Şimdi Ara

TEKNOSA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
13.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FUJİTSU SİEMEN V2045 ve TEKNOSA problemlerimizi yazalım arkadaşlar...




  • Arkadaşlar,

    Manisa Teknosa dan 11.11.2005 tarihinde 1,849.88 YTL ödeyerek Fujitsu-Siemens V2045 aldım. Aldığım günün ertesinde klavyede tuş atlama, bazen yazmama gibi problemler ile karşılaştım. BIOS update edilmesi gerektiği bilgisini aldım. Fakat size şu soruyu sormak istiyorum seri bir şekilde bu hata var ve neden BIOS update yapmadan müşteriye satıyorlar?. Daha sonra BIOS Update yapılması için Teknosa’ ya geri götürdüm ve bilgisayar servise gitti. Yaklaşık bir hafta sonra aldım, problemi düzeltmişler fakat sonrasında aşağıdaki problemleri yaşadım. Fujitsu WEB sayfasında Fujitsu-Siemens Computers WIN XP Professional ı önerir yazıyor ama, profesyonel bir notebook da XP Home TR veriyor. Üzerindeki HDD SATA olduğu için WIN XP Professional kurmak istediğimizde cihaz izin vermiyor. Harddisk in SATA olduğunu katalogda belirtmemiş. Ben SATA olduğunu bilmiyordum. Notebook ta çalışan fan çok gürültülü. Ve pil ömrü belirtildiği gibi 3-4 saat sürmüyor. (maksimum 2 saat) Forumlarda bu ürünün Ekran kartının (ATI Radeon X300) 64+64 MB olduğunu iddia edenler var ve bu ekran kartının sitesinde de bu şekilde yazdığını söyleyen kişiler var. Ben ekran kartınının sitesinde 128 olup olmadığına dair birşey bulamadım. Benim notebook umda properties de 128 MB yazıyor. Fakat bu konudada bir açıklama yapılmıyor. Everest isimli test programını çalıştırdığımda notebook kilitleniyor ve restart oluyor. Oyun oynarken RAM den 470 mb kullanıyor sadece 1 oyun için 470 mb kullanan bir cihazda aynı anda başka programları nasıl çalıştıracağım? DVD writer bazı DVD leri okumuyor ve döngüsel hata veriyor. Ayrıca DVD çalışırken mekanik sesler çıkarıyor.. Bu negatif olaylardan sonra bu üründen soğudum. Eğer profesyonel çalışıyorlarsa tüm V2045 kullanıcılarına bu ürünün XP Professional CD sini yollamalılar. Ayrıca Ekran kartının RAM den kullanmadığını 128 MB olduğunu kanıtlamalılar. Ve fana çözüm getirmeliler. Bu problemlerden dolayı fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde Teknosa’ ya cihazı geri götürdüm ve bu ürünü kullanamadığımı geri almalarını istedim. Bana servise gitmesi gerektiğini söylediler. Yeni aldığım bir ürün zaten 3. gün servise gitmişti. Daha laptopu doğru-dürüst kullanmadan servise gideceğini söylüyorlar. Sıfır, yeni aldığım bir cihazı kullanamadan neden sürekli servise yollayayım, servise gidip gelirken bu cihazın yıpranması ne olacak. Aynı gün tüketici hakem heyetine başvurdum.(08.12.2005 tarihinde) Ürün reklamında ve broşürlerinde SATA HDD den bahsetmiyor, hatalı bilgi verildiği için ürünü iade etmek istiyorum. Yalan reklamlar ile ürünü satan teknosa 3 haftadır bana cevap dahi vermiyor. Yasal süre olan 30 gün gecene kadar beni oyaladılar. Tüketici hakem heyetinede başvurdum hala cevap bekliyorum. Bu aşamadan sonra ne yapabilirim.

    Teknosa çalışanları sadece malı satmak için çalışıyorlar, daha sonrası umurlarında değil. Ve sürekli değişen kampanyalar ile bir önceki kampanyadan ürün alanları madur ediyorlar. Böyle bir firmadan herhangibir ürün almak ve kullanmak istemiyorum. Yeni kampanyada bu sefer aynı ürünü 1,588,000 TL ye satıyorlar.

    Belirtilmeyen bir özellikten dolayı madur durumdayım ürünü iade etmek istiyorum, şeklinde şikayetim oldu TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ iade karaı verdi. fakat TEKNOSA buı kararı uygulamadı. TÜKETİCİ MAHKEMESİNDE DAVA AÇACAĞIM.




  • Daha çok bekleriz arkadaşım bunlar her yolu deniyor almamak için..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeus45

    Arkadaşlar,

    Manisa Teknosa dan 11.11.2005 tarihinde 1,849.88 YTL ödeyerek Fujitsu-Siemens V2045 aldım. Aldığım günün ertesinde klavyede tuş atlama, bazen yazmama gibi problemler ile karşılaştım. BIOS update edilmesi gerektiği bilgisini aldım. Fakat size şu soruyu sormak istiyorum seri bir şekilde bu hata var ve neden BIOS update yapmadan müşteriye satıyorlar?. Daha sonra BIOS Update yapılması için Teknosa’ ya geri götürdüm ve bilgisayar servise gitti. Yaklaşık bir hafta sonra aldım, problemi düzeltmişler fakat sonrasında aşağıdaki problemleri yaşadım. Fujitsu WEB sayfasında Fujitsu-Siemens Computers WIN XP Professional ı önerir yazıyor ama, profesyonel bir notebook da XP Home TR veriyor. Üzerindeki HDD SATA olduğu için WIN XP Professional kurmak istediğimizde cihaz izin vermiyor. Harddisk in SATA olduğunu katalogda belirtmemiş. Ben SATA olduğunu bilmiyordum. Notebook ta çalışan fan çok gürültülü. Ve pil ömrü belirtildiği gibi 3-4 saat sürmüyor. (maksimum 2 saat) Forumlarda bu ürünün Ekran kartının (ATI Radeon X300) 64+64 MB olduğunu iddia edenler var ve bu ekran kartının sitesinde de bu şekilde yazdığını söyleyen kişiler var. Ben ekran kartınının sitesinde 128 olup olmadığına dair birşey bulamadım. Benim notebook umda properties de 128 MB yazıyor. Fakat bu konudada bir açıklama yapılmıyor. Everest isimli test programını çalıştırdığımda notebook kilitleniyor ve restart oluyor. Oyun oynarken RAM den 470 mb kullanıyor sadece 1 oyun için 470 mb kullanan bir cihazda aynı anda başka programları nasıl çalıştıracağım? DVD writer bazı DVD leri okumuyor ve döngüsel hata veriyor. Ayrıca DVD çalışırken mekanik sesler çıkarıyor.. Bu negatif olaylardan sonra bu üründen soğudum. Eğer profesyonel çalışıyorlarsa tüm V2045 kullanıcılarına bu ürünün XP Professional CD sini yollamalılar. Ayrıca Ekran kartının RAM den kullanmadığını 128 MB olduğunu kanıtlamalılar. Ve fana çözüm getirmeliler. Bu problemlerden dolayı fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde Teknosa’ ya cihazı geri götürdüm ve bu ürünü kullanamadığımı geri almalarını istedim. Bana servise gitmesi gerektiğini söylediler. Yeni aldığım bir ürün zaten 3. gün servise gitmişti. Daha laptopu doğru-dürüst kullanmadan servise gideceğini söylüyorlar. Sıfır, yeni aldığım bir cihazı kullanamadan neden sürekli servise yollayayım, servise gidip gelirken bu cihazın yıpranması ne olacak. Aynı gün tüketici hakem heyetine başvurdum.(08.12.2005 tarihinde) Ürün reklamında ve broşürlerinde SATA HDD den bahsetmiyor, hatalı bilgi verildiği için ürünü iade etmek istiyorum. Yalan reklamlar ile ürünü satan teknosa 3 haftadır bana cevap dahi vermiyor. Yasal süre olan 30 gün gecene kadar beni oyaladılar. Tüketici hakem heyetinede başvurdum hala cevap bekliyorum. Bu aşamadan sonra ne yapabilirim.

    Teknosa çalışanları sadece malı satmak için çalışıyorlar, daha sonrası umurlarında değil. Ve sürekli değişen kampanyalar ile bir önceki kampanyadan ürün alanları madur ediyorlar. Böyle bir firmadan herhangibir ürün almak ve kullanmak istemiyorum. Yeni kampanyada bu sefer aynı ürünü 1,588,000 TL ye satıyorlar.

    Belirtilmeyen bir özellikten dolayı madur durumdayım ürünü iade etmek istiyorum, şeklinde şikayetim oldu TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ iade karaı verdi. fakat TEKNOSA buı kararı uygulamadı. TÜKETİCİ MAHKEMESİNDE DAVA AÇACAĞIM.






  • Ya arkadaşlar zaten teknosa çok pahalı bide üstüne siemens alırsanız olacağı bu

    en kolayı bir mmc kart teknosada 30ytl başka yerde 20ytl
  • adına güvendik ama sonuç hüsran...
  • adına guvendık sonuc hüsran a sonuna m kadar katılıyorum. insanları kandırmaktan baska hıc bır sey yapmıyorlar. goz gore gore pahalıya alıp arkamız saglam olsun dıyoruz ama yaptıklarını gorunce , duyunca , okuyunca...
  • HALA DÖNECEKLER.....


    Merhaba,

    Internet sitemiz araciligi ile yapmis oldugunuz basvurunuz tarafimiza ulasmistir.
    En kisa sure icinde gerekli inceleme yapilarak, sizinle iletisime gecilecektir.

    İlginiz ve paylasiminiz icin tesekkur ederiz.

    Saygilarimizla,


    Teknosa Musteri Hizmetleri

    Iletisim Bilgileri :
    Musteri Hizmetleri Numaramiz : 444 00 78 ( 7 gün 24 saat ulasabilirsiniz )
    Web Adresimiz :www.teknosa.com
    Email Adresimiz :bilgi@teknosa.com
  • zeus45, bios update i forumdan yararlanarak yapsaydın keşke.
    teknosa, bu ürünü bazı donemlerde xp pro ve bazen de xp home ile sattı.ayrıca iki versiyon arasında da fiyat farkı vardı.buyuk ihtimalle sen alırken xp home ile satılıyordu.şu andaki xp pro lu kampanyayı baz alarak hiçbir hak iddia edemezsin.
    sata hdd konusunda problem nedir anlayamadım.sata kotu bir ozellik mi de istemiyorsun?

    wp pro yukleyebilmek için biostan bi ayar yapman gerekiyordu.forumda ayrıntılı bilgi var.

    fiyat konusunda ise hiç kimse itiraz edemez.her firma bu şekilde çalışıyor.aynı ürün şimdi daha ucuza satılıyorsa bu tüketicinin yararınadır.

    Ekran kartı için de fs2045 kampanyası ilk çıktığında kataloglarda 128mb ibaresi gecmiyordu.yalnızca x300 yazıyordu.

    teknosa'nın servis konusundaki ilgisizliğinden ben de şikayetçiyim.ama boyle içi boş şikayetlerle de firmaya yuklenilmesi hoş değil.yazdıklarından tek elle tutulur olan,harf atlaması yapan bilgisayarını ya hemen değiştirmeleri ya da aynı gun bios update edip sana vermeleri gerekiyordu.bunun dışındaki iddialarını da yukarıda cevapladım zaten.




  • teknosa sattığı ürünün harddisk özelliğini kalatalog ve reklamlarında belirtmek zorunda. teknik özellikler eksik olduğundan dolayı dava açılabilir...

  • VTS,

    Ben ürünün problemlerini yazdım. Sen biliyorsun belki, ben biliyorum ama onlar bilmiyor, götürdüm başka işletim sistemi yükleyemediler. Ayrıca bu problemler yüzünden yok orası böyle halledilecek yok şurası böyle yapılacak o zaman satmadan yapsınlar kardeşim. Ben mecburmuyum bunlar ile uğraşmaya.

    Adamlar Tüketici HAkem heyeti kararının bile sallamadılar. Mahkeme kararı ile gidince tüm forumlarda yayınlayacağım. Sen biliyor musun sattıktan sonra yaptıkları muameleyi. Tüketici hakları var ilk 30 gün içinde memnuniyetsizlikten dolayı bile geri almaları gerekiyor. Sen Teknosa çalışanı filan mısın yoksa...
  • Satana kadar çok iyiler, sana gülüyorlar, falan sattıktan sonra yüzüne bakmıyorlar. Çevremdekilere kesinlikle gitmemelerini tavsiye ediyorum. Ürünü sattıktan sonra servis hizmeti de önemlidir. Böyle bir şey yaşayan benim gibi kişiler bi daha Teknosa ya gider mi?.
  • Arkadaşlar şöyle bir şey eklemek istiyorum. Notebook satan büyük bir firmadan tanıdığım birisini kaynak göstererek; Notebook teşhir esnasında önlerinde bulunan kartelalar vardır hani ürün özelliklerini yazan? Orada diyelim ki baktığınız notebook için batarya ile çalışma süresi olarak 4 saat yazıyor ise ve o notebook u aldığınızda 2 saat gidiyorsa, sırf bunu teşhir esnasında kartelada belirtmedikleri için iade etme hakkınız var! Ciddi çalışan firmalara dikkat ederseniz kartelalarda "batarya ile Standby çalışma süresi x saat" şeklinde yazar. Aslında tüketici olarak bizlerin çok sağlam hakları var, klavyenin tuşu çalışmadı diye o ürünü direkt iade almak zorundalar ama uygulamıyorlar kabadayı çok bilmişler. Malum Türkiye'de de hukuk ciddi bir yavaşlıkta işlediğinden dolayı bu tarzda saygısız satıcı firmalarda bu açığı diledikleri gibi kullanıp sizleri zaman aşımına sürükleyerek resmen o malı size kakalayabiliyorlar. Birşeyi almadan önce çok ciddi araştırınız lütfen. Ben bir Notebook alacağım ve 15 gündür okumadığım şey kalmadı. İnine dibine kadar araştırmadığınız sürece böyle fırsatçılara yenik düşersiniz arkadaşlar. Forumlara şöyle bir göz gezdirilirse hangi firmadan ne alınır, ne alınmaz iyi kötü fikriniz oluşacaktır. Bol araştırmalı günler...




  • FS Amılo Pro V2045 de 3,5 saat yazıyor ama 2 saatten fazla gittiği olmadı. Benim hatam bir kaç siteden forumdan bakıp bu ürün için okey dememdi. Aslında daha çok araştırmam gerekiyordu. Ürünü bilgisayar firmasından alacaksın, böyle her şey satan görünürde Türkiye ye teknoljik ürünler kazandıran bir firmadan almayacaksın.
  • Evet arkadasım dediğine katılıyorum bilgisayar almak kadar (marka ve modele karar vermek) önemli olan bir diğer hususta aldığın yer önemlidir çünkü insan böyle bi cihazı aldıktan sonra başına olmaz işler gelince resmen midesi bulanmaya başlıyor zaten bu konularda şans faktörüde önemlidir elektronik cihaz almak biraz da insanın şansına bağlıdır ama bu konuda faktörü en aza indirmek için aldığın yere önem kazanıyor

    sikayetvar.com sitesini burda arkadaşlara geçen gün belirtmiştim orda her firma ile çeşitli şikayetler var fakat önemli olan firmaların ve markaların satış sonrası bu talihsizliklerde müşteriye karşı tutumları sadece ord yazılanları degerlendırırsek hiçbir firmadan alışverş yapamayız çünkü orda müşteri memnuniyeti en iyi olan hakkında bile çeşitli şikayetler var

    teknosa bu konularda gercekten cok zayıf orda çalşan arkadasımdan aktarıyorum;biz sattığımız ürünlerden prim alıyoruz ve eğer cihazla ilgili bi sorun çıkar da iade ye gelirse prim elden idiyor dolayısıyla genel olarak iade almamak için çaba harcıyoruz.teknosa deil buna benzer bir çok firma buşekilde çalışan

    senin adına gerçekten üzüldüm inşallah en kısa zamanda gönlündeki sorunsuz bilgisayara kavuşursun




  • ben teknosa çalışanı değilim.ama müşterisiyim.benim burada sizleri eleştirdiğim nokta,alırken araştırdınız o kadar.aldıktan sonra da bikaç forum okuyup bios sorununu kendiniz çozseydiniz keşke.tamam sizin sorumluluğunuzda değil ama bilgisayar serviste yatınca daha mi iyi oldu?
    xp pro yukleyebilmek için gerekli ozellikleri teknosa çalışanları değil,fujitsu siemens call center'daki gorevliler bilmek zorunda.sonuçta xp home ile satılan bir ürün satın aldınız.
    sata konusunda soruma cevap alamadım hala.

    davayı pil ve fan konusunda sürdürürseniz faydanıza.çünkü sata hdd olması bir dezavantaj değil aksine avantaj.pro konusunda hiçbir şey yapamaz mahkeme.buyuk ihtimalle fan probleminden de aklanır teknosa..ama pil,katalogta yazandan az gidiyorsa işte o zmn durum lehinize olabilir.
    tabii uzun sure bilgisayarsız kaldığınız da cabası.
  • valla ben ve etrafmda cogu kısı teknosadan hıc memnun degıl adamların ısmı var ama malı satana kadar.adamlarda ılgı denen bsy yok suratına bakmıo konsrken bıle bole bı havalarda yanı sankı adamlar orda para kazanmak ıcın degılde boy gostermek ıcın duruolar.her zaman bımeksı tercıh edıorm gercekten cok ıyı .
  • teknosa acısı olmayan teknoloji forumları görmedim daha her taşın altından teknosa çıkıyor. kimsede bu düzene dur diyemiyor.
  • teknik destek ürünü satanın görevi... fujitsu türkiye olmasa ne olacak peki????

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozdoz

    valla ben ve etrafmda cogu kısı teknosadan hıc memnun degıl adamların ısmı var ama malı satana kadar.adamlarda ılgı denen bsy yok suratına bakmıo konsrken bıle bole bı havalarda yanı sankı adamlar orda para kazanmak ıcın degılde boy gostermek ıcın duruolar.her zaman bımeksı tercıh edıorm gercekten cok ıyı .



    />
  • SATA nın daha iyi olduğunu ben de biliyorum. Satarken SATA olduğunu bana söylemeleri gerekirdi. Ayrıca Ben malı Fujitsu Siemens' den değil TEKNOSA dan aldım o yüzden bana servisi vermesi gereken Teknosa' dır. Serviste makineyi yatırdığımı söylüyorsun, ben bios update ederken bir problem oluştuğu zaman ne olacak garanti kapsamı dışında kalacak. Bunları düşünmeden yazıyorsun....
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.