Şimdi Ara

iphone 4 GENPA servis sonucu ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iphonemi 3. kez home tuşu arızası için gönderdim ve sonunda ücretsiz tamir oldu.Cihazı teslim alıp şarj a taktım ama şarj olmuyordu üstelik kendiliginden kapanıyordu tekrar garantiye gönderdim sonuç olarak bu çıktı;


    Servis No: 27****
    IMEI Numaranız: 012*******9**
    Telefon: iPhone
    Teknik Servis Kayıt Tarihi: 31/03/2012
    Garanti Durumu: Garanti devam ediyor
    Şube: Teknik Servis ( Diyarbakır )
    Arıza açıklama: CİHAZ ŞARJ OLMUYOR KENDİLİĞİNDEN KAPANIYOR Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI Kendi kendine kapanıyor Ekranda/Ön Camında Çizikler Var
    Arıza tanımlama: Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI;Kendi kendine kapanıyor;Ekranda/Ön Camında Çizikler Var
    Durum: Eksik evrak bekleniyor
    Onarım detayı: Cihaz Aksesuar Bekler
    Son İşlem Tarihi: 07/04/2012

    genpayı aradım arıza sarj cihazından olabilir diye şarj aletimi istediler gönderdim , teknik servisteki yetkili saolsun ilgili bir insan ve bana bu seferde olmaz ise cihazı degişime gönderirim dedi. şarj aleti denendikten sonra sonuç çıkacak

    sizce sonuçtan ne çıkar ? ( cihaz 4. kez işleme alınıyor )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas34 -- 8 Nisan 2012; 16:42:25 >







  • 3 kez home tusu jailbrek yapsan zephry activator kullansan multi cleaner kullansan home tusu saglam olurdu diye umuyorum degisim verirler sarj aletin orjinalsa ve sarj etmiyosa
  • Bir cihaza 1 sene içinde aynı problemden ötürü 3 kez onarım yapılırsa cihazın değişimini ya da parasının iadesini isteme hakkınız var. Bunu kendimden biliyorum, Toshiba dizüstü bilgisayarımın 1 sene içinde 3 kez ekranı degişti son değişimde gidip cihazı teslim almayacağımı, yeni cihaz verilmesini talep ettim. Paşa paşa verdiler. Üretimden kalktığı için de fatura tutarında model beğendim. Benim beğendiğim 2 modelden 1 ini gönderdiler. Bence siz de bu şartları sağlıyorsunuz. Genpa ne yapsam da değiştirmesem diye işi yokuşa sürüyor.
  • Hocam bakin ne kadar guzel iyiki garantili almissiniz benim ilk iphoneum 3GS idi in ikinci gunu sarj cihazi bozulmustu 1 haftaya verdiler yenisini sifirini, bilgisayara bagladigimda gormuyorudu verdim 1 haftaya tamir edip verdiler su andada iphone 4 üm var yine genpa garantili cok sukur daha bi sorun cikmadi yani garantili her zaman iyi ama maddiyat bakimindan biraz tuzlu
  • merhaba arkadaşlar,
    4 aylık iphoe s cihazımda, kapatınca kendiliğinden açılma, kullanılmadığı halde şarjının bitmesi, yan ses tuşlarının çalışmaması ve çağrı dışındaki seslarin gelmemesi gibi probler yüzünden hiç bir çizik olmasan garantiye genpaya verdim.
    2 gün sonra onarıldı diye mesaj geldi. gittim cihazın arkasında ince bir çizgi oluşturmuşlar. buna bi şey demedim. çalışmasını kontrol ettiğimde sorunun çözülmüş olduğunu gördüm. bana
    şarj soketinin değiştirildiğini söylediler.
    akşam eve geldiğimde bilgisayara taktım. şarj oluyor fakat hiç bir şekilde pc görmüyor. programları yenilededim başka pc ye taktım aynı. genpayı aradım, servise verin dediler.
    bidaha çizmesinler diye önünü arkasını koruma bandı yaptım ve servise verdim.

    benim soramak istediğim. servis bir sorunu çözerken diğer bir sorun oluşturmuş. çünkü llk servise vermeden önce kesinlikler bağlanmazalık olmazdı. acaba ikinci verdiğimde cihazı yaparken başka yerini bozdunuz ve yenisini talep ediyorum demeli miydim? böyle bir hakkım olabilir mi? nasıl bir yol takip etmeliyim.

    şimdiden teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ronahi40 -- 3 Aralık 2012; 16:02:38 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.