Minecraft oynarken korkuyorum
152 Cevap37152 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<      [2]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
3 Mesaj
20 Mart 2013; 21:16:24 

sen slenderi oynama oynuyorsanda oynamamaya çalış senin gördüğün canavar endermandir slendermanın minecraft hali diyelim


_____________________________



 
1 Mesaj
8 Nisan 2013; 17:26:30 

ya arkadaşlar bu arada benim minecraft ta örümcek öldürüyom fakat hiç bişey çıkmıyor eskiden oluyordu texture pack ı kurmadan geliyordu şimdi kurdum artık gelmiyor sadece xp geliyor


_____________________________



 
3 Mesaj
23 Nisan 2013; 10:53:39 

Merhaba , ben minecraft'ı en başından beri oynuyorum ve ustasıyım.
Bu Korkmalardan Kurtulmak mı istiyorsunuz?
1-Ani çıkma şeylerden korkuyorsanız en yakın ruh sağlığı yada psikolojik uzman bir doktora danışın.
2-Minecraft'ı barışcıla alın.
3-Minecraft oyununda yaratıcılık moduna geçin.Yaratıkları spawn edin.Kendi gözlerinizle görün.
4-En çok korkma ise ''Enderman'' isimli yaratıkda oluyor.Enderman'ın bir özelliği griefing ve ışınlanma olmasıdır.

Tavsiye:Daha çok oynayın alışırsınız.


_____________________________



 
3 Mesaj
23 Nisan 2013; 10:55:43 

Çok korkan kişiler , amnesia gibi korku oyunlarını oynamasınlar , izlemesinler!
Daha çok korkma çıkabilir!


_____________________________



468 Mesaj
23 Nisan 2013; 19:58:50 

YANİ YUSUF YUSUF DİYOSUN YANİ :d


_____________________________



3158 Mesaj
23 Nisan 2013; 20:14:00 


quote:

Orijinalden alıntı: Blckeye

YANİ YUSUF YUSUF DİYOSUN YANİ :d

Aynen qanqa korkuyorum yusuf yusuf xDe



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


468 Mesaj
23 Nisan 2013; 20:20:25 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend



Aynen qanqa korkuyorum yusuf yusuf xDe



_____________________________



3158 Mesaj
23 Nisan 2013; 20:32:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Blckeye




Konuyu açalı bir yıl oldu doğrusunu söylemek gerekirse hala korkuyorum



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


468 Mesaj
23 Nisan 2013; 23:12:27 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend



Konuyu açalı bir yıl oldu doğrusunu söylemek gerekirse hala korkuyorum

Buyuyunce unutursun


_____________________________



3158 Mesaj
23 Nisan 2013; 23:21:59 


quote:

Orijinalden alıntı: Blckeye


Buyuyunce unutursun

2 ay sonra 18 e giriyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


468 Mesaj
23 Nisan 2013; 23:25:08 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend



2 ay sonra 18 e giriyorum



_____________________________



475 Mesaj
24 Nisan 2013; 4:02:51 




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1140 Mesaj
24 Nisan 2013; 4:49:29 

garip ama ilk oynadigimda bendede oyle olmustu sonra hic bir halt olmadi alistim


_____________________________



 
910 Mesaj
24 Nisan 2013; 9:06:05 

Işınlanan yaratık enderman Belalım, inatla suratına bakıyorum yanıma ışınlanıp patlatıyor bir tane. Onun civarındayken kazı işleri yapmaz ve dönüp ona bakmazsan zarar vermiyor hocam


_____________________________



21 Mesaj
24 Nisan 2013; 9:07:45 

Seslerdne Bahsediyosan eğer Bende Seslerden Korkuyorum


_____________________________

"Yeri gelir, hayatınız bir tek delice hareketiniz ile değişebilir." Avatar .


 
1 Mesaj
26 Nisan 2013; 22:01:25 

Siz endermenlardan korkuyorsunuz ancak ben endermen bulmak için geceleri dışarıyı didik didik arıyorum :D
Endermenlerden korkmamamın sebebi burak mnecraftta adlı oyun bölümünü izlemekti :D
Endermanla fena dalga geçiyo biri şöle: Seni osurta osurta öldürcem :D
Yani arkadaşlar böle viyoları izleyin korku morku kalmaz hele endermandan düşen inci çok işe yarıyo dalın


_____________________________



340 Mesaj
26 Nisan 2013; 22:36:39 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend

Arkadaşlar geçen gün oynuyordum single player olarak. Kendime ev yaptım araç gereç falan her şey tamam sonra hava karardı. Ben de dışarı bakayım dedim. Birden canavar önüme atladı garip garip sesler çıkartıyordu resmen aklım çıktı korkudan. Gittim bir bardak su içtim ellerim titriyordu yine. Sonra sabah oldu dışarı çıktım. Görebildiğim en yüksek tepeye çıktım. Sonra gece oldu. Böyle örümcek gibi bir şeyler vardı ahtapot da olabilir. Saf saf takılıyorlardı aşağıda ben de rahattım bu kekolar beni göremez diye. Ulan birden ışınlandı yanıma o kadar korktum ki oyunu kapattım. 2 gündür oynamaya yemiyor öyle duruyor oyun. Sizde de oluyor mu böyle

kardeşim nereden oynuyorsun ben bir türlü bulamadım.Sitelerde mevcut ama pc için 2d onlarda android telefonlarda minecraft var arkadaşlarım telefonlarında var ama ben pc için bulamadım bulursan atabilir misin?


_____________________________


Windows XP - Windows Vista - Windows 7 - Windows 8 - XBox360


1120 Mesaj
26 Nisan 2013; 23:48:59 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend



2 ay sonra 18 e giriyorum

sen 15 yasında degılmıydin *


_____________________________



3158 Mesaj
27 Nisan 2013; 8:23:55 


quote:

Orijinalden alıntı: İlluminatici


sen 15 yasında degılmıydin *

47 gün sonra lys var sen hesapla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


1120 Mesaj
27 Nisan 2013; 12:03:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend



47 gün sonra lys var sen hesapla

lys mi sana sen mi ona ?


_____________________________



 
2 Mesaj
27 Nisan 2013; 15:37:41 

bana da oldu mutlu mesut bir madenin yanına ev kuruyodum sabah sonra bi zombiyle örümcek bi fırladı ama daha sabah ve zombi de yanıyodu ödüm patladı hemen oyunu kapattım artık madenlere giremiyorum ve geceleri zombilere dalamıyorum tam korkumu yenecektim madene girdim bir sürü yarasa bi fırladı daha beter oldum neyse barışçıl da oynuyorum ama yine de madenlere giremiyorum yarasalar fırlayacak diye



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supermertgul -- 27 Nisan 2013; 15:41:53 >


3158 Mesaj
27 Nisan 2013; 16:10:09 


quote:

Orijinalden alıntı: İlluminatici


lys mi sana sen mi ona ?

YGS de 34 bin. LYS de daha iyi olacaktır. Yani ben ona



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


1120 Mesaj
27 Nisan 2013; 17:30:40 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend



YGS de 34 bin. LYS de daha iyi olacaktır. Yani ben ona

iyi hadi bakalım hayırlısı


_____________________________



139 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:31:11 

Olum korkuyosan git hamachiden falan online oyna
2. bi seçenekte minecraft modlarında oyun arkadaşı denen bir mod vardı indiriyosun yanında geliyo mal gibi yalnızlığa çözüm


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Nisan 2013; 12:56:25 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend

Arkadaşlar geçen gün oynuyordum single player olarak. Kendime ev yaptım araç gereç falan her şey tamam sonra hava karardı. Ben de dışarı bakayım dedim. Birden canavar önüme atladı garip garip sesler çıkartıyordu resmen aklım çıktı korkudan. Gittim bir bardak su içtim ellerim titriyordu yine. Sonra sabah oldu dışarı çıktım. Görebildiğim en yüksek tepeye çıktım. Sonra gece oldu. Böyle örümcek gibi bir şeyler vardı ahtapot da olabilir. Saf saf takılıyorlardı aşağıda ben de rahattım bu kekolar beni göremez diye. Ulan birden ışınlandı yanıma o kadar korktum ki oyunu kapattım. 2 gündür oynamaya yemiyor öyle duruyor oyun. Sizde de oluyor mu böyle

İşte bu bebe bana çocuk diyordu varın gerisini siz düşünün

Daha yaşı 18 yok yolda görse beni abi diye hitap etcek ama gelmiş forumda bebe diyor


 
1 Mesaj
7 Haziran 2013; 15:57:29 

oyuna ilk başladığımda creative modda çağır:insan vb diye itemleri keşfetmiştim yaratıklara bakıyodum ghast çağırınca ekranı full kapladı sandalyeden düşüyodum :D

bide en cok korktuğum adventure maplarda genellikle karanlık yerlerde, mağralarda vb geçiyor birden örümcek atlayınca acayip korkuyom :D hele arkama baktığımda spawnerı vrsa 4-5 tane birden saldırıyolar hemen barışcıl mode geliyom



_____________________________



1989 Mesaj
7 Haziran 2013; 16:23:48 

Boşver . Sen amnensia oyna . Onda korkmassın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
7 Mesaj
29 Haziran 2013; 16:10:29 

quote:

Orijinalden alıntı: kutaybuyruk



Mod yüklersen tabiikide görürsün

Abi evet modla gördüm ama modla baya korkunç


_____________________________



109 Mesaj
29 Haziran 2013; 18:48:58 

Fazla korkacak bir şey de yok ama .Metro 2033 ,Amnessia (yazım yanlış olabilir ) o tür korku içerikli oyunlar oynarsan minecraft sana vız gelicektir .


_____________________________



 
25 Mesaj
6 Temmuz 2013; 15:21:38 

zombieyi ilk gördüğümde bende çok az korktum ama korkamaya gerek yok kardeşim oyun korkunç değil zaten zombie grafiki bilem korkunç eğil kardeşim korkulacak bişey yok bi kule yap kendine geceleri yay ok al ateş et onalra ölsünler.


_____________________________



200 Mesaj
6 Temmuz 2013; 17:49:11 

alışırsın hocam elbet



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bf4: R4ndyMarsh


110 Mesaj
6 Temmuz 2013; 21:06:53 

kardesim sen bunlara takılma once minecraft ı iyi arastır o orumcek dedigin ahtapot oyunda en ust seviyedir yuzune bakınca yanına ısınlanır
bilmediginden yoksa abartma


_____________________________

X_O DJ BL3ND X_O


54 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:48:17 

Kardeşim Bu Korku Herkeste Var Ancak Bu Kadar Çok Değil.. Yaratıkları Gördüğünde Nasıl Kurtulcam Diye Düşünme.. Biraz Boş Verip Koşcan Ya Da Saldırcan.. Alt Tarafı Oyun.. Sen Nerdee Onlar Nerde Ölsen Bile Sen Değil Pc Sim'i Ölüyor .. He Korkunu Atmak İçin İse Multiplayer Oyna.. İnan Aşırı Faydası Oluyor..

Skype Programından Da Mikrofonla Konuş.. Arkadaşınla Beraber İyi Oyna, Bi Multiplayer Modunu Dene.. Zaten Gülmekten Oynayamazsın O Ayrı..


_____________________________



468 Mesaj
27 Temmuz 2013; 20:17:53 

öncenden bende öyle oluyodum bak eline al elmas kılıç zırh falan al çık dışarıya bide ordan eye of the tiger aç (bana gaz veriyo bu müzik sanada verirmi bilmem )
sonra çık dal ...


_____________________________



 
738 Mesaj
27 Temmuz 2013; 22:16:37 

Ya ben bu oyunu hic oynamadim grafikler berbat geliyor oynarken alacagim zevk golgede birakirmi grafikleri ? Oynayan cok galiba.Tam olarak nasil bir oyundur yani?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Tiger Tiger Burning Bright
In The Forests of The Night
What immortal hand or eye
Could frame thy fearful symmetry?




 
89 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:21:41 

Beni korkutan böyle aniden karanlıkta ok geliyor o, bir debu endermanler geğirir gibi ses yapıo ya, geriyo insanı o, ayrıca bence en kötüsü tısssss sesi, çünkü bildiin bittiğinin resmi halidir o an :D


_____________________________



 
14 Mesaj
28 Temmuz 2013; 22:23:30 

siz HEROBRİNE ı bilirmisiniz gençler


_____________________________



3158 Mesaj
29 Temmuz 2013; 12:00:17 

quote:

Orijinalden alıntı: NoisyBoy60

siz HEROBRİNE ı bilirmisiniz gençler

http://forum.donanimhaber.com/m_60820897/tm.htm

O konuyu da ben açtım


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


 
14 Mesaj
30 Temmuz 2013; 12:33:53 

ASDsasfASDaFasfAF :D


_____________________________



1154 Mesaj
30 Temmuz 2013; 12:47:38 

Sesleri korkutucu ama tipini görünce gülüyorum.


_____________________________



3158 Mesaj
30 Temmuz 2013; 14:09:45 


quote:

Orijinalden alıntı: NoisyBoy60

ASDsasfASDaFasfAF :D




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


 
34 Mesaj
30 Temmuz 2013; 15:12:28 

kardeş sesi kapada oyna en rahatı :D


_____________________________



132 Mesaj
30 Temmuz 2013; 19:15:43 

Minecraft ın atmosferi öyledir bakma sen o tatlı grafiklere ama alışırsın.Alışınca önüne zombi filan mı çıktı ''hadi gel hadii yiyiyosa gel dersin''


_____________________________

LG G2 32 GB BLACK --- ASUS Zenbook UX32VD --- IPAD RETINA 16 GB BLACK --- PS3 320 GB SLIM
A Heisenberg Fan


3158 Mesaj
30 Temmuz 2013; 19:20:09 

quote:

Orijinalden alıntı: bMoCKeR

Minecraft ın atmosferi öyledir bakma sen o tatlı grafiklere ama alışırsın.Alışınca önüne zombi filan mı çıktı ''hadi gel hadii yiyiyosa gel dersin''

Alıştım yav baya oldu bu konuyu açalı. Artık tek korkum enderman


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


 
180 Mesaj
30 Temmuz 2013; 19:26:00 

Bends korkuyordum multi oyna o zaman korkmazsin hatta yaratiklarla dalga gecersin Ben arkadan arkadaslara saldiriyordum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



132 Mesaj
30 Temmuz 2013; 19:26:21 

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend

Alıştım yav baya oldu bu konuyu açalı. Artık tek korkum enderman

Evet aslında benimde minecraft taki ilk korkum endermandi(sesleri) ama şimdi üzerine üzerine gidiyorum...



_____________________________

LG G2 32 GB BLACK --- ASUS Zenbook UX32VD --- IPAD RETINA 16 GB BLACK --- PS3 320 GB SLIM
A Heisenberg Fan


 
180 Mesaj
30 Temmuz 2013; 19:27:46 


quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Legend


Alıştım yav baya oldu bu konuyu açalı. Artık tek korkum enderman

Hic ona bakma yanindan gec bisey yapmaz bakmazsan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1 Mesaj
6 Ağustos 2013; 16:36:55 

ilk başta bende enderman korkmuştum ama şimdi profesional oldum bence okadar korkma


_____________________________



923 Mesaj
24 Ağustos 2013; 23:06:37 

Bu tarz korku ve gerilim içeren oyunlarıda başlarda yaşanabilir hepimizin oldu bir süre sonra alışıyorsun. Her ne kadar oyunun türü bu olmasada hayatta kalma öğeleri içermesi ve ghast ve enderman nin sesleri bide derin ve karanlık madenlerde enderman duymak hepimizi geriyor. Sıçradığım bile oldu yalan yok. Bu kadar abartı olmuyor. Eğer oyunda dışındada böle birşey varsa profesyonel bir yardım al. He yok minecrafta özelse oynama en guzeli yada sadece gunduzleri oyna hatta hic olmadı oyuna optifine yukle ve surekli gunduz ayarı yap. Biraz tadı kaçar oyunun ama en azından tadını çıkartırsın.


_____________________________



62 Mesaj
26 Ağustos 2013; 16:50:30 

Aynen yav ben de korkuyorum. Bir de bu canavarların evin içine girme şansı var mı acaba? Korkudan kapıların önüne falan taş koydum.


_____________________________



3158 Mesaj
26 Ağustos 2013; 17:08:10 


quote:

Orijinalden alıntı: brefendi

Aynen yav ben de korkuyorum. Bir de bu canavarların evin içine girme şansı var mı acaba? Korkudan kapıların önüne falan taş koydum.

Normal Survival oynuyirsaniz bir şey olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


62 Mesaj
26 Ağustos 2013; 17:11:20 

Ya youtube videolarında baktım adam yatak yaptı sonra tam uyurken evinin içinde bi canavar çıktı. Ondan tırsıyorum


_____________________________



3158 Mesaj
26 Ağustos 2013; 17:12:54 


quote:

Orijinalden alıntı: brefendi

Ya youtube videolarında baktım adam yatak yaptı sonra tam uyurken evinin içinde bi canavar çıktı. Ondan tırsıyorum

Ev karanlık ise ve birkaç kat varsa karanlık olan bölümde olabiliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ
İzmir ve İzmir'deki Üniversiteler Hakkında Her Şey
DH Sony Ericsson Xperia Neo V Kullanıcıları


62 Mesaj
26 Ağustos 2013; 17:22:15 

iyi heryeri meşale yapacaz o zaman


_____________________________



3158 Mesaj
26 Ağustos 2013; 17:23:47