Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (142. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.592
Cevap
45
Favori
230.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çare ostwind
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: w_wallace

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: w_wallace

    Ober'le oynamaya başladım birkaçgündür aldıktan sonra,oynun ilk başlarında hatta devamında piyadelere karşı etkisiz kalıyorum.Karşı taraf sürekli shocktroops basıyor 8'lik maçta 3'ü bassa zaten bizim piyadeleri eritiyorlar.Klasik almanlarada zayıftım ama bunda daha da zayıfım kalabalık gelen piyadelere.

    Bunlara karşı ne yapabilirim,tiger üretemeden oyunu kaybediyorsun zaten.Şu seri sıkan zırhlı araç,zırsız resmen kurşunla patlatıyorlar(yoksa etkili piyadeye),bizim light tank daha etkili ama onu üretene kadar zaten olan oluyor,o saatten sonra 1tane ondan çıkarsan oyunu etkisi olmuyor,zaten karşı tarafta anti-tank getirmiş oluyor.

    Klasik almanlarda,mortar,mg42 birde bunker(hatta sniper) bu piyadeleri oyalıyordu şimdi onlarda yok.Ostwist'de yok hadi onun yerine lighttank var desek yukarda bahsettiğim durum işte.

    ekleme:Mortar yok onun yerine support gun var,buda etkili ama daha pahalı vede açıkta bırakınca eriyor oda,normal mortar'ı bunker arkasına veya makinalı tüfek koyduğumuz binanın yanına koyarız onları yapamıyınca bu biraz açıkta kalıyor.

    İlk bina olarak Tier 3 binası ile puma yapılır. Puma zaten alıyor direk onu. Ya da raketenwerfer yapıp volks'lara da bazuka upg'i ile destekli şekilde ani saldırı ile alınabilir. Seri bir birim olduğu için tehlike görünce kaçar o yüzden anlık olarak volks ve raketenwerfer ile toplu saldırıda vurulur. OKW'nin piyadeleri erken oyunda biraz sıkıntı çıkarabilir. Onu da komutanla gelen mg ile dengeleyebilirsin, ama erken oyunda her türlü sıkıntı çekilir. O yüzden Tier 4 ile hem Ober kullanılabilir, hem de Panzer II ile piyadelere çok rahat üstünlük sağlanır. OKW ile oynamak zordur. Birimleri güçlüdür fakat alternatif taktiği çok yok. Rakip sana göre değil de sen rakibe göre oynarsın. Ve ünitelerini kaybettin mi telafisi zor olur.

    Puma'yı bende çok severimde 3 tane shock vızır vızır gezerken puma ateş edicekte denk getircekde öldürcek onları,tamam oyalar ama çokda etkili olmaz.

    " raketenwerfer yapıp volks'lara da bazuka upg'i ile destekli şekilde ani saldırı ile alınabilir." bunu tam anlamadım,3-4 piyade oynun başında musallat olunca onlardan nasıl kurtulurum onu soruyorum,bu adım adım karşı saldırı olsa bile 2 shock geliyor siliyor bunları.

    Tier4'teki piyade iyi uzak menziden iyi,shock dibine girerse oda eriyor.Ama demekki yapıcak birşey yok,çünkü buda böle olmasa oyun dengesiz olur heralde.

    Özetle puma ile oyalayıp ober çıkınca onlarla dağıtmaya çalışıcaz,tiger'a zaman ve kaynak kazandırcaz.

    Komutanla gelen mg ek bir durum oda kullanılabilir.

    Banada okw zor geldi,oynanış tarzı farklı.İlk oyunda ingilizlerde benzerdi ama oynanış farkı bukadar yoktu.

    Birde ben şu toplu binamızı 1'den fazla yapabiliyoruz sandım ama öyle değilmiş.

    Puma ve diğer volks + raketenwerfer'i ABD'nin m15a1 aa half-track'ını counter'lamak için tavsiye ettim. Çünkü OKW'yi çok zorlayan bir birim o. İyi kullanan oldumu süpürür sizi. Aynı şekilde m8 greyhound için de geçerli bu. Onu da ABD'yi alan çok kişi 1v1'de kullanıyor. O da OKW'yi erken oyunda çok zorlayan bir ünite. Shock gelen veya blob yapan rakiplere karşı mg ile pinned leyip vurmaktan başka okw ile yapılacak pek bi şey yok. Zaten shock dediğin ünite pahalı, ancak mid game'de etkisini gösterebilen bir ünite. Ona karşı Fallschirmjäger yapılabilir, shocklarla iyi çarpışır onlar ama yine yakın mesafede shock alır. Shock'u yaklaştırmayacaksınız zaten. O da işte mg ile pinned'leyerek ya da SdKfz 251/17 Flak Half-track ile bastırılabilir. Bakın rakip sürekli shock geliyorsa ve mg ile de destekliyorsa zaten flak half-track i kesin yapın. Onu da kontrol etmek çok zordur. Çünkü ateş etmek için kurulması gerekiyor. O yüzden böyle turist gibi gezdirmemek lazım. Piyadeleri önde tutup onu arkada tutacaksınız. O zaten piyadeleri hem pinned'liyor hem de çok ciddi hasar veriyor. Ayrıca vet 1 olunca sis atma skill'i açılıyor o çok işe yarıyor özellikle at toplarında sisi atıp onu kaçırabilirsiniz. OKW ile oynamak zor. Daha önce replay'ler attık burada, benim bi replay'im vardı önceki sayfaların birinde çok güzel bi 1v1 örneğidir o. İzleyin faydalı olur.

    Anladım,netim kotalı diye indirmedim videoları.

    Yüksek kaynaklı başlanan oyunda shocklar direk geliyor,genelde oyunlar yüksek kaynaklı oluyor.Yani oyuna başlıyorum direk shocklar çıkıyor karşıma ilk temasta.Neyse dediklerinizin dışında yapıcak birşey yok,birde en basiti şu olur kübel suppress yapıyor o sırada volf'la el bombası falanda yapılır ama buda pek etkili olmaz bence.


    Birde şu panzerfüller piyadesi zayıf olmamışmı?uzun menzilde çok etkili diye düşündüm ama 4 yıldız olana kadar nerdeyse bir etki gösteremedi.Cons'ları bile uzaktan yenmesi zor ve uzun sürdü,attığı el bombası ve anti-tank'da zayıf.Yani bence ondan antitank'ı kaldırsınlar ateş gücünü %50 artırsınlarki bir işe yarasın.

    ekleme:Şu bizim piyadeler bazen durduk yerde kendini iyileştiriyor falan bu neye göre oluyor? (boşbir arazide bizim bölgemizde oluyor,yakında bina,savaş yokken)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 19 Eylül 2014; 14:55:21 >




  • w_wallace kullanıcısına yanıt
    OKWnin bazı piyadeleri (ya da hepsi) belli bir uzmanlık seviyesinde kendini iyileştirme yeteneği kazanıyor. muhtemelen vet4-5 olduğunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    OKWnin bazı piyadeleri (ya da hepsi) belli bir uzmanlık seviyesinde kendini iyileştirme yeteneği kazanıyor. muhtemelen vet4-5 olduğunda.

    Tahmin ettiğim gibi,birde hastane kılıklı binayı başka yere kurabiliyoruz diye bize piyade iyileştiren ve reinforce eden halftrack vermemişler,demekki bu şekilde denge sağlamaya çalışmışlar.
  • Evet Ostheer istediği yere sığınak yapıp sıhhıyeye dönüştürebiliyor. OKW sıhhıye kamyonunu istediği yere kurabiliyor. USF zaten sıhhıye kamyonuna sahip. Bi garip ruslar anca üsse gidip iyileşebiliyorlar (ya da sadece tek bir komutana razısınız sahada iyileştirme için).
  • Bu oyunuda en iyi taraf bence ruslar herseye verecek cevaplari var oynamasi en zevkli ulus ruslar

    Amerikalilarda iyi ama eski parasutculeri cok ariyorum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    OKWnin bazı piyadeleri (ya da hepsi) belli bir uzmanlık seviyesinde kendini iyileştirme yeteneği kazanıyor. muhtemelen vet4-5 olduğunda.

    Vet3 kubel in kendini repair ettiğini yazan bir oyuncu gördüm oyun içersinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panzer VIE Tiger

    Bu oyunuda en iyi taraf bence ruslar herseye verecek cevaplari var oynamasi en zevkli ulus ruslar

    Amerikalilarda iyi ama eski parasutculeri cok ariyorum ben

    Ruslar ve OKW son denge güncellemesine kadar 1vs de estiriyordu. Şimdi okw. Şuanda mukayese edilemeyecek kadar aşırı güçlüler. Adamlarda abartısız her şeyin en güçlüsü var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan3191

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panzer VIE Tiger

    Bu oyunuda en iyi taraf bence ruslar herseye verecek cevaplari var oynamasi en zevkli ulus ruslar

    Amerikalilarda iyi ama eski parasutculeri cok ariyorum ben

    Ruslar ve OKW son denge güncellemesine kadar 1vs de estiriyordu. Şimdi okw. Şuanda mukayese edilemeyecek kadar aşırı güçlüler. Adamlarda abartısız her şeyin en güçlüsü var.

    Yalnız şey dikatimi çekti yakın mesafede Sturmpioneer baya iyi hatta volks'tan daha iyi gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w_wallace

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan3191

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panzer VIE Tiger

    Bu oyunuda en iyi taraf bence ruslar herseye verecek cevaplari var oynamasi en zevkli ulus ruslar

    Amerikalilarda iyi ama eski parasutculeri cok ariyorum ben

    Ruslar ve OKW son denge güncellemesine kadar 1vs de estiriyordu. Şimdi okw. Şuanda mukayese edilemeyecek kadar aşırı güçlüler. Adamlarda abartısız her şeyin en güçlüsü var.

    Yalnız şey dikatimi çekti yakın mesafede Sturmpioneer baya iyi hatta volks'tan daha iyi gibi.

    volks zaten uzak mesafe :D




  • Son patche iki oyun oynadim yendim.ama.rakipler zayifti denemeye devam.etmek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan3191

    quote:

    Orijinalden alıntı: w_wallace

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan3191

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panzer VIE Tiger

    Bu oyunuda en iyi taraf bence ruslar herseye verecek cevaplari var oynamasi en zevkli ulus ruslar

    Amerikalilarda iyi ama eski parasutculeri cok ariyorum ben

    Ruslar ve OKW son denge güncellemesine kadar 1vs de estiriyordu. Şimdi okw. Şuanda mukayese edilemeyecek kadar aşırı güçlüler. Adamlarda abartısız her şeyin en güçlüsü var.

    Yalnız şey dikatimi çekti yakın mesafede Sturmpioneer baya iyi hatta volks'tan daha iyi gibi.

    volks zaten uzak mesafe :D

    Evet biliyorumda,mesela ostheer'deki piyadede uzun mesafe ama yakındada pioner'dan iyi.Strumpioner okw oyuna hızlı başlasın diye güçlü yapmışlar,çnk binada yapmayıp direk sahaya gidiyor.

    Şimdi aklıma bir eksiklik geldi,oyundaki taktik haritasını neden geliştirmiyorlar,dostumuz oyuncuyu seçip şu hattan-yoldan-doğrultudan şuraya saldır diyebilcez mesela,hani campain'de vardıya mavi-kırmızı büyük çizgiler vs.Şu bölgeye antitank getir falanda diyebilsek.

    Bu oyunda yazmak çok zor çnk oyun çok hızlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 25 Eylül 2014; 13:56:42 >




  • Özellikle retreat buglarından bıkkınlık geldi, retreat yapıyorum başka birime bakıp tekrar gelesiye kadar hala olduğu yerde duruyor.O sırada da düşman alıyor zaten.İnsanı deli ediyor...
  • oyun bugdan geçilmiyor zaten. bir an önce bugların temizlenmesi lazım. umarım sonraki yama bu temizlikle ilgili olur.
  • Banada bug'lar 2kat arttı gibi geldi.Kaç yıl olmuş 80tane yama gelmiş ama hala oyun listesinde ölü oyunlar var.4-5 tane listenin başında sürekli ölece duruyorlar.
  • coh 2 bence olmamış ya. oyuna girdiğim gibi silmem bir olmuştu. tales of walor da ekmeğini çok yedik. orjinal alayım bari dediğim bir oyundu. ama denedikten sonra almak istemedim sonradan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serhadss

    coh 2 bence olmamış ya. oyuna girdiğim gibi silmem bir olmuştu. tales of walor da ekmeğini çok yedik. orjinal alayım bari dediğim bir oyundu. ama denedikten sonra almak istemedim sonradan

    Olmamış diyebilmek için takdir edersiniz ki oyuna "girdiğin gibi çıkmaktan" daha fazlasını yapmak gerekli. Öncelikle oyunu oynamalısınız. Yeterince oynadıktan sonra oyunun olup olmadığı hakkında fikriniz olabilir.

    Bu durumda en fazla oyunu beğenmediğinizi söylebilirsiniz. Beğenmediğiniz yanlarını veya sebeplerinizi sıralarsınız. Örneğin menünün art ı hoşuma gitmedi, bende sildim gibi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pplhntr -- 22 Eylül 2014; 20:26:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serhadss

    coh 2 bence olmamış ya. oyuna girdiğim gibi silmem bir olmuştu. tales of walor da ekmeğini çok yedik. orjinal alayım bari dediğim bir oyundu. ama denedikten sonra almak istemedim sonradan

    Olmamış diyebilmek için takdir edersiniz ki oyuna "girdiğin gibi çıkmaktan" daha fazlasını yapmak gerekli. Öncelikle oyunu oynamalısınız. Yeterince oynadıktan sonra oyunun olup olmadığı hakkında fikriniz olabilir.

    Bu durumda en fazla oyunu beğenmediğinizi söylebilirsiniz. Beğenmediğiniz yanlarını veya sebeplerinizi sıralarsınız.

    gereksiz polemik yapmayalım. bu benim kendi düşüncemdir elbette. sende olmuş dersin. buda senin düşüncendir. ille bir izahate gerek yok. ilk oyunu ve devamında gelenler nasıl ilk girişimde sardıysa bu oyunun beni sarmadığını belirttim. illaki girdiğim gibi çıktım dememin altında oynamışlık yatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serhadss -- 22 Eylül 2014; 20:29:57 >




  • Amacım polemik değil. Şu yazdığınız;

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serhadss

    coh 2 bence olmamış ya

    ile ikinci mesajınızda şu yazdığınız;

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serhadss

    ilk oyunu ve devamında gelenler nasıl ilk girişimde sardıysa bu oyunun beni sarmadı...


    arasında ince bi çizgi var. Ve bence önemli bi nüans. Bu yüzden belirtmek istedim. Direkt ikinci mesajınızı yazsaydınız emin olun hiçbir cevap yazmadım. Birde tabi ki izahat vermek zorunda değilsiniz. Ancak burada fikirlerimizi, yorumlarımı paylaşıp sohbet ortamı oluşturuyoruz. Muhabbet açılması açısından içeriği olan yorum atılması benim tercihimdir. O açıdan söylemiştim.




  • Ufak bi yama geldi. Kubel i eski durumuna döndürmüşler sanırım. OKW de %100 yerine artık %80 mühimmat gelirine sahip olacak.

    http://community.companyofheroes.com/forum/company-of-heroes-2/company-of-heroes-2-general-discussion/67-coh-2-changelog/page4
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.