Şimdi Ara

Nintendo, Kid Icarus'un Kontrollerini Savundu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •    Super Smash Bros. serisiyle adından söz ettiren Kid Icarus: Uprising oyun yönetmeni Masahiro Sakuri, oyunda ikinci analog kontrollerin yani Circle Pad Pro desteği olması gerektiğini savunanlara cevap verdi.
     
       Çıkışıyla birlikte Nintendo 3DS satışlarını etkileyen ve başarılı oyunun yapısına gölge gibi düşen kontrol şeması hakkında konuşan Sakuri, ikinci analog kontrollerin "teknik olarak imkansız" olduğunu savundu. IGN ile yaptığı röportajda tecrübeli isim şunları dile getirdi:
     
    "Yapım esnasında Nintendo 3DS'in limitlerini her yönüyle zorladığımızı göz önüne alırsak, sol elle kontrol şemasına destek vermiş olmamız dahi bir mucize. Bağımsız bir analog kontrolün desteğini bu oyunda sunmak teknik olarak imkansızdı."
     
    Oyunun kontrol şemasından ötürü ellerinin yorulduğunu ve ağrıdığını söyleyenler karşısında Sakuri şu sözleri sarfetti: "Eğer kontrol şeması acı veriyorsa, yanlış birşeyler yapıyor olabilirsiniz."








  • Stylus yerine elle oynamayı bir deneseler laf etmicekler. Şahsen çok rahattı kontroller bir kere bile zorlandığımı yorulduğumu hatırlamıyorum
  • Ben solağım ve nasıl oynayacam. ._. Normal tuşlarla yönlendirsem zor olur. Circle pad pro işe yarayabilir.
  • İcarus'un şu labirenti yapanın oğlu olan ve uçarken güneşe yaklaşan çocuk olduğunu şimdi anladım.Oyun dünyasında kullanılmayacağını düşünmüştüm.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.