Yeni Dacia Lodgy arabam.com incelemesi
179 Cevap19787 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1478 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
makturk42
29 Nisan 2012; 18:21:44 

Renault’nun uygun fiyatlı otomobiller üreten markası Dacia, MPV segmentine dahil oluyor. Markanın yeni oyuncusu Lodgy modelini Fas’ta düzenlenen özel bir sürüş organizasyonuyla deneme fırsatı yakaladık.

0

0


Otomobil dünyasında yıldız olmanız rakipsiz olduğunuz anlamına gelmiyor. Çok değil 10 yıl önce önemsenmeyen markaların bile iddialı konuma geldiği otomotiv sektöründe “ekmek aslanın ağzında”. Yükselişteki markalardan birisi de hiç kuşkusuz Dacia. Rumen üretici için ‘90’lı yılların sonu değişimin başlangıcını temsil ediyor. Renault tarafından satın alındıktan sonra ilk yeni modeli Logan olan marka hep tüketicilere daha iyisini sunarak günümüze geldi. Şimdiyse karşımızda yepyeni modeli Lodgy bulunuyor.
4.50 metrelik uzunluğa ve 1.75 metrelik genişliğe sahip olan Lodgy markayı c segmenti MPV sınıfında temsil ediyor.
Tasarım ekibi, Dacia’nın iki önemli özelliği olan kalite ve sağlamlığı ön plana çıkarmak üzere en küçük detaylara bile büyük önem göstermiş. Aracın kabini Dacia müşterilerinin markadan beklediği bütün temel özellikleri bünyesinde barındırıyor. Ön panel ise daha da çekici olan yeni, işlevsel ve modern bir tasarıma sahip. Kalite vurgusu ise modern ekipman düzeyleri için statü artırıcı malzemelerin kullanılmasıyla daha da yükseltilmiş. Lodgy’nin gösterge tablosunda krom detaylar ön plana çıkıyor. Standart sunulan elektrikli ön ve arka camlara ait düğmeler de pratiklik ve kullanım kolaylığı açısından kapılarda yer alıyor

Lodgy beş veya yedi koltuklu olarak satışa sunulacak. Yedi koltuklu versiyonunda çıkarılabilir bir üçüncü koltuk sırası bulunuyor. Bu koltukta sınıfının en iyisi diz ve baş üstü mesafesi (144 mm / 866 mm) sayesinde iki yetişkin rahatlıkla seyahat edebiliyor.
Lodgy, hem aile kullanımı hem de yük taşıma kapasitesi göz önünde bulundurularak tasarlanmış. Aracın bagajı sınıfının en iyileri arasında yer alıyor. Lodgy, beş koltuklu şekilde 827 litre bagaj hacmi sunuyor. Söz konusu hacim, arka koltuk sırası çıkarıldığında 2,617 litreye çıkıyor.
Yedi koltuklu versiyonun bagaj hacmi, tüm koltuklar takılı haldeyken 207 litre, en arka koltuk sırası katlandığında ise 634 litre oluyor. Lodgy’nin ferah iç mekanı, ekipman düzeyine bağlı olarak 20.5 ila 30 litre arasında saklama bölmeleri sunuyor.

0

0

0

0

0

0




Dacia, Lodgy ile ilk kez multimedya sistemi sunacak. Ön panele entegre edilmiş olan MEDIA NAV sisteminde bir yedi inçlik (18 cm) dokunmatik ekran bulunuyor. Basit ve kolay kullanımlı olan bu sistemde bir radyo, Bluetooth® eller serbest bağlantısı, audio akışı, ön tarafa takılı jak ve USB bağlantısı ile araç içi navigasyon yer alıyor.
Optimum termal konfor ve kabin içerisindeki sıcaklığın daha iyi kontrol edilmesi amacıyla Lodgy’nin güçlü fanı/ısıtıcı ünitesi havayı her koltuk sırasına iletiyor.
Seyahat keyfine katkıda bulunan bir başka özellik de kabin içi düşük ses seviyesi. Renault Grubu mühendisleri Lodgy’de motor ve rüzgar gürültüsünü en aza indirmek için çalışmış. Motor bölmesindeki yalıtım malzemesinin miktarı, diğer Dacia modellerine göre yüzde 30 artırılmış. Rüzgâr gürültüsü, özellikle kapıları etrafındaki ekler, köpük ve contalar sayesinde daha da azaltılmış.
Lodgy, Türkiye’de 90 ve 110 bg dizel 1.5 dCi motorlar ile satışa sunulacak. Dizel motorların her ikisi de Dacia’nın eco² imzası ile uyumlu olup, son derece düşük yakıt tüketimine ve CO2 emisyonlarına sahip.

Renault ve Nissan modellerinden de tanıdığımız 1.5 dCi motor, modelin 90 bg versiyonunda 200 Nm’lik ve 110 bg versiyonundaki 240 Nm’lik tork değeri ile en düşük motor devirlerinde tatminkar performans sunuyor. Bu iki versiyonun ortalama yakıt tüketimi segmentindeki en düşük değerler arasında: 4.2 litre/100km (109g CO2/km) ve 4.4 litre/100km (116g/km). 90 bg motor beş ileri vites kutusu ile birlikte kullanılırken,110 bg altı ileri vites kutusu ile pazara sunuluyor. Avrupadaysa 1.6 litre ve 1.2 litre turbo TCe benzinli motor seçenekleri bulunacak.
Her Dacia modelinde olduğu gibi Lodgy’nin bakımı da kullanım masrafları da uzun yağ değişim aralıkları, fren balatası ve lastik değişim aralıkları sayesinde düşük. Hava filtresinin her 80.000 km’de, motorin filtresi her 60.000 km’de değiştiriliyor. Lodgy 3 yıl veya 100.000-kilometre garanti ile satışa sunuluyor.
Dacia Lodgy sorunsuzluğunu markanın dünya genelinde gerçekleştirmiş olduğu 1.9 milyon km’lik testlerde kanıtlamış.
Lodgy’de Bosch 8.1 ABS + elektronik fren gücü dağıtımı ve acil fren yardımı bulunuyor. Frenleme performansı, çapları 259 mm’den 280 mm’ye çıkarılan daha büyük havalandırmalı ön diskler sayesinde daha da artırılmışç Son olarak ABS ve ESP tüm versiyonlarda standart olarak sunulacak.
Konu pasif güvenlik olunca Lodgy’de iki ön, iki yan kafa/göğüs hava yastığı(opsiyonel), aktif gergili ön emniyet kemerleri yer alıyor. Lodgy’de ilk kez ikinci sıra koltuğunda üç noktalı Isofix bağlantısı kullanılıyor.
Dacia Lodgy, markanın Fas’ın Tanger şehrindeki yeni fabrikasında üretilecek. Mayıs ayında Avrupa’da satışa sunulacak olan modelin Türkiye’de ticarileştirilmesi içinse Kasım ayındaki Autoshow Fuarı’nı beklemek gerekecek. Avrupa’da 9.900 Euro fiyat etiketi taşıyan modelin Türkiye’de de 35 bin TL’den başlayan fiyatlarla satılması bekleniyor.


0

0

0

0





Sürüş İzlenimi- Tulu DARICAN / FAS-Marakeş
Lodgy, Dacia için bir dönüm noktasını temsil ediyor. Renault’nun satın almasından sonra ‘ucuz’ otomobil üretilebileceğini bize kanıtlayan marka, şimdiyse hem uygun fiyatlı hem de konforlu ve diğer markalarda bulunan donanımlara sahip bir otomobilin üretilip, satılabileceğini ortaya koyuyor. Lodgy’nin 1.5 litre dizel 110hp güce sahip versiyonunu yaklaşık 50 km kullanma fırsatı yakaladım. Araç güzel ve çekici bir tasarıma sahip. Ama asıl dikkatimi iç mekan çekti. İlk kez bir Dacia modelinde modern bir orta konsol kullanılmış. Cam kumandaları da alışılmış kapı kollarına taşınmış. Bu değişim sayesinde diğer Dacia modellerine gelen iç mekan eleştirisi ortadan kalkmış. Türkiye’de navigasyon destekli büyük multimedya ekranın kullanılacak olması büyük ilgi görecektir. Dacia yetkilileri resmi olarak açıklamasa da bu iç mekan tasarımının yeni Logan ve makyajlı Duster modellerine de uyarlanması olası görünüyor. Malzeme kalitesinin de idare eder düzeyde olduğunu söylemeliyim. Yola çıkınca fark edilen diğer gelişimse konfor ve yalıtım konusunda göze çarpıyor. Türkiye yollarından daha kötü olan Fas yollarında aracın süspansiyon sisteminin iyi iş çıkardığını gördüm. Artan yalıtım ile Dacia modellerinde yüksek hızlarda artan iç mekan gürültüsü de ciddi anlamda giderilmiş. Lodgy’nin Türkiye’de satışına ancak sonbaharda başlanacak. Bu tarih geç görünse de eğer aklınızda büyük bir MPV almak varsa ve uygun fiyatlı bir model arıyorsanız bence alım kararınızı bir süre daha erteleyin. Dacia Lodgy’yi görmenizi ve denemenizi şiddetle tavsiye ederim.




_____________________________



3520 Mesaj
29 Nisan 2012; 18:40:24 

dacia'nın alınacak tek arabası gibi


_____________________________



 
908 Mesaj
29 Nisan 2012; 18:44:41 

çok beğendim ben


1825 Mesaj
29 Nisan 2012; 18:45:56 

Nedense Dacia'nın klima kapaklarını görünce araçtan acayip soğuyorum.


_____________________________

2014- Brazil FIFA World Cup

Almanya Milli Futbol Takımı Destekçileri


1 Neuer 12 Zieler 22 Weidenfeller 2 Grosskreutz 4 Höwedes 5 Hummels 15 Durm 16 Lahm (c) 17 Mertesacker 20 Boateng 21 Mustafi 3 Ginter 6 Khedira 7 Schweinsteiger 8 Ozıl 9 Schürrle 10 Podolski 13 Müller 14 Draxler 18 Kroos 19 Götze 23 Kramer 11 Klose Manager: Joachim Löw


1461 Mesaj
29 Nisan 2012; 18:48:35 

Dacia çıtayı yükseltmiş


_____________________________



3356 Mesaj
29 Nisan 2012; 18:59:23 

6 airbag sunarlarsa esp ile birlikte gayet yüksek bir güvenlik seviyesi yakalayacak gibi. Zaten Scenic platformunda üretiliyor. 40000TL altına bu donanımlarla piyasaya çıkarsa mükemmel olur, bayağı da satar.


_____________________________




Hilti. Outperform. Outlast.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Nisan 2012; 19:07:41 

Korsan taksiciler yasadi ::)))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


10354 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:11:49 

dacia'nın diğer araçlarına göre, gayet güzel gözüküyor...

uygun bir fiyat ile çok satar gibi.


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




 
20690 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:14:59 

Güzel olmuş. Uygun fiyatla piyasaya çıkarsa sallayabilir. Bir de otomatik hele ki dizel otomatik olursa yeme de yanında yat derim ama Dacia'nın otomatik çıkartacağınıı sanmıyorum.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


160 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:18:10 

Dacia'nın ilk kez ön konsolunu beğendim .d güzel olmuş gerçekten


_____________________________

Kia Rio 1.5 Trend Beyaz 2010


3640 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:18:24 

Türkiye ye böyle gelmeyeceği için problem yok.


_____________________________

Dilimin sınırları, dünyamın sınırlarını belirler.


5004 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:26:22 

Scenic'e kardeş geliyor.

Dacia, tüketicilerin ihtiyaçlarına göre uygun fiyatlı araç üretmeye devam ediyor.

Bu haliyle ve bu donanımla Türkiye'ye getirilirse sınıfında ilk beş arasında yeri garanti. Aynen Duster gibi.



_____________________________

Başarının dört şartı; bilmek, istemek, cesaret etmek ve susmaktır. (Axel Munthe)



 
908 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:47:05 

quote:

Avrupadaysa 1.6 litre ve 1.2 litre turbo TCe benzinli motor seçenekleri bulunacak.


Türkiyeye getirseniz bi tarafınız eksilir


_____________________________



7442 Mesaj
29 Nisan 2012; 19:59:09 

Esp'nin standart sunulması Dacia için büyük gelişme.Dacia bu araçla birlikte çıtasını yükseltmiş olacak tasarımı hoş bir araç.


_____________________________



2681 Mesaj
29 Nisan 2012; 20:31:12 

bu fiyatlarla çok tutulur. Orta gelirli ailelerin MPV ile tanışmasını hızlandıracaktır.


_____________________________

Peugeot 5008 Premium Pack Auto6R 2011
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010


3376 Mesaj
29 Nisan 2012; 20:47:18 

Çok beğendim.

İyi bir fiyat stratejisi belirlemeli Dacia.


_____________________________




6666 Mesaj
29 Nisan 2012; 20:51:02 

bakalım fiyat ne olacak...

uygun bir fiyatla iyi satabilecek bir araç.


_____________________________

psn:bkose24
Engelli araçları (alım,satım,uygunluk vs) hakkındaki her türlü sorunuzu özel mesaj yolu ile sorabilirsiniz...

...Jack_Daniel's...
...more Jack_ Daniel's...
...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...


 
4181 Mesaj
29 Nisan 2012; 20:55:42 

quote:

Orijinalden alıntı: mur@t_fb



Türkiyeye getirseniz bi tarafınız eksilir

Hakikaten. Ortalıkta ne 1.6dci var ne de 1.2 tce..


_____________________________


Megane II HB Faz I
1.5 dCi Authentique

Continental Premium Contact 5 Lastik | Mutlu Akü | Bosch Filtreler | Castrol Edge Turbo Diesel Yağ | Shell V-Power Nitro+ Diesel Yakıt


4544 Mesaj
29 Nisan 2012; 20:57:47 

abs yi opsiyonel sunmayacaklar gibi bu durumda fiyatına göre tutar bence


_____________________________



 
908 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:00:28 

quote:

Orijinalden alıntı: ceycey11

abs yi opsiyonel sunmayacaklar gibi bu durumda fiyatına göre tutar bence

esp standart olduğuna göre abs de standarttır


_____________________________



3255 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:07:13 

Güzel olmuş.Esp standart hem de.....


_____________________________



7150 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:09:51 

olmuş sanki bu

bu sınıftaki otomobillere böyle nispeten düşük fiyatlı alternatifler gelmeye devam eder umarım.devam etsin ki aile kullanımı için büyük araç isteyenler sırf fiyat yüzünden hafif ticarilere yönelmek zorunda kalmasın.

Uzaklaştırılmış
9 gün cezanın,
5 gün 14 sa. 47 dk. kadarı kaldı.
29 Nisan 2012; 21:10:08 

quote:

Orijinalden alıntı: one man one engine

Güzel olmuş.Esp standart hem de.....

ESP Standartsa,O Fiyata Gelecekse Bu Araba Tutulur ...


 
218 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:18:13 

MPV sınıfının ülkemizde az satılmasının nedeni Ticari araçların binek MPV amacıyla kullanılmasıdır.

Uygun fiyatla pazardan ciddi pay alır .


_____________________________



2309 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:22:18 

Ucuza satacaklarını sanmam,

yine boşu 40 binden başlayacak tabi ki

yoksa Loganın piyasasını öldürecek ama yinede satar

Gelsin motorlarını,yakıtını ve 7 kişilik versiyonlarını görmek lazım

Otomatik şanzıman pek Dacıa nın tercihi değil galiba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 29 Nisan 2012; 21:22:54 >


_____________________________

SSANGYONG ACTYON SPORTS 4X2 6/AT

LUXURY HARD TOP



1379 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:43:55 

çok merak ediyorum Türkiyeye gelen versiyonu nasıl olacak


_____________________________

DH Fosil Grubu 2001-2005 Üyeleri


5981 Mesaj
29 Nisan 2012; 21:45:07 

Allah'ım ne Clio ymuş.. 10 senedir Renault un her ürününde bir şeylerine rastlıyoruz.


_____________________________



5294 Mesaj
29 Nisan 2012; 22:06:12 

Dizel otomatiği olsa başka araba satılmaz..


_____________________________

Nokia Lumia 925 --- Canon 650D --- Gigabyte P35K Gaming Notebook


1478 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
makturk42
29 Nisan 2012; 22:11:39 

quote:

Orijinalden alıntı: r0x


ESP Standartsa,O Fiyata Gelecekse Bu Araba Tutulur ...

ABS ESP sürücü ve yolcu hava yastığı standart perde hava yastıkları opsiyonel.Dacia'nın güvenlikte Nirvanasıdır bu otomobil


_____________________________


Uzaklaştırılmış
9 gün cezanın,
5 gün 14 sa. 47 dk. kadarı kaldı.
29 Nisan 2012; 22:13:52 

quote:

Orijinalden alıntı: makturk42


ABS ESP sürücü ve yolcu hava yastığı standart perde hava yastıkları opsiyonel.Dacia'nın güvenlikte Nirvanasıdır bu otomobil



Harbiden Öyle


2182 Mesaj
29 Nisan 2012; 22:16:35 

quote:

Orijinalden alıntı: gorkemuse

Allah'ım ne Clio ymuş.. 10 senedir Renault un her ürününde bir şeylerine rastlıyoruz.

ne clio su, loganın cam otomatiği düğmesi broadway inkiyle aynıydı

bu sınıf zaten türkiyede pek ilgi görmüyorken fazla beklentim yok..ama duster adına sevindim..herhalde bu kokpit i onda da kullanırlar




_____________________________



3515 Mesaj
29 Nisan 2012; 22:29:56 

Fiyatı iyi olursa Türkiye'de peynir ekmek gibi gider.


_____________________________


Ege Üniversitesi
Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Çalgı Yapım Bölümü


 
1512 Mesaj
29 Nisan 2012; 22:33:20 

Euro ncap sonucunu merak ediyorum ucuz etin yahnisi durumu olmaz umarım.


_____________________________



6575 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:21:06 

dacia yı 1,5 yıldır kullanıyoruz
alırken ön yargıyla bakıyordum ama şuan çok memnunum
önümüzdeki yıllarda otomotivde üsat sıralarada yer alıcagını düşünüyorum.
duster ile baya yol kat etti yenı modeller yolda oldugunu biliyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


2769 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:28:12 

ön ızgarayı reno ızgara ile değiştir al sana scenic mis gibi bin


_____________________________


2011 Renault Megane 1.5 Dci 85 HP otantik


711 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:39:01 

Ön konsoldaki düğmelerin yuvarlak olması hoş olmuş bence,45 bin tl para verdiğimiz Focus larınki,tofaş şahin'dekinin bi benzeri.


_____________________________

Silifke'nin Yoğurdu...




914 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:39:56 

fiyat beklediğimden fazla ama çok kullanışlı gibi görünüyor. keşke imkanım olsa da alabilsem... 1.2 gelseydi takardım lpg yi sonra gelsin yollar..


_____________________________



1572 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:48:36 

güzel olmuş,dacia sonunda cam otomatiklerini kapıya almış.konsol da başarılı.ayrıca esp ve abs tüm donanımlarda standart olacak.ben zaten dayanıklılık anlamında bir problem olacağını sanmıyorum.bu iç tasarımın duster ve özellikle tasarımını çok sevdiğim stepway modelinde de kullanılmasını temenni ediyorum.


213 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:53:00 

quote:

Orijinalden alıntı: makturk42
Tasarım ekibi, Dacia�nın iki önemli özelliği olan kalite ve sağlamlığı ön plana çıkarmak üzere en küçük detaylara bile büyük önem göstermiş.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi galaxy10 -- 29 Nisan 2012; 23:54:13 >


_____________________________

imza da ne ki?


16583 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:57:09 

quote:

Orijinalden alıntı: onder46

Çok beğendim.

İyi bir fiyat stratejisi belirlemeli Dacia.

baz fiyat 35 diyorum

begendim aracı açıkcası birde 1.5 dci 110 la satarsa iyi iş yapar


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


 
58 Mesaj
30 Nisan 2012; 11:19:10 

Birçok ailenin sırf geniş diye aldıkları doblo kango tarzı araçların bence bayağı bi önünü keser


_____________________________



3716 Mesaj
30 Nisan 2012; 11:36:30 

Fiyat uygun olursa satar:) Bence en dolusu 40-50 arası oynar. Malum scenic platformunda bir araç ondan pahalı yada çok yakın fiyata satacaklarını sanmıyorum. (Aradaki kalite farkından dolayı)


_____________________________

2011 Renault Megane III 1.5 Dci 85 HP Expression (KP)
Megane III detaylı incelemem


1758 Mesaj
10 Mayıs 2012; 21:45:37 

Dacia bu işi becericek, tecrübe kazandıkçada otomobilin içi daha hoş hal almış beğendim özellikle iç tasarımını dci 110'luklar ile baya satar.


_____________________________



5004 Mesaj
10 Mayıs 2012; 22:09:31 

quote:

Orijinalden alıntı: Melihdk

Dacia bu işi becericek, tecrübe kazandıkçada otomobilin içi daha hoş hal almış beğendim özellikle iç tasarımını dci 110'luklar ile baya satar.

Dacia Duster sınıfının satış lideri.

Uygun fiyat, servis ve yedek parça; daha da önemlisi 4X4, ddCİ motorlu ve Nissan altyapılı...

İÇ mekan malzeme kalitesi konusunda eleştirilere aynen katılıyorum.


_____________________________

Başarının dört şartı; bilmek, istemek, cesaret etmek ve susmaktır. (Axel Munthe)



 
552 Mesaj
10 Mayıs 2012; 22:21:55 

hoşuma gitti bu araç bi gelsinde inceleyelim


_____________________________



1873 Mesaj
10 Mayıs 2012; 22:31:38 

Dacia'nın şimdiye kadar ki en güzel aracı bu olsa gerek.


_____________________________

2012 MODEL FORD CONNECT GLX 110 PS METALİK SİYAH ( PLUS PAKETLİ )





5004 Mesaj
10 Mayıs 2012; 22:34:10 

İç mekan genişliği değil; sadece malzeme kalitesi ve Dacia Logosu hariç, aracı beğenmeyen yok.





_____________________________

Başarının dört şartı; bilmek, istemek, cesaret etmek ve susmaktır. (Axel Munthe)



2047 Mesaj
10 Mayıs 2012; 22:39:33 

Bence bu araç makyajlanacak Dacia'ların içini de bize gösteriyor. Dacia bu iç tasarımıyla bir çıta daha yükseldi gibi geldi bana hem bunun sayesinde Gelly gibi çin araçlarını da donanım olarak yakalayacak. Türkiye'de bence yine tutmaz çünkü MPV araçları ülkemizde nedense tutulmuyor. Yeni Logan çıksa içi de böyle olsa Symbol'ü geçer hatta belki şöyle olur Symbol üretimden kalkacak diye duymuştum Renault Logan'ları makyajlıyabilir ve yeni Symbol'ler gelebilir . (Bu düşüncemi hiçbir yerden okumadım direk hayal gücümden esinlendim )


_____________________________



 
1595 Mesaj
10 Mayıs 2012; 22:46:11 

Duster'dan daha ucuz olursa satar. Yoksa isi zor. Zaten ulkemize boyle ekranli falan gelmez. Ondan dolayi, pahali olmasini gerektirecek bir durum olmamali.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



12459 Mesaj
10 Mayıs 2012; 23:53:14 

beğendiğim ve takip ettiğim bir model

sanırım scenic altyapısını kullanıyor

ve en merak konusu ise fiyatı sanırsam

bence 40 binin altında olmaz gibime geliyor.


_____________________________



17521 Mesaj
10 Mayıs 2012; 23:59:14 

Guzel arac yalniz bu dacia ne zaman ogrenecek ic tasarimi yapmayi ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

93/4 KASIM TERTİPLER
Acemi Birlik; 10.Uncu Jandarma Egitim Alay Komutanlığı Bornova
Usta Birlik ; Destek Kıta Grup Komutanlıgı Ankara (Şoför)


3384 Mesaj
10 Mayıs 2012; 23:59:29 

Güzel olmuş beğendim. Beğendiğim ilk Dacia modeli oldu bu


_____________________________



1208 Mesaj
11 Mayıs 2012; 0:15:29 

0

tipi benim de hoşuma gitti


_____________________________




3018 Mesaj
11 Mayıs 2012; 0:19:36 

Anlıyoruz ki her araç firması büyük oynayarak bir ülkede satış yapmaya başlamaz. Niye bunu yazdın diyeceksiniz. Şöyle açıklayayım. Geely markası da küçük oynayarak başladı bizim pazarımızda. Belkide yürüyen tabut diye çok kişi söyledi fakat yavaş yavaş gelişerek iyi bir modelini Türkiye'de sundu. Bunu sadece denediler baktılar ki markaya talep var üst araçlarını da getirdiler. Dacia ise en baz donanımlı sade araçlarını yolladılar ve ucuz fiyata sattılar. Şimdi de kendine göre kaliteli araç modellerini yollamaya başladılar. Başarılı oldukları belli oluyor ki daha iyi modellerini getiriyorlar. Ayrıca havalandırma kapaklarını değiştirdiğinde kesinlikle sınıf atlayacaklar.


_____________________________

"07 Peugeot 207 1.4 HDi Trendy
"08 Opel Astra 1.3 CDTI Enjoy
"12 Fiat Punto EVO 1.3 Multijet Dynamic
iPad 2 WiFi
Nokia Lumia 820
DEU Mühendislik Fakültesi

Bunlarla ilgili tüm soruları cevaplandırırım


2128 Mesaj
11 Mayıs 2012; 0:37:10 

en dolusu opsiyonlarla birlikte 50bin tl olur sanirim. Kaldiki dacianin en guzel araci bu. Fiyatina göre ne + ne - olacagini dusunuyorum. Yalniz tum mpv lerde sart olan donanim bunda yok sanirim? "cam tavan"



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

SAGA Virtual Airlines - IVAO


 
1292 Mesaj