- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Muhabbet kuşumun burnu renk değiştirdi
23 Cevap14817 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


198 Mesaj
31 Mart 2012; 16:31:08 

1.5 aylıkken aldığım muhabbet kuşumun burnu açık maviydi. Sonra biraz daha koyulaştı ve şuan ki hali koyu kahverengi. Çiftleşme dönemi mi geldi acaba ?


_____________________________

Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka bir şey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın


69 Mesaj
1 Nisan 2012; 13:42:39 

Kudurmuş


_____________________________

Stay Hungry , Stay Foolish.


1439 Mesaj
7 Nisan 2012; 23:03:02 

quote:

Orijinalden alıntı: ShReK '

1.5 aylıkken aldığım muhabbet kuşumun burnu açık maviydi. Sonra biraz daha koyulaştı ve şuan ki hali koyu kahverengi. Çiftleşme dönemi mi geldi acaba ?


kuşunuzun rengi ne renk?1.5 aylık ise çiftleşemez yavruyken cinsi değişebiliyor.rengini söylerseniz muhabbet kuşunun cinsiyetini öyleyebilirim ama büyük ihtimal erkek


_____________________________



1 Mesaj
8 Nisan 2012; 2:11:47 

quote:

Orijinalden alıntı: DjSemiH1


kuşunuzun rengi ne renk?1.5 aylık ise çiftleşemez yavruyken cinsi değişebiliyor.rengini söylerseniz muhabbet kuşunun cinsiyetini öyleyebilirim ama büyük ihtimal erkek

Konunun ne alaka rengiyle yaşıyla ? 2 yeşil kuşun renginden yola çıksan nasıl oluyorda cinsiyetini belirleyebilirsin ? Her yeşil kuş dişi veya erkek midir ? Renkle alakası nedir cinsiyetin ? Her sarı saçlı insan illa kadın olacak demek gibi bir şey seninkisi oysa sarı saçlı erkekte vardır.

Kuşun rengiyle cinsiyet belirlenmez zerre alakası yoktur.Her renkteki kuşun dişisi de vardır erkeğide.Kaldı ki konuyu açan arkadaş ''kahverengi oldu'' diyor,1 buçuk aylık kuşun zaten ceresi kahverengi olmaz.Abartılı yorum gördüm ama böylsini görmedim kusura bakma ama gerçek bu :)

Konuya gelirsek,kuşun zaten dişiymiş.Dişi olduğu için kızgınlık dönemine girdiğinden dolayı ceresi kahverengi olmuş bu doğal bir şeydir.
Açık mavi yani boz macisi olması (hafif beyazlıkta olur) kuşun dişi olduğunu belli eder.Kızgınlık dönemine yani çifleşme dönemine girince ceresi kahverengine dönüşür.Kızgınlıktan çıkınca ceresi eski halini alır.
Kısacası kuşun yetişkin bir dişi.


_____________________________

Muhabbet kuşu manyağı


2582 Mesaj
8 Nisan 2012; 9:55:00 


quote:

Orijinalden alıntı: antienflamatuvar


Konunun ne alaka rengiyle yaşıyla ? 2 yeşil kuşun renginden yola çıksan nasıl oluyorda cinsiyetini belirleyebilirsin ? Her yeşil kuş dişi veya erkek midir ? Renkle alakası nedir cinsiyetin ? Her sarı saçlı insan illa kadın olacak demek gibi bir şey seninkisi oysa sarı saçlı erkekte vardır.

Kuşun rengiyle cinsiyet belirlenmez zerre alakası yoktur.Her renkteki kuşun dişisi de vardır erkeğide.Kaldı ki konuyu açan arkadaş ''kahverengi oldu'' diyor,1 buçuk aylık kuşun zaten ceresi kahverengi olmaz.Abartılı yorum gördüm ama böylsini görmedim kusura bakma ama gerçek bu :)

Konuya gelirsek,kuşun zaten dişiymiş.Dişi olduğu için kızgınlık dönemine girdiğinden dolayı ceresi kahverengi olmuş bu doğal bir şeydir.
Açık mavi yani boz macisi olması (hafif beyazlıkta olur) kuşun dişi olduğunu belli eder.Kızgınlık dönemine yani çifleşme dönemine girince ceresi kahverengine dönüşür.Kızgınlıktan çıkınca ceresi eski halini alır.
Kısacası kuşun yetişkin bir dişi.

Galiba burun rengini kastetmiş arkadaş
Bende kaçan bi kuş vardı burnu baştan pembeydi sonra kahverengine döndü ve halleri acayip değişmişti elime gelmez olmuştu saldımı akşama kadar yuvasına sokamazdık kafamıza binip saçlarımızı ayırıp yuva yapmaya çalışırdı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sor kendine, kendini bir kez bile olsun bir Filistinlinin yerine koydun mu? Her gece vicdanın rahat yatıyorsan, benden ve kardeşlerimden berisin.


1439 Mesaj
8 Nisan 2012; 12:45:44 

quote:

Orijinalden alıntı: antienflamatuvar


Konunun ne alaka rengiyle yaşıyla ? 2 yeşil kuşun renginden yola çıksan nasıl oluyorda cinsiyetini belirleyebilirsin ? Her yeşil kuş dişi veya erkek midir ? Renkle alakası nedir cinsiyetin ? Her sarı saçlı insan illa kadın olacak demek gibi bir şey seninkisi oysa sarı saçlı erkekte vardır.

Kuşun rengiyle cinsiyet belirlenmez zerre alakası yoktur.Her renkteki kuşun dişisi de vardır erkeğide.Kaldı ki konuyu açan arkadaş ''kahverengi oldu'' diyor,1 buçuk aylık kuşun zaten ceresi kahverengi olmaz.Abartılı yorum gördüm ama böylsini görmedim kusura bakma ama gerçek bu :)

Konuya gelirsek,kuşun zaten dişiymiş.Dişi olduğu için kızgınlık dönemine girdiğinden dolayı ceresi kahverengi olmuş bu doğal bir şeydir.
Açık mavi yani boz macisi olması (hafif beyazlıkta olur) kuşun dişi olduğunu belli eder.Kızgınlık dönemine yani çifleşme dönemine girince ceresi kahverengine dönüşür.Kızgınlıktan çıkınca ceresi eski halini alır.
Kısacası kuşun yetişkin bir dişi.

renkel çok alakası vardişi ise diyelim rengi mavi burununun üstündeki renk mavi olur erkek ise zaten mavidir gid biraz uzman tv yi izle yada araştır öğrende gel



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DjSemiH1 -- 15 Nisan 2012; 11:15:04 >


_____________________________



 
99 Mesaj
8 Nisan 2012; 13:55:57 

quote:

Orijinalden alıntı: DjSemiH1


renkel çok alakası vardişi ise diyelim rengi mavi burununun üstündeki renk mavi olur erkek ise zaten mavidir(yeşilde olabilir)gid biraz uzman tv yi izle yada araştır öğrende gel


dostum adama git öğren diyorsunda sen daha dünyadan haberin yok gidip bu iş uzman tv felan izleyipte olmaz,tecrübe ile olur bu işler bilip bilmeden konuşma daha iyi..
antienflamatuvar 'ın söylediklerine amatör bi kuş yetiştiricisi olarak katılıyorum.


_____________________________

MONSTER Q72P150HM07
İşlemci: Intel® Core� i7-2820QM 4-Cores; 8MB L3; 2.30GHz > 3.40GHz; 1600 MHz
Ekran Kartı: AMD Radeon Mobility hd6990M; 2GB GDDR5 256-Bit; DX11;
Ram: 8GB; 2x 4GB; DDR3-1333


223 Mesaj
8 Nisan 2012; 18:34:20 


[/quote]
renkel çok alakası vardişi ise diyelim rengi mavi burununun üstündeki renk mavi olur erkek ise zaten mavidir(yeşilde olabilir)gid biraz uzman tv yi izle yada araştır öğrende gel
[/quote]


_____________________________

Hayat devam eder.Acı,ekşi,tatlı,tuzlu.Sen inadına gül.Düşsede kafana uçak motoru..


1 Mesaj
8 Nisan 2012; 19:05:58 

quote:

Orijinalden alıntı: DjSemiH1


renkel çok alakası vardişi ise diyelim rengi mavi burununun üstündeki renk mavi olur erkek ise zaten mavidir(yeşilde olabilir)gid biraz uzman tv yi izle yada araştır öğrende gel

Alah Allah gerçekten mi :D
Cümleye bak ''dişi ise diyelim rengi mavi burunun üstündeki renk mavi olur erkek zaten mavidir'' ee bunun dişiliği nereden belli olacak peki :D
Uzman tv imiş,ben bu işin zaten uzmanıyım tv izleyecek tanıtım izleyecek seviyede değilim o yolları aştık ;)
Bak sana bir abi tavsiyesi aklı vereyim.Dişilerin ceresi her zaman beyazdır,veyaz buz mavisidir,veya kızgınlık dönemlerinde kahverengidir.
Erkeklerinki yavru iken lila ve mordur,yetişkinken mavi veya liladır kızgınlıklarında laciverttir.Kimi mutasyon erkeklerin ceresi mavi veya lacivert asla olmaz hep lila kalır veya pembemsi.
İtina ile ders verilir ;)
Senin söylemin aynı şu şekilde ''bebek dünyaya geldi pipisi var ama bu bir kız bebektir'',hiç bir farkı yok :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antienflamatuvar -- 8 Nisan 2012; 19:08:19 >


_____________________________

Muhabbet kuşu manyağı


 
74 Mesaj
15 Nisan 2012; 2:04:36 

quote:

Orijinalden alıntı: DjSemiH1


renkel çok alakası vardişi ise diyelim rengi mavi burununun üstündeki renk mavi olur erkek ise zaten mavidir(yeşilde olabilir)gid biraz uzman tv yi izle yada araştır öğrende gel

hahahahaha

yaklaşık 16 yıldır muhabbet kuşu besliyorum, daha ceresi yeşil muhabbet kuşu görmedim :D


_____________________________



1439 Mesaj
15 Nisan 2012; 11:13:01 

quote:

Orijinalden alıntı: antienflamatuvar


Alah Allah gerçekten mi :D
Cümleye bak ''dişi ise diyelim rengi mavi burunun üstündeki renk mavi olur erkek zaten mavidir'' ee bunun dişiliği nereden belli olacak peki :D
Uzman tv imiş,ben bu işin zaten uzmanıyım tv izleyecek tanıtım izleyecek seviyede değilim o yolları aştık ;)
Bak sana bir abi tavsiyesi aklı vereyim.Dişilerin ceresi her zaman beyazdır,veyaz buz mavisidir,veya kızgınlık dönemlerinde kahverengidir.
Erkeklerinki yavru iken lila ve mordur,yetişkinken mavi veya liladır kızgınlıklarında laciverttir.Kimi mutasyon erkeklerin ceresi mavi veya lacivert asla olmaz hep lila kalır veya pembemsi.
İtina ile ders verilir ;)
Senin söylemin aynı şu şekilde ''bebek dünyaya geldi pipisi var ama bu bir kız bebektir'',hiç bir farkı yok :)

herkezden özür dilerim demekki ben bilmiyormuşum öğrenmiş de oldum sayenizde çok özür dilerim ve çok teşekkür ederim


_____________________________



1 Mesaj
15 Nisan 2012; 12:11:13 

Bilmemek ayı değil,yanlış bilgi edinmek ayıptır :p
Önemli değil.


_____________________________

Muhabbet kuşu manyağı


1439 Mesaj
15 Nisan 2012; 22:26:42 

quote:

Orijinalden alıntı: antienflamatuvar

Bilmemek ayı değil,yanlış bilgi edinmek ayıptır :p
Önemli değil.

evet haklıısn bana bunu öğrettiğin için çok teşkkür ederim


_____________________________



623 Mesaj
16 Nisan 2012; 23:05:59 

kahverengi olduysa kızgınlık dönemine girmiş isterseniz eş alın...


_____________________________



908 Mesaj
16 Ağustos 2013; 11:59:02 

Merhaba arkadaşlar. Aldığım 3. jenerasyon yavrularda yavruların gagaları baştan aşağısa simsiyah bu neden olur bileniniz varmı. DİĞER 10 YAVRU NORMAL GELİŞTİ BUNLAR BÜYÜDÜ YUVADAN ATLADI AMA GAGALARI HALA SİMSİYAH hepimizin kafası çok bkarıştı bilenler yardımcı olursa sevinirim.


_____________________________



₪ HTC One™ ₪

Android 4.4.2 (Kitkat) ve Sense 6 \\ 4.7 " Full hd Super LCD3 - Gorilla Glass 2 Ekran \\ 1920 x 1080 Pixel Çözünürlük. (468ppi) \\ 1.7 GHz - 4 Çekirdekli Qualcomm Snapdragon 600 İşlemci \\ 2GB RAM \\ 32GB Dahili Hafıza \\ 4.3 UltraPixel AutoFocus & Led Flash Kamera \\ BoomSound Özellikli 2 Stereo Hoparlör \\ 2300mAh Batarya \\ TV Out - Mhl \\ 802.11 a/b/g/n/ac Wifi \\ LTE (4G) Bağlantı \\
[/center]


63 Mesaj
16 Ağustos 2013; 18:37:43 

Bildiğim kadarıyla gagaları siyah oluyor, daha sonra uca doğru açılmaya başlıyor. Benim yeni aldığım kuşun da gagası öyleydi bir ay içinde tamamen normal rengine döndü.

Bu mesajda bahsedilenler: Forrestt.


_____________________________

"Bildiğim tek bir şey var, o da hiçbir şey bilmediğim."
* nikon d90 * nıkkor 18-105vr * nikkor 50mm f/1.4d * nikon S2500 * 16 gb toshıba sdhc class10 * 8 gb team sdhc class 10 * vestel 42pf6905 42" lcd tv * vestel 19vh4230 19" led tv * sony dcr-sx34e * canon mp500 * canon lbp2900 * asus r101 * creatıve ınspıre m4500 4+1 ses sistemi * lg gx500 * next 2000cı plus * tp-link td-w8151n modem


908 Mesaj
16 Ağustos 2013; 19:57:16 

Bugüne kadar en az elli tane yavru büyüttüm ilk defa böyle oldu onun için merak ettim. Bunlarda aynı ana babadan olan 15.yavrularda çıktı. Diğer 10 tanesindede yoktu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @ünalsa


_____________________________



₪ HTC One™ ₪

Android 4.4.2 (Kitkat) ve Sense 6 \\ 4.7 " Full hd Super LCD3 - Gorilla Glass 2 Ekran \\ 1920 x 1080 Pixel Çözünürlük. (468ppi) \\ 1.7 GHz - 4 Çekirdekli Qualcomm Snapdragon 600 İşlemci \\ 2GB RAM \\ 32GB Dahili Hafıza \\ 4.3 UltraPixel AutoFocus & Led Flash Kamera \\ BoomSound Özellikli 2 Stereo Hoparlör \\ 2300mAh Batarya \\ TV Out - Mhl \\ 802.11 a/b/g/n/ac Wifi \\ LTE (4G) Bağlantı \\
[/center]


192 Mesaj
18 Ağustos 2013; 14:14:53 

quote:

Orijinalden alıntı: antienflamatuvar

Bilmemek ayı değil,yanlış bilgi edinmek ayıptır :p
Önemli değil.

Yalnız beyaz renkli muhabbet kuşları genetiğiyle oynanmış olduğu için açık yeşil kuşlar ile farklı renklerde cinsiyeti belirleniyor.


_____________________________



 
0 Mesaj
14 Eylül 2013; 18:52:00 

benim muhabbet kuşlarımın birisinin gagasının üstü mavi altı pembe diğerinin gagasının üstü açık altı koyu mavi cinsiylerini nasıl anlıycam


_____________________________



190 Mesaj
14 Eylül 2013; 22:10:09 

Dişi veya erkek oluşu burun deliklerinin etrafındaki beyszlıktan anlaşılır eğer deliklerin etrafı beyaz değilse erkektir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



0 Mesaj
16 Eylül 2013; 5:35:26 

"otostopçu" demiş zaten ama resim koy emin olamıyorsan yardım ederiz. dişilerde çere mavi olabilir ama fazla koyu olmaz ve eğer mavilik, pembelik filan varsa burun deliği çevresinde beyaz halkalar olur. çere zaten beyaz, buz mavisi, toz pembe gibiyse o beyaz halkaları ayırt edemezsin, çünkü çere rengiyle aynıdır. erkeklerde ise yavruken pembe-mor arası yada et rengi gibi ve çere tamamen tek renklidir, burun deliği çevresinde beyazlık çok hafif olabilir yada yoktur. yetişkinlerde ise mavidir ancak albino, lutino ve çekinik parçalılarda yetişkinlikte çere rengi maviye dönmez. pembe-mor gibi olur yine. dişilerde ise kızgınlık zamanı kahveye döner renk ve pullanmış gibi bir çere görüntüsü oluşur...

Bu mesajda bahsedilenler: nbe


_____________________________



 
0 Mesaj
2 Mart 2014; 19:39:29 

Benim dişi kuşumun burnu koyu kahverengi idi yanına bitane erkek muhabbet kuşu aldım halen burnu koyu kahverengi idi kuşçuya sordum yumurtalık al bunlara dedi aldım içerisine bişey konulmucak dedi koyarsan kuş yumurtalığa girmez dedi bende koymadım evde kafese taktım yumurtalıgı karanlık bir odaya koydum 1 gece orda kaldı sabah baktığımda dişi kuşumun burnu koyu kahverengi iken bem beyaz olmuştu yumurtalıkta aynıydı içine bile girmemişti [(((sizce bunun nedeni ne ola bilir ne yapmam lazım cevaplarınızı bekliyorum))]



_____________________________



 
0 Mesaj
2 Mart 2014; 19:41:10 

Benim dişi kuşumun burnu koyu kahverengi idi yanına bitane erkek muhabbet kuşu aldım halen burnu koyu kahverengi idi kuşçuya sordum yumurtalık al bunlara dedi aldım içerisine bişey konulmucak dedi koyarsan kuş yumurtalığa girmez dedi bende koymadım evde kafese taktım yumurtalıgı karanlık bir odaya koydum 1 gece orda kaldı sabah baktığımda dişi kuşumun burnu koyu kahverengi iken bem beyaz olmuştu yumurtalıkta aynıydı içine bile girmemişti [(((sizce bunun nedeni ne ola bilir ne yapmam lazım cevaplarınızı bekliyorum))]


_____________________________



72 Mesaj
24 Nisan 2014; 18:04:38 

biraz hort olacak belki ama kralomer82 nin sorduğu şeyi ben de merak ediyorum.


_____________________________

En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git renkel çok alakası vardişi ise diyelim rengi mavi burununun üstündeki renk mavi olur erkek ise zaten mavidir gid biraz uzman tv yi izle yada araştır öğrende gel Mr.Carter - 8 Nisan 2012; 12:45:44 -1
Yoruma Git HÜSAMCIK - 8 Nisan 2012; 18:34:20 -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Evcil Hayvanlar » Kuşlar » Muhabbet kuşumun burnu renk değiştirdi
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.516