- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Turkcell Faturasız: Yıldız Paket 19TL'ye HerYöne 400 dakika +2000 SMS
191 Cevap99921 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
238 Mesaj
9 Nisan 2012; 20:15:38 

quote:

Orijinalden alıntı: karantina61



Şu an hem Turkcell hemde Avea kullanıyorum. Avea 19 genc paket cok memnunum fakat isyerimde bulunduğum noktada büroda Avea çekmiyor ve Turkcell full çekiyor. Avea'ya mail attım duzeltin bu durumu diye ama nafile.

Merhaba,

şebeke ile ilgili bildiriminize istinaden gerekli incelemeleri yapabilmemiz için numaranızı tarafımıza iletmenizi rica deriz.

Bilginize sunarız.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Nisan 2012; 20:22:04 


quote:

Orijinalden alıntı: SeTha

http://www.turkcell.com...falar/Yildiz-Paket.aspx


​​Numarasını taşıyarak Hazır Kart’a gelen müşterilerimize 1 yıl boyunca ayda sadece 19TL’ye HER YÖNE 400 dakika ve 2.000 sms! Üstelik gençlere Turkcell’lilerle 5.000 SMS daha!

Ayrıca, numaranızı taşıyarak Hazır Kart’a geldiğinizde 10 ay boyunca aylık HER YÖNE 50 dakika da hediye.

Hemen Turkcell’e gelin, bu fırsatı kaçırmayın.






Hemen geciyorum bekle

Dalgami geciyonuz nabiyonuz arkadas bu nasil tarife



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


5038 Mesaj
9 Nisan 2012; 20:47:45 


quote:

Orijinalden alıntı: AveaDestek


Merhaba,

şebeke ile ilgili bildiriminize istinaden gerekli incelemeleri yapabilmemiz için numaranızı tarafımıza iletmenizi rica deriz.

Bilginize sunarız.

Pm gönderdim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



12174 Mesaj
9 Nisan 2012; 21:34:42 


quote:

Orijinalden alıntı: yeasen



Hemen geciyorum bekle

Dalgami geciyonuz nabiyonuz arkadas bu nasil tarife

29 liralık genç tarifeye bak bunun yarısı neredeyse kaç kişi kullanıyor bu turkcell şartlarında çok iyi 7tl ye de 250 mb alırsın pahalı ama idare eder cinsten



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5038 Mesaj
12 Nisan 2012; 7:18:27 


quote:

Orijinalden alıntı: karantina61



Pm gönderdim.

Aveadestek pek destek olmuyor maalesef. Pm attım numaramı gönderdim fakat kac gündür pm bile okumamış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4778 Mesaj
12 Nisan 2012; 16:39:44 

ben turkcell'den gideli 1,5 ay oldu, beni bu tarifeye alırlar mı acaba?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


554 Mesaj
12 Nisan 2012; 16:52:34 

Bi adam gibi internet paketi yokmudur su ulkede ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Tandır Tava Geldi, Hamur Tükendi
Akıl Başa Geldi, Ömür Tükendi
- Mahmut Efendi Hazretleri (kaddesallahu sirrahu)


 
595 Mesaj
12 Nisan 2012; 17:15:40 

arkadaslar bıraz ayrı bır konu olacak ama konu kalablıgı olmasın dıye buraya yazıyorum gencturkcell mı yoksa gencplus mı daha avantajlı ?


_____________________________



879 Mesaj
14 Nisan 2012; 15:40:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Kef14

ben turkcell'den gideli 1,5 ay oldu, beni bu tarifeye alırlar mı acaba?

90 gün geçmesi lazım.


_____________________________



4931 Mesaj
14 Nisan 2012; 16:21:31 


quote:

Orijinalden alıntı: uA006


90 gün geçmesi lazım.

Neden yanlış bilgi veriyorsunuz? 90 gün beklemesine gerek yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



736 Mesaj
14 Nisan 2012; 16:31:23 

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha



Neden yanlış bilgi veriyorsunuz? 90 gün beklemesine gerek yok.

Gerek var.
"Son 90 gün içinde Turkcell’den numarasını taşımış aboneler kampanyadan yararlanamamaktadır."


_____________________________

Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir.


4931 Mesaj
14 Nisan 2012; 17:02:21 


quote:

Orijinalden alıntı: boyzof


Gerek var.
"Son 90 gün içinde Turkcell’den numarasını taşımış aboneler kampanyadan yararlanamamaktadır."

Pardon. Ben tekrardan numara taşıması icin gereken süreden bahsediyor sandim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
16 Mesaj
14 Nisan 2012; 19:18:28 

Çok güzel bir kampanya arkadaşlar. Mnt taşıma yaptığınızda yani aveadan veya vodafonedan gelmeniz gerekiyor. Ve git gel yaptırmıyor yani 90 gün içerisinde numara tasımamıs olmanız gerekiyor yani 2 günlüğüne aveaya yada vodafone ' a geçen müşteriye bu fırsatı tanımıyor turkcell. 24 yaş altına verdiği 5000 sms de turkcell içi. Kampanya katılımı için YILDIZ ---> 2222 ' e yollamanız gerekiyor. 12 ay boyunca devam eden kampanya diğer nar paketleri gibi değil yetmediği takdirde yenilenmiyor. ayda 1 kere yani :)


_____________________________

Turkcell hakkında herşey! /:


1479 Mesaj
15 Nisan 2012; 1:25:52 

Vermedi interneti, avea ya taşıdım artık beklemiyeceğim..Hem almanya sms paketi de var 50 lik.. Umarım pişman olmam ..


_____________________________

UPS kargo ile çalışan satıcılardan alışveriş yapmıyorum


324 Mesaj
15 Nisan 2012; 14:24:40 

ya ben numaramı taşıdım sonunda hattım bu sabah açıldı. hattı taşıttığım yer bana kontör yüklemeden YILDIZ yazıp 2222 ye gönder demişti gönderiyorum yeterli bakiyeniz yok diyo yüklücem şimdi sonrada kontör yüklediniz yararlanamazsınız demesinden korkuyorum. ne yapmalıyım ki bu durumda?


_____________________________



 
16 Mesaj
15 Nisan 2012; 20:25:00 

Kontör yükledikten sonra yollamanız gerekiyor. :)


_____________________________

Turkcell hakkında herşey! /:


217 Mesaj
16 Nisan 2012; 16:12:00 

Kampanya 30 nisana kadar uzatılmış. Benim gibi avea nın 19luk tarifesinde yararlanamayanlar için en iyi alternatif diyebilirim. (internet kullanmayanlar için)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fLyNeC -- 16 Nisan 2012; 16:15:09 >


_____________________________



 
16 Mesaj
16 Nisan 2012; 21:49:35 

quote:

Orijinalden alıntı: SeTha



Git gel yapması gerekiyor :)

Git gel yaparak olmaz. Gittiği operatörde 90 günü doldurması gerekiyor :)


_____________________________

Turkcell hakkında herşey! /:


3812 Mesaj
17 Nisan 2012; 22:43:22 

avea ya karşı vodafone dan hamle beklerken turkcell den geldi.. hiç yoktan iyidir.. internet paketi olmasa da buna da şükür.. 2000sms +400dk her yöne.. gayet iyi.. internet kullananlar sevmez tabi o ayrı :)


_____________________________



 
631 Mesaj
18 Nisan 2012; 16:49:45 

bu paketle beraber tek numara ile 2000dk ya kadar konusabilecegim bir paket daha var mi turkcell de?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1067 Mesaj
19 Nisan 2012; 17:13:24 

bu ne ya hep yeni müşteri hep yeni müşteri, hani eskilere böyle tarife?!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
3 Mesaj
19 Nisan 2012; 17:18:12 

Bende Avea'nın Heryöne 800 dk lık tarifesinden bu tarifeye geçtim ama arkadaşların düşünmediği bir konu var oda AVEA da saniye atımı 6 saniye ile ücretlenirken Turkcell de ise 60 saniye. Yani alo deyip kapattığınızda 3 saniyelik bir görüşme için Avea da iken 800 dakikamdan sadece 6 saniye düşecek iken Turkcell de 60 saniye düşecek. Artık bu 400 dakikayı kullanırken çok daha dikkatli olmak lazım.


_____________________________



267 Mesaj
20 Nisan 2012; 12:32:50 

quote:

Orijinalden alıntı: fLyNeC

Kampanya 30 nisana kadar uzatılmış. Benim gibi avea nın 19luk tarifesinde yararlanamayanlar için en iyi alternatif diyebilirim. (internet kullanmayanlar için)

Aynen öyle yapıp avea kamudan ayrıldım. İlk önce servis yok siminiz tanımlanamamıştır hatası aldım. Müşteri hizmetleri sim kart numarasını sisteme girdiler ve hattım açıldı 20 lira yükledim. her ay 50 dak (10 ay boyunca) hediyesi geldi. YILDIZ yazıp 2222 ye gönderdim 400dak+2000sms geldi. En beğendiğim yanı her mesaj ve görüşme sonrası bilgilendirme mesajı geliyor. Bu kadar mesajınız bu kadar dakikanız kaldı diye. Bu arada ilk gün 30 dak. heryöne hediyesini de alan arkadaşlarımız kullansınlar


_____________________________



2396 Mesaj
20 Nisan 2012; 12:38:06 

quote:

Orijinalden alıntı: aliemreyegin

bu ne ya hep yeni müşteri hep yeni müşteri, hani eskilere böyle tarife?!

aynen eskilere hiç bişi yok zorla hattını değiştir diyorlar


_____________________________



1067 Mesaj
20 Nisan 2012; 17:03:34 

quote:

Orijinalden alıntı: waybe


aynen eskilere hiç bişi yok zorla hattını değiştir diyorlar

Evet ya


2225 Mesaj
20 Nisan 2012; 18:16:25 

Avea 19 luk paket halen daha iyi.

Turkcell ne zaman internet ekler, o zaman dönerim.


_____________________________



3812 Mesaj
20 Nisan 2012; 20:07:53 

bugün mevcut Turkcell hattımı bimcell e taşıma işlemi yaptırdım
vodafone hattımı da turkcell e taşıma işlemi yaptırdım.

bimcell i kısa konuşmalar için kullanacağım. turkcell e taşıdığım hattı da Yıldız paket alarak değerlendireceğim :)

sadece numara taşımaya kampanya yapıyorlar biz de oradan oraya zıplıyoruz rezalet yani..


_____________________________



264 Mesaj
21 Nisan 2012; 20:02:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Subat

bugün mevcut Turkcell hattımı bimcell e taşıma işlemi yaptırdım
vodafone hattımı da turkcell e taşıma işlemi yaptırdım.

bimcell i kısa konuşmalar için kullanacağım. turkcell e taşıdığım hattı da Yıldız paket alarak değerlendireceğim :)

sadece numara taşımaya kampanya yapıyorlar biz de oradan oraya zıplıyoruz rezalet yani..

Daldan dala daldan dala


_____________________________



 
90 Mesaj
22 Nisan 2012; 3:10:20 

Bende Fenercell hat var 2 ay önce vodafone'dan taşıdım. Hattım faturalı. Şimdi ben Turkcell'e taşıma yaptığımda benden hazır kart ücreti kontör ücreti vs adı altında bir ücret alınacak mı? Faturasız hat para ile satılıyor diye biliyorum çünkü.


_____________________________

349. K.D.


1075 Mesaj
23 Nisan 2012; 9:39:32 

internetsiz telefon kullananların sayısı git gide azalırken turkcellin hala net paketlerinin pahalılığı kafa karıştırıcı


_____________________________

Intel Core i5 4670K ** MSI Z87-G43 GAMING ** ASUS GTX 770 ** GSKİLL 8GB (2x4GB) RipjawsX 1866MHz ** XIGMATEK ASSASIN TAURO 80PLUS 700W ** Crucial M500 240GB SSD ** Seagate 3.5" 1TB Barracuda ** PHILIPS 227E4LHAB/00 LED montör


266 Mesaj
23 Nisan 2012; 19:55:50 

hala turkcell kullanan var mı ya hu?


_____________________________

Efsane,Efsane,Efsane...


3812 Mesaj
24 Nisan 2012; 2:12:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Xena_88

hala turkcell kullanan var mı ya hu?

400 dakika 2000sms verince malesef kullanan var :)) benim gibi..



_____________________________



2220 Mesaj
25 Nisan 2012; 14:45:16 

8 yıldır turkcellliyim bize böyle kampanya yapılmıyo , illa başka hatta mı geçiyim önce


_____________________________



Eski çağlarda ejder, kaplana denk görülen tek yaratıktı.


 
4 Mesaj
25 Nisan 2012; 19:50:56 

Bende bu tarifeye geçtim fakat beni bi sorunum var yardımcı olursanız cok sevinirim.
Avea faturalı hattımı Turkcell kontörlüye geçirdim bugun geçiş işlemi gerçekleşti.Avea daki faturalı hattım kendisi otomatik iptal olurmu.yoksa kapattırmam gerekir mi her ay fatura gelirmi.bilgilendirmek gerekiyor mu bu aveayı


_____________________________



165 Mesaj
26 Nisan 2012; 0:08:21 

evet ya bi interneti eksik. artık 5 lira verip 100mb internet alacaz


_____________________________

24 saatten birini Hakka vermeyene insan denilir mi?


2396 Mesaj
26 Nisan 2012; 0:50:41 

mevcut abonelere de yapsın ya toplu mail mi atsak napsak illa gidin diyo başka operatöre


_____________________________



33239 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
bjk__murat
27 Nisan 2012; 11:33:09 



2220 Mesaj
27 Nisan 2012; 14:14:34 

quote:

Orijinalden alıntı: bjk__murat

Beyler bu kampanyadayim suan 5000 sms turkcelliler için deilmi atıyorum ama 2000likten gidiyor.

5000 sms i kullanmak için gençturkcell li olman gerekiyodu sanırım


_____________________________



Eski çağlarda ejder, kaplana denk görülen tek yaratıktı.


 
322 Mesaj
27 Nisan 2012; 14:16:30 

10 yıldır avea kullanıyorum.. ama artık yeter hep yeni müşterilere güzellikler eski müşteriler nasılsa yolunmaya devam mantığı var

bugün geçiyorum yıldız pakete.. bence internet kullanmayanlar için güzel bir tarife..



_____________________________



33239 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
bjk__murat
27 Nisan 2012; 21:23:53 

quote:

Orijinalden alıntı: tataroktay

10 yıldır avea kullanıyorum.. ama artık yeter hep yeni müşterilere güzellikler eski müşteriler nasılsa yolunmaya devam mantığı var

bugün geçiyorum yıldız pakete.. bence internet kullanmayanlar için güzel bir tarife..



aynen hocam aveadaydım bu kadar saçma tarifeler olamaz bi mesaj 40 kuruş 1 dk konuşma 1 2 lira tam yoluyorlar.ben geçtim rahatım.


_____________________________



125 Mesaj
27 Nisan 2012; 21:37:04 


quote:

Orijinalden alıntı: inexo



24 tl ye artı yüz mb alırsın

Bende turkcell e gectim gayet iyi paket.
Ayrica internet icin vadafone ozgur genc hat al birtane 25 yas altina 1 gb internet 14 tl ayrica hat faturasiz yani asma sorunu yok. Tablete vadafone telde turkcell ;-)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

amateur scientist & electroacoustics
python programmer


3345 Mesaj
28 Nisan 2012; 1:20:41 

son tarih 30 nisan denmiş doğru mu ? daha yeni çıktı kampanya zaten ?

bi de türkcell den ayrılalı ne kadar süre geçtiğini nasıl öğrenebiliriz ?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


33239 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
bjk__murat
28 Nisan 2012; 3:11:38 

quote:

Orijinalden alıntı: slyman_b

son tarih 30 nisan denmiş doğru mu ? daha yeni çıktı kampanya zaten ?

bi de türkcell den ayrılalı ne kadar süre geçtiğini nasıl öğrenebiliriz ?

o başvuru içindir 1 sene geçerli bu kampanya.


_____________________________



 
322 Mesaj
28 Nisan 2012; 15:09:09 

Dün itibariyle turkcell e geçiş başvurumu yaptım.. Turkcell e ait sim kartımı aldım.. Gelecek mesajı bekliyorum.. Bakalım geçiş işlemi ne kadar sürecek.. Ayın 22 si avea nın fatura kesim tarihi.. Umarım 22 mayıstan önce geçiş işlemi tamamlanır da bir fatura daha araya kaçmaz


_____________________________



 
322 Mesaj
29 Nisan 2012; 15:38:51 

1 mayıs sabahı geçiş işlemi gerçekleşecekmiş, mesajı geldi sonunda Normalde yıldız paketin son başvuru tarihi 30 nisandı, kampanyadan faydalanamıcam diye üzülmüştüm, boşuna numaramı taşımış olacaktım.. Ama kampanya 17 mayıs a kadar uzatılmış arkadaşlar.. Haberiniz ola..

http://www.turkcell.com...falar/Yildiz-Paket.aspx



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tataroktay -- 29 Nisan 2012; 15:53:36 >


_____________________________



 
55 Mesaj
29 Nisan 2012; 22:14:01 

7 senelik avea kullanıcısıyım ben de ama bu tarife çok uygun benim için.Acaba vergilerle net ne kadara geliyor bilen var mı ?


_____________________________



 
322 Mesaj
29 Nisan 2012; 23:20:05 

faturalı hat olmadığı için vergi falan yok sanırım hocam..

sadece 1,1 liralık bi telsiz kullanım bedeli var.. (1,1 liraydı sanırım)

hazırkarta geçişini yapıyorsun.. geçiş onaylandıktan sonra 20 lira yüklüyorsun ve 50 dk her yöne hediyen oluyor.. bu 50 dakika hediye olayı 10 ay boyunca devam ediyor, tabii her ay 20 lira yüklersen..

http://www.turkcell.com...ydi-gel-kampanyasi.aspx --> 3 Mayıs son başvuru diyor.. Buna dikkat edin..

Daha sonra YILDIZ yazıp 2222'ye gönderiyorsun ve o yüklediğin 20 liranın 19 lirasına karşılık her yöne 400 dakika ve 2000 sms kazanıyorsun..

Toplamda 10 ay boyunca her yöne her ay 450 dk ve 2000 sms oluyor..

Sırf avea'ya gıcık olduğum için geçtim.. Eğer yakın zamanda hem böyle bol dakika ve sms li hem de internetli bişey yaparsa tekrara avea'ya dönerim

Madem GSM operatörleri binbir çeşit tarife paket çıkarıyor, bizde kuralına göre oynıcaz artık


_____________________________



3812 Mesaj
30 Nisan 2012; 1:22:17 

telsiz kullanım ücreti vermek istemeyen arkadaşlar tarifelerini standart tarife yapsınlar yıldız paketi de alsınlar..

paketinizle konuştuğunuz için standart tarifenin bir önemi yok.. şöyle bir önemi var telsiz kullanım ücreti alınmıyor bu tarife de .. !



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Subat -- 30 Nisan 2012; 1:23:12 >


_____________________________



 
322 Mesaj
1 Mayıs 2012; 9:23:05 

Telsiz kullanım ücreti ile ilgili ek bilgi...

Kimler Telsiz Kullanım ücreti kapsamı dışındadır?

Numarasını Turkcelle taşımış, yeni Turkcell hattı almış müşteriler, faturalı hattan Hazır Kart' a geçenler ile geri verme işlemi yapmış müşteriler bu işlemleri yaptıkları sene sonuna kadar Telsiz Kullanım Ücreti kapsamı dışındadırlar.


_____________________________



 
322 Mesaj
1 Mayıs 2012; 13:23:41 

Az önce yıldız pakete başvuru için mesaj attığımda böyle bir cevap geldi;

Her yöne 400dk+2000sms içeren yıldız paketi aldığınızda

haydi gel 50 dk dan kalan dakikalar silinip

sonraki aylardaki yüklemelerde 50 dk kazanılmayacak

onaylayıp paketi almak için ONAY yazıp mesajı cevaplayın


MH ni aradım hemen.. Yıldız pakete geçişlerle ilgili genel bir sıkıntı olduğunu, bu mesajı dikkate almamamı, yıldız paket ve haydi gel'in dakikalarını birlikte kullanabileceğimi söylediler..

Gün içerisinde tekrar mesaj atıp yıldız pakete geçmeye çalışmamı söylediler..




_____________________________



 
204 Mesaj
1 Mayıs 2012; 15:26:08 

Turkcell e geçip bu paketten yararlanacağım.Fakat şu turkcell içi +5000 sms için ne yapmam gerekiyor ?


_____________________________