Şimdi Ara

BOSCH BOOŞ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Benmi sağlıklı düşünemiyorum acaba yaşaıklarımı birde size anlatmak istedim, servise şimdi size yazdıklarımı anlattığımda, bana hiçbir işlem yapamıyacaklarını servisin haklı olduğunu söylediler.

    28 şubatta BOSCH bayinden toplam 6850 tl tutarındaki ürünleri beğendik. Bize iki cihazın kurulumun hemen yapılması gerektiğini belirttiler bende şuanki oturduğum evde kurulum işlemini yapın ama kurulumu yapılan ürünleri 20 nisanda şu adrese teslim etmeniz gerekir dedim onayını aldıktan sonra üçreti ödedim, 20 MART ta kapıcı bana beyaz eşyaları depoya koyduğunu söyledi baktım tüm evin eşyalarını getirmişler. Neyse benim için sorun yok ne olsa geri götürecek kendileri diye düşündüm. Bu arada kurulum işlemi falanda yapılmadı...

    iki gün önce eşyaları daha önce söylenilen adrese teslim etmeleri için bayiye gittim, bayi nakliye üçreti istedi, isteyince bende başta konuştuklarımızı hatırlattım, adam bana "kul hakkı var efendi" deyince benim bbaşım dönmeye başladı, elimden bir kaza çıkmasın diye kendimi dışarı attım,

    daha sonra telefon ile aradım, servisimiz ne zaman boş olursa o zaman nakliyesini yapacağız, denildi, bu arada faturamıda bir türlü alamadım niye kesmediklerinide anlamıyorum ??

    şimdi burada benim hatam ne ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaos25 -- 7 Mayıs 2012; 11:26:09 >



  • Arkadaşar biri birşey söylesin hakılısın, haksıssın, boşuna sorun ediyorsun falan, Şimdi benim zamanım yok bana ait olmayan benim oturduğum apartmanın altında benden habersiz şekilde beyaz eşyalar bekliyor.. Siz olsaydınız ne yapardınız....
  • şimdi depoda yerleri yoktu ve hemen kurulum yapmak istediler sanırım. ancak neden 20 martta getirdiler.. en başta hiç kabul etmeseydiniz keşke getirin demeseydiniz.. şimdi bi sefer taşıdığı için haliyle bi daha ki seferi ücrete tabii diyor. bayii ayıp etmiş.
  • Bencede ilk başta teslim edecekleri günü belirtmeniz gerekiyordu.
    Bosch deposunda tutuyor parasnı ödedikten sonra 6 aya kadar tutuyorlar ne zaman isterseniz gönderiyorlar.
    Yada ben öyle biliyorum.
  • Çok meraklıyız marka karalamaya, bayinin suç, markanın değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Çok meraklıyız marka karalamaya, bayinin suç, markanın değil.

    Bencede. Böyle her sorunu genellersek hiçbir markaya güvenmememiz gerekir.

    Haklılığınız var elbet, yalnız sorun bayiyle ilgili.

    İsterseniz merkezle iletişime geçin. http://www.bosch-home.com/tr/bize-ula%C5%9F%C4%B1n.html?6=1153
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Çok meraklıyız marka karalamaya, bayinin suç, markanın değil.

    Bencede. Böyle her sorunu genellersek hiçbir markaya güvenmememiz gerekir.

    Haklılığınız var elbet, yalnız sorun bayiyle ilgili.

    İsterseniz merkezle iletişime geçin. http://www.bosch-home.com/tr/bize-ula%C5%9F%C4%B1n.html?6=1153

    İletişime geçtim,
    evet bayi suçlu, benden habersiz benim otrduğum apartmanın altında bulunan depoya bırakıp giden bayi için, sizin ikamet ettiğiniz yere teslim edilmiş bayi haklı diyen marka sorumlusuda hatalı, benim asabı bozan zaten bu, benim ikamet ettiğim yer apatmanın deposu değil, onun 6 kat yukarısı.... insan bir teslim tutanağı falan imzalatır. Bana teslim etmiş olsa hay hay derim bayi hakkında benim iddia edeceğim birşey yok derim... benim aşağı depaya bırakıldığından 15 gün sonra haberim oldu... zaten bana haber verseler 5 parça beyaz eşyanın hepsini o depoya koydurmazdım depo dediğim zaten küçücük biryer milletin eşyası var... aşırı nemli

    Birde ben bosch müşteriye önem veren bir marka diye hafızama kazındığı için hangi bayisi şerefli şerefsiz diye ayırt etme ihtiyacı duymadım. Bosch bayisi diye girdim..
    Tabi insanın başına gelmeyince patavatsız atıfta bulunabiliyor.

    Ayrıca benim marka karalama gibi bir derdim yok, ben başımdan geçen olayı anlatıyorum... Eğer bayi size madik attıysa derdinizi anlatacağınız kimse yok... Bayi daimi haklı, müşteri abartan patavatsızca şikayetci olan bir organizma...

    Benim derdim nakliye üçreti falan değil, insanın parasıyla kerizliğini ilan etmesi ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaos25 -- 8 Mayıs 2012; 10:06:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaos25

    quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Çok meraklıyız marka karalamaya, bayinin suç, markanın değil.

    Bencede. Böyle her sorunu genellersek hiçbir markaya güvenmememiz gerekir.

    Haklılığınız var elbet, yalnız sorun bayiyle ilgili.

    İsterseniz merkezle iletişime geçin. http://www.bosch-home.com/tr/bize-ula%C5%9F%C4%B1n.html?6=1153

    İletişime geçtim,
    evet bayi suçlu, benden habersiz benim otrduğum apartmanın altında bulunan depoya bırakıp giden bayi için, sizin ikamet ettiğiniz yere teslim edilmiş bayi haklı diyen marka sorumlusuda hatalı, benim asabı bozan zaten bu, benim ikamet ettiğim yer apatmanın deposu değil, onun 6 kat yukarısı.... insan bir teslim tutanağı falan imzalatır. Bana teslim etmiş olsa hay hay derim bayi hakkında benim iddia edeceğim birşey yok derim... benim aşağı depaya bırakıldığından 15 gün sonra haberim oldu... zaten bana haber verseler 5 parça beyaz eşyanın hepsini o depoya koydurmazdım depo dediğim zaten küçücük biryer milletin eşyası var... aşırı nemli

    Birde ben bosch müşteriye önem veren bir marka diye hafızama kazındığı için hangi bayisi şerefli şerefsiz diye ayırt etme ihtiyacı duymadım. Bosch bayisi diye girdim..
    Tabi insanın başına gelmeyince patavatsız atıfta bulunabiliyor.

    Ayrıca benim marka karalama gibi bir derdim yok, ben başımdan geçen olayı anlatıyorum... Eğer bayi size madik attıysa derdinizi anlatacağınız kimse yok...


    Evet cihaz teslim edildiğinde veya yetkili servis kurulum yaptığınde müşteriden imza alınır teslimatın veya kurulumun sorunsuz yapıldığına dair.

    Ayrıca üstteki cümleyi benim için sarfetmemişsinizdir umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaos25

    quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Çok meraklıyız marka karalamaya, bayinin suç, markanın değil.

    Bencede. Böyle her sorunu genellersek hiçbir markaya güvenmememiz gerekir.

    Haklılığınız var elbet, yalnız sorun bayiyle ilgili.

    İsterseniz merkezle iletişime geçin. http://www.bosch-home.com/tr/bize-ula%C5%9F%C4%B1n.html?6=1153

    İletişime geçtim,
    evet bayi suçlu, benden habersiz benim otrduğum apartmanın altında bulunan depoya bırakıp giden bayi için, sizin ikamet ettiğiniz yere teslim edilmiş bayi haklı diyen marka sorumlusuda hatalı, benim asabı bozan zaten bu, benim ikamet ettiğim yer apatmanın deposu değil, onun 6 kat yukarısı.... insan bir teslim tutanağı falan imzalatır. Bana teslim etmiş olsa hay hay derim bayi hakkında benim iddia edeceğim birşey yok derim... benim aşağı depaya bırakıldığından 15 gün sonra haberim oldu... zaten bana haber verseler 5 parça beyaz eşyanın hepsini o depoya koydurmazdım depo dediğim zaten küçücük biryer milletin eşyası var... aşırı nemli

    Birde ben bosch müşteriye önem veren bir marka diye hafızama kazındığı için hangi bayisi şerefli şerefsiz diye ayırt etme ihtiyacı duymadım. Bosch bayisi diye girdim..
    Tabi insanın başına gelmeyince patavatsız atıfta bulunabiliyor.

    Ayrıca benim marka karalama gibi bir derdim yok, ben başımdan geçen olayı anlatıyorum... Eğer bayi size madik attıysa derdinizi anlatacağınız kimse yok...


    Evet cihaz teslim edildiğinde veya yetkili servis kurulum yaptığınde müşteriden imza alınır teslimatın veya kurulumun sorunsuz yapıldığına dair.

    Ayrıca üstteki cümleyi benim için sarfetmemişsinizdir umarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaos25 -- 8 Mayıs 2012; 10:11:31 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.