Şimdi Ara

Civic 1.8 HB Uygulamalar (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
732
Cevap
34
Favori
81.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 41.000.000.000.000 masallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • =) maşallah aracın görsel olarak muazzam olmuş..

    bende senin tam aksine önce performans olarak arabamı yükledim.

    simota cai + otto manifod krom (kat iptal performans manifod) + İskender usta yapım 61lik krom boru çift susturucu.

    http://www.techturkey.com/forum/videolar/141233-vti-172hp-18-i-vtec-90-170-a.html
  • Ufuk filtrem kargoda 10-15 gün içinde gelir sanıyorum. Görünüm adına yapılabilecek çok fazla kalmadı gibi. Belli bir noktadan sonra aşırıya kaçar diye düşünüyorum.
    172HP oldukça iyi bir değer. 3 işlemle 30HP güç almak oldukça cazip görünüyor.
    DH'nin nasıl bir ortamı varsa Techturkey'de de öyle garip bir ortam var. Ne zaman konu okusam hep benzer tarzda yorumlar. VTI ile çok iyi yürümüş. VTI stok mu değilse yük durumu nedir acaba?
    Birde ölçtüysen senin aracın 80-160 verisini paylaşabilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 16 Aralık 2012; 13:57:10 >
  • vti 172 hp =)

    benım arac 157hp =)

    manuel oldugu ıcın bu kadar tutunabıldı. otomatık yada yarıoto. aracların bu performans ıle uzaktan yakından alakası olmayacaktır ne yazık ki :(

    ama yere basıp ve typer badıkıt ını gıydırmenın mutlaka roll de bı avantajı olacaktır . bunu da yapmak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 16 Aralık 2012; 20:51:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    vti 172 hp =)

    benım arac 157hp =)

    manuel oldugu ıcın bu kadar tutunabıldı. otomatık yada yarıoto. aracların bu performans ıle uzaktan yakından alakası olmayacaktır ne yazık ki :(

    ama yere basıp ve typer badıkıt ını gıydırmenın mutlaka roll de bı avantajı olacaktır . bunu da yapmak gerek.





    Hah şimdi oldu o zaman.
    172 Hp atmosferik bir motor için zor elde edilebilecek bir değer çünkü. Açıkçası 157'de fena değil. Manuel olmasının avantajına katılıyorum. I-shift vites geçişlerde manuele göre yavaş çünkü.
    Ancak şanzıman oranları aynı atıyorum 3. vites 80-90'dan alıp 140-150'lere kadar vites değiştirmeden aynı performansı verir.
    Chip ile ortalama 10-15 Hp alınabiliyor. Hiç düşündün mü?
    Burdan veya pm ile yaptıklarının maliyetini iletebilir misin?




  • Maşallah.

    Farlarda ve sislerde hangi marka ampuller var?
  • Farlar ve sisler orjinal. Fotoğraf çektiğimiz yer bol sarı ışıklı olduğu için makineyi sarı ampule ayarladık. Pozlama süreside uzun olunca sarı farlar mavimtrak çıkmış.
  • iskender ustanın dukkanında otto manifod 300$ ve yaptıgı 61lık krom eksoz sıstemı de 1600tl

    chip cok malıyetlı. yenı bır beyın alıp uzerıne yazılacak olması cıddı masraf. ve rısk.

    evet fark vıtes gecıslerı atısları ıle ılgılıdır.
  • jant şart olmuş hocam onun dışında eksiği kalmamış bence tebrikler yalnız tekrar söylüyorum jant şart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    iskender ustanın dukkanında otto manifod 300$ ve yaptıgı 61lık krom eksoz sıstemı de 1600tl

    chip cok malıyetlı. yenı bır beyın alıp uzerıne yazılacak olması cıddı masraf. ve rısk.

    evet fark vıtes gecıslerı atısları ıle ılgılıdır.

    Turbo çıktı mertlik bozuldu. 500 liralık chip ile çok daha yüksek güçler kolaylıkla alınabiliyor.

    Filtre ile birlikte 2500 lira gibi bir maliyeti var bu işin. Civic 1.8 için chip ile 15 HP civarında vaad ediliyor. Sahibinden.com'da biri ile mesajlaşmıştım aynı vaadi 1500 lira karşılığında gerçekleştirebileceğini söyledi...

    R18 motorlar için yavaş yavaş uygulamalar yapanlar var yurt dışında bir kaç yıla kadar iyi yürüyen 1.8'ler piyasada dolaşmaya başlayabilir.
    Benim araç şimdilik tamamen stok. Bakalım K&N 57i nasıl bir değişiklik getirecek?

    @wolverine55
    Teşekkür ediyorum. Jant için açıkçası ucuz bişey alıp takmak istemem. Şimdilik jant için para vermekte istemiyorum. Birde jant konusunda malesef çok seçiciyim. Çok çok az jantı beğeniyorum. Bakalım zaman ne gösterecek. Çünkü mavi dikişli deri direksiyonda gereksiz bi fikir gibiydi ama gerçek oldu.




  • birşeyleri yapmak kadar yani maliyeti bir kenara... yaptıklarına karşılık aldığın hp/tork orani ile yakıt eğrin önemli bana göre.

    ben filtre manifod eksoz sisteminden sonra 10lt yakmaya başladım. kısa mesafe ve ş.içi trafik durumunda dur kalk dur kalk ve kış koşulunda 11-12 lt yi de gördüm. (ev iş arası 4km ciddi dezavantaj oluyor. motor ısınana kdr trafıkde ztn sıkısık şişli-fulya) ama filtre eksoz vs olmadan stoc haldeykende min. 10lt yakıyordum 10-11 arası degısırdı bu kosulda. bu kadar gucu 1lt civari artıs ıle alabılmek guzel.

    ş.dışı koşulu yanı cevreyolunda trafık akıcı tak 6.vites sabıtle 70-90 a ozmn hıc etkılemıyor yakıt oranını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 20 Aralık 2012; 10:10:49 >
  • Maşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şu foruma üye olmadan önce de arkadaşlarım vasıtası ile çok kez girip konu araştırmıştım fakat ilk defa bir konuyu baştan sona zevk alarak okudum. Aracın modifiye süreci, yapılan münakaşaların kaliteli oluşu, meşhur kediyi görmek ve en önemlisi EMEK benim çok hoşuma gitti. Aracınıza kazasız belasız binmeniz dileğiyle konuyu takipteyim. Modifiyenin ne kadarlık aşaması bitti veya daha ne yapmayı planlıyorsunuz acaba öğrenebilir miyim ?
  • Ufuk yakıttanda memnunsan senin için keyifli olmuş diyebiliriz. Aracın manuel olduğundan tüm gücü eksiksiz ve kayıpsız bir şekilde kullanabiliyorsun. Aklında başka performansa yönelik işlemler var mı bilmiyorum ama bu işe girdin mi sonu zor bulunur. Bu arada 80-160 ölçüm yaparsan onu merak ediyorum.

    @Hondapower
    Teşekkür ederim.
    Açıkçası aracı alırken aklımda hiç modifiye falan yoktu. Sadece ön panjur değişikliği düşünüyordum ki aracı aldıktan sonra 1 hafta içinde panjur değişti. O yüzden şunu yaparım daha şu kadar var gibi bir şey aklımda hiç olmadı. Yurtdışı forumlarda dolaştıkça araçlara yapılan uygulamaları gördüm ve abartılı olmayanları bende vakit buldukça uyguladım. Mavi aydınlatma Honda'nın zaten orjinal aksesuar olarak sattığı bir üründü. Dış görsellik yine aşırıya kaçmadan yetkili serviste orjinal Type-R parçaları 1 ay beklenerek yapıldı. Herhangi bir fibercidenilk sürtmede dağılacak veya abartılı gösterecek herhangi bir bodykit almak istemedim. Spoilerin bile orjinal kalıbı Türkiye'de olmadığından onu da yurt dışından getirttim. Şu saatten sonra dışına ne yapsam fazlalık kaçacak benim için. Jant önerileri var şuan ama yine aracı modifiye edilmiş görüntüsüne sokacak piyasa jantlarından istemiyorum. Orjinal Type-R jantı düşündüm ama çok çok ağırmış vazgeçtim. Şuan laptoptayım hoşuma giden bir kaç jant modeli var onları eklerim ancak fiyatları ne olur bilmediğim için şuan o iş uzun süreli beklemede.
    Belki 2.5 cm yay takabilirim. Filtrem Türkiye'ye giriş yapmış muhtemelen hafta içi elimde olur. Fren kaliperleri ile ilgili küçük bir projem var. Xenon düşünmüyorum. Mercekli xenon muayenede problem yaratıyor. Amerikan park düşünüyordum vazgeçtim.
    Kapılar içi ayak aydınlatması olabilir, müzik için kapı içi dynamat ses yalıtımı ve usb girişi, sd kart girişi olabilir. Vites körüğü olabilir ancak vites kolu otomatik için piyasada neredeeyse yok. Olsa da küçük şeylere büyük meblalar vermeye karşıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 22 Aralık 2012; 15:07:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    @Hondapower
    Teşekkür ederim.
    Açıkçası aracı alırken aklımda hiç modifiye falan yoktu. Sadece ön panjur değişikliği düşünüyordum ki aracı aldıktan sonra 1 hafta içinde panjur değişti. O yüzden şunu yaparım daha şu kadar var gibi bir şey aklımda hiç olmadı. Yurtdışı forumlarda dolaştıkça araçlara yapılan uygulamaları gördüm ve abartılı olmayanları bende vakit buldukça uyguladım. Mavi aydınlatma Honda'nın zaten orjinal aksesuar olarak sattığı bir üründü. Dış görsellik yine aşırıya kaçmadan yetkili serviste orjinal Type-R parçaları 1 ay beklenerek yapıldı. Herhangi bir fibercidenilk sürtmede dağılacak veya abartılı gösterecek herhangi bir bodykit almak istemedim. Spoilerin bile orjinal kalıbı Türkiye'de olmadığından onu da yurt dışından getirttim. Şu saatten sonra dışına ne yapsam fazlalık kaçacak benim için. Jant önerileri var şuan ama yine aracı modifiye edilmiş görüntüsüne sokacak piyasa jantlarından istemiyorum. Orjinal Type-R jantı düşündüm ama çok çok ağırmış vazgeçtim. Şuan laptoptayım hoşuma giden bir kaç jant modeli var onları eklerim ancak fiyatları ne olur bilmediğim için şuan o iş uzun süreli beklemede.
    Belki 2.5 cm yay takabilirim. Filtrem Türkiye'ye giriş yapmış muhtemelen hafta içi elimde olur. Fren kaliperleri ile ilgili küçük bir projem var. Xenon düşünmüyorum. Mercekli xenon muayenede problem yaratıyor. Amerikan park düşünüyordum vazgeçtim.
    Kapılar içi ayak aydınlatması olabilir, müzik için kapı içi dynamat ses yalıtımı ve usb girişi, sd kart girişi olabilir. Vites körüğü olabilir ancak vites kolu otomatik için piyasada neredeeyse yok. Olsa da küçük şeylere büyük meblalar vermeye karşıyım.

    Herşeyin hayırlısı diyip size kolaylıklar diliyorum hocam. Dediğim gibi konu çok hoşuma gittiği için takipteyim.




  • hiç onun hizlanma süresine bakmadık..

    ama 2.vites 80 de sıkıp 170de bıraktıgımız bı vıdeo var onda 16sn (video süresi içinde) (arac da ıkı kısıyız).

    başka proje artık ön panjur ızgara yapıcam. arka cam üstü spoiner.

    en son eğer alabilirsem senin ki gibi ekleri alıp takarım.

    a birde daha çok var ama baskı balatayı kesınlıkle exady stage1 alacağım. 650-700tl civarı. fren diskleri delikli. balatalarıda min. toz bırakan bi balata. ebc bakarım. aklımdakiler bunlar =)

    hafif jart beğenemedim bi de o var .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 24 Aralık 2012; 12:53:45 >
  • Stok Civic'in 80-160 hızlanması 18-19 sn arasında. Eğer 16 sn gibi bir değer elde edilebilmişse gerçekten çok iyi çünkü performans olarak herkesten kabul gören F30 kasa 320D'nin 80-160 hızlanması 16 sn civarında. Üst hızlarda fark açılabilir ama yinede en azından 160'a kadar 320D ile birlikte yürüyorsa söyleyecek çok bişey kalmıyor.
    Spoiler almaya karar verirsen E-bay'dan aldığım kişiden getirtebiliriz. Türkiye'de orjinal kalıp bulmak bir tarafa yurtdışından kargo dahil Türkiye'dekilerden ucuza geldi.
    Type-R kaliper disk vs. düşünürsende civinfo'da ikinci elde sık sık denk geliyor. Jant beğenmek en zor iş kolay gelsin.

    @Hondapower teşekkür ediyorum.

    Filtre İngiltere'den kargoya verildikten sonra 6 gün içinde elime ulaştı. Ptt'yi tebrik ediyorum.
     Civic 1.8 HB Uygulamalar




  • Hayırlı olsun kadir bey
    Bu arada adam fizandan spoiler filtre getirttirdi biz angaradan bir spoiler getirtemedik
  • Hadi gözün aydın,filtre geldi,arabaya da alıştın,bi ara rövanşı deneyelim
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.