Türk Telekom Sabit Hat İptali
45 Cevap23378 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1937 Mesaj
28 Nisan 2012; 20:02:57 

Başka konular altında da bahsettiğim gibi sabit hatlardan alınan ve karşılığı olmayan haksız ücretler nedeniyle 18 yıllık telefon hattımızın iptali için başvurduk. Eski olduğu için hattımıza kıyamıyorduk ama numara taşımanın da tam anlamıyla bir fiyasko olduğunu görünce fazla beklemenin bir anlamı olmadığı düşündük.

Forumda ve diğer platformlarda rastladığım iptal ve kapatma farkını göz önünde bulundurarak hattın tamamen iptal edilmesi için telekom müdürlüğünde hazır halde bulunan iptal dilekçesi ile başvurduk. Dilekçede abone numarası ve bilgileri dışında neden iptal edildiği hakkında da birkaç seçenek vardı. Hizmet kalitesi, cep telefonu kullanımı , vs...

Dilekçeyi doldurduktan sonra vezneye gidip borç varsa önce tahsilat yapılıyor. Tabi son bir fatura daha geleceği için iptal ettiğiniz güne kadarki faturanız borç olarak görünmüyor. Bu nedenle gelecek olan son faturayı ödemeyi unutmayın. Eğer fatura gelmezse mutlaka müdürlüğe gidip borcu sorgulatın. Hatta garantili olması için iptalden 2-3 ay sonra bile bir sorgulama yaptırın.

İptal için epeyce uğraştırdıkları hakkında bazı konulara rastlamıştım. Müdürlükte hiçbir şey sormadan dilekçeyi işleme aldılar. 25 Nisan'da başvurduk ve hat şu anda aktif durumda. 1 hafta bekletecekler. Aslında başvurduğum gün kapanması gerekiyor, bu da kesinlikle olmaması gereken bir uygulama. Caydırmaları için aranmayı bekliyorum ama henüz arayan soran olmadı.

Gelişmeleri bu konu altında aktarmaya devam edeceğim. Bakalım ne kadar bir süre içinde tamamen kurtulacağım.


_____________________________



1937 Mesaj
2 Mayıs 2012; 1:42:38 

1 hafta doldu. bu akşama kadar iptal olmazsa yarın istikamet telekom müdürlüğü. macera devam ediyor.


_____________________________



2806 Mesaj
2 Mayıs 2012; 2:18:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Timurlénk

1 hafta doldu. bu akşama kadar iptal olmazsa yarın istikamet telekom müdürlüğü. macera devam ediyor.

2008 yilinda ayni gun ayni saatte hem telefonu hem de adsl'yi iptal etmistim. Yani canlari isteyince basvuruldugu an iptal edebiliyorlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoopi -- 2 Mayıs 2012; 2:30:08 >


_____________________________



1937 Mesaj
2 Mayıs 2012; 2:25:51 

quote:

Orijinalden alıntı: scoopi


2008 yilinda ayni gun ayni saatte hem telefonu hem de adsl'yi iptal etmistim. Yani canlari isteyince basvuruldugu an iptal edebiliyorlar.

evet aynı tarihte benim de bir iptal olayım olmuştu ve bahsettiğin gibi aynı gün iptal etmişlerdi. iptaller arttıkça işi yokuşa sürmeye başladılar


_____________________________



2806 Mesaj
2 Mayıs 2012; 2:38:59 

bunlarin gözlerini para burumus resmen. Ticaret ahlaki diye bisi kalmamis.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5156 Mesaj
2 Mayıs 2012; 8:39:38 

İptal eden edene,
Yoğunluktan gecikmiş olabilirler,
Sizi arayacaklar,iptalden caydırmak için azami çaba sarfedecekler,süper teklifler sunacaklar,
Aman ha!
Hiçbir tekliflerini kabul etmeyin.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
284 Mesaj
2 Mayıs 2012; 11:08:28 

hattın iptal ettirilmemesi için "hattı giden aramalara kapalı gelen aramalara açık" olacak şekilde aboneliğe devam etmeyi önerdiklerini duymuştum. aylık ücreti de düşükmüş ama ne olduğunu bilmiyorum.

18 yıldır kullanılan hattı kapattırmak zordur hakkaten. cayma için aradıklarında isterseniz bu imkanı sorun.

Öte yandan, 2010'da hattı ve ADSL'yi kapattırmak için başvurduğumda 1-2 saatte kapatmışlardı. sizin başvuru arada kaynamış olabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selocan5 -- 2 Mayıs 2012; 11:09:29 >


_____________________________



1937 Mesaj
2 Mayıs 2012; 20:14:24 

caydırmak için bile aranmadım. hat an itibariyle hala açık. galiba araya gitti bizim başvuru. fatura işlemeye devam ediyor tabi.


_____________________________



 
465 Mesaj
2 Mayıs 2012; 20:39:19 


quote:

Orijinalden alıntı: Timurlénk

caydırmak için bile aranmadım. hat an itibariyle hala açık. galiba araya gitti bizim başvuru. fatura işlemeye devam ediyor tabi.

Senin hat mayisin sonuna kadar iptal olmaz 30 nisani kacirdin 30 mayisa kaldi artik iptalin takipcisi olmazsan 30 mayisdada iptal olmaz
Nisanin sonunda iptal olacagina dair tarih yazan imzali kagit verdilermi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1937 Mesaj
3 Mayıs 2012; 21:06:26 

quote:

Orijinalden alıntı: bradenburg



Senin hat mayisin sonuna kadar iptal olmaz 30 nisani kacirdin 30 mayisa kaldi artik iptalin takipcisi olmazsan 30 mayisdada iptal olmaz
Nisanin sonunda iptal olacagina dair tarih yazan imzali kagit verdilermi

öyle bir şey yok. iptal olur. daha önce de iptal işlemi yaptım.

bugün sorduk. 2 ay önce adres güncellemesi için bildirimde bulunmuştum. o hikaye yüzünden bir karışıklık olduğunu söylediler. nihayet bugün işleme alındı ve cebe mesaj geldi.

başka bir saçmalık çıkarmazlarsa birkaç gün içinde iptal edilecek.

gelişmeleri aktarmaya devam


_____________________________



 
465 Mesaj
3 Mayıs 2012; 21:27:21 

30 mayisdan once iptal etmezler senden mayis ayinin faturasini almak icin
Umarim senin yazdigin gibi olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1937 Mesaj
10 Mayıs 2012; 16:15:58 

sonunda iptal işlemi tamamlandı.

2 ay önce e-fatura yerine normal fatura gelmesi için adresi de güncelleyerek online işlemlerden başvurmuştum. artık ne olduysa bu işlem nedeniyle 25 nisanda verdiğimiz iptal talebi işleme konulmamış.

telekom müdürlüğüne gidip iptal durumunu sorunca karışıklık ortaya çıktı ve 3 mayıs tarihi itibariyle iptal isteği gerçekten işleme konuldu.
bu işlem cep telefonuna mesaj yoluyla bildirildi. kendilerinden kaynaklanan bir karışıklık nedeniyle 8 gün kaybetmiş olduk.

sistemlerine kayıtlı bir cep telefonunuz varsa iptal işlemi mesajı gelip gelmediğinden emin olun. ses seda çıkmıyorsa mutlaka durumu sorun.

bu aşamadan sonra telekom çağrı merkezinden arıyorlar. bunu mutlaka cevaplayın çünkü bu son onay işlemiymiş. beni cepten aradılar.

- size özel cazip bir tarife teklifi sunalım
- 6 ay kapalı kalsın sonra isterseniz iptal edelim
- devretmeyi düşünür müsünüz

şeklinde 3 teklif sundu. hepsine hayır dedim ve iptali onayladım. tam 7 gün sonra 10 mayıs tarihinde telefon tamamen kapandı.
aldığım bilgiye göre iptal işleminin resmi olarak başladığı tarihten sonra fatura kesilmiyormuş. yani bizim için 3 mayıs tarihi fatura kesim tarihi olacak.

iptal işlemi yapacak arkadaşlara faydası olur diye notlarımı aktardım.


_____________________________



209 Mesaj
9 Ekim 2012; 1:28:53 

İptal ettirmek ne lazım dilekçe örneğini verebilirmisin başka hangi evraklar lazım, nereye başvurmam gerekiyor müdürlüğünemi illa herhangi bir telekom ofiside olur mu?


_____________________________



 
955 Mesaj
12 Aralık 2012; 13:30:05 

Teşekkürler bilgiler için..


_____________________________

GameCenterId: UGRTRKGVN56
GameCenterId: 83GÜM


155 Mesaj
2 Ocak 2013; 20:54:27 

Arkadaşlar, onaylı bir evrak vermiyorlar. Benim de bir kere yaşadığım ve sıkça yaşanan bir olay var. Seneler sonra evinize faturalar geliyor.

Size söyleyebileceğim şey şudur :
Onaylı kağıt elinizde yoksa ve 10 sene dolmadan, söz gelimi 9.5 sene sonra, hattınızı aktif bırakmışsınız, xxx bin TL borcunuzu ödeyin diye eve protesto gönderdiklerinde,
mahkemeye delil olarak sunabileceğiniz hiçbir evrağınız elinizde bulunmayacağından paşa paşa o xxx bin TL yi ödeyeceksiniz. O zamana kadar ne SMS kalır, ne kaydı.

Benden size tavsiye, gidin noterden gerekli yazıyla ve dilekçenin örneğiyle birlikte Türk Telekom' a protesto çekip, evrağını isteyin. Ve noter evrağını da en az 11 sene saklayın.
Yoksa başınız ileride ciddi şekilde ağrıyabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzaykusu -- 3 Ocak 2013; 5:55:51 >


_____________________________

Commodore 64, ötesi yalan :)


33 Mesaj
8 Mart 2013; 8:01:48 

Yazdığın iptal dilekçesinin metninin koyar mısın?

Hattı kapamak istiyorum diye dilekçe veren vatandaşların hatları kapanmıyor. Hattı iptal ettirmek istiyorum şeklinde dilekçe verilirse hat kapanıyor.

Bilginize


_____________________________



 
881 Mesaj
8 Mart 2013; 9:03:15 

quote:

Orijinalden alıntı: selocan5

hattın iptal ettirilmemesi için "hattı giden aramalara kapalı gelen aramalara açık" olacak şekilde aboneliğe devam etmeyi önerdiklerini duymuştum. aylık ücreti de düşükmüş ama ne olduğunu bilmiyorum.

18 yıldır kullanılan hattı kapattırmak zordur hakkaten. cayma için aradıklarında isterseniz bu imkanı sorun.

Öte yandan, 2010'da hattı ve ADSL'yi kapattırmak için başvurduğumda 1-2 saatte kapatmışlardı. sizin başvuru arada kaynamış olabilir.

Arkadaşlar,

Ben home office çalışıyorum. Evdeki sabit hattımın ucuna faks cihazı bağladım. ADSL kullanıyorum.

Arayan beni zaten cepten arıyor.

Sizde eğer grafiker, yazılımcı, tasarımcı, muhasebeci, avukat veya bunlara benzer mesleğiniz varsa siz de home office çalışabilirsiniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 8 Mart 2013; 9:04:01 >


_____________________________

Teknolojinin sonu yok
Her gün yeni özelliklere sahip cihazlar çıkıyor.


 
881 Mesaj
8 Mart 2013; 9:07:19 

quote:

Orijinalden alıntı: Uzaykusu

Arkadaşlar, onaylı bir evrak vermiyorlar. Benim de bir kere yaşadığım ve sıkça yaşanan bir olay var. Seneler sonra evinize faturalar geliyor.

Size söyleyebileceğim şey şudur :
Onaylı kağıt elinizde yoksa ve 10 sene dolmadan, söz gelimi 9.5 sene sonra, hattınızı aktif bırakmışsınız, xxx bin TL borcunuzu ödeyin diye eve protesto gönderdiklerinde,
mahkemeye delil olarak sunabileceğiniz hiçbir evrağınız elinizde bulunmayacağından paşa paşa o xxx bin TL yi ödeyeceksiniz. O zamana kadar ne SMS kalır, ne kaydı.

Benden size tavsiye, gidin noterden gerekli yazıyla ve dilekçenin örneğiyle birlikte Türk Telekom' a protesto çekip, evrağını isteyin. Ve noter evrağını da en az 11 sene saklayın.
Yoksa başınız ileride ciddi şekilde ağrıyabilir.

mesaj içinde çok fazla "protesto" kelimesi kullanmışsın. Mesajın içeriğine bakınca protesto kelimesini yanlış kullanmışsın.

Kullanman gereken kelime "ihtarname" ve "ihtar" kelimeleridir.

Mesahını bir daha okursan ne demek istediğimi anlarsın.


_____________________________

Teknolojinin sonu yok
Her gün yeni özelliklere sahip cihazlar çıkıyor.


122 Mesaj
10 Mart 2013; 9:58:01 


quote:

Orijinalden alıntı: Timurlénk
Dilekçeyi doldurduktan sonra vezneye gidip borç varsa önce tahsilat yapılıyor. Tabi son bir fatura daha geleceği için iptal ettiğiniz güne kadarki faturanız borç olarak görünmüyor. Bu nedenle gelecek olan son faturayı ödemeyi unutmayın. Eğer fatura gelmezse mutlaka müdürlüğe gidip borcu sorgulatın. Hatta garantili olması için iptalden 2-3 ay sonra bile bir sorgulama yaptırın.


Arkadaşın dediği doğru. Bağlı aya ait fatura bir ay sonra yeniden çıkıyor. Bazen faturanın 1 ay sonra çıktığını bile gördüm yani. Sistemdeki aksama sonucu. Onun için iptal bile etseniz bir sonraki ay borç sorgulayın ve takip edin. Sürprizle karşılaşmamak için.

Ayrıca gerçekten çok iptal talebi alınıyor. Çünkü artık evlerde sabit hatlar kullanılmıyor. Bu yüzden yalın internet denilen ve sabit hat faturasının adsl faturasına yansıdığı bir uygulama var biliyorsunuz. yani sabit hattı iptal edip yalın hatta bile geçsen gene faturasını ödüyorsun.

Ama yinede bence en kaliteli adres TürkTelekom.


_____________________________


-----------------------------------------
"Ne Mutlu Türküm Diyene!"


155 Mesaj
15 Mart 2013; 18:04:45 

quote:

Orijinalden alıntı: serdarski


mesaj içinde çok fazla "protesto" kelimesi kullanmışsın. Mesajın içeriğine bakınca protesto kelimesini yanlış kullanmışsın.

Kullanman gereken kelime "ihtarname" ve "ihtar" kelimeleridir.

Mesahını bir daha okursan ne demek istediğimi anlarsın.


Noterden protesto çekmek diye bir işlem vardır. Hatamı göremedim ama olabilir. İnsanız sonuçta hata yapmak bize mahsus.
Amacım insanların dikkatini çekmek ve ileride başlarının ağrımasını ve tabii ki, birilerinin haksız kazanç sağlamasını önlemek.
Ana fikri verebildiysem, amacıma ulaştığımı söyleyebilirim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzaykusu -- 16 Mart 2013; 3:07:08 >


_____________________________

Commodore 64, ötesi yalan :)


2056 Mesaj
17 Mart 2013; 15:00:20 

Genelde iptal yerine donduyorlar 6 ay sureyle



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2056 Mesaj
17 Mart 2013; 15:01:32 

Donduruldugu sure icindede ucret odemiyorsunuz



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
881 Mesaj
17 Mart 2013; 15:26:55 

quote:

Orijinalden alıntı: Uzaykusu
çekilir.


Noterden protesto çekmek diye bir işlem vardır. Hatamı göremedim ama olabilir. İnsanız sonuçta hata yapmak bize mahsus.
Amacım insanların dikkatini çekmek ve ileride başlarının ağrımasını ve tabii ki, birilerinin haksız kazanç sağlamasını önlemek.
Ana fikri verebildiysem, amacıma ulaştığımı söyleyebilirim

Prostesto senetler için çekilir.

Karşındakini uyarmak istiyorsan ihtarname çekersin. Zaten kelime anlamı itibarıyla ihtar, uyarı demektir.


_____________________________

Teknolojinin sonu yok
Her gün yeni özelliklere sahip cihazlar çıkıyor.


 
48 Mesaj
29 Mart 2013; 8:53:59 

Konuyu baştan sona okudum. Sabit tel iptali konusu benim de gündemimde bu günlerde. Telekomda değişen bir şey yok, aynı terane devam ediyor.

1 ay önce Telekom ofisine müracaat edip güya iptal ettirdim. Bir hafta sonra aradılar, 6 ay dondurmaya ikna oldum. Güya başka fatura gelmeyecekti. Baktım ki ay sonunda kampanya ücreti adı altında 22 TL fatura ve içeriğinde hiç görüşme bedeli yok!.

Bu defa öfkeyle tekrar aradım, 6 ay dondurma fikrine ikna olmakla kerizlenmişim meğerse...Faturaya itiraz ettim, çağrı merkezindeki operatörün yanlışlık teyidine rağmen itirazım sonradan reddedildi. Niyetim bu defa kayıtsız şartsız iptal etmek.. O da ne ! "efendim dondurulmuş hat iptal edilemezmiş önce açılması gerekirmiş !"

Yaa sabır...!

Nihayet sükunetle adım adım aynı işlemleri tekrar yaptım, faturayı ödedim (şimdilik) ve yeniden iptal başvurusunda bulundum... 3 gün sonra cepten aradılar... Görüşmenin kaydedilmekte olduğunu söylediler lafa başlarken... Merak etmeyin küfür etmeyeceğim dedim...!

Ve mutlu son iptalin gerçekleştiğini söyledi operatör....

Fakaaaat... yukarıda yazılanları okuyunca içime kurt düştü... Acaba gerçekten iptal edildi mi? Elimde yazılı belge yok ki...!!!

Bir de bundan 3-5 ay önce eve kadar fiber optik kablo döşediler. İnternet kullanmadığım halde bir de modeme benzer bir kutu bıraktılar... ONT cihazıymış... Ücretsiz dediler kurarken imza attık bir kağıda ama bana suret vermediler.

Şimdi hattı kapattık ya... istermisiniz fiber optik cihaz/hat bedeli diye birkaç yüz lira fatura gelsin...!!! Tadından yenmez olur valla...

Noterden ihtar gönderin diyen arkadaşların fikirlerine aynen katılıyorum. Önce Telekomdan hattımın iptal edildiğine dair yazılı belge talep edeceğim. Vermezlerse üşenmeyip noter ihtarnamesiyle isteyeceğim. Ayrıca haksız faturalar için de tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.

Fiber optik cihazları konusunda benzer deneyimi olan arkadaşlar varsa dinlemek isterim.

Bilseydim Telekomu sattıkları anda kapatırdım hattımı... Ne bu yaaa!!!

Saygılar...


_____________________________



2628 Mesaj
1 Nisan 2013; 19:53:54 

Çok kazık ya hiç bir şey yapmıyoruz sen tut 23 tl para ver pehh :S

Kapatcam bakalım

Yalın internet kullanırım daha iyi

Maksat abone sayısı düşsün.


_____________________________



 
1 Mesaj
17 Haziran 2013; 23:40:41 

Merhaba,

Kafam epey bir karıştı. Hat iptali ve kapatması farklı şeyler midir öncelikle? Dediğiniz işlemleri yaptıktan sonra kesin olarak hattımın iptal olduğuna nasıl öğrenebilirim?
teşekkürler.


_____________________________


Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
6 gün 1 sa. 28 dk. kadarı kaldı.
19 Temmuz 2013; 2:19:20 


quote:

Orijinalden alıntı: phys123

Merhaba,

Kafam epey bir karıştı. Hat iptali ve kapatması farklı şeyler midir öncelikle? Dediğiniz işlemleri yaptıktan sonra kesin olarak hattımın iptal olduğuna nasıl öğrenebilirim?
teşekkürler.

evet ikisi farklı şey. telefonu artık kullanmayacaksanız iptal ettirin. öbür türlü kullanıma kapanıyor, iptal olmuyor.

bu arada son verilere göre sabit hat sayısı 13 milyona düşmüş.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


 
1446 Mesaj
19 Temmuz 2013; 3:28:58 

2003yılında 19milyondu. Cok fazla abone kaybetmiş.bu zihniyetini surdururse 10yıl sonra 5 milyon abonesi kalırsa şükretsin.
Turkcelle de ibret olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
523 Mesaj
19 Temmuz 2013; 8:40:18 

13 milyon bile çok fazla...her evden 10 tl alsalar..oo dünyalar eder..bunlara 13 bile fazla...hiç kullanmayın kapatın vala...


_____________________________

ADANA FOREVER

Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
6 gün 1 sa. 28 dk. kadarı kaldı.
19 Temmuz 2013; 18:52:15 


quote:

Orijinalden alıntı: turkattack

2003yılında 19milyondu. Cok fazla abone kaybetmiş.bu zihniyetini surdururse 10yıl sonra 5 milyon abonesi kalırsa şükretsin.
Turkcelle de ibret olsun.

valla hocam ne hikmetse turkcellin abone sayısı artmaya devam ediyor. evdeki interneti kapatan mobil nete abone oluyor.
tabletler, mobil poslar, gps cihazları vs. eklenince artmaya devam ediyor. son baktığımda 35 milyondu.

türk telekom abone sayılarını buldum internetten:
1998 16.959.500
1999 18.054.047
2000 18.395.171
2001 18.904.486
2002 18.914.857

2003 yılında 19 milyon 2013 yılında 13 milyon, 6 milyon abone kaybı gözüküyor.
nts.gov.tr den taşınan sabit numara sayısı bugün itibariyle, 434.456.
kaba hesapla 6 milyonun 5.5 milyonu iptal etmiş, 500 bini başka operatöre gitmiş.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


 
1446 Mesaj
19 Temmuz 2013; 19:12:09 

quote:

Orijinalden alıntı: fusem



valla hocam ne hikmetse turkcellin abone sayısı artmaya devam ediyor. evdeki interneti kapatan mobil nete abone oluyor.
tabletler, mobil poslar, gps cihazları vs. eklenince artmaya devam ediyor. son baktığımda 35 milyondu.

türk telekom abone sayılarını buldum internetten:
1998 16.959.500
1999 18.054.047
2000 18.395.171
2001 18.904.486
2002 18.914.857

2003 yılında 19 milyon 2013 yılında 13 milyon, 6 milyon abone kaybı gözüküyor.
nts.gov.tr den taşınan sabit numara sayısı bugün itibariyle, 434.456.
kaba hesapla 6 milyonun 5.5 milyonu iptal etmiş, 500 bini başka operatöre gitmiş.

O 500bin müşteri'nin cogu yagli müşteri, suan sabit hatta mnt kobilere yonelik.bireyseli kaale almiyorlar.
Turkvellin abone sayısı artıyor olabilir ama pazar payı azalıyor.yani rakiplerinki daha cok artıyor.Turkcellin zaten abone sayısı azalirsa kitle psikolojisinin etkisiyle logoratmik olarak düşer ve belli bi sayıdan sonra onunu alamaz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkattack -- 19 Temmuz 2013; 19:13:00 >


_____________________________


Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
6 gün 1 sa. 28 dk. kadarı kaldı.
19 Temmuz 2013; 19:15:26 


quote:

Orijinalden alıntı: turkattack


O 500bin müşteri'nin cogu yagli müşteri, suan sabit hatta mnt kobilere yonelik.bireyseli kaale almiyorlar.
Turkvellin abone sayısı artıyor olabilir ama pazar payı azalıyor.yani rakiplerinki daha cok artıyor.Turkcellin zaten abone sayısı azalirsa kitle psikolojisinin etkisiyle logoratmik olarak düşer ve belli bi sayıdan sonra onunu alamaz.

haklısınız hocam. kullandığım bankalara bakıyorum hepsi telekomun 444 lü numaralarını bırakmış 850 li numaralara transfer olmuşlar..

turkcell pazar payının yarısını elinde tutuyor, numara taşımayla abone sayısı 30 milyonun altına düşer dedik, bana mısın demedi adamlar



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


 
10 Mesaj
3 Aralık 2013; 22:20:03 

Çevrenizdeki herkese bildirin kapatmaya gitsinler 12 tl ye 500 dk veriyorlar. Gerçi ben kapatıyorum kabul etmem ama kullanmak isteyenler 30-40 lira ödemesin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1073 Mesaj
3 Aralık 2013; 22:26:39 

+1 Ev telefonu kullanan bir tanıdığa 12 ay taahhütle 6 ay %45 indirim almıştık... (12,50TL/22,90TL)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1446 Mesaj
3 Aralık 2013; 23:35:31 


quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar

+1 Ev telefonu kullanan bir tanıdığa 12 ay taahhütle 6 ay %45 indirim almıştık... (12,50TL/22,90TL)

Tamam da hocam yine de pahalı.
19liraya 1000dakika hyone1000 dakika sabit hatlara veriyor avea.turkcell bile 29lira 1400 dakika veriyor.

4g gelirse ve fiyatlarda uygun olursa ozaman tt ne yapacak çok merak ediyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1073 Mesaj
3 Aralık 2013; 23:41:18 

İnterneti ya yalın internet olarak bağlatacaklardı ya da sabit hat ile... (Türk Telekom/TTNET Alo vs...) 2 ay önce 12 ay taahhütlü internet bağlarken ev telefonuna da taahhüt verildi. Cep telefonu kullanmıyorlar zaten.

19 TL'lik avea paketinin adı nedir?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1446 Mesaj
3 Aralık 2013; 23:44:56 


quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar

İnterneti ya yalın internet olarak bağlatacaklardı ya da sabit hat ile... (Türk Telekom/TTNET Alo vs...) 2 ay önce 12 ay taahhütlü internet bağlarken ev telefonuna da taahhüt verildi. Cep telefonu kullanmıyorlar zaten.

19 TL'lik avea paketinin adı nedir?

Cepte bayram, 1.5senedir kullanıyoruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1073 Mesaj
3 Aralık 2013; 23:48:37 

-Cepte Bayram Tarifelerinin aylık ücretlerinde 17 Temmuz 2012 tarihi itibariyle değişiklik yapılmıştır. 17 Temmuz 2012 tarihi öncesinde Cepte Bayram Kampanyasına kaydolan müşterilerimiz Cepte Bayram Büyük Paket Tarifesinden 12 fatura dönemi boyunca aylık sabit ücreti KDV-ÖİV dahil 19 TL, Cepte Bayram Küçük Paket Tarifesinden 12 fatura dönemi boyunca aylık sabit ücreti KDV-ÖİV dahil 9 TL olarak yararlanmaya devam edecektir. Cepte Bayram Büyük Paket tarifesinin taahhütlü aylık ücreti 2 Mayıs 2013 tarihinde 30 TL olarak revize edilmiştir.

Cepte Bayram için Türk Telekom sabit hat gerekiyor, değil mi? Şu anda 19'luk tarifeye geçemem maalesef...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: turkattack


_____________________________



 
186 Mesaj
4 Aralık 2013; 0:59:33 

o kadar kapatmalara rağmen hala daha 100 dk gibi birşeyden 22 tl almakta türk telekom ama bu ayın sonunda bende kurtuluyorum.


_____________________________



 
284 Mesaj
5 Aralık 2013; 14:32:59 

telekom'un telefon abonesi 13 küsür milyon ama, kendi altyapısı üzerinden diğer şirketlerden alınan adsl ve telefon hzimetleri için aylık para almaya devam ediyor. Yani aslında aylık ücret aldığı abone sayısı kabaca 13 küsür milyon + yalın DSL aboneleri diyebiliriz.

mobilde veri hızı arttıkça sabitteki erime devam edecek. millet zaten internet için tutuyor aboneliğini, havalı cep telefonları varken kimse sabit telefona durup dururken para vermez.


_____________________________



7535 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
svideoz
4 Haziran 2014; 0:31:42 

Sadece telefon hattını iptal ettirip adsl hizmetinden faydalanmak için nasıl bir dilkeçe yazmak gerek belirli bir kalıp şart mı yoksa dilekçede derdimizi anlatmamız yeterli olur mu? misal;

Türk Telekom ........ il Müdürlüğüne bağlı ............. numaralı sabittelefon abonesiyim. Bu nolu aboneliğimi artık kullanmak istemiyorum ve bu telefon hattımın iptalini istemekteyim. Gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederim.


şeklinde yazarsam dsl aboneliğimde mi iptal edilir dilekçede ayrıca "adsl hizmetinin devamı" olarak belirtmek gerekir mi?


_____________________________

Nokia 3210, Nokia 3310, Siemens c45, Motorla c350, Sonyericsson k500, Nokia n73, Samsung e890, Lg c2500, Lg kg290, Nokia 6500 slide, Samsung i560, Asus p535, Samsung i550, Sonyericsson w810i, Sonyericsson w610, Lg ku990, Samsung omnia, Samsung i8320, Vodafone 225(ZTE), Motorla milestone, Htc touch 2, Sony xperia s, Htc incredible s, Htc one x, Samsung note 2, Htc one, Nokia lumia 1020, Lg g2


 
824 Mesaj
4 Haziran 2014; 12:23:38 


quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Sadece telefon hattını iptal ettirip adsl hizmetinden faydalanmak için nasıl bir dilkeçe yazmak gerek belirli bir kalıp şart mı yoksa dilekçede derdimizi anlatmamız yeterli olur mu? misal;

Türk Telekom ........ il Müdürlüğüne bağlı ............. numaralı sabittelefon abonesiyim. Bu nolu aboneliğimi artık kullanmak istemiyorum ve bu telefon hattımın iptalini istemekteyim. Gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederim.


şeklinde yazarsam dsl aboneliğimde mi iptal edilir dilekçede ayrıca "adsl hizmetinin devamı" olarak belirtmek gerekir mi?

İptal başvurunuzu yapın,metin önemli değil,zaten hazır dilekçeyi imzalıyorsunuz
1-2 gün sonra sizi arıyorlar,o zaman söylersiniz ama adsl,telefon hattına bağlı olduğu için ikisini de iptal ederler,
Adsl kalsın derseniz,o zaman telefon da kalmalı derler...
Sadece internet kullanacam YALIN ADSL almalısınız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



7535 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
svideoz
4 Haziran 2014; 20:04:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Germiyanlı



İptal başvurunuzu yapın,metin önemli değil,zaten hazır dilekçeyi imzalıyorsunuz
1-2 gün sonra sizi arıyorlar,o zaman söylersiniz ama adsl,telefon hattına bağlı olduğu için ikisini de iptal ederler,
Adsl kalsın derseniz,o zaman telefon da kalmalı derler...
Sadece internet kullanacam YALIN ADSL almalısınız

Bildiğim kadarıyla ayrıca yalın internet almak gerekmiyor


_____________________________

Nokia 3210, Nokia 3310, Siemens c45, Motorla c350, Sonyericsson k500, Nokia n73, Samsung e890, Lg c2500, Lg kg290, Nokia 6500 slide, Samsung i560, Asus p535, Samsung i550, Sonyericsson w810i, Sonyericsson w610, Lg ku990, Samsung omnia, Samsung i8320, Vodafone 225(ZTE), Motorla milestone, Htc touch 2, Sony xperia s, Htc incredible s, Htc one x, Samsung note 2, Htc one, Nokia lumia 1020, Lg g2


 
824 Mesaj
4 Haziran 2014; 21:50:48 

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz


Bildiğim kadarıyla ayrıca yalın internet almak gerekmiyor

Önce öyleydi,
Şimdi değişti mi bilmiyorum,3 sene önce beni aradılar,adsl devam edecekse telefonu da devam ettirmemiz gerek dediler,ben kabul etmedim ikisini de iptal ettim,
sonra yalın internet aldım
Sadece internet için Yalın internet almak gerekiyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Germiyanlı -- 4 Haziran 2014; 21:52:01 >


_____________________________



7535 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
svideoz
5 Haziran 2014; 0:42:31 

quote:

Orijinalden alıntı: Germiyanlı


Önce öyleydi,
Şimdi değişti mi bilmiyorum,3 sene önce beni aradılar,adsl devam edecekse telefonu da devam ettirmemiz gerek dediler,ben kabul etmedim ikisini de iptal ettim,
sonra yalın internet aldım
Sadece internet için Yalın internet almak gerekiyor.

İşi açıkca yokuşa sürmüşler mesajımdan sonra araştırdım kanunen böyle bir hakkımız var verilen dilekçeyi işleme koymak durumundalar. Alt yapıda buna fazlasıyla müsait afra tafra yaparlarsa thh ile yine çözülür.


_____________________________

Nokia 3210, Nokia 3310, Siemens c45, Motorla c350, Sonyericsson k500, Nokia n73, Samsung e890, Lg c2500, Lg kg290, Nokia 6500 slide, Samsung i560, Asus p535, Samsung i550, Sonyericsson w810i, Sonyericsson w610, Lg ku990, Samsung omnia, Samsung i8320, Vodafone 225(ZTE), Motorla milestone, Htc touch 2, Sony xperia s, Htc incredible s, Htc one x, Samsung note 2, Htc one, Nokia lumia 1020, Lg g2


 
824 Mesaj
5 Haziran 2014; 10:46:19 


quote:

Orijinalden alıntı: svideoz


İşi açıkca yokuşa sürmüşler mesajımdan sonra araştırdım kanunen böyle bir hakkımız var verilen dilekçeyi işleme koymak durumundalar. Alt yapıda buna fazlasıyla müsait afra tafra yaparlarsa thh ile yine çözülür.

Hangi hakkımızı kullanabiliyoruz ki?
Adamlar dediğini her türlü yaptırıyor,kontrol eden de yok,böyle saçma memlekette yaşıyoruz malesef
Siz bi deneyip,sonucu burdan paylaşınız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Turk Telekom » Türk Telekom Sabit Hat İptali
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.844