Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (124. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.593
Cevap
45
Favori
230.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Paket çıktığından beri %80 Axis değil %10 anca görüyoruz. Ayrıca bir tarafı öldürüp bir tarafı ilah etmek nedir anlamış değilim. Yaptıkları ninja bufflar etkisini göstermeye başladı. Nasıl olurda kafasına el bombası yemiş Conscript birimi yeşil korumanın arkasında duran Volks birimini yer bitirir ? Nasıl olurda evin içinde ki Mg' ye koşan Shock Troops birimi daha bastırılamadan evden Mg' yi çıkartır ?

    Western Front Armies DLC' si ile OKW oynayanların artmasının tek sebebi USF' nin yaptığı Riflemen blobu yüzünden. Şimdi onlara vet 1' de verdiler Kafalarına Atom bombası bile atsan ölmüyor.

    Coh2.org sitesinde balance konusunda yazdığım mesaj. İngilizcemin yettiği kadar. Yanlışlıklar olabilir kusura bakmayın elimden anca bu geldi.

    Ben demiyorum ki Axis camış gibi olsun attığını vursun. MG' leri sniper mermisi atsın Volksgrenadierler çelik yelek giysin. Adam gibi eşit seviyede yaparsın. Zayıf noktaları olur taktiksel oynarsın. Sırf yeni çıkardığın Commander paketini sattırabilmek için, ninja buff yapıp afedersiniz ama bir tarafı karınca diğer tarafı Robocop yapmazsın. Adam oturuyor baseden Katyushka atıyor 3 kere bomba düşüyor 3lü şekilde yani 3x3=9 9 bomba atıyor. Korku oluşturması gerekiyor katliam yapması değil. Neyse oyunun içine ettiler. Yakında yeni gelecek paket ile Japonya ve İngiltere' de gelir. Oyun başında Japonya alan 3 dk sonra kafasına atom bombası yer. Easy Win.

    quote:

    We need more buff, it's not enough. I cant kill all the axis buildings and infantries. Also make mxims and mortars 120 manpower also give them vet 2. Because rifleman vet 1 is not enough.

    Also I hate playing with okw please remove them from the game, Ostheer too.

    -There's a misspelling on the start search button. It should be For allies start easy search for easy win 1v1, start easy search for easy win 2v2.

    -Volksgrenadier has a high armor and damage they cant be killable. Please nerf them. Conscript squad need massive buffs.

    - Katyushka needs to be 80 manpower and 5 fuel. Also can be build at tier 1.
    - Obersoldaten and Fallsmijager have big effect on the map they can spawn evrywhere and they cant be killable, if you make them more weak, we could easly conter them.
    - OKW has a commander that gives MGs. How can you add this ? Maxims do shit(sorry, Im mad) cant pin a unit at all.
    - Mortars had a very short range. We have to go to the next to them to blow them up and also Mortars have a bad accuary. Whenever I use them it cant fire properly.
    -Allies' scout cars are too weak but Kübelwagen, oh please how can you add a car with a Mg on it ? How can you give them very long range ? Please nerf the Kübelwagen its pain in the ass.

    - Jagd Tiger and KönigsTiger are beasts. They cant killable too. Katyushkas cant damage them. Please add Katyushkas a radar and Bullseye skill also vet 3 at the begining.

    -OKW hulled down Trucks so powerfull, There's a truck that a gun on itself. WOW a gun on it ? Do you even know how to write Balance ?

    - Today I couldnt blow that Truck with single Katyushka fire.
    -Almost forgot, They have Panzerwerfers something like that and walking stuka, OMG those weapons. They are broken man, they are broken. Always one shots my crews, shock troops and riflemen squads.

    - Us Forces have no snipers and a light tank that can kill a Tiger. How the hell an Army can't have snipers and light tanks ?

    - You give OKW %100 ammo and %66 Fuel. Well sir, that's not fair. When they build panzerchrecks to their Volks it's easy win for them.

    - Soviets have a molotof upgrade and it needs to be upgraded.

    -Last one. USF and Soviet I mean Allies have to have Atom Bomb and it can be build at tier 1.


    Relic please hear us. You are always nerfing Allies. There's search informations that says searching for axis %0 and Allies %100. Sometimes it says %1 axis and %99 allies. I think it's broken.

    You are doing nothing and you are fan of Axis. You should some focus on Soviets and USF. We are suffering losses. Headquarter's reporting and infantry unit's lost.

    If this goes like this, we will uninstall the game and I want payback. I want my goddamn 100$




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Western Armies oyunu resmen CoH1 e döndürdü. Şu anda ek paketin çıktığına üzülüyorum gerçekten. Rifle blob, fusilier blob, ober blob hepsi age of misali ortalıkta dolaşıyor. HMG ler dahi durduramıyor. Neden çünkü üç birimde uzun menzilde gayet etkili. HMG baskı yapana kadar uzaktan atışlar HMG yi mürettebatsız bırakıyor.

    Bir de OKW nin ölümcül birimleri insanlar çok çekici geliyor. Doğru düzgün Ostheer göremiyorum oyunda. Sırf OKW var. Biriniz amerikanın strateji bakımından sığ olduğunu eleştirdi. OKW nin de ondan farkı olduğunu düşünmüyorum. rifle + e8 gibi fusilier/ober + KT/JTiger oynuyor herkes. Uzun lafın kısası yeni ordularda ciddi bir denge sorunu baş göstermekte.

    Hmg ler bence sipersiz hiç bir ise yaramıyor. Usa oynarken smoke atıyordum görüş sıfır bir de elbombasi direkt 2 kişi kalıyordu, kacarkende eğer 2 manga veya bar varsa o da mefta tabi. Smoke bunkerlarada etkili tabi ama yokedilmesi daha zor. Ayrıca Coh1 de hmg bunker kurmak bana çok saçma gelirdi fakat çıkarttığı goliath köprülerde çok ise yarardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApmrrrPr20ncdGF4VURuYjVGZXlIN3ptbV8tbzRzN0E&usp=drive_web#gid=0
    Alın size matematiksel açıklamada var yukarda.
    Daha basit olarak böyle denebilir;

    Rifleman ile Obersoldat nerdeyse eşitler birbirlerine.
    Şimdi oyun başında ober çıkarmak isteseniz 700Mp+80fuel (bina 300mp+80fuel alıyor)
    Birde aynı güçte olan riflemana bakalım direkt oyun başında 280mp.

    Çok balans var başımı döndürdü,bizim oyun sonunda k.çımızı yırtarak zorla 2 birim çıkardığımız obersoldat ile aynı güçteki birimi adamlar çerez niyetine çıkarıp çıkarıp yolluyor üstüne birde general etkisi direk veteran 1 oh mis god mode baya.Artık 1rifleman öldürmek için 50 takla atarız adamda karşıdan 1 taneyi öldürdün şimdi 5 tane daha geliyor diye dalga geçer.
    Katyushaya zaten değinmiyorum canlı yayında saatlerini CoH2 ye vermiş iyi oyuncular sesini duyduğu anda ''o my sweet Jesus..''demeye başlıyolar, tamam eskiden güçsüzdü ama şimdi de çok abartılı oldu,okw oynanışı gereği malum kamyonları baseden uzağa kuruyoruz,bu icadın menzili gücü arttı ve çıkarmak için istenen gereksinim yok denecek kadar az.Adam 1 kamyonun yerini birkez gördümü tamam zaten elinde en az 2 katyusha oluyor direk salladımı kamyonun kurtulmasına imkan yok direk gümlüyor.Böyle bir buffla direk okw'nin en belirgin özelliğini öldürmüş oldu artık kamyonları da baseye kurarız korumak için.
    Acaba Relic bunu yaparken hangi tarafa şirin gözükmek istedi anlamış değilim birde dalga geçer gibi patch'ı nasıl buldunuz diye tag açmazlar mı resmen trollük.Bu kadar aç gözlülük olunmaz general satmak için oyunun tüm fiziğini ters düz ediyolar.Bunlara inat istedikleri kadar US u bufflayıp okw yi yerin dibine soksunlar oyundan sıkılana kadar okw oynıcam.Adam akıllı patch gelene kadarda boşa taktik üretmeye çalışmayın çünkü taktik ile oynanabilecek bir kıvamda değil oyun.2v2 de 1 us 1 soviet girip us'un rifflemanlar ile okw yi ilk 15-20dk da zaten kafasına vura vura hareket edemicek kıvama getirirsiniz okw kendini toplayana kadar 200VP si kalmış oluyor ve fueli bekleyip Tiger çıkarmaya çalışıyor çünkü reinforce yapmaktan ober çıkaracak Mp filan kalmıyor elinde ve dandik volks birimleride anca ortalıkta ölmeye yarıyor bu durumda soviet 2-3 katyusha çıkarıp gördüğü her kamyonu uçurduğunda bişeyi kalmaz karşının easy win.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Bane -- 25 Temmuz 2014; 18:44:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApmrrrPr20ncdGF4VURuYjVGZXlIN3ptbV8tbzRzN0E&usp=drive_web#gid=0
    Alın size matematiksel açıklamada var yukarda.
    Daha basit olarak böyle denebilir;

    Rifleman ile Obersoldat nerdeyse eşitler birbirlerine.
    Şimdi oyun başında ober çıkarmak isteseniz 700Mp+80fuel (bina 300mp+80fuel alıyor)
    Birde aynı güçte olan riflemana bakalım direkt oyun başında 280mp.


    Bizim içinde bu verileri nasıl analiz ettiğini yazarsan sevinirim. Ben bakıyorum;

    kısa mesafede (ki bu riflenin en iyi, oberinse en kötü olduğu mesafedir) ober rifleden 1.2 katı kadar hasar atıyor.
    orta mesafede ober riflenin 2 katı kadar hasar atıyor.
    uzak mesafede ober riflenin 3 katı kadar hasar atıyor.

    Hal böyle iken nasıl o mesajı yazdın pek anlayamadım.

    +

    vet1 rifle ile vetsiz rifle arasındaki tek fark vet1 olan manga antitank grenade atabiliyor. Onun dışında fark yok. Aynı manga ve aynı istatistiklere sahip. Vet2 de istatistikler değişir.

    L[A]hor, coh2.org forumundaki açtığın başlıkta troll olarak algılanmışsın, ve yöneticiler konuyu kilitlemiş.

    Arkadaşlar bana öyle geliyor ki biraz yanlı yorum yapıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pplhntr -- 25 Temmuz 2014; 19:25:23 >




  • Hep alman oynayan(özellikle yeni başlayan) arkadaşlar birazda allies oynayın, hem "düşman" birimleri daha iyi tanırsınız hem de maçı kazanma anahtarının birim gücünden ziyade mikro yönetimi olduğunu görürsünüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApmrrrPr20ncdGF4VURuYjVGZXlIN3ptbV8tbzRzN0E&usp=drive_web#gid=0
    Alın size matematiksel açıklamada var yukarda.
    Daha basit olarak böyle denebilir;

    Rifleman ile Obersoldat nerdeyse eşitler birbirlerine.
    Şimdi oyun başında ober çıkarmak isteseniz 700Mp+80fuel (bina 300mp+80fuel alıyor)
    Birde aynı güçte olan riflemana bakalım direkt oyun başında 280mp.


    Bizim içinde bu verileri nasıl analiz ettiğini yazarsan sevinirim. Ben bakıyorum;

    kısa mesafede (ki bu riflenin en iyi, oberinse en kötü olduğu mesafedir) ober rifleden 1.2 katı kadar hasar atıyor.
    orta mesafede ober riflenin 2 katı kadar hasar atıyor.
    uzak mesafede ober riflenin 3 katı kadar hasar atıyor.

    Hal böyle iken nasıl o mesajı yazdın pek anlayamadım.

    +

    vet1 rifle ile vetsiz rifle arasındaki tek fark vet1 olan manga antitank grenade atabiliyor. Onun dışında fark yok. Aynı manga ve aynı istatistiklere sahip. Vet2 de istatistikler değişir.

    L[A]hor, coh2.org forumundaki açtığın başlıkta troll olarak algılanmışsın, ve yöneticiler konuyu kilitlemiş.

    Arkadaşlar bana öyle geliyor ki biraz yanlı yorum yapıyorsunuz.

    Koca paragrafta tek bir sorun üzerinde durmuşsun
    L[A]hor'un başlığının kapatılmasının sebebi olsa olsa relic kendine rakip görmek istememesidir en büyük trollüğü bu oyuna yaptıkları için.

    Rifle ile Ober konusuna gelince dikkat ettiyseniz hocam ''hemen hemen'' diye belirttim.Demek istediğim oyun başında Rifleman denginde okw nin en iyi birimi Ober demek istedim sonrada 2 ayrı birimin istediği Mp yi karşılaştırdım.Şuana kadar izlediğim,oynadığım hiçbir maçta bizim genelde oyun başında kullandığımız dandik volksların rifleman üttüğünü görmedim tabi abartılı sayı üstünlüğü olmadığı sürece.Eğer bu güçteki rifleman 280mp istiyorsa bizim elimizdeki bu güçteki volksların 100-120 Mp değerinde bir birim olması gerekir.Mesafeye göre hasar konusunda çözüm belli bu kadar ucuza çıkan bir birimle kimse oberle uzak mesafeden çatışmaya girmez nasıl olsa gerisi geliyor mantığı ile direk üstünüze sürüyor.Oyuna başlayalı henüz dolu dolu 80 küsür saatim oldu belki benim noobluğumdandır deyip sürekli yayın izliyorum ama orda gördüğüm ve rankı yüksek olan oyuncular bile benim söylediklerime benzer şeylerden şikayetçi.Daha bugün biraz önce oyuna yine patch geldi belli ki relic de durumdan haberdar.

    Yanlılık konusunda herkesin kendi görüşü,yorumlarımda kişisel düşüncelerimi ve yayınlarda gördüklerimi belirtiyorum böyle düşünen herkes yanlı olamaz sonuçta konuyu kirlettiysem kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Bane -- 25 Temmuz 2014; 20:04:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33


    Rifle ile Ober konusuna gelince dikkat ettiyseniz hocam ''hemen hemen'' diye belirttim.Demek istediğim oyun başında Rifleman denginde okw nin en iyi birimi Ober demek istedim sonrada 2 ayrı birimin istediği Mp yi karşılaştırdım.Şuana kadar izlediğim,oynadığım hiçbir maçta bizim genelde oyun başında kullandığımız dandik volksların rifleman üttüğünü görmedim tabi abartılı sayı üstünlüğü olmadığı sürece.Eğer bu güçteki rifleman 280mp istiyorsa bizim elimizdeki bu güçteki volksların 100-120 Mp değerinde bir birim olması gerekir.Mesafeye göre hasar konusunda çözüm belli bu kadar ucuza çıkan bir birimle kimse oberle uzak mesafeden çatışmaya girmez nasıl olsa gerisi geliyor mantığı ile direk üstünüze sürüyor.Oyuna başlayalı henüz dolu dolu 80 küsür saatim oldu belki benim noobluğumdandır deyip sürekli yayın izliyorum ama orda gördüğüm ve rankı yüksek olan oyuncular bile benim söylediklerime benzer şeylerden şikayetçi.Daha bugün biraz önce oyuna yine patch geldi belli ki relic de durumdan haberdar.

    Yanlılık konusunda herkesin kendi görüşü,yorumlarımda kişisel düşüncelerimi ve yayınlarda gördüklerimi belirtiyorum böyle düşünen herkes yanlı olamaz sonuçta

    Ortada "hemen hemen"lik bir durum yok dakika başına hasar oranına baktığımızda. Ober in kıyas kabul etmeyecek bir üstünlüğü var. Gönderdiğiniz istatistikleri öne sürüp rifle ile ober ı kıyaslamaya kalktığınız için yanlı olduğunuzu düşünüyorum. Yani yanlı olduğunuzu düşünmemin odak noktası "sahip olduğunuz düşünce" değil, elinizdeki "verilerden çıkardığınız sonuç". Takdir edersiniz ki matematiksel verilerde öznellik yoktur. Zaten 3-5 sayfa geriye gidip baktığınızda dahi benim riflelerin olması gerekenden ne kadar güçlü olduğu konusunda yazdığım mesajı bulacaksınız ki hala riflelerin aşırı güçlü olduğunu düşünüyorum.




  • Coh2.org hakkında haklısınız Troll şelinde yazdığım için öyle algılandı. O şekilde yazmak yerine artıları eksileri ve güçlü güçsüz olarak yazsaydım daha farklı olurdu.


    Bugün botların aksine USF ile 1v1 oynadım ve 200 vp ye kadar düşüp sonradan oyun aldım. Kusura bakmayın ama ben hayatımda bu kadar b*ktan ve bir gank yediğinde eli kolu bağlanan sınıf görmedim. Tankları sanki su sıkıyor OKW bir panther çıkartıyor USF iki tane jackson veya Wolverine ile zar zor hasar verebiliyor. Bulldozer Sherman seçmiştim en az yirmi kere vurdum bir etkisi olmadı. Yalansız Wolverine getirmiştim Jagdpanzere arkadan vuruyorum %10 canı anca gidiyor sonradan kaçana kadar Jagdpanzer dönüp vurdu bende arkaladım diye seviniyordum. Ayrıca bu USF de ki en sevdiğim birim Major oldu. Oturup radyo kurması ve hava saldırısı yapması gayet iyi.

    Asıl sorun şu onu fark ettim. OKW ile oynarken birim kontrolü çok önemli 2 tane birimle 5 tane Riflemen squadı temizleyebiliyorsun ayrıca howitzer ve mortarlar hiç sorun olmuyor Fallsmijager sayesinde. Obersoldatenlar aşırı derecede iyi, iş mikro dedikleri birim kullanma konusunda. Bugün kazandığım oyunda eğer rakip Stuka kullansaydı yerimden bile kıpırdayamazdım. Sanırım Captain ile Obersoldatenler aynı güçte ve Captainların sınırı var 1 kere çıkıyor ölene kadar başka çıkmıyor. Dediğim gibi güzel bir gank atılırsa ve hava desteği uygulanırsa USF yerinden bile kalkamaz. Tek sorun early game onada bir çare bulamadım fakat kafa yoruyorum üstünde(Puma çok iyi fakat zayıf kalıyor bullutenin lazım).


    Bu söylediklerim USF için geçerli. Soviet için hiçbir fikrim yok. Yakın zamanda onlarlada oyun oynayıp düşüncelerimi paylaşıcam.




  • USF M-10 sınıfı tankları gerçekten güçsüz onlarla alman tanklarını cepheden savaştırmamak lazım ama hızları var işte mikro yaparak savaştırılabilir.(panther gelirse o da fayda etmez) USF de 57mm lik AT gunları kullanmak önemli OKW AT gunlarına göre bariz daha güçlü. Jagpanzeri imha etmek zordur burada en önemli şey çevresine-arkasına sızıp öyle saldırmak. Tareti dönmediğinden hantal kalıyor geç dönüyor...

    Birimleri iyi yönetmek sadece OKW için değil oyundaki 4 ordu içinde geçerli.Shermanlar genelde piyadeler için etkili bildiğim kadarıyla "HE" mermisiyle ateş ediyorlar. Zaten alman tanklarına karşı savaşırken tankın yanında AT gun desteği yapmak hayati öneme sahip. Captain için ölmeden sadece 1 kere yapılabiliyor. Obersoldaten piyadesiyle aynı güçte olduğunu zannetmiyorum ama sayısal verilere bakmak lazım.

    Dennis, riflemanlardan yakınırken sen "2 OKW birimiyle 5 rifleman temizleniyor" yazmışsın...Mikroyu iyi yaparsan tabiki de mümkün aynı şey OKW içinde geçerli...

    Geçenlerde Pplhntr, "kim hangi birimde oynuyorsa onu güçsüz görüyor" diye bir şeyler yazmıştı, çok haklı...




  • Renegade Havoc R kullanıcısına yanıt
    Gelen patchler yüzünden replayler cacık oldu afedersiniz fakat 1v1de ve 2v2 de base kapanıp bütün kamyonları kaybedip tekrar açılıp oyun kazandığımı bilirim hatta bir seferinde yeni başladığımız zamanlarda üzerimize beş kere ordu gönderdiler Shermanlar, AT ler, sayamadım kaç tane riflemen vardı, en sonunda GG diyip surrender çektiler bir türlü çıkartamadılar oturduğumuz yerden. Beş riflemen squad temizlemek işin abartısı, early game için gelen birimleri dediğim gibi bugünde oynarken gördüm durdurmak çok zor eğer OKW oynuyorsan. Semonsky' di sanırım haritanın adı orda yeşil korunma noktaları çok fazla hele ortada kilise var ve etrafı dört duvarla çevrilmiş mezarlık var o mezarlığın içine girip sağdan soldan baskın yapmasına rağmen neredeyse hiç kayıp vermeden savundum. Daha sonra MG getirdi ve kiliseye girdi o sırada çok zorlandım. Daha sonra bende Tüf Tüf half track getirip rahat bir şekilde savundum fakat karşıma gelen adam ilk defa OKW ile oynuyordu sanırım. Ben halftrack getirdim ne bir AT getirdi ne de Puma. Support gun getirdi o da çok can acıttı ama pek işe yaramadı. Obersoldaten getirdi ama halftrack patlamadığı için onlarda Pin olup kaçmak zorunda kaldılar. Dediğim gibi güzel bir taktik uygulasaydı veya beni ön tarafta oyalayıp arka taraftan yaklaşsaydı çok rahat alırdı ve Stuka atsaydı tabi ki de.

    USF Oynarken nedense çoğu zaman reinforce ederken bile manpower sıkıntısı çektim nedense çok az geliyor gibi geldi yada seviye aynı fakat yenileme masrafı çok daha yüksek. Genede OKW ile oynarken çok sıkışıklık hissetmezdim OKW ile tek sorun cephane onuda %100 yaptılar fakat pek bir etkisini göremedim. Mechanized Truck çeviricisi kullanılmadığı zaman aşırı derecede az geliyor. Fuel için birşey diyemiyeceğim her iki sınıf içinde bence yeterli süre ilerledikçe ağır tank savaşının başlaması daha normal. Erkenden başlasa oyunun bir anlamı kalmaz.

    Soviet içinde, erkenden yapılan maxim blobunu durdurmak konusunda bir fikrim yok bugün bir Volks ile oyalayıp Sturm ile arkasına geçmeye çalıştım adam Maxim arkasına bir tane daha Maxim koymuş onunda yanında da Conscript vardı. Early game Blobu durdurmak için herkes kübeli söylüyor fakat Kübel çok zayıf diğer Scout Car gibi değil. Ufak bir fuel artışı ve biraz daha armor takviyesi ile early gamede kullanılabilir bir araç haline getirilebilir. Bu haliyle Conscript squadı bile Kübel kaçana kadar suyunu çıkartıyor.


    OKW oynayıp bu dertlerle nasıl başedilecek bilen varsa seve seve dinlerim yada Soviet veya USF oynayıp zayıf yanları nelerdir. Eksik yönleri veya çok güçlü olduğu yönler nelerdir söylerseniz çok mutlu olurum.

    Edit: İmlâ

    Okw için en iyi geliştirme sanırım Panzefüsillers' in CP puanını düşürmek olur. İki veya bir yapıldığı takdirde early gamede OKW diğer birimlerle başa çıkabilecek durumda olabilir. Bu sayede oyuncu ya Mg çıkarmak yoluna gidicek veya ondan vazgeçip daha düşük olan Kübel ve Panzerfüsillers kullanacak.

    Edit: EK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElwinVanDyke -- 25 Temmuz 2014; 21:43:35 >




  • Gelen her güncellemede replayler izlenmez oluyor bu izlemek isteyen için sorun olabiliyor. Burada her gün güncellenen replayler var izleyebilirsin:http://www.coh2.org/replay

    Noob biriyle yapılan savaşın benim için pek değeri yok açıkçası rakip ne kadar iyiyse maç o kadar çekişmeli ve zevkli oluyor...

    Tavsiye istemişsin:

    1)Hangi orduyla oynarsanız oynayın piyadelerinizi açıkta savaştırmamaya bakın.Ev varsa ev, yeşil siper varsa yeşil siper, en kötü sarı sipere sokmaya bakın. Çok önemli yoksa rakip siperdeyken veya evdeyken ateş açtığında sizin açıktaki piyadeler daha fazla hasar alır daha fazla asker kaybı yaşarsınız bununla birlikte man power yetmeme sorunu da gelir...

    2)Shift tuşunu kullanın, hem piyade hemde araçlarda bence olmazsa olmaz.Early gamede shifte basıp haritadaki noktaları işaretlerseniz askerler sp noktasını aldıktan sonra beklemeden zaman kaybetmeden diğerine geçer daha az sürede daha fazla alanı alırsınız. Araçlarda ise özellikle hasar almış olanlarda dönmesini bekleyerek zaman kaybetmeden geri geri gider imhadan kurtulur.Kübel örneğini vermişsin dönmesini beklemeyle uğraşmadan zayıf zırhında çok işe yarar.

    3)Sovyet mglerinin ateş menzili alman mg 42 sine göre daha dardır.Mümkün olduğu kadar yanına sağına soluna en az 2 yerden saldırın bomba atın derim.İnf vurmaya yarayan OKW at gunlarıdan da destek alabilirsiniz.

    En önemli tavsiye her orduyla oynayın zayıf noktalarını kendi deneyimlerinizle görün sadece OKW ile oynarsanız kendinizi zor geliştirirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Renegade Havoc -- 25 Temmuz 2014; 22:15:32 >




  • Renegade Havoc R kullanıcısına yanıt
    Ifantry support gun çok işe yarıyor binalara girmiş birimleri falan çok rahat çıkarabiliyorum o silah ile.

    Bu shift işi güzelmiş ben dota2 de yapıyordum cast süresi olan skillerde çok işe yarıyordu. Demek ki burada da varmış.

    Sanırım çoğu zaman yıldızları aldım diyip oyun dışı kalıyorum. Çünkü düşününce karşı taraf birim çıkarabilmek için gene manpower kullanıyor bende manpower kullanıyorum demek ki adam çalışırken ben boş boş bakmışım.

    Bu geri geri gitme konusunda çok sorun yaşıyorum her seferinde dosdoğru geri gitmiyor iila bir yere takılıyor. Sürekli oyun oynayıp alıştırma yapmak gerekli.

    Son olarak USF' nin core birimi MG, Mortar, AT, Riflemen ve Echelon sanırım. Bunların dışında çokça çıkardıkları piyade birimi yok. Doğru mudur ?
  • Araçları geri götürürken sol elinle shifte basılı tutarak düz çizgi çizer gibi geriye doğru farenin sağ tuşuna üst üste basarsan takılmadan gider.

    USF ordusunda ölmedikten sonra 1 kez çıkarılabilen piyadeleri bunlar: Lieutenant(Tier 2 binasında), Captain(Tier 3 binasında), Major(Tier 4 binasında).

    Bunlar haricindekiler birden fazla çıkarılabilir yani sınırlama yok.


    http://www.coh2.org/guides/18795/u.s.-forces-unit-guide



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Renegade Havoc -- 25 Temmuz 2014; 23:51:32 >
  • oyunun ana teması artık katyusha bulup yo ketmek oldu Buda benden gelsin

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    oyunun ana teması artık katyusha bulup yo ketmek oldu Buda benden gelsin




    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    oyunun ana teması artık katyusha bulup yo ketmek oldu Buda benden gelsin




    +1

    twitch de siberian nickli elemanı izliyordum kaç tane 5 yıldızlı vet piyadesi eridi gitti katyusha altında. herif sinirlendi jagdtiger sürdü direk katyusha üstüne. tabi at ler telef etti. o kadar sinir bozucu bişey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    oyunun ana teması artık katyusha bulup yo ketmek oldu Buda benden gelsin




    +1

    twitch de siberian nickli elemanı izliyordum kaç tane 5 yıldızlı vet piyadesi eridi gitti katyusha altında. herif sinirlendi jagdtiger sürdü direk katyusha üstüne. tabi at ler telef etti. o kadar sinir bozucu bişey.

    Bende onu izliyorum sürekli şu son bomba patch çıktığından beri adam delleniyor her oyunda hakkıda var.Ruslara yapılabilecek en iyi buff u yaptılar beleşe çıkıyor zaten o güçte bir araç 80 fuel bizim stuka bunun 3 de 1 ini anca yapıyor 100 fuel.Sesini duyduğun anda o roketlerin panikliyon nereye düşecek şimdi diye elden bişeyede gelmiyor çünkü 1 tanesi bile az yakınına düşse birim direk yok oluyor gelde sinir olma bu işe tek bir katyusha o kadar dengede tuttuğun oyunu batırabiliyor.Sür ne varsa üstüne patlat naleti diyon adam arkasına yerleşmiş oluyor zaten kalanları da öyle hallediyor En kötüsü de artık oyun sonuna kadar hiç patlamadan dayanan kamyon olmuyor patchdan beri mutlaka kurduğum her kamyon nerde olursa olsun katyusha kurbanı oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Bane -- 26 Temmuz 2014; 0:41:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    oyunun ana teması artık katyusha bulup yo ketmek oldu Buda benden gelsin




    +1

    twitch de siberian nickli elemanı izliyordum kaç tane 5 yıldızlı vet piyadesi eridi gitti katyusha altında. herif sinirlendi jagdtiger sürdü direk katyusha üstüne. tabi at ler telef etti. o kadar sinir bozucu bişey.

    Bende onu izliyorum sürekli şu son bomba patch çıktığından beri adam delleniyor her oyunda hakkıda var.Ruslara yapılabilecek en iyi buff u yaptılar beleşe çıkıyor zaten o güçte bir araç 80 fuel bizim stuka bunun 3 de 1 ini anca yapıyor 100 fuel.Sesini duyduğun anda o roketlerin panikliyon nereye düşecek şimdi diye elden bişeyede gelmiyor çünkü 1 tanesi bile az yakınına düşse birim direk yok oluyor gelde sinir olma bu işe tek bir katyusha o kadar dengede tuttuğun oyunu batırabiliyor.Sür ne varsa üstüne patlat naleti diyon adam arkasına yerleşmiş oluyor zaten kalanları da öyle hallediyor En kötüsü de artık oyun sonuna kadar hiç patlamadan dayanan kamyon olmuyor patchdan beri mutlaka kurduğum her kamyon nerde olursa olsun katyusha kurbanı oluyor.

    patch den sonra allies oynamaya başladım. hiç sevmesemde basıyorum 2 katyusha baseden sallıyorum adamın üstüne genelde vp'ye yakın kuruyorlar kamyonları ben önceden de vp'nin baya bir ilerisine aralarında mesafe bırakarak kuruyordum




  • Oyunda çok iyi değilim ortalama bir strateji oyuncusuyum ama nasıl Ruslar oyunda op diyorsunuz onu anlayamıyorum. Oynadığım maçların %90'ında Rus seçiyorum ve %70 kaybetmişimdir bu maçları. Rusların gerçekteki savaş ekonomisi durumu oyunda yok bence. Tank üretim binalarını kurmak çok fazla benzin istiyor. T 34 ün gereksinimler Pz IV ile neredeyse aynı. Nerede bu Rusların insan gücü? Almanlarda ise gelişim daha ucuz. Ben conscriptlerle takılırken tanklarla mücadele etmek zorunda kalıyorum oyun başında. Oyunda mikro bilgim fln da yok ondan kaybediyorum sanırım. Genelde de 3v3 yada 4v4 maçlara giriyorum da hadi ben oyunu bilmiyorum da diğer 2-3 kişi ne yapıyor da hep kaybediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    quote:

    Orijinalden alıntı: denn1s33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bundeskanzler

    oyunun ana teması artık katyusha bulup yo ketmek oldu Buda benden gelsin




    +1

    twitch de siberian nickli elemanı izliyordum kaç tane 5 yıldızlı vet piyadesi eridi gitti katyusha altında. herif sinirlendi jagdtiger sürdü direk katyusha üstüne. tabi at ler telef etti. o kadar sinir bozucu bişey.

    Bende onu izliyorum sürekli şu son bomba patch çıktığından beri adam delleniyor her oyunda hakkıda var.Ruslara yapılabilecek en iyi buff u yaptılar beleşe çıkıyor zaten o güçte bir araç 80 fuel bizim stuka bunun 3 de 1 ini anca yapıyor 100 fuel.Sesini duyduğun anda o roketlerin panikliyon nereye düşecek şimdi diye elden bişeyede gelmiyor çünkü 1 tanesi bile az yakınına düşse birim direk yok oluyor gelde sinir olma bu işe tek bir katyusha o kadar dengede tuttuğun oyunu batırabiliyor.Sür ne varsa üstüne patlat naleti diyon adam arkasına yerleşmiş oluyor zaten kalanları da öyle hallediyor En kötüsü de artık oyun sonuna kadar hiç patlamadan dayanan kamyon olmuyor patchdan beri mutlaka kurduğum her kamyon nerde olursa olsun katyusha kurbanı oluyor.

    patch den sonra allies oynamaya başladım. hiç sevmesemde basıyorum 2 katyusha baseden sallıyorum adamın üstüne genelde vp'ye yakın kuruyorlar kamyonları ben önceden de vp'nin baya bir ilerisine aralarında mesafe bırakarak kuruyordum

    Aslında en mantıklısını yapmışsın okw de boşa ter döküp cırmalamanın mantığıyok us seçip rifle spamlamak yada soviet alıp katyusha ile baseden adamın kafasına kafasına indirip ezmek ama öğrenmeye inat ettim istedikleri kadar okw yi yerin dibine soksunlar okw ile devam ederim yada patch beklerim düzelene kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Bane -- 26 Temmuz 2014; 1:34:28 >




  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.