarname çektik, bizim bu araca güvenimiz kalmadı bu aracı değiştirin diye. Volvodan gelen cevap " Akü bitmesine, Bir yeri açık unutmuşsunuzdur; Marş kaçırmasına, Aracınıza güvenle binebilirsiniz. "- Ama sorun hala devam ediyor.

    Sonra bu 3 değişimden sonra İstanbulda araçta Zeytinburnunda elektriksel sorunlar yüzünden ön kapı iç tesisatları komple değişti. Her ne kadar bu olaydan sonra bu sorunda tekrarlıyor. Bir yere gitmiştik araca bindik, Babam marşa basıyor ama araç marş almıyor ne kadar denesekte o gün Araç Bursaya çekiliyor. Bursa aracın ön taraf tampon falan komple sökülmüş Babam içi acıdı bu duruma o günde orda Marş Ve Volan değişimi yapıldı. Babam o gün görmen lazımdı ön tarafı dağıtmışlar.

    Tabi Bursa servise 2. Volvo S40 tada sorunlar devam ediyordu aynı zamanda aldığımız onunda Altunizadade Marş ve Volan değişimi yapıldı. Hatta onun şanszımanda değişti yanılmıyorsam. Ama sahibi bıkttı sattı o aracı illalah etti kendine Jeep aldı.



    Bu kadar değişimden sonra aracımız halen marş kaçırmaya devam etmektedir ve cart diye sesler çıkartmaktadır. Volvo bu sebeple bilinçli tüketici olarak davamızı açtık hatta Volvo davaya ve ihtarnamete cevap olarak bu siteyi gösterdi. İnternet ortamında konuşulduğunu. Yani vatandaş sıkıntısını yazamayacak mı ??

    Davamız süresinde dosya 2 defa bilirkişiye gitti. 1. Bilirkişi eskibi bu aracın " DEFOLU, İMALAT HATALI VE KULLANICI HATASI OLMADIĞINI " geldi, Volvo buna itiraz etti; Dosya 2. kez Mahkemeye gitti ama uzun süre dosya gelmedi, Babam İstanbuldaki tüketici Mahkemesine gittiğinde dosyanın kapatıldığını gördü. Ama oysaki dava daha sonuçlanmamıştı. Burasının yorumunu siz değerli okuyuculara bırakıyorum.


    Sonra 2. kez bilirkişiden bu rapor gelince mahkeme sonuçlandı. Ama bu süreç içersinde Volvo Türkiye Facebook sayfasıan bu araç konusunda sıkıntılarımı yazınca başına gelmeyenler tarafından yazdıklarım işlerine gelmedi o dönem hatta ilk defa Sabri bey bana mesaj yazdı. O dönem davayı bitirmek istersek illa bizim aramızı bana söyledi, halada saklarım konuşmaları :)) Hatıra.

    Ama bizim araç hala sorunlarına devam etmekte, hatta o dönem Ajda Pekkan hanıma bir reklam uğruna Kırmızı renk Volvo S60 hediye ettiler. İçimden düşündüm Koskoca Volvo sıkıntı çeken vatandaşın aracını değişime yanaşmıyorda ünlü olunca Bir Volvo S60 hediye ediyor. Bu aracın masrafını Ajda hnm. dan alcak halleri yok, kendi ceplerindende ödeyecek halleri yok. Ajda hanıma para karşılığı bu araç hediye edilmiş. Bizim araçhala marş kaçırırken hemde, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

    Evde hep nu aracın sorunları devam etmesine karşın Volvonun inatla bu aracı değiştirmediği için kimsenin bu araca güveni kalmadığı ve heran başımıza bir iş gelebilecek korkusu ile araca binmek zorunda kaldık. Müşterileri yer gezdirmeye giderken onlarda Marş kaçırma seslerini dinlediler.



    Volvo Türkiye dava sonucunda sonra olayı Yargıtaya taşıdı ve duruşmalı istedi. Böyle olunca uzuyor çünkü. 13. Hukuk Daireside dosyamız ve ARŞİVDE. Ve aracın sorunları hala devam ediyor. Bitmişte değil ve araca güvenimiz yok ne yazıkki.


    Bu sitede gerçekleri yazmaya çalışınca nedende yazdıklarım çarpıtma oldu ve farklı çıkarlı olmakla suçlandım. Yoğurdum ekşi demeyipte hep araç sahiplerini suçlayıcı şeyler. Burda bile Davayı bitirmek istersek bizi arayınlar döndü. Bu dava süresinde neden araç sahibini arayıp olayı en başından çözmediler, ve araçta sorun halen devam etti ve ediyorda. Bozulunda yaptırıp, yaptırıp kullanıyoruz.

    Araç servise girince plaka yazınca bilgisayar " Bu araç Mahkemelik herhangi bir işlem uygulamadan önce Genel Merkezi arayın diyor " ben bunu canlı gözlerimle gördüm.



    Ne zamanbu sitede konuşmalar oldu orta yol bulunmak istendi, bizde çözümden yanaydık. Sabri bey babamı aradı ilimize gelmek istedi ama biz zaten İstanbulda olduğumuzdan genel merkezde görüşme yapılmasını uygun gördük"

    Toplantıya gittik, Sabri bey bizi çok güzel karşıladı, kartlar verildi;

    Sabri bey size yeni sıfır bir araç veremeyiz ama yeni bir araçta ÇOK CİDDİ bir indirim yapabiliriz dedi. Bize makul geldi, Mahkeme masrafları, rapor ücretleri, Avukat ücretleri denk gelsemesi düşüncesi geçti aklımızdan, ben hatta toplantıda eğer bu araçta gerekn yapılsaydı 2. araç için Volvoyu düşüneceğimide söylemiştim o zaman.

    Kahvelerimizi içtik bize istediğimiz aracı seçebileceğimizi ve onda çok cidd indirim yapılacağı ve aracımızın değeri üstünde alıncağı söylendi. Hatta Sabri bey, alınca o araç hurdaya ayrılmayacak, tamir edilip yine satılacağını söyledi.

    Gittik aracımızı beğendik S60 D3 Sunrooflu dolu bir kaç araç beğendik bunu kendisine ilettik. 2 gün sonra Babamı aradı ve ücretleri söyledi. Babamda kendisine döneceğini söyledi.

    Bizde kendi hesap kitabımızı yaptık, bu aracı yüksekten alıp, yapılan masraflar ve üzerine nakit para verip aracı alacaktık ve plaka masrafları falan hep bize aitti.

    Ama verilen fiyatta ne yazıkki çok ciddi bir indirim olmadı %50 gibi mesela, ve bizim araç dışarı satarsak daha yüksek fiyata satabileceğimiz söylendi. :) Bursa bir olay döndü çünkü neden dışarı satalım diye bize denildi ???

    SONUÇ OLARAK;

    Anlaşma sağlanamadı her iki tarafta yargıtay sonucunu bekliyor, en başından beri 1000KM beri Volvo Türkiyeye bu aracın değişimini defalarca talep ettik ama nedense hiç ikna olmadılar. Müşteri beyanını dikkate önce alıp Bursaya servis gönderen Volvo neden yine aynı vatandaşın bu aracı sorunlu demesine karşın değiştirmemeye yanaşmamsı, tezatlık değilde nedir ?? Müşteri, araç sahibi yalan mı söylüyor ???

    Aracımızda MARŞ KAÇIRMA SORUNU Devam etmekte ve sorunlaru kat kat artarak devam etmektedir, En son yolda direksiyon hisrolik pompasını patlatması gibi.


    6 YILDIR BU ARACA AĞIZ TADIYLA BİNEMEDİK GARANTİ SÜRESİ ÖNCESİ VE SONRASI SORUNLARI AYNI ŞEKİLDE DEVAM ETTİ, EDİYOR. 4 Marş, 3 Kez Volan, Çok sayıda servise girmemize rağmen sorunların devam etmesi. Araç KM Emsallerine çok düşük ve yatmasıda cabası. Ailemizin bu araca 6 yıldır güveni kalmadı ve güvenmiyoruz. Başımıza dahada sorun çıkarmaya devam edecek. Bizi izlemeye devam edin;







  • demek ki bizim arabalarda da sorun çıksa, volvo ürettiği arabaya sahip çıkmayacak. mercedes ve bmw de ki durum ne olurdu bilmiyorum ancak diğer bütün markalarda da aynı olurdu sanırım. 2006 dan bugüne 6 sene geçmiş, volvo arabayı iade alsa ne olacak o kadar zaman geçmiş ki.. üzücü bir durum.
  • İhşallah yargıtaydan da güzel haberler ile davanız sonuçlanır. Daha önce de diğer konuda yazmıştım, bu tür müşteri sorunlarını mahkeme bitmesine rağmen yargıtaya taşınması usulen firma açısından doğru olsa bile reklam yönünden baktığınızda maalesef firmaya zarar veriyor. Yargıtay süreci kazanılsa da bu konu buraya açılmış, zihinlerde soru işaretleri oluşmuş olacaktır ve kazanılan davaya birçok insan bıyık altından gülerek "ee, tabi burası Türkiye!" diyecektir. Sonuç ; Kazanırken kaybetmek olacaktır...
  • Sayın zamazingo77,
    Bu konuda haliyle sizden tarafım. Yaşadıklarınızla ilgili yorum yapmadan önce belirtmek isterim ki, meseleyi sizden çoğunlukla tek taraflı dinlediğimiz ve tüm bunların sağlamasını yapma imkanımız bulunmadığı için, yaşadıklarınızın doğru olduğunu varsayıyorum. Burada karşı tarafa haksızlık yapıldığı düşünülüyorsa, lütfen cevap haklarını kullansınlar.

    Sorunlu aracınızı henüz 1000km'deyken değerinde satın almak istememeleri bana hiç doğru şeyler çağrıştırmadı. Diyelim aracınız sorunsuzdu. O zaman değerinde satın alırlardı tabi ki. Ve ya siz de satabilirdiniz değerinde. Ancak, sorunlu bir aracı dışarıda satamazsınız. Sadece kendi yetkili satıcısı alır bu aracı. Bir kere sizin elinizden, dilediğiniz vakit, aracınızı satma-elinizden çıkarma hakkınız alınmış. Diyelim acil bir durum oldu, aracınızı satmanız icap etti. Satamazsınız. Elinizde paraya çevrilebilir bir değer yok çünkü.

    Kendi sattığı ürünü, geri almayan-alamayan üretici, kendi ürününden demek o kadar korkmuş. Kendi satıcısı bile bu arabayı aldıktan sonra ne yapacağını bilemezken, müşterisinin bu arabayı kullanmasına razı olmuş. Yani Ürününün ayıbını kabul ediyor, ama "benden de uzak olsun" diyor.

    Halbuki en baştan geri alsalardı aracınızı, bu demek olurdu ki, "üretim hatası bulunan bu ürünümüzün sorunlarını müşterimizi mağdur etmeden biz üstleniyoruz." Ve kendileri ya şirket içerisinde kullanarak, ya da başka bir şekilde, değerlendirebilirlerdi bu aracı. Fakat bir Volvo sahibine bunun tam tersi reva görülmüş.

    Ayrıca, aracınızın sorun çıkaran kısımlarının tekrar tekrar tamir görmelerine rağmen sorun çıkarmalarını anlamış değilim. Bu durum bana sorunun kaynağına inilmediği izlenimi veriyor. Madem aracınızı geri almadılar, bari doğru düzgün tamir etselerdi. Motorun tamamının değişmesi gerekse bile. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 8 Mayıs 2012; 12:08:10 >




  • Bir önceki yazımı okuyunca kendimi eleştirme ihtiyacı hissettim. Bu ortamda sn. zamazingo77'nin yazdıkları, son kullanıcılar olarak bizlerin duygularına hitap ediyor ve kendimizi onun yerine koymaya çalışınca Volvo'ya eleştiriler düzme ihtiyacı hissediyoruz. En azından ben öyle hissediyorum.

    Ancak dikkat ediyorum, sn. zamazingo77'nin tekrar tekrar cevap verilmesi icap eden yazılarına, sn. ssozen11, belki de dava süreci devam ettiği için, cevap vermiyor, veremiyor. Yani Volvo bu ortamda kendisini savunamıyor. Bir önceki yazımda "cevap haklarını kullansınlar" dedim, ancak gördüğüm kadarıyla bu olmayacak.

    Hal böyleyken, taraflardan yalnızca birisinin sözlerini dinleyip, diğer taraf cevap veremezken, sürekli diğer tarafa yüklenmek de hakkaniyetli olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Bir önceki yazımı okuyunca kendimi eleştirme ihtiyacı hissettim. Bu ortamda sn. zamazingo77'nin yazdıkları, son kullanıcılar olarak bizlerin duygularına hitap ediyor ve kendimizi onun yerine koymaya çalışınca Volvo'ya eleştiriler düzme ihtiyacı hissediyoruz. En azından ben öyle hissediyorum.

    Ancak dikkat ediyorum, sn. zamazingo77'nin tekrar tekrar cevap verilmesi icap eden yazılarına, sn. ssozen11, belki de dava süreci devam ettiği için, cevap vermiyor, veremiyor. Yani Volvo bu ortamda kendisini savunamıyor. Bir önceki yazımda "cevap haklarını kullansınlar" dedim, ancak gördüğüm kadarıyla bu olmayacak.

    Hal böyleyken, taraflardan yalnızca birisinin sözlerini dinleyip, diğer taraf cevap veremezken, sürekli diğer tarafa yüklenmek de hakkaniyetli olmaz.

    Sn. Kurzweil, sizi çok iyi anlıyorum, çok da doğru tespitleriniz var. Aslında benim mesajımı dikkatli okursanız ben de içeriğe sizin gibi girmiyorum, karşı tarafı yermiyorum, ama bir düşünsenize, bu çapta bir şirketiniz olacak, üstüne basarak yazıyorum, haklı olsanız bile olayı yargıtaya taşımadan ufak tefek maliyet hesapları ile sorun hızlıca çözülemez miydi? Burada hiçbirimizin haberi olmaz, kimse bu satırları okuyup da kafası karışmazdı. Ben buna yönetim zaafiyeti, yönetememek, diğer adıyla kazanmanın sadece kazanmak olmadığını vurgulamak istiyorum. Çok net söylüyorum, donanımhaber google tarafından ciddi indekslenen bir forum, 3-5 gün içinde "volvo problemleri" "volvo müşteri mağduriyeti" gibi anahtar kelimelerde bu site 1 numarada çıkacak. Sonuç : 100 kişide 1 kişi etkilense, zaten davadan kazanacaklarını misli misli kaybedecekler. Zamazingo77'nin haksız olma ihtimali bu gerçekleri değiştirmiyor maalesef. Devir bilişim devri ve sonuçları da bunlar. Yanlış anlamayın, sözlerinizi eleştirmiyorum, sadece yanına ekleme yapıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 8 Mayıs 2012; 14:58:31 >




  • Sıfır alınan araçta böyle sorunlar olması ve Volvonun inatla aynı cevapları vemesi ve işi hep uzatma tatikleri oynaması, maksat işi hukuk yönündende sürümcemeye sokmak.

    Ayrıca bu forumda insanların bizi savununca hemen özel mesaj atılması ve aranması vede bizi volvo sahibini karalamaları. Sizce etik mi ???

    6 yıl oldu 7. Gidiyoruz araç hala defolu ve imalat hatalı. Çözümün tarafı karşısıdır, onlarda inat ediyorlar. Aslında bizden çıktı nasılsa diyorlar 6 yıl oldu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • syn kurzweil ve eng_civ arkadaşlarımızın yorumlarına aynen katılıyorum. bildiğim sn ssözen11 dava yargıtayda olduğu için yazmak istese dahi yazamaması ve kendini savunamaması. ama şartlar ne olursa olsun ben şahsen sayın zamazingo77 arkadaşın davasını kazanmasını diliyorum allahtan.

    benim anladığım tek şey; taraflar karşılıklı konuşurlar iken her iki tarafında birbirlerini iyi ifade edemedikleri ve birbirlerine sunulan fırsatları yeterince artısıyla eksisiyle tartıp ondan sonra karar vermedikleri yönünde. özelliklede sayın zamazingo77 bence burda ufak bir hatası var gibi. şöyle düşün syn zamazingo77 aracınızı sizden alıpta s60 full bir aracı %50 indirimle hiç kimse sana vermez. (alıntı zamazingo77'den " Ama verilen fiyatta ne yazıkki çok ciddi bir indirim olmadı %50 gibi mesela, ve bizim araç dışarı satarsak daha yüksek fiyata satabileceğimiz söylendi. :) Bursa bir olay döndü çünkü neden dışarı satalım diye bize denildi ??? )

    bu dediğinizi hiç kimse yapmaz. şöyle düşünelim açalım konuyu; 35 tl s40 dizel aracınızı alsa volvo, piyasa değeri bu diyelim. s60 full araç ne kadardı o zamanlarda. diyelimki 100 bin tl. siz diyorsunuzki volvoya benim aracımı 35 bin tl ye alın. 100 bin tl olan s60 aracıda 50 bin tlye verin diyorsunuz. ben şahsen yazdıklarınızdan bunu anladım. yanlışsada lütfen düzeltin. bu dediklerinizi hiç bir firma yapmaz.

    bence olsa olsa şöyle olurdu, bence ssözen şu şekildeki bir talebe yok demezdi belki diyorum. oda şöyle; s40 aracınızı sizden galerici fiyatına yani 32-35 bin bant aralığında sizden alıpta, yerine s60 full ne kadar bilmiyorum ama diyelim 100 bin tl olsun. %15-20 gibi bir indirimle alalım diye volvoya talep etmiş olsaydınız belkide kabul ederlerdi diye düşünüyorum. benim fikrim bu

    ayrıca ayrı bir başlık altında yorumların yapılması daha hoş ve mantığa yatkın olmuş bence.

    yeni bilgi edindiğim için yazı yazma gereği duydum. inşallah yargıtay syn zamazingo77 LEHİNE karar verir diye düşünüyorum ve gönlümden geçende bu şahsen. hepinize saygı ve sevgiler.




  • Ajda Pekkana para vermediler ama parası karşılığı bedava S60 verdiler. Buna nasıl fatura kestiler ?? İsterseler yaparlar onunda yönetim kurulu toplantısında karar verirler. 6 senden beri aynı şeyler diyoruz ama ne yazkki herşeyimiz ispatlanmış, bilirkişiler bile 2 defa bu aracın defolu, imalat hatalı ve kullanıcı hatası olmadığını söylediği halde, iş buraya gelene kadar bu araç sorunlu dememize karşın. Aynı tutumu sergileyen Volvo, ne yazıkki bir araç sahibine haklı oldıuğıu halde, sırf inat uğruna. Ayrıca zamanında değiştirdikleri araç varmış Volvonun öyle demişlerdi ? Ayıptır sorması bizim bu kadar herşey açık ve netken. O kullanıcılara neden torpil geçildi o zaman ?? O geri alınan arabalar ne oldu ? Piyasaya geri mi sürüldü 2.el olarak ?? Alanlarda yandı o zaman.

    %50 indirim yapsalardı zaten bu konuda bitmişti, yeni Volvo S60 aracımızda keyifle biniyor olacaktık. Hep kendilerini haklı düşünsünler belgeleri yalansınlar. Yaptıkları iş o. Genel Merkeze gidipte o kadar yetkili bulunduğu bir mekanda yeni satış müdürüde gelseydi toplantıya. O kadar değer veriliyor.

    Mümkün olmayanı Volvo yaptı, bize 6 yıldır defolu ve imalat hatalı bir araç kullandırtıyorlar zorunlu olarak bunuda çok iyi biliyorlar. Vede bunuda bize karşı KOZ OLARAK KULLANIYORLAR. Premium markada düştüğümüz şeye bak yıllardır süründürme psikolojisi. Nerde.

    İstediği cevabı yazsın Sabri bey, söyledikleri önceki sayfalardan farklı olmayacak. ben herşeyi açık ve net yazıyorum. Merak etmeyin yazdıklarımda yalan olsaydı zaten çoktan size telefonda söylerlerdi. :) Mesaj atarlardı. Bindiğiniz aracın sık sık tekrarlayan sorun çıkarmaması için dua edin inceleyin. Sonra bizim başımıza gelen sizlerin başına gelecek. Tabi insan kayırması yoksa.

    Eğer arkanız sağlam değilse, sıradan bir vatandaşsınız böyle işi yokuşa sürdüre sürdüre, işi uzata uzata 6 seneyi buldurdular. Haksız olan napar işi uzatır. Çok vbüyük avrupa gezmeye gerek yok. Ordaki vatandaşların sorunları daha çabuk çözülüyor. Çözemiyorlarsa o bölgenin sorumsuzluğudur. Marka değerini koruyamıyorsan vatandaş bindiği araçta yıllardır aynı sorunları demesine karşın aynı cevapları verebiliyorsan. O firmanın gerçek yüzü ve kalitesidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    syn kurzweil ve eng_civ arkadaşlarımızın yorumlarına aynen katılıyorum. bildiğim sn ssözen11 dava yargıtayda olduğu için yazmak istese dahi yazamaması ve kendini savunamaması. ama şartlar ne olursa olsun ben şahsen sayın zamazingo77 arkadaşın davasını kazanmasını diliyorum allahtan.

    benim anladığım tek şey; taraflar karşılıklı konuşurlar iken her iki tarafında birbirlerini iyi ifade edemedikleri ve birbirlerine sunulan fırsatları yeterince artısıyla eksisiyle tartıp ondan sonra karar vermedikleri yönünde. özelliklede sayın zamazingo77 bence burda ufak bir hatası var gibi. şöyle düşün syn zamazingo77 aracınızı sizden alıpta s60 full bir aracı %50 indirimle hiç kimse sana vermez. (alıntı zamazingo77'den " Ama verilen fiyatta ne yazıkki çok ciddi bir indirim olmadı %50 gibi mesela, ve bizim araç dışarı satarsak daha yüksek fiyata satabileceğimiz söylendi. :) Bursa bir olay döndü çünkü neden dışarı satalım diye bize denildi ??? )

    bu dediğinizi hiç kimse yapmaz. şöyle düşünelim açalım konuyu; 35 tl s40 dizel aracınızı alsa volvo, piyasa değeri bu diyelim. s60 full araç ne kadardı o zamanlarda. diyelimki 100 bin tl. siz diyorsunuzki volvoya benim aracımı 35 bin tl ye alın. 100 bin tl olan s60 aracıda 50 bin tlye verin diyorsunuz. ben şahsen yazdıklarınızdan bunu anladım. yanlışsada lütfen düzeltin. bu dediklerinizi hiç bir firma yapmaz.

    bence olsa olsa şöyle olurdu, bence ssözen şu şekildeki bir talebe yok demezdi belki diyorum. oda şöyle; s40 aracınızı sizden galerici fiyatına yani 32-35 bin bant aralığında sizden alıpta, yerine s60 full ne kadar bilmiyorum ama diyelim 100 bin tl olsun. %15-20 gibi bir indirimle alalım diye volvoya talep etmiş olsaydınız belkide kabul ederlerdi diye düşünüyorum. benim fikrim bu

    ayrıca ayrı bir başlık altında yorumların yapılması daha hoş ve mantığa yatkın olmuş bence.

    yeni bilgi edindiğim için yazı yazma gereği duydum. inşallah yargıtay syn zamazingo77 LEHİNE karar verir diye düşünüyorum ve gönlümden geçende bu şahsen. hepinize saygı ve sevgiler.


    Sizin dediğinizde zamazingo77'nin avantajı ne ki? %10 gibi bir iskonto genelde Volvo'da alınabiliyor. Bu arada davayı kazandıklarında araçlarının yerine sıfır bir S40 ve dava masrafları karşı tarafa ait olacak. Yani ellerindeki dava takriben 70-75.000 değerinde, siz ise araçları dahil 40-45.000'i kabul etsinler diyorsunuz. Bence %45-50 bandı altı davadan vazgeçilmez. Matematiksel olarak yani Bu arada eleştirmek için yazmıyorum, yanlış anlamayın sakın




  • Yasal faiz oranı 100'e geliyor az kaldı Volvo bu işi uzattıkçada artacak.
  • yok kardeş yanlış anlamam ben. bende acizane fikrimi ifade ettim. sizin fikrinizede saygı duyuyorum. volvo bence %50 indirim vermez. aynı araç yani s40 olsaydı belki verirdi. ama 100 bin tl.lik bir araçtada %50 indirim ne bileyim biraz sanki yüksek gibi. 35 bin tl.lik bir aracı alacak, 50 bin tl.de indirim. bilmiyorum ama ben 4 yıllık muhasebe finansman bölümü mezunu olarak şahsen biraz tuhaf geldi. yani eğer böyle bir durum varsa bende sabri beyin yerinde olsam kabul etmezdim. daha doğrusu firmaya bunu kabül ettirmesi zor. ha şu olabilirdi. s40 dizel araç isterim deseydi zamazingo77 bence aralarında anlaşabilirlerdi. ancak araç s60 ve full olunca. s60 ın full rakamı neydi onuda bilmek lazım tabi. 100 bin tl dir diye düşünüyorum veya daha fazla. oradanda 50 bin tl indirim. yani s40 aracın sıfır fiyatındanda yüksek bir rakam ve ayrıca eski s40 içinde 35 bin tl. etti 85 bin tl. yani hatalı bir s40 için volvo tutupta 2007 yılında 85 bin tl olan bir finansman desteğini müşterisi için vermez bence.

    bence s40 olsaydı aralarında anlaşabilirlerdi. s60 araç ve %50 lik bir indirim bilmiyorum ama dünyada zannetmiyorum böyle bir şey zor. immegoodman herhalde mercedes araçların servis işiyle uğraşıyor diye biliyorum. yanlışta hatırlıyor olabilirim. bence eğer durum böyleyse volvonun yaptığı doğru derim. yok değilse bir şey ifade etmek zor tabiki. rakamlar açık ve net olmayınca bir şey diyemiyorum. bizimkisi sadece tahminler üzerinden yorum. diğer arkadaşlarda yorum yaparlarsa belki orta yol veya akil bir sonuç ortaya çıkar diyorum ben. benim yorumum böyle. saygılar...




  • syn zamazingo77 ;
    zaten ipler kopmuş kardeş, o yüzden mahkeme süreci devam ediyor. inşallah kazanırsında en azından maddi kayıpların yerini bulur ne diyeyim allah sabır versin. inanın şu davanın sonuçlanmasını ben çoooooooooookkkkkkkkkkkkkk ama çoooooooooookkkkkkkkkkkk istiyorum. bir an önce.
  • S40'ın sıfırı 50.000TL'den ucuz mu ylv77? Ben 60-70 civarı biliyorum liste fiyatlarını?
  • Lüks sınıf araç alıyorsunda ne oluyor ne fark ediyor diğer araçlardan ?? Defolu aracına sahip çıkmayan bir firma, herşeyin açık ve net olması. Araç kitapçıkların arkasında ticaret odası yazısı, aynı sorun 3 defa tekrarlarsa araç değişir diyen Volvo görevlisi. Bursadaki müdür istersler aracı geri alırlar şirket aracı olarak kullanırlar demesi, tüm Volvo bayilerinin bize hak vermesi.

    Volvo ipleri 4. değişimi yaptı, dava açıldı, ipleri o zaman attılar. Facebookta mesajlaşmalarımızda bizim aramımız istendi ve hiç babam aranmadı, ben arandım. Sonra ne zaman bu sitede arkadaşlar çözüm için aracı oldular, o zaman Volvo Türkiye bizi aradı. Biz ne yazarsak yazalım hiç bir değişmeyecek. Mahkeme sonucu, bilirkişi raporları bu kadar açık ve net olmasına karşın. Yargıtayda Volvo, duruşmalı istemesi ve bu duruşmalı olunca iş uzuyor vede onansa bile ticaret odasından fiyat belirleme iş uzayacak.

    2. el araç alanlara lafım yok, sadece yetkili serviste bilgisayara sokun araştırın. Bizim araca kimşe bu kadar değişim olmuşken para bile vermez. Sıfır araç alacaksınız sorun çıkmaması ve tekrarlamaması için dua edin. Bize bu kadar böyle davranan sizlerede aynı şekilde davranır.




  • Sn. Zamazingo77, cümlelerinizin çoğunun anlamın çıkartabilmek için uğraş veriyorum açıkçası. Bazılarını hiç anlamadım bile.

    Umarım mağdur olduğunuzu düşündüğünüz durumlar istediğiniz gibi çözümlenir.
  • syn egn_civ. arkadaşım;
    2007 yılı itibariyle aracın arızalı olduğunu öğrenince 1000 km de iken zamanzingo77 sıkıntılarını dile getiriyor. benim belirttiğim fiyatlar 2007 yılı itibariyle hesap yapıp ona göre tahmin üretiyorum. bahsettiğiniz rakamlar 2011-2012 yıllarında o fiyatlardaylı s40.lar.

    araç şu anda 80 bin küsür. her iki tarafın anlaşmazlığa düşüpte mahkemelik süreci 2007 yılını kapsıyor düşüncesi bende geride kalan kısımları okuduğumda anlıyorum. aslında zamazingo77 ben şunu istedim şu tarihte, volvo tr de şunu verdi şu tarihte dese aralarındaki tarih ve fiyat hususunda bilgilenmiş olsak daha sağlıklı bir yorum yapacağız. ama belirtmediği için araçta 1000 km olduğuna göre 2006 model araç demekki 2007 yılıdır düşüncesiyle yazılmış rakamlar ve yorumlardır.

    saygı ve sevgiler herkese
  • Sayın Hokka,nereyi anlamadınız ??? Herşey çok açık ve net yazıyor. Anlaşılmayacak birşey yok. Herşey ortada.

    Bize sunulan fiyat teklifini bayi karını atın diyim ama fiyat yazmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    syn egn_civ. arkadaşım;
    2007 yılı itibariyle aracın arızalı olduğunu öğrenince 1000 km de iken zamanzingo77 sıkıntılarını dile getiriyor. benim belirttiğim fiyatlar 2007 yılı itibariyle hesap yapıp ona göre tahmin üretiyorum. bahsettiğiniz rakamlar 2011-2012 yıllarında o fiyatlardaylı s40.lar.

    araç şu anda 80 bin küsür. her iki tarafın anlaşmazlığa düşüpte mahkemelik süreci 2007 yılını kapsıyor düşüncesi bende geride kalan kısımları okuduğumda anlıyorum. aslında zamazingo77 ben şunu istedim şu tarihte, volvo tr de şunu verdi şu tarihte dese aralarındaki tarih ve fiyat hususunda bilgilenmiş olsak daha sağlıklı bir yorum yapacağız. ama belirtmediği için araçta 1000 km olduğuna göre 2006 model araç demekki 2007 yılıdır düşüncesiyle yazılmış rakamlar ve yorumlardır.

    saygı ve sevgiler herkese

    tahmin ediyorum hukuki olarak olay şöyle ; 2007 yılında açılmış olan davada suçlanan kesim suçu kabul etmediği ve bugüne kadar dava sürdüğü için davalı kazanırsa, 2006'da aldığı malın fatura rakamından günümüze yasal faizi ile alır, tüm mahkeme masrafları ise davayı kaybeden öder. Yanlış biliyorsam düzeltin.

    Tabi bu durumda Zamazingo77 arkadaşımız hesabını birinci roundu kazandığından olası iade karşılığında edineceklerine göre yapacaktır, hepimiz de böyle davranırdık. Sizin hesabınızda %15-20 iskonto ve aracı piyasa değerinden geri alınca zaten davayı niye açmış olsunlar ki? Bayiye gittiğinizde zaten listeden %5-10 alıyorlar, aradaki %5-10da mahkeme masrafları(davadan vazgeçtikleri için üzerlerine düşecek para), zamazingo77 ve babasının karı nedir ki bu durumda?




  • amaç kar olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. hedef hatalı aracın yenisi ile değiştirilmesi olsaydı zamanında bence anlaşabilirlerdi.
    ama araya başka bir model yani s60 girince bence anlaşamadılar.
    zamazingo77 arkadaş yüksek bir talepte bulundu, volvo bunu kabul etmedi.
    ben olsaydım zamanında s40 dizelde diretir ve aracımı alırdım (zamazingo77 bütün s40 dizeller problemlidir düşüncesinden belkide s60 aracada yönelmiş olabilir)
    ama işte aradaki talep farklılıkları anlaşmazlığı doğurdu diye düşünüyorum. zaten bizimkisi yorum. tam açık ve net olarak bilemediğimiz için farklı yorumların ortaya çıkmasıda normal bence.
    zaten volvo haberleri başlığı adı altında zaten uzun uzun bunları tartışırken bu belirsizliklerin yeteri kadar açık ve net olmayışı biz yorumcuları sıkıyor. yaz yaz bitmiyor. sadece yorum yapabiliyoruz. bulanık suda zıpkınla balık avlamaya benziyor. inşallah o yüzden çok istiyorum ya şu davanın sonuçlanmasını.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.