Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (247. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.593
Cevap
45
Favori
230.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyha

    İnan bana da aşırı saçma geldi hocam, alevler geldiğinde orası siper sayılmayacak olabilir ama o zaman sarı nın arkasındayken niye daha az hasar aldığımız yazıyor eğer öyle olsaydı ikisinde de aynı hasarı almamız gerekmez miydi ?

    neyse boşver buna daha fazla kafa yormayalım.Bu kadar saçma birşey elbette düzeltirler ilk aşamada olmasada sonrasında.

    Hergün deligibi oynayan veya rank kasan biri olmadığım için acil çözüm falan çokda umrumda değil,düzeltirler elbet


    ek: Aklıma geldi, samanlık yanıyormu oyunda? ben hatırlamıyorum,önce bunu yapsınlar sonra yanıcı yerlerde hasarı ayarlasınlar.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w_wallace

    quote:

    Orijinalden alıntı: buyha

    İnan bana da aşırı saçma geldi hocam, alevler geldiğinde orası siper sayılmayacak olabilir ama o zaman sarı nın arkasındayken niye daha az hasar aldığımız yazıyor eğer öyle olsaydı ikisinde de aynı hasarı almamız gerekmez miydi ?

    neyse boşver buna daha fazla kafa yormayalım.Bu kadar saçma birşey elbette düzeltirler ilk aşamada olmasada sonrasında.

    Hergün deligibi oynayan veya rank kasan biri olmadığım için acil çözüm falan çokda umrumda değil,düzeltirler elbet


    ek: Aklıma geldi, samanlık yanıyormu oyunda? ben hatırlamıyorum,önce bunu yapsınlar sonra yanıcı yerlerde hasarı ayarlasınlar.

    Senaryo modunda Almanların mevzi aldığı samanlıkları yakabiliyorduk oyunda da yanıyordur büyük ihtimal.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Evet samanlık yanıyor, ağaçlar gibi.

    Aslında bu alev konusu şöyle eskiden yaptığı açıklamaları ve belirttiklerini gerçeğe dökmeleri olarak görüyorum. Misal olarak grenlerin uzak mesafe atışlarda daha çok hasar ve isabetli vurması gibi.

    Bu konuda aslında ilk söyledikleri ve olması gereken şudur.

    Örnek olarak

    Yeşil korumada 25 (dmg) hasar
    Sarı korumada 20
    Koruma yok 15
    Kırmızı durumda 10 (Açıkta)

    Bu durum için şu sorulabilir. Alevle bir saldırı olduğu zaman saldırı yönü önemli mi ? Asıl konu bu olmalı bence.

    Bir duvarın arkasında siper almış piyadeler duvar yönünden ateş geldiği zaman hasar az olmalı ama duvarın önünde duran bir piyadelere arada duvar olmadan alevle saldırı oluyorsa daha çok hasar almalılar.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • @Buyha

    benim siperler için verdiğim yüzde örnekleri, siperdeki manganın alacağı hasarı belirtiyordu. Sen yanlış yorumlamışsın benim verdiğim örneği. Ayrıca notlarda açıkça yazan bir şey yok, zaten kafa karışıklığı ve yanlış anlamalar da bu noktada çıkıyor.

    Notta yazan şey şu; Damage multiplier vs heavy cover (Türkçesi; yeşil sipere karşı kullanılan hasar çarpanı). Bakın burada direkt hasar arttırıldı demiyor. Hasar çarpanı arttırıldı diyor. Bende çarpana örnek olarak önceki mesajımda uydurma rakamlar kullanarak açıklamaya çalıştım. Bahsettiğin gibi bir durumda olabilir ama olmaya da bilir ki zaten mantıklı olan olmaması. Ben benim bahsettiğim türden bir rakamsal düzen olduğundan dolayı sadece siperlerin alevlere karşı korumasının bi miktar düşürüldüğü kanısındayım. Eskisi gibi yeni durumda yeşil siperde daha az hasar alacaksınız sarıya nazaran. Tek fark, artık eski durumdaki yeşil sipere nazaran daha fazla hasar alacaksınız yeni durumdaki yeşil siperde.

    Uzun lafın kısası; yapılan değişiklik ile siperlerin sizi aleve karşı daha az koruması hedeflenmiş. Yine koruyacak, ama daha az... Nasıl bunun olabileceğini matematiksel olarak yazdım önceki mesajımda zaten.

    @ieomar

    oyundaki siper yönlü zaten. ancak alevler için geçerli mi bilmiyorum. Muhtemelen onlar içinde geçerlidir.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Merhabalar sevgili dostlar;

    Adim Yunus Emre 32 yasidayim Galaksi seyahatname adinda bir youtube kanalim var yillardir oyunlarla ilgilenir oyunlarla ilgili bir seyler yaparim... Orta seviye bir strateji oyuncusuyum starcraft 2 oynuyorum (zerg) golden lig oyuncusuyum stratejist seviyem budur yani :))) coh2ye anca basladim nasil olduysa ve ilk is bu forumu ve bu basligi ilk sayfasindan 3 gun boyunca okumak oldu yani siz beni tanimiyorsunuz ama ben bazilarinizi baya tabidim nelere kizdiniz nelere kavga ettiniz keyifle okudum... Aranizda abi oyunu alayim mi ne dersiniz diyenlerin master oluslarina da sahit oldum keyifliydi bundan sonra buralardayim
    sohbetlerinize katilirim artik



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Anlatmak istediğim kısaca siperde iken aldığımız hasar artırılmış ama açık alandaki hasar aynı kalmış. Matematiksel olarak açıkladığın kısım kaynaksız olmuş, %50, %20 koruma geleceği yazmıyor, açıkça önceden hepsinde aynı hasar alırken şu an yeşil siper ve evde 2 katı fazla hasar alacağımız yazıyor.


    "örnek olarak diyelim alev piyadeye 10 hasar atıyor sipersiz. yapılan değişiklik ile sarı sipere 10*1,25 = 12,5 atacak ama %20 koruma gelecek ve sonuç olarak 12,5*0,8 = 10 hasar atacak. yeşil sipere ise yapılan değişiklikle 10*2 = 20 atacak ama %50 koruma gelecek ve sonuç olarak 20*0,5 = 10 atacak. tabi benim verdiğim bu değerler tamamen sallamasyon. Verdiğim bu siper değerleri ile alevde yapılan bu değişiklik siperin koruyucu etkisini ortadan kaldırıp, sipersizmiş gibi saldırmanıza olanak veriyor mesela."

    Açık alanda 10, yeşil siperde de korumalar sayesinde 10 hasar alacaksak siperler alevlere karşı nasıl daha etkisiz oluyor? aynı hasarı alacaksak bu değişikliğin mantığı nedir? ayrıca dediğim gibi %50, %20 koruma alacağımız kısmı zaten notlarda yazmıyor asılsız olmuş.

    Çok da mantıksız değil, gerçekte de alevler düşmanı siperler, evler, sığınaklar vb. gibi yerlerden çıkartmak için kullanılır çoğunlukla. Oyunda nasıl olacak bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5768557DE -- 5 Şubat 2018; 15:23:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GalaksiSeyahat

    Merhabalar sevgili dostlar;

    Adim Yunus Emre 32 yasidayim Galaksi seyahatname adinda bir youtube kanalim var yillardir oyunlarla ilgilenir oyunlarla ilgili bir seyler yaparim... Orta seviye bir strateji oyuncusuyum starcraft 2 oynuyorum (zerg) golden lig oyuncusuyum stratejist seviyem budur yani :))) coh2ye anca basladim nasil olduysa ve ilk is bu forumu ve bu basligi ilk sayfasindan 3 gun boyunca okumak oldu yani siz beni tanimiyorsunuz ama ben bazilarinizi baya tabidim nelere kizdiniz nelere kavga ettiniz keyifle okudum... Aranizda abi oyunu alayim mi ne dersiniz diyenlerin master oluslarina da sahit oldum keyifliydi bundan sonra buralardayim
    sohbetlerinize katilirim artik

    Hoş geldiniz.

    Ben de hem Starcraft hem de CoH oyuncusuyum. CoH'un mekanikleri çok farklı. Daha sabırlı ve detaycı oynamak lazım. Ben genelde sabırsızlığımdan kaybediyorum. Geçmişte birçok yazı yazdık, okuduysanız aşağı yukarı çözmüşsünüzdür. Bol bol replay izleyin, arada paylaşanlar oluyor. En büyük katkı replay'ler.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyha

    Açık alanda 10, yeşil siperde de korumalar sayesinde 10 hasar alacaksak siperler alevlere karşı nasıl daha etkisiz oluyor? aynı hasarı alacaksak bu değişikliğin mantığı nedir?
    önceden yeşil siperde iken 5 hasar almanız gerekirken artık 10 hasar alıyorsunuz tıpkı sipersiz gibi. yani siper aleve karşı etkisizleştirildi. değişikliğin amacı alevi anti-cover bir araç haline getirmek olabilir ki daha önce relic alevler hakkında böyle bi yorumda bulunmuştu. Bende o yorumdan yola çıkarak böyle bi olasılığa değindim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: buyha

    ayrıca dediğim gibi %50, %20 koruma alacağımız kısmı zaten notlarda yazmıyor asılsız olmuş.
    Zaten rakamları salladığımı söyledim. Gerçekten mesajlarımı okumuyorsunuz :\ Zaten yazdığım örneğin açıklamasını, mantığını yeterince yazdığımı düşünüyorum ama tekrar aynı örneği yine açıklamak durumunda kalıyorum. Kavga etme gibi bi amacım yok, sadece örneğimdeki detayı kaçırıyorsunuz, onu göstermeye çalışıyorum.

    Dediğim gibi notlar pek açıklayıcı değil. Ben gelecek değişikliği bu şekilde yorumladım çünkü anca bu şekilde mantıklı oluyor.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: GalaksiSeyahat

    Merhabalar sevgili dostlar;

    Adim Yunus Emre 32 yasidayim Galaksi seyahatname adinda bir youtube kanalim var yillardir oyunlarla ilgilenir oyunlarla ilgili bir seyler yaparim... Orta seviye bir strateji oyuncusuyum starcraft 2 oynuyorum (zerg) golden lig oyuncusuyum stratejist seviyem budur yani :))) coh2ye anca basladim nasil olduysa ve ilk is bu forumu ve bu basligi ilk sayfasindan 3 gun boyunca okumak oldu yani siz beni tanimiyorsunuz ama ben bazilarinizi baya tabidim nelere kizdiniz nelere kavga ettiniz keyifle okudum... Aranizda abi oyunu alayim mi ne dersiniz diyenlerin master oluslarina da sahit oldum keyifliydi bundan sonra buralardayim
    sohbetlerinize katilirim artik

    Hoş geldiniz.

    Ben de hem Starcraft hem de CoH oyuncusuyum. CoH'un mekanikleri çok farklı. Daha sabırlı ve detaycı oynamak lazım. Ben genelde sabırsızlığımdan kaybediyorum. Geçmişte birçok yazı yazdık, okuduysanız aşağı yukarı çözmüşsünüzdür. Bol bol replay izleyin, arada paylaşanlar oluyor. En büyük katkı replay'ler.

    Sizi cok okudum unlu oyunculari yendiginiz film gibi replayleri iz oldugunu biliyorum izleymiyoruz tabi su an ama olsun methini duyd izleyeb yorumlarini okudum :)) hala army secmeye calisiyorum ama alman olmayacagim bu kesin :))



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >





  • "önceden yeşil siperde iken 5 hasar almanız gerekirken artık 10 hasar alıyorsunuz tıpkı sipersiz gibi. yani siper aleve karşı etkisizleştirildi. değişikliğin amacı alevi anti-cover bir araç haline getirmek olabilir ki daha önce relic alevler hakkında böyle bi yorumda bulunmuştu. Bende o yorumdan yola çıkarak böyle bi olasılığa değindim. "


    Böyle de olabilir, ama benim bildiğim siperler zaten alevlerden korumuyordu. Notlarda yazdığına gibi önceden yeşil siperde de , sarı siperde de, evde de eşit hasar(1 hasar) almamız buna delil bence.


    "Zaten rakamları salladığımı söyledim. Gerçekten mesajlarımı okumuyorsunuz :\ Zaten yazdığım örneğin açıklamasını, mantığını yeterince yazdığımı düşünüyorum ama tekrar aynı örneği yine açıklamak durumunda kalıyorum. Kavga etme gibi bi amacım yok, sadece örneğimdeki detayı kaçırıyorsunuz, onu göstermeye çalışıyorum."


    Biliyorum hocam rakamları salladığını, sadece bu koruma olayının nereden çıkardığını anlamadım meğerse sen siperlerin alevleri koruduğunu sanıyormuşsun ben de tam tersi bilince aynı şeyleri yazıp durduk



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Coh2 stats dan pioneer_flamethrower özelliklerine baktım .



    Ice damage: 1.0

    Snow damage: 1.0

    Smoke damage: 1.0

    Water Damage: 0.5

    Trench damage: 1.0

    Bunker damage: 1.0

    Deep snow damage: 1.0

    Defcover damage: 1.0

    Open damage: 1.0

    Negative damage: 0.5

    Mud damage: 1.0

    Light damage: 1.0

    Heavy damage: 1.0

    Garrison damage: 1.0


    Patch gelince

    Light damage: 1.25

    Heavy damage: 2.0

    Garrison damage: 2.0 olacak

    Open damage 1.0 yazıyor yani açıktayken 1 hasar alıyoruz, negatif siperdeyken(sağ üst köşede görünen manga işaretini üstünde kırmızı bir kalkan oluyor) o ve sudayken ise 0.5
    http://www.coh2-stats.com/flame_throwers/pioneer_flamethrower_ability_mp
    Raw data sekmesinin en altında target table multipliers bölümünde yazıyor bunlar.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • morace pplhntr kelhben bir arkadas daha vardi 2v2 maclarini izledim iki ingiliz ostern.ve okw takimlari vardi ingilizler.cok.zayif.kaliyor.bence sniper.lg ikilisi.iki.oyundada goz actirmiyor erken oyunda harita alman hakimiyetinde oluyor.

    oynayan dort arkadas bence ust seviye oyuncular ama taktiksel.bir hatami.yoksa benim.dusundugum.gibi ingilizlerin.zayif kalmasimi anlamak icin.birkac.oyun.daha izlemek.lazim

    steam nickim.estel_81 bende katilmak.isterim oyinlariniza

    bu arada izledigim.oyunlar yeni gelecek.yamanin betasi ile oynandi.bofors varlik bile gosteremedi

    oynayan arkadaslarda yorum.yazarlarsa bu konuda.sevinirim



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyha

    sen siperlerin alevleri koruduğunu sanıyormuşsun ben de tam tersi bilince aynı şeyleri yazıp durduk


    Siperler aleve karşı korumuyor mu yani? Tamam evlerin korumadığını biliyorum hatta negatif etki yapıyorlar ama sarı ve yeşil siper koruyor sanıyorum ben? Senin bilgin kesin mi veya Kesin bilgisi olan var mı bu konuda?



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Kesin evet, en son mesajımda kaynağıyla birlikte yazdım.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GalaksiSeyahat


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: GalaksiSeyahat

    Merhabalar sevgili dostlar;

    Adim Yunus Emre 32 yasidayim Galaksi seyahatname adinda bir youtube kanalim var yillardir oyunlarla ilgilenir oyunlarla ilgili bir seyler yaparim... Orta seviye bir strateji oyuncusuyum starcraft 2 oynuyorum (zerg) golden lig oyuncusuyum stratejist seviyem budur yani :))) coh2ye anca basladim nasil olduysa ve ilk is bu forumu ve bu basligi ilk sayfasindan 3 gun boyunca okumak oldu yani siz beni tanimiyorsunuz ama ben bazilarinizi baya tabidim nelere kizdiniz nelere kavga ettiniz keyifle okudum... Aranizda abi oyunu alayim mi ne dersiniz diyenlerin master oluslarina da sahit oldum keyifliydi bundan sonra buralardayim
    sohbetlerinize katilirim artik

    Hoş geldiniz.

    Ben de hem Starcraft hem de CoH oyuncusuyum. CoH'un mekanikleri çok farklı. Daha sabırlı ve detaycı oynamak lazım. Ben genelde sabırsızlığımdan kaybediyorum. Geçmişte birçok yazı yazdık, okuduysanız aşağı yukarı çözmüşsünüzdür. Bol bol replay izleyin, arada paylaşanlar oluyor. En büyük katkı replay'ler.

    Sizi cok okudum unlu oyunculari yendiginiz film gibi replayleri iz oldugunu biliyorum izleymiyoruz tabi su an ama olsun methini duyd izleyeb yorumlarini okudum :)) hala army secmeye calisiyorum ama alman olmayacagim bu kesin :))

    Sana tavsiyem bir orduya bağımlı kalma. Hepsini oyna ve hepsinde ustalaşmaya çalış. Bu orduyu oynayamıyorum diye pes etme. Böylece oyundan daha fazla zevk alacaksın. Bu arada hoş geldin.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Forum gene gitmiş galiba :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Forum gene gitmiş galiba :D

    Uçmuş burdaki son 1-2gündeki mesajlar :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renegade Havoc

    Efsane geri dönmüş.

    http://www.twitch.tv/ycyuksel

    o yayınlardaki KufurbazHaydo benim
  • napolyon94 kullanıcısına yanıt
    Sen 94'lü müsün? Sesinden yaşının daha büyük olduğunu sanıyordum.
  • 
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.