Şimdi Ara

YENİ KIA SPORTAGE YAKIT TÜKETİMİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
6
Favori
188.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Sıfır Kia Sportage Almayı Düşünüyoruz belki daha önce böyle bir konu açılmıştır fakat göremedim affınıza sığınaraktan birkaç soru sormak istiyorum
    Yakıt tüketimi nasıl acaba benzinli olduğu için biraz kararsızız,bir de kullananların Fikirlerini Almak istiyorum araçta kronik arıza veya en azından alanlar memnun mu teşekkür ederim veya bunun değerinde bir alternatif sunarsanız aksini düşünen arkadaşlar daha faydalı olur teşekkürler ?



  • Arkadaşlar Sportage ve İx35 araçların motorlarının aynı olduğu konusunda genel bir birlik söz konusu. Bu nedenle bu araçlara taktırmayı düşündüğümüz lpg sistemleri ile ilgili olarak Facebook ta grubumuzu kurduk. Sportage ve İx35 araçlarımıza taktırmış olduğuğumuz / düşündüğümüz lpg sistemleri ile ilgli olarak İX35 VE SPORTAGE LPG HAKKINDA isimli facebok grubumuza herkesi bekliyoruz. Grup adresihttps://www.facebook.com/groups/ix35lpghakkinda/ grubumuza bekleriz
  • NEDEN BRC LDI ?
    BRC LDI kısaca aracın kendi benzin enjektörlerini kullanarak yanma odasına LPG'yi sıvı olarak gönderen yeni bir teknolojidir.. Yanma odasına sıvı olarak gönderilen LPG nedeniyle devamlı bir soğutma meydana gelmekte ve böylece benzine göre tork ve güç artışı sağlanmaktadır..
    BRC LDI sistemi mantıksal bir hafızaya sahip olup, araç hangi yakıtla stop edildiyse, tekrar çalışmayı yine o yakıtla yapmaktadır.Güncel benzin -lpg fiyatları dikkate alındığında yaklaşık %50 yakıt tasarrufu sağlamaktadır. Ayrıca %5 güç artışı BRC LDI sisteminin ekstra bir özelliğidir.
    BRC LDI'nin Farkı Nedir?
    Sıvı LPG Kitlerinin sorunlarını araştırdığınızda karşınıza bir kaç temel sorun çıkar. Bunlardan birincisi aracın orjinal benzin pompasının yanması , diğeri LPG'den benzine geçiş anında stop etme ve çalışmama . Bu sorunun temeline inildiğinde karşınıza benzin pompasının geçiş anında tam yükte çalışması çıkar. Bunu biraz detaylandıralım.
    Aracınızda x marka sıvı sistem kullanıyorsunuz , araç %100 LPG ile çalışıyor , depodaki gaz basıncı düştü ya da siz aracınızı benzinde kullanmak istediniz , bu durumda LPG deposundaki pompa gaz akışını keser ve hatta benzin pompalanmaya başlar.Aracın benzin pompasına bağlanan role aracın orjinal benzin pompasını tam yükte çalıştırmaya başlar ve benzin pompasının basıncı ile hattaki lpg itilir ve araç benzine geçer . Muadil ürünlerde bu geçiş 10 dakikaya kadar sürebilir çünkü orjinal benzin pompasının basıncı yakıt hattını kısa sürede dolduramaz .Bu şekildeki geçişler aracın (OEM) benzin pompasını zamanla yorar ve biraz araştırılırsa benzin pompasının bozulması (yanması) gibi sorunlar yaşanır.Bu durumda araç stop eder ve benzinde çalışmaz.
    Bu durumun ikinci be daha büyük sorunu ise geçişin tamamlanamamasıdır . Örnekle devam edecek olursak araçta lpg bitti , aracın benzin pompası devreye girdi ve hattaki gazı yitmeye başladı ve yine basınç yetersizliğinden dolayı hattı benzin ile dolduramadı ve bu durumda yine araçstop eder ne benzin ile ne de lpg ile çalışır. Bu durumda servise kurtarıcı ile gitmek zorunda kalırsınız.
    BRC BU SORUN İÇİN NE YAPMIŞ?
    BRC LDI bu sorun için sisteme ikinci benzin pompasını koymuş. Geçiş anında hem aracın benzin pompası hem de ikinci LDI benzin pompası devreye girer muadil ürünün 10 dakikada sağladığı geçişi 1 dakika gibi kısa sürede tamamlar ve aracı sorunsuz benzine geçiş yaptırır. Bu sayade geçiş sorunları olmadığı gibi aracın OEM benzin pompası da sürekli tam yükte çalışmadığı için zarar görmez.
    Sıvı kitlerde bir diğer sorun ise sigorta tablasının yanmasıdır. Bunun nedeni ise aracın çalışmaz durumda iken belirli periotlarda devreye girmesini sağlamak yani HPP (high pressure pomp) yüksek basınç pompasındaki sıvı halden gaz fazına geçmiş lpg yi yenilemek için yani aracın geç çalışmasını engellemek için sistemin devreye girmesidir. Aracın orjinal sigorta tablasından alınan yanlış bağlantılar bu tablanın yanmasına neden olabilir. Lakin BRC LDI de böyle bir bağlantı bulunmamaktadır. Böyle bir sorun da yaşanmamaktadır. (https://www.youtube.com/watch?v=S3V055WGjjk )
    BRC LDI'nin bir diğer ekstrası ise sessiz lpg pompasıdır. Muadil üründe yaşanan ses şikayeti BRC LDI 'de yaşanmaz , lpg pompasının sesini kesinlikle duyamazsınız.
    Ayrıca araca özel gelen izalasyon ise hem görüntü hem de ses izalasyonu için özel tasarlanmıştır.Bu nedenlerden dolayı BRC LDI'nin fiyatı da muadil ürünlere göre biraz yüksektir ama kalite hiç bir zaman ucuz olmamıştır.
    Sonuç olarak BRC LDI gerek ürün kalitesi , gerek ekstra donanım ve özellikleri ile piyasadaki en gelişmiş ve en iyi sıvı lpg kitidir. Araçlarında sıvı sistem tercih edecek kullanıcıları BRC LDI'yi gönül rahatlığıyla tercih edebilir . Ürün seçimi tamamlandıktan sonra yapılması gereken tek şey bu ürünü doğru yerde montajını yaptırmasıdır.Ürün her ne kadar son teknoloji olsada doğru bir işçilik ile monte edilmelidir. ÖZENÇLER OTOGAZ olarak 100 'e yakın GDI motoru bugüne kadar BRC'li yapmış bulunmaktayız. Gerek İtalya'da aldığımız eğitimler gerek bölgede verdiğimiz BRC LDI eğitimleri ile bu işi layıkıyla yapmaya çalışan bir firmayız.Firmamızda gönül rahatlığıyla BRC LDI montajı yaptırabilirsiniz. Herkese iyi forumlar. (https://www.youtube.com/results… )
    Mehmet ÖZENÇ
    BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi
    www.ozenclerotogaz.com.tr
    364-213-5173





  • BRC LDI Hyundai İX35 - KİA SPORTAGE .
    Yahya CİĞER'e ve Bahadır SOYLU'ya BRC LDI dönüşümünde firmamızı tercih ettikleri için teşekkür ediyoruz.

    Özençler Otogaz
    BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi
    www.ozenclerotogaz.com.tr






  • 0'da kampanya yapmislar

    http://www.vasitam.com/ulukar-kiadan-kampanya-sportage-concept-plus-88-750-tl+681.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.