Şimdi Ara

Witcher 2'nin Xbox 360 Versiyonu 'Port' Değil

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •    The Witcher 2 Enhanced Edition'ın konsol versiyonunun yayımcılığını üstlenen Namco Bandai, bu oyunun standart bir Xbox 360 oyunu olmadığının altını çizdi.
     
       Her şeyin Xbox 360 için özel olarak tasarlandığı vurgulanırken, özellikle oyunun 4 saat ekstra oynanış sunması ve ara videoların tamamen yeniden tasarlanmış olmasının da büyük önem taşıdığı belirtildi.
     
      Yani oyunun PC versiyonunu oynamış dahi olsanız konsolda yeni oyun tecrübeleri edinebilmeniz mümkün. Özellikle ekstra oynanış süresi Witcher hayranlarının oldukça hoşuna gidecek gibi görünüyor.

     
     








  • bir de bir sey yapmis gibi anlatirlar ya. siz anca cahil kandirin zaten tum oyunlar xboxa gelistirilir. sonra digerlerne port edilir. ha sen pcyre gelistirmissin xboxa port etmissin ne farkeder ikisi de ayni sistem dx kutuphanesini kullaniyorlar.
  • ne alaka konsolla enhanced edition PC yede çıktı. orda oynarız
    bide aynı özeni PC ye niye göstermiye port konusunda
  • adam haklı port olamaz zaten, port olsa konsollar havaya uçar aşırı ısınmadan. Mass Effect 3'ün bile yarısıının konsollardaki hafıza sıkıntısından kırpıldığını göz önüne alırsak ondan daha uzun süren bir oyunun port edilmesi nasıl birşey olurdu acaba...
  • yo port edilebilir sacmalamayin modellerin cozunurlunu azaltirlarsa gpudan ve ramdan kazanirlar kontroller de optimize edil di mi zaten sistrmde ayni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    yo port edilebilir sacmalamayin modellerin cozunurlunu azaltirlarsa gpudan ve ramdan kazanirlar kontroller de optimize edil di mi zaten sistrmde ayni.


    Harcanıyorsun buralarda!..
  • bir de bir sey yapmis gibi anlatirlar ya. siz anca cahil kandirin zaten tum oyunlar xboxa gelistirilir. sonra digerlerne port edilir. ha sen pcyre gelistirmissin xboxa port etmissin ne farkeder ikisi de ayni sistem dx kutuphanesini kullaniyorlar.

    Selamlar Xbox 360 'da DX kütüphanesi kullanmamaktadır. Benzer ama oldukça da değişken bir geliştirici kiti var.

    Ayrıca çok kez sözü geçen "XboX 360 PC 'ye benziyor o yüzden yazılım geliştirmesi kolay" sözü de oldukça yanlış. Xbox 360 da power PC tabanlı RISC işlemci var. Bu işlemcinin 32 bit yazılım çalıştırma yeteneği dahi yok. Tüm Xbox 360 oyunları RISC 64 bit derleyicisine uygun derlenip sunuluyor. Bu son derlenmiş kodların PC ile uzaktan yakından bağlantısı yok. Zaten X86 komutlarının hiçbirini içermiyor Xbox uygulamaları.
  • bir de bir sey yapmis gibi anlatirlar ya. siz anca cahil kandirin zaten tum oyunlar xboxa gelistirilir. sonra digerlerne port edilir. ha sen pcyre gelistirmissin xboxa port etmissin ne farkeder ikisi de ayni sistem dx kutuphanesini kullaniyorlar.

    Selamlar Xbox 360 'da DX kütüphanesi kullanmamaktadır. Benzer ama oldukça da değişken bir geliştirici kiti var.

    Ayrıca çok kez sözü geçen "XboX 360 PC 'ye benziyor o yüzden yazılım geliştirmesi kolay" sözü de oldukça yanlış. Xbox 360 da power PC tabanlı RISC işlemci var. Bu işlemcinin 32 bit yazılım çalıştırma yeteneği dahi yok. Tüm Xbox 360 oyunları RISC 64 bit derleyicisine uygun derlenip sunuluyor. Bu son derlenmiş kodların PC ile uzaktan yakından bağlantısı yok. Zaten X86 komutlarının hiçbirini içermiyor Xbox uygulamaları.


    @1 Bunun üstüne ne diyecek beyler vurmayın öldü.
  • "Bekleyip göreceğiz" ne deme ya? ya burada bi ilgilenmeme umursamama, takmama durumu var yada Oyun ile ilgili bir sırrı vermeme gizleme durumu inşallah ikinci seçnekdir..:)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.