- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Yeni Hyundai i30 1.6 CRDi 128 HP tam otomatik, Hız ve Fren Testi
60 Cevap5408 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:14:47 



buda koreden yukardakiyle aynı 1.6 dizel otomatiğin 0-200 testi




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkimore -- 17 Nisan 2012; 1:18:12 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1270 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:19:13 

1515 kilogram ağırlığında bir araç için gayet iyi değerler. Özellikle 11,1 saniyelik 0-100 gayet iyi.


_____________________________



1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:21:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

1515 kilogram ağırlığında bir araç için gayet iyi değerler. Özellikle 11,1 saniyelik 0-100 gayet iyi.

üstelik tam otomatik vitese sahip bir araç


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1270 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:23:18 

Eveti 128 beygirin etkisini de görmüş oluyoruz böylece. Çip mip diyorlar, herhalde yapsan tam otomatik araç bile 10 saniyenin altına rahatlıkla iner.


_____________________________



 
3333 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:28:18 

günün i30 konusu


_____________________________



3430 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:32:24 

Yakıt 9.4 litre mi diyo nedir ikinci videoda ?


_____________________________

Yanlayamayan Bmw.............


 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:35:29 

0-100 hızlanması 11.4sn. Bu araç için iyi bir değer. Ama kullanımda bunu hiiiç hissettirmiyor. Dizel de atmosferik gibi devir çevireceksek işimiz var. Motoru tez zamanda kucağımıza alırız. Performans ve ekonomi için alınacak bir araç değil. Ama konforlu ve sakin bir sürüş çok ideal. Görünüşü 35 yaş altına, dinamikleri 45-50 yaş üstüne hitap ediyor.


Fren mesafesi ise iyi sayılmaz. 0-100'ün düşük çıktığı yani rampa yukarı olan yerde 38.6 çıktı. Bu normalde 39m'nin üzerinde demektir. 2012 yılında piyasaya çıkan bir araç 36-37m'yi geçmemeliydi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 1:35:48 >


_____________________________



1270 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:38:29 

@vipmail123 yine beğenmedi. Gol olana kadar devam.


_____________________________



 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:40:21 

quote:

Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

@vipmail123 yine beğenmedi. Gol olana kadar devam.

Yine???

Yazdıklarımda neyin yanlış olduğunu söyleyebilirseniz memnun olurum. 2000'lerin başında yapılmış araçların fren mesafesinin 36m olması gibi şeyler mi sizi rahatsız etti? Şu profilinizde görülen araç yeni Civic mi yoksa?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 1:41:34 >


_____________________________



2839 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:42:45 

ben kia ceed diyorum :)


_____________________________

Pf Flyers Sneakers Ayakkabı Satılık
Satılık Çeşitli Ürünlerim.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Bubblegum Octopus


 
3333 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:47:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

@vipmail123 yine beğenmedi. Gol olana kadar devam.

doğru söylemiş


_____________________________



 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:48:25 

quote:

Orijinalden alıntı: RoLaN


doğru söylemiş

Arkadaş gelmeden, bunun sebebini sizden öğrenebilir miyim?


_____________________________



 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:53:24 

Hadi, cevap bekliyorum. Yazamayacaksanız söyleyin de, ben de boşuna beklemeyeyim.

Düzeltme: "Çamur at, izi kalsın." felsefesini uygulamaya devam edin. Tebrikler...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 1:57:02 >


_____________________________



2895 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:56:40 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123

Hadi, cevap bekliyorum. Yazamayacaksanız söyleyin de, ben de boşuna beklemeyeyim.



Acer in troll oldugunu dusundum 2 mesajiyla.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantoka -- 17 Nisan 2012; 1:57:28 >


_____________________________

Emekli amatörprofesyonel


 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 1:59:22 

quote:

Orijinalden alıntı: Phantoka
Bekleme onlar troll. :)

Ben de öyle düşünüyorum.

Yukarıya da eklediğim gibi "Çamur at, izi kalsın." felsefesini çok güzel uyguluyorlar. Yine asılsız iddialar, dayanaksız iftiralar havada uçuşuyor. Kesin bunlar ya eleştirdiğim modellerden birine sahip, ya da onlardan birini almak istiyor.

Konuyu da pert ettiler...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 2:00:05 >


_____________________________



 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 2:11:04 

-



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 11:25:18 >


_____________________________



 
3333 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:10:06 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123

Rolan kullanıcı adlı şahıs incelememde de aşağıdakini yazmış.



Neden acaba? O aracı dar bulan bir insan E-sınıfı, MPV veya ticariden başkasına binmemeli. Bu işte bir gariplik var.

Ben o aracı beğendiğim için olabilir mi?

Bana muhalefet olmak için olabilir mi?

Hatırlamıyorum, ama geçmişte bir yanlışını ayyuka çıkardığım için olabilir mi?

Veya hiç sebepsiz olarak baltalamaya çalışıyor olabilir mi?...

Neyse bu sorular böyle cevapsız olarak kalsın. Siz karalama kampanyanıza tam gaz devam edin.

kardeş ben senin i30 hakkında söylediğinin doğru olduğunu söyleyerek arkadaşa cevap verdim.hayırdır şahıs falan parlamış sıvamışsın biraz sakin.
bir yanlışımı ortaya çıkarmışsın ben de merak ettim bunu hangi yanlışımı ortaya çıkardın


_____________________________



 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:24:53 

quote:

Orijinalden alıntı: RoLaN
kardeş ben senin i30 hakkında söylediğinin doğru olduğunu söyleyerek arkadaşa cevap verdim...

Kusura bakmayın o zaman. Teşekkür ederim. Siz arkadaşın mesajını alıntı yapıp, altına "doğru söylemiş" yazınca. Tam tersi bir mana çıkıyor.

Ben sizin hakkınızdaki mesajlarımı sileyim. Siz de silebilirsiniz.


_____________________________



1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:30:28 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123


Yine???

Yazdıklarımda neyin yanlış olduğunu söyleyebilirseniz memnun olurum. 2000'lerin başında yapılmış araçların fren mesafesinin 36m olması gibi şeyler mi sizi rahatsız etti? Şu profilinizde görülen araç yeni Civic mi yoksa?

Hyundai istese o 36-37 metreleri tutturur ama adamlar kendi ülkesinin Kumho ve Hankook lastiklerine destek çıkıyor. Volkswagen gibi testlerde en iyi lastikleri kullanmıyor. Volkswagen testlerde farklı lastik kullanıp Tr ye vs. gönderdiği kimi araçlara kumho lastik koyuyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:31:39 

quote:

Orijinalden alıntı: Darkimore
Hyundai istese o 36-37 metreleri tutturur ama adamlar kendi ülkesinin Kumho ve Hankook lastiklerine destek çıkıyor. Volkswagen gibi testlerde en iyi lastikleri kullanmıyor. Volkswagen testlerde farklı lastik kullanıp Tr ye vs. gönderdiği kimi araçlara kumho lastik koyuyor.

Tuttursun sonra kıyaslayalım. Ayrıca Golf'ün de fren mesafesi çok iyi değil.


_____________________________



6299 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:31:58 

bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


887 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:36:09 

Vipmail i30 test etmiş beğenmemiş, tamamdır. Nerde i30 konusu orada vip.


2770 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:38:54 

bu arac 1518 kilo mu?
duz benzinlisinin agirligi ne?

bu arada fren mesafeleri normal bence, C segmentinde 1518 kg kac tane arac var ki?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Gran Turismo 6



1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:40:18 

quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag

bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.



Uzun süre sorunsuz çalışır bu tam otomatik. Tamam bir kaç litre fazla yakar ama kafan rahat olur. Ve kim ne derse desin hız tutkunu olmayanlar sakin araç kullananlar, sorunsuz araç isteyenler tam otomatik kullanmalı. Bence zaten 1.6 araçlarla hız tutkunuda olunmaz, sadece 1-2 saniyelik farklarla kendinizi kandırırsınız. Hız için 2.0 ve üstü motorlar tercih edilir. Gerisi fakir edebiyatından başka bir şey değildir.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6299 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:40:29 


quote:

Orijinalden alıntı: Kubilay S.

bu arac 1518 kilo mu?
duz benzinlisinin agirligi ne?

bu arada fren mesafeleri normal bence, C segmentinde 1518 kg kac tane arac var ki?

bir de yeni astra var.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


3736 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:43:16 

BURAYI YIKARLAR


_____________________________

2012 Doblo classic safeline
2011 Master kamyonet


 
1022 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:44:39 

Ne zaman i30 konuşulsa hemen Jetta Golf kıyaslaması devreye giriyor.
Jetta ile I30 neresi benziyor biri up uzun Sedan diğer HB, Golf neyse de.



_____________________________

AO


 
3112 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:49:39 

quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag

bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.



yazdıklarına katılıyorum ama auris 1.4 d4d bence onu ele
2. olarak 308 ve c4 e-hdi motorlar golf megane ve leon dan daha az yakar motorları daha güçlü hem de start-stop un etkısıyle


_____________________________



1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:49:44 

quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag



bir de yeni astra var.

Öncelikle yeni astranın dizel 1.3 manuel in ağırlığı 1318/1396 olarak belirtilmiş broşürde. Yeni astranın manueli 0-100 değeri 14.6 saniye tam otomatik olsa 16-17 snyi bulur. Astraya iyi bir dizel şart yazık oluyor o motorla o araca.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:54:24 

quote:

Orijinalden alıntı: sinoplu

BURAYI YIKARLAR


i30 resmen ezmiş geçmiş jettayı bu değerlerle. Birdefa testteki jetta manuel, i30 ise tam otomatik çift kavramalı bile değil. Fren mesafesindede kumho lastiklerle yine i30, jettayı geçmiş.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:57:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Antalya

Vipmail i30 test etmiş beğenmemiş, tamamdır. Nerde i30 konusu orada vip.


"Blok" tuşunu kullanınız. Bu sayede mesajlarımı görmemiş olursunuz.

i30 hakkında her zaman belirtiyorum. Malzeme kalitesi iyi, iç mekan geniş, araç konforlu, yalıtım güzel, donanımı gayet yerinde. Aynı zamanda da direksiyon hissiz, sürüş dinamikleri sportif değil, dizel otomatiği performanslı olduğu hissini vermiyor ve tüketimi yüksek. İster beğenin, ister beğenmeyin...


_____________________________



2705 Mesaj
17 Nisan 2012; 11:59:10 

quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag

bence auris,308,c4,bravo gibi 1.6 dizel tek kavramalı otomatik vites araçlardan çok daha mantıklı (dış kasa zevke giriyor)ve konforlu bir seçenek, i30.

diğer rakipler golf,megane,leon tüketim avantajlarından dolayı tercih edilebilir.



yıl olmuş 2012 hala varmı yarı otomatik şanzımana para veren...


_____________________________

in money we trust!


 
376 Mesaj
17 Nisan 2012; 12:00:04 

Bende dahil test eden çoğu arkadaş hızlanma ve fren performansını düşük buluyor. e-otodergi nin hızlanma videolarından çıkan sonuç aşağıda arkadaşlar. Civic benzinli ve sadece otomatik vitesli araçların karşılaştırmasını yaptım. İnş manuel i30 un videosu çıkıncada onu yaparız.


- - - - i30 CRD - Jetta Tdi - Fluence Dci - Civic
50 km : 3.4 sn - - 3.95 sn - 3.5 sn - 4.2 sn
80 km : 7.55 sn -- 8.05 sn - 7.6 sn - 8.2 sn
100 km: 11.4 sn - 12.1 sn - 11.3 sn - 11.65 sn
120 km: 16.35sn - 17.7 sn - 16.45sn - 16.75sn
Fren mesafesi
50 km : 9.6 m - - 9.8 m - 9.6 m - 9.8 m
80 km : 24.5 m - 25 m - 24.4 m - 25.3 m
100 km: 38.6m - 39.8 m- 38.7 m - 39.4 m



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av_avi -- 17 Nisan 2012; 12:10:06 >


_____________________________



887 Mesaj
17 Nisan 2012; 12:00:33 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123


"Blok" tuşunu kullanınız. Bu sayede mesajlarımı görmemiş olursunuz.

i30 hakkında her zaman belirtiyorum. Malzeme kalitesi iyi, iç mekan geniş, araç konforlu, yalıtım güzel, donanımı gayet yerinde. Aynı zamanda da direksiyon hissiz, sürüş dinamikleri sportif değil, dizel otomatiği performanslı olduğu hissini vermiyor ve tüketimi yüksek. İster beğenin, ister beğenmeyin...

Yok i30 u beğeniyorum.


 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 12:00:50 

quote:

Orijinalden alıntı: Darkimore
i30 resmen ezmiş geçmiş jettayı bu değerlerle. Birdefa testteki jetta manuel, i30 ise tam otomatik çift kavramalı bile değil. Fren mesafesindede kumho lastiklerle yine i30, jettayı geçmiş.

Sonuçlar aynen dediğim gibi çıkmış. Otomatik i30'un performansı, ekonomi odaklı ve manuel şanzımanlı model olan 105bg'lik Bluemotion'dan daha düşük. Aynı zamanda Golf'ün de fren mesafesi kötü. İtirazları alayım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 12:03:10 >


_____________________________



5584 Mesaj
17 Nisan 2012; 12:10:04 

iyi değerler


_____________________________



2227 Mesaj
17 Nisan 2012; 12:15:00 

Ne kadar gereksiz, amaçsız saçma sapan yorumlar bütün gün burda sidik yarıştırmaktan başka bişey yaptığınız yok!

yahu hyundai size ne veriyor

vw babanızın oğlumu

veya x markalar

kompakt sınıf otomobiller hepsi üç aşağı beş yukarı bir birine benzer (!) beklentiler bellidir bu sınıfta neyin peşindesiniz bu sınıflarda farklı beklentisi olan, performans bekliyen polo gt alır, mito alır, vs bir sürü örnek var, bu sınıfta amaç bellidir, bir çok etkeni ve özelliğini göz önünde bulundurup ortalama fiyatlara sunmaktır... tabiki birinin özellikleri diğerinden üstün, ötekininde ondan üstün olacak dört dörtlük bişey yok! sana uyanı alır paşalar gibi kullanırsın...

neyin kafasını yaşıyorsunuz?

neden bir birinize laf sokup kırıyorsunuz?

şurda oturup iki laf edip bilgi paylaşalım, kimse yoğurdum ekşi demiyor diyemiyor, forum git gide anlamsızlaşıyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 17 Nisan 2012; 12:17:37 >


_____________________________

.

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
1 gün 5 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
17 Nisan 2012; 13:40:40 

hizlanma dertse alirsin hafif accent blue 128ps i, bi map tune edersin, cosagelirsin ...


2107 Mesaj
17 Nisan 2012; 14:20:28 

quote:

Orijinalden alıntı: sinoplu

BURAYI YIKARLAR


2012 yılında çıkan bir vw nin en fazla 30 metrede durması gerekirdi... nitekim porsche ile aynı gruba mensup bir markada karbon seramik disklerin standart olması beklenirdi...


_____________________________

Hyundai Elantra Mode Ov 2011
Aquacraft Nitro Vee
HPI RS4-3 Evo


1805 Mesaj
17 Nisan 2012; 14:40:43 

quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123

0-100 hızlanması 11.4sn. Bu araç için iyi bir değer. Ama kullanımda bunu hiiiç hissettirmiyor. Dizel de atmosferik gibi devir çevireceksek işimiz var. Motoru tez zamanda kucağımıza alırız.
.

Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.


_____________________________



1493 Mesaj
17 Nisan 2012; 14:43:02 

quote:

Orijinalden alıntı: REVENT0N


Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.

sallaya cevap vermeye bile değmez


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 14:44:02 

quote:

Orijinalden alıntı: REVENT0N
...
Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.

Siz de beni çocuk mu sanıyorsunuz? i30 test sürüşünde de çok kısa aralıklarda aracı görmek için 4.000rpm üstüne çıktım zaten. Buyrun devir böyle çevrilir...

[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=tbTsqm2pm1o&feature=youtu.be]


_____________________________



887 Mesaj
17 Nisan 2012; 14:55:40 

quote:

Orijinalden alıntı: REVENT0N


Sen 2.000 devirde vites atarak 0-100ü 11.4 sn çıkaracağınımı sanıyosun. performans için tabiki devir çeviricen. ayrıca benim aracım 207.000km de ve hiç de kucağıma almadım ki çok sağlıklı durumda şu an. 1.5 crdi motor araçta.

+1

Ayrıyeten şu forumda düşük beygirli dizel araçların turbo devreye girerken verdiği his sebebiyle, kullanıcılarının araçlarının hızlı gittiğini zannedip gaza geldiğinden bahsedilir. Atmosferik gibi olmalı denir. Bu arabada bu durum yok diye eleştirilir.
Kardeşim ani hızlanma hissi olması mı iyi olmaması mı?


 
2716 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:09:01 

Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?


_____________________________



2770 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:15:51 


quote:

Orijinalden alıntı: BenGiDeR

Hızlanma değerlerini ben beğenmedim şahsen. 128hp araç için 11 küsür saniye bana hiç iyi bir değer gibi gelmedi 100-110 hp arası olan dizellerinde değerleride o civarda zaten. Manuel olanı için durum nedir acaba?

1500 kg tam otomatik bir arac icin bence cok normal, hatta basarili bile denebilir.alt devirlerdeki ivmelenmede biraz hantal oldugu icin herkeste boyle bir yanilgi var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Gran Turismo 6



7979 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:25:53 


TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


3990 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:33:44 

quote:

Orijinalden alıntı: The Division Bell


TORK PATLAMASI yapmayan her aracı "GİTMİYOR" diye nitelersek işimiz var...


Hislere değil verilere bakmak gerekir ki verilere göre de rakiplerinin hepsini, özellikle de VAG grubunun 1.6 tdi'ını rezil rüsva ederek alaşağı etmiş.

rezil rüsva etmiş:D

arada 23 beygir fazla var dikkatini çekti mi?Ona rağmen performansı kötü bana göre.

Her zaman kanıtlanıyor chavrolet,kia,hyundai,opel in aktarması zayıf ve performansları motor gücünü yansıtmıyor.

Rezil rüsva olan o beygir gücüne göre o performansı yakalayanlardır.



_____________________________



3990 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:34:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Kubilay S.



1500 kg tam otomatik bir arac icin bence cok normal, hatta basarili bile denebilir.alt devirlerdeki ivmelenmede biraz hantal oldugu icin herkeste boyle bir yanilgi var.

Hocam 1500 kg değil.Orada ağırlık verisinde sürücü dahil denmiş.BOş ağırlığı değil aracın.


_____________________________



8643 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:47:51 

Bence iyi diyende abartıyor kötü diyende abartıyor. Bu genelleme burada üzerinde tartışılan bütün markaların bütün modelleri için böyle.
Bir 0-100 tutturmuşuz gidiyor. Sanki araç kullanmak 0-100'den ibaret. Ara hızlanmaya, yüksek hızlardaki ataklığa kimse bakmıyor. 0-100 kötüyse tukaka oluyor. O zaman markalar yemeyip içmeyip şanzıman oranlarıyla oynayıp 0-100'ü mükemmel araçlar çıkarsınlar. Herkes onları alsın.
Fren mesafesi gayet yeterli. 2012 Model 320D'nin fren mesafesi 36.8m, C220'nin fren mesafesi 36,9 metre ise C sınıfı standartlarında orta konumda olan bir aracın fren mesafesi 36 metre olması biraz garip olmaz mı?


_____________________________

Core2Duo E6850@3600mhz //Big Water 735//Abit IN9 32XMAX Wifi //Sapphire 4770//2*2GB Crucial Ballistic Tracer//2*500 Gb Seagate RAID0//HP W2207//Ev Yapımı Feel! Tıkla //LG Dvd-rw//Philips cd-rw//Lc POWER 550Watt//HP 1315 All in one//Creative Megaworks THX550 5+1//Creative Audigy2ZS
//Logitech Momo Racing Force
//


2770 Mesaj
17 Nisan 2012; 15:52:48 

quote:

Orijinalden alıntı: ex_silver


Hocam 1500 kg değil.Orada ağırlık verisinde sürücü dahil denmiş.BOş ağırlığı değil aracın.

Doğru söylüyorsunuz, orayı kaçırmışım sanırım.
Hyundai'nin sitesine baktım şimdi.Test edilen 1350 kg civarlarında (sürücüyle birlikte)

Bu arada 100-120 hızlanması 5 sn civarı biraz fazla değil mi?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilay S. -- 17 Nisan 2012; 15:54:36 >


_____________________________

Gran Turismo 6



 
6841 Mesaj
17 Nisan 2012; 16:02:42 

quote:

Orijinalden alıntı: supremum
...
Fren mesafesi gayet yeterli. 2012 Model 320D'nin fren mesafesi 36.8m, C220'nin fren mesafesi 36,9 metre ise C sınıfı standartlarında orta konumda olan bir aracın fren mesafesi 36 metre olması biraz garip olmaz mı?

Fren mesafesi ile ilgili olarak; '02 yılında üretilmiş C-D sınıfı bir Primera'nın fren mesafesi 36m ise, 10 sene sonra yapılmış C sınıfı araçların kesinlikle bundan kötü olmaması gerektiğini düşünüyorum.

(TEST LİNKİ)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipmail123 -- 17 Nisan 2012; 16:06:53 >


_____________________________



 
2716 Mesaj
17 Nisan 2012; 16:05:51