Şimdi Ara

Republique İçin Kickstarter Başlatıldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
       Daha önceleri Halo 4'ün kreatif direktörlüğü, Kojima Productions yapımcılığı ve F.E.A.R oyununun direktörlüğünü üstlenen deneyimli isim Ryan Payton'dan yeni bir iOS oyunu geliyor.

       Camouflaj isimli stüdyosu ile birlikte çalışan Payton, gizlilik ve aksiyon öğelerine dayalı yeni bir iOS oyunu için Kickstarter çalışması başlattı. 500.000$'a ulaşmayı hedefleyen stüdyonun oyun için planları da oldukça büyük.

       Tamamen seslendirilmiş karakterler, gerçek zamanlı ara sahneler, gelişmiş 3D grafikler ve 4 ila 6 saat arasında değişen bir senaryo modu deneyimi bu oyunla birlikte bizleri bekliyor. Ayrıca oyunun öldürmeye dayalı bir türü olmadığının da altı çiziliyor.

       Eğer oyun belirtilen rakamlara ulaşırsa iPad, iPhone ve iPod için piyasaya çıkacak. İncelemek isterseniz bu çalışmaya şuradan ulaşabilirsiniz.








  • Bu kickstarter bagis kampanyalarini gercekten cok takdir ediyorum, yetenekli adamlarin ustlerindekiler "bu oyun tutmaz, yeni bir Call of Duty yap" gibi seyler soylendigi icin surekli ayni tip oyunlari yapmalari igrenc bir durum ve su anda bu tip adamlar resmen ayaklanmis vaziyetteler. Cidden cok yaratici yapimlar cikacakmis gibime geliyor onumuzdeki bir iki sene icerisinde.

    Yanliz bu isin simdiye kadar gorulmus en buyuk dolandiricilik organizasyonlarindan birine donusmesi de isten bile degil, sonucta adamlara zart diye veriyoruz paralari =] .

    Umarim yola ciktiklari konuya odaklanmis bir bicimde devam edebilirler.
  • İyi güzelde neden mobil buraya ne desteği gerekli zaten Apple ile Google yeterince destek veriyor kardeşim işin bokunu çıkarmaya başladılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDNZCLK

    İyi güzelde neden mobil buraya ne desteği gerekli zaten Apple ile Google yeterince destek veriyor kardeşim işin bokunu çıkarmaya başladılar


    Oncelikle konunun finansal yani var, ornegin bu oyunu PS3'e gelistirmek isteselerdi yapim cok daha pahaliya mal olacak ve muhtemelen bitirilmesi cok daha uzun surecekti fakat sanirim 500.000$ gibi bir meblag, yapmayi planladigi AA kalitedeki oyun icin yeterli olacaktir.

    Ayrica oyunun resmi sitesinde erken gosterim demosu video halinde sunulmus. Burada Payton "mobil cihazlarda adam akilli oyun olmamasini elestiriyordum, simdiyse elestirmek yerine bu isin nasil yapilacagini gostermek istiyorum" olarak Turkce'ye cevirilebilecek bir cumlede kuruyor.

    Tabii sanirim en onemli faktor akilli cihazlarin ulastigi kitlenin genisligi, her sene akilli telefon ureten firmalar yuz milyonlarca adetlik satis rakamlari acikliyor, PS3 ise ornegin cikisindan 5-6 sene gecmesine ragmen 60 milyonu yeni devirdi sayilir.

    Mainstream/Hardcore sektoru birakin oyun firmalarini, elektronik ve eglence ile ilgilenen hicbir firmanin batmasini goze alamayacagi kadar buyuk bir sektor.

    Aslinda mumkun oldugunca mobil oyunculugun b*ku ciksin, Bilizzard, Capcom, Konami, EA gibi devler ancak b*ku cikip batmanin esigine geldiklerinde yiyecekleri tokatla kendilerine gelip yine verimli bir bicimde calisirlar, cidden cok tembellestiler haril haril calisan Indie Games yapimcilarina nazaran.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coreless90 -- 10 Nisan 2012; 19:48:20 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.