Şimdi Ara

MAZDA SKYACTIV® Teknolojileri Nedir? Ne Değildir? Videolarla Anlayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
2
Favori
10.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj












  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoom-Zoom -- 4 Nisan 2012; 11:42:59 >







  • son videonun adı noktayı koyuyor

    ülkemizde satmaz satamaz
  • Bu da konvansiyonel enjektörlerle Skyactıv enjektörlerin farkı:

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    son videonun adı noktayı koyuyor

    ülkemizde satmaz satamaz

    Orası kesin...iyi bir pazarlama ile en fazla 2.0lt motor satılır.
  • Yukarı
  • Çok başarılı bir çalışma olacağa benziyor. Umarım yeni tasarım + motor seçeneğiyle ülkemizde tutulur bu araçlar.
  • bu skyactiv in tanıtım reklamları acaip güzel
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • moblden giriyorum skyactivinmantigi yuksek sikistirma oranlarimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar yalandan donanımlarla araç üretmiyor, gerçeklerle yüzleşimp sürüş dinamikleri ve yakıt için uğraşıp yeni teknolojiler üretiyor,birde bunları başarılı bir şekilde sunsa,satış pazarlamasını biraz daha iyi yapsa

    geri görüş kamerası ,elektronik park freni,vs,vs gibi şeyler işin çok çok kolay kısmı, bunları yapta görelim anlayan anladı sanırım
  • mazda gercekten ince muhendislikte takdiri hakediyor, uretici bir teknoloji buluyor uretiyor ama ustune gitmiyor, misal start stop sistemi, bunu gelistiren bosch, daha kusursuz hale getiren mazda, nasil yapiyor, motoru en uygun pozisyondan start alabilecek noktada durduruyor, yine yukardaki enjektor mevzusu, bosch bu enjektorleri dunyada sadece bursada uretiyor, eger mazda bosch enjektor kullanirsa bursadan gidecek yani, neyse onemli olan bu degil, sadece enjektorle % 50ye varan tasarruf edilemiyor ne yazikki gercek hayatta, fakat tabiki bosch bunu iddaa etmekten geri durmuyor, mazda ne katiyor ustune, sikistirma oranlarini zorluyor, bujiyi birakip lazer atesleme getiriyor, mazda bos durmuyor, cok guzel muhendisliklere imzasini atiyor, emisyona gore mtv oranlarina gectigimiz anda, hayal bile edemeyecegimiz guzellikte araclarla karsilasicaz eminim, cozum, downsizing degil, bana gore kandirmacadan ibaret, zaman kazanma operasyonu, 1.0lt 180 bg ford motoru gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    moblden giriyorum skyactivinmantigi yuksek sikistirma oranlarimi?

    Skyactıv,bir platform.Bu platformun içerisinde yüksek sıkıştırmalı ve düşük yakıt tüketimli motorlar,yüksek verimli şanzımanlar ve yüksek rijiteye sahip şasi var.

    Mazda,Skyactıv teknolojileri ile keyifli ve ekonomik bir sürüş vadediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    moblden giriyorum skyactivinmantigi yuksek sikistirma oranlarimi?

    Skyactıv,bir platform.Bu platformun içerisinde yüksek sıkıştırmalı ve düşük yakıt tüketimli motorlar,yüksek verimli şanzımanlar ve yüksek rijiteye sahip şasi var.

    Mazda,Skyactıv teknolojileri ile keyifli ve ekonomik bir sürüş vadediyor
    Video tam tersini soyluyor yanliz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    moblden giriyorum skyactivinmantigi yuksek sikistirma oranlarimi?

    Skyactıv,bir platform.Bu platformun içerisinde yüksek sıkıştırmalı ve düşük yakıt tüketimli motorlar,yüksek verimli şanzımanlar ve yüksek rijiteye sahip şasi var.

    Mazda,Skyactıv teknolojileri ile keyifli ve ekonomik bir sürüş vadediyor
    Video tam tersini soyluyor yanliz...

    14:1 Sıkıştırma oranı benzinli motorlar için atmosferik olarak en yüksek sıkıştırma oranı iken dizel motorlar için en düşük sıkıştırma oranıdır.Videoda anlatılan motor dizel motor.Benim bahsettiğim benzinli motorlardı(Sky-G).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    XXX



    Skyactıv,bir platform.Bu platformun içerisinde yüksek sıkıştırmalı ve düşük yakıt tüketimli motorlar,yüksek verimli şanzımanlar ve yüksek rijiteye sahip şasi var.

    Mazda,Skyactıv teknolojileri ile keyifli ve ekonomik bir sürüş vadediyor

    Video tam tersini soyluyor yanliz...



    14:1 Sıkıştırma oranı benzinli motorlar için atmosferik olarak en yüksek sıkıştırma oranı iken dizel motorlar için en düşük sıkıştırma oranıdır.Videoda anlatılan motor dizel motor.Benim bahsettiğim benzinli motorlardı(Sky-G).



    Diesel olan 14:1 CR Benzinlisi ise 13:1 CR mis ki bu deger cogu Super Sport otomobilden yuksek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    moblden giriyorum skyactivinmantigi yuksek sikistirma oranlarimi?

    Skyactıv,bir platform.Bu platformun içerisinde yüksek sıkıştırmalı ve düşük yakıt tüketimli motorlar,yüksek verimli şanzımanlar ve yüksek rijiteye sahip şasi var.

    Mazda,Skyactıv teknolojileri ile keyifli ve ekonomik bir sürüş vadediyor

    ben sadece motordan ibaret saniyordum tesekurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    XXX



    Skyactıv,bir platform.Bu platformun içerisinde yüksek sıkıştırmalı ve düşük yakıt tüketimli motorlar,yüksek verimli şanzımanlar ve yüksek rijiteye sahip şasi var.

    Mazda,Skyactıv teknolojileri ile keyifli ve ekonomik bir sürüş vadediyor

    Video tam tersini soyluyor yanliz...



    14:1 Sıkıştırma oranı benzinli motorlar için atmosferik olarak en yüksek sıkıştırma oranı iken dizel motorlar için en düşük sıkıştırma oranıdır.Videoda anlatılan motor dizel motor.Benim bahsettiğim benzinli motorlardı(Sky-G).



    Diesel olan 14:1 CR Benzinlisi ise 13:1 CR mis ki bu deger cogu Super Sport otomobilden yuksek...

    İkiside 14:1,dizel 175hp,benzinli 165hp.Atmosferik benzinli seri üretim motor için 14:1 bir dünya rekoru,bu sıkıştırma oranı sadece Formula 1 motorlarında özel yakıtlarla elde edilebiliyor

    Örnek olması açısından:

    Ferrari İtalia 12.5:1

    AMG SLS 11.3:1

    Lamborghini Murcialago Lp640 11.2:1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    XXX



    XXX

    XXX



    14:1 Sıkıştırma oranı benzinli motorlar için atmosferik olarak en yüksek sıkıştırma oranı iken dizel motorlar için en düşük sıkıştırma oranıdır.Videoda anlatılan motor dizel motor.Benim bahsettiğim benzinli motorlardı(Sky-G).



    Diesel olan 14:1 CR Benzinlisi ise 13:1 CR mis ki bu deger cogu Super Sport otomobilden yuksek...



    İkiside 14:1,dizel 175hp,benzinli 165hp.Atmosferik benzinli seri üretim motor için 14:1 bir dünya rekoru,bu sıkıştırma oranı sadece Formula 1 motorlarında özel yakıtlarla elde edilebiliyor


     MAZDA SKYACTIV® Teknolojileri Nedir? Ne Değildir? Videolarla Anlayın


    Burada ^ 13:1 yaziyor

    quote:

    High compression is the key to the Skyactiv-G engine's combination of usable performance and excellent fuel economy. Until now, we'd only sampled European-spec versions of this engine running at 14:1 compression. For the 2012 Mazda 3, the engineers have lowered the compression ratio to 12:1 to accommodate our 87 octane fuel and the 3's more conventional exhaust manifold, which isn't quite as adept as the CX-5's 4-2-1 exhaust manifold at evacuating hot exhaust gases (and thereby preventing detonation).


    Burada ^ diyor ki ABD'de ki 87 oktan ile uyumluluk icin 12:1 e dusurulmus CR 2012 Mazda 3'te

    Bu arada ABD'de ki 87 oktan bizdeki 95 oktan kadar iyi

    quote:

    Let's start with the gasoline version. While a normal gasoline engine gets a compression ratio of maybe 10:1 (even a Ferrari 458 Italia has only 12.5:1), Mazda will soon offer 14:1. At least outside of the United States. Because of our insistence on regular gasoline or death, Mazda SkyActiv gasoline engines in the United States will only have a 13:1 ratio. And the first application of this, the Mazda 3 this fall, will have only 12:1 because the required 4-2-1 longer exhaust header won't fit into the current 3. But even at 12:1, it's still pretty cool stuff.

    Read more:http://www.autoweek.com/article/20110805/CARREVIEWS/110809919#ixzz1r4Q0yhh8


    Burada ^ diyor ki; ABD'de en fazla 13:1 satilacakmis, su anda Mazda 3'te 12:1 sunuyorlarmis, 14:1 sanirim Avurpa icin ABD'liler kendi benzinlerine laf etselerde 87 oktanlari bizim 95'lerden farkli degil, bize 14:1 getireceklerini sanmiyorum

    quote:

    The Skyactiv engine will consist of two types of compression ratios: 13:1 is set for the U.S., Japan, and Australia, while Europe will get 14:1. A four-to-one exhaust manifold system is in the works, but due to space restrictions underhood, it will not be available in the current Mazda3. Scheduled to appear in the next generation model, the compression ratio is limited to a still high 12:1 for the current body style.


    Burada ^ diyor ki; 14:1 Avrupa icin, 13:1 USA, Japan ve Australia icin olacakmis, 14:1 icin 4-1 exhaust manifoldu lazim mis buda guncel kasa Mazda 3'e sigmiyormus o yuzden 12:1 kullaniliyormus ama yeni kasada yuksek CR'li motorlar Mazda 3'te yerini alacakmis

    Bizde 14CR araba satamazlar, 4-2-1 headers'in krali olsun, en saglam ECU olsun ginede 14CR araba Turkiyedeki benzin ile kaboooom olur yada devir ceviremez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 4 Nisan 2012; 14:37:10 >




  • peki bu sıkıştırma oranı tam olarak nedir?
  • çok iyi
  • quote:

    Bu arada ABD'de ki 87 oktan bizdeki 95 oktan kadar iyi


    Hayir oyle degildir. 87 oktan cok kotu bir benzindir. Hani Turkiye'de bir zamanlar satilan normal benzin gibidir. O yuzden ABD'de hicbir Avrupa arac bu benzinle calisamaz hep Premium (93 olan) benzin tavsiye edilir. Turkiye'de suan satilan araclarin muhtemelen hicbiri ABD'deki 87 oktanlik benzine uyumlu olmaz. Sadece eski araclar uyumlu olabilir. Ha motor yine calisir o ayri ama bi sure sonra bi patlak verir. ABD'deki premium benzin (93) bizde ancak 95 oktana denk gelir. Alabileceginiz en kaliteli benzinde budur.

    Buarada Mazda'ya tebrikler Mazda dogru yolda. Toyota ve Honda gibi iniste degiller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diesotto -- 4 Nisan 2012; 15:44:27 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.