Şimdi Ara

Hepsiburada rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com dan geçen haftasonu sipariş ettiğim ses sistemi tam bir haftadır paketleme aşamasında beklediği için gidip vatan bilgisayardan aynı sistemi aldım ve siparişimi iptal etmek istedim. Ancak karşılığında bana verilen cevap faura tarihinden itibaren 8 gün geçtiği için iade süresinin dolduğuydu. 8 gündür paramı karttan çekip işletiyorlar, ama ürünü daha kargoya vermeden fatura kesip sonra da faturaya itiraz süresi doldu diyorlar. Elime geçmeyen faturaya ve ürüne nasıl itiraz edeceksem artık, lütfen böyle sitelere karşı dikkatli olalım arkadaşlar. Böyle olaylarla karşılaşırsanız paylaşalım ve alışveriş yapmayalım. Bizim mahallede bir esnaf böyle bir şey yapsa adamı alnının ortasından vururlar valla, ama bu heriflere hiçbirşey olduğu yok



  • Fatura itiraz süresi her ne sebeple olursa olsun, fatura elinize geçtikten sonra başlar. Fatura kesim tarihinden itibaren değil.

    http://www.muhasebenet.net/mh_1807_faturaya%20nasil%20itiraz%20edilir.html

    Burayı da okuyun!

    http://sgb.kulturturizm.gov.tr/belge/1-94700/internette-tuketici-haklarindan-bihaber-olmayin.html

    Paranızı iade etmek zorundalar.




  • ürünü geldikten sonra geri iade edin.
    o siteyi hic sevmemekle beraber bir kac alisverisim oldu.
    bazilarini geri iade ettim, sorunsuz aldilar ve para iadesi yaptilar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telliibrahim

    Hepsiburada.com dan geçen haftasonu sipariş ettiğim ses sistemi tam bir haftadır paketleme aşamasında beklediği için gidip vatan bilgisayardan aynı sistemi aldım ve siparişimi iptal etmek istedim. Ancak karşılığında bana verilen cevap faura tarihinden itibaren 8 gün geçtiği için iade süresinin dolduğuydu. 8 gündür paramı karttan çekip işletiyorlar, ama ürünü daha kargoya vermeden fatura kesip sonra da faturaya itiraz süresi doldu diyorlar. Elime geçmeyen faturaya ve ürüne nasıl itiraz edeceksem artık, lütfen böyle sitelere karşı dikkatli olalım arkadaşlar. Böyle olaylarla karşılaşırsanız paylaşalım ve alışveriş yapmayalım. Bizim mahallede bir esnaf böyle bir şey yapsa adamı alnının ortasından vururlar valla, ama bu heriflere hiçbirşey olduğu yok

    Paranızı işletmeleri söz konusu değil, çünkü sanal mağaza işlemlerinde bedel 50 gün sonra hesaplarına geçiyor. Gelen ürünü hiç açmadan iade ederseniz sorunsuz alıp kredi kartınıza işlemin bedelini iade ederler. Bu tür sitelere bir kere sipariş verdiğinizde iptal etmeniz pek mümkün olmuyor maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylansim

    quote:

    Orijinalden alıntı: telliibrahim

    Hepsiburada.com dan geçen haftasonu sipariş ettiğim ses sistemi tam bir haftadır paketleme aşamasında beklediği için gidip vatan bilgisayardan aynı sistemi aldım ve siparişimi iptal etmek istedim. Ancak karşılığında bana verilen cevap faura tarihinden itibaren 8 gün geçtiği için iade süresinin dolduğuydu. 8 gündür paramı karttan çekip işletiyorlar, ama ürünü daha kargoya vermeden fatura kesip sonra da faturaya itiraz süresi doldu diyorlar. Elime geçmeyen faturaya ve ürüne nasıl itiraz edeceksem artık, lütfen böyle sitelere karşı dikkatli olalım arkadaşlar. Böyle olaylarla karşılaşırsanız paylaşalım ve alışveriş yapmayalım. Bizim mahallede bir esnaf böyle bir şey yapsa adamı alnının ortasından vururlar valla, ama bu heriflere hiçbirşey olduğu yok

    Paranızı işletmeleri söz konusu değil, çünkü sanal mağaza işlemlerinde bedel 50 gün sonra hesaplarına geçiyor. Gelen ürünü hiç açmadan iade ederseniz sorunsuz alıp kredi kartınıza işlemin bedelini iade ederler. Bu tür sitelere bir kere sipariş verdiğinizde iptal etmeniz pek mümkün olmuyor maalesef.

    Valla parayı ne yapıyorlar bilmem ama benim kredi kartına hala iade olmadı, hesap da kesildi bu ay paşa paşa ödeyeceğim o parayı karta, açıkçası gerisi de beni ilgilendirmiyor, parayı anında çekiyorlar ama iadeye geldi mi haftalar sürüyor, kavga gürültü iadeyi aldık neyseki




  • HB'dan defalarca alisveris yaptim hic sorun olmadi. 3-4 defa da siparis iptal ettim, kartima aninda iade yaptilar.

    sizin durumunuz da en kisa sürede cozulur umarim. kredi kartinizda hesap kesiminin gerceklesmis olmasi onemli degildir. Pesin alim ise tek seferde, taksitli alim ise taksitler halinde kartiniza iade islemi yapilir.
  • valla bende kaç kere alısveriş yaptım iadede yaptım degişimde yaptım öyle çok sinir bozacak bir durum yaşamadım . şans işi birazda kısmet
  • Bu arkadaşın parası iade edilene kadar hepsiburada.com'dan alışveriş yapmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dustdevil

    Bu arkadaşın parası iade edilene kadar hepsiburada.com'dan alışveriş yapmıyorum.

    Etmişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telliibrahim

    Hepsiburada.com dan geçen haftasonu sipariş ettiğim ses sistemi tam bir haftadır paketleme aşamasında beklediği için gidip vatan bilgisayardan aynı sistemi aldım ve siparişimi iptal etmek istedim. Ancak karşılığında bana verilen cevap faura tarihinden itibaren 8 gün geçtiği için iade süresinin dolduğuydu. 8 gündür paramı karttan çekip işletiyorlar, ama ürünü daha kargoya vermeden fatura kesip sonra da faturaya itiraz süresi doldu diyorlar. Elime geçmeyen faturaya ve ürüne nasıl itiraz edeceksem artık, lütfen böyle sitelere karşı dikkatli olalım arkadaşlar. Böyle olaylarla karşılaşırsanız paylaşalım ve alışveriş yapmayalım. Bizim mahallede bir esnaf böyle bir şey yapsa adamı alnının ortasından vururlar valla, ama bu heriflere hiçbirşey olduğu yok

    Neden mahalle esnaflarını ölümle tehdit ediyorsunuz ki.
    onlarında canı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpug

    HB'dan defalarca alisveris yaptim hic sorun olmadi. 3-4 defa da siparis iptal ettim, kartima aninda iade yaptilar.

    sizin durumunuz da en kisa sürede cozulur umarim. kredi kartinizda hesap kesiminin gerceklesmis olmasi onemli degildir. Pesin alim ise tek seferde, taksitli alim ise taksitler halinde kartiniza iade islemi yapilir.

    peşin alım ama önemli çünkü iade benim son ödeme tarihimden sonra gerçekleşti, dolayısıyla boşuna 200 tl ödedim fazladan bu ay, şimdi bir dahaki ay 200 az ödeyeceğim ama bu ay eksideyim, ordan faiz yiyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dpark

    quote:

    Orijinalden alıntı: telliibrahim

    Hepsiburada.com dan geçen haftasonu sipariş ettiğim ses sistemi tam bir haftadır paketleme aşamasında beklediği için gidip vatan bilgisayardan aynı sistemi aldım ve siparişimi iptal etmek istedim. Ancak karşılığında bana verilen cevap faura tarihinden itibaren 8 gün geçtiği için iade süresinin dolduğuydu. 8 gündür paramı karttan çekip işletiyorlar, ama ürünü daha kargoya vermeden fatura kesip sonra da faturaya itiraz süresi doldu diyorlar. Elime geçmeyen faturaya ve ürüne nasıl itiraz edeceksem artık, lütfen böyle sitelere karşı dikkatli olalım arkadaşlar. Böyle olaylarla karşılaşırsanız paylaşalım ve alışveriş yapmayalım. Bizim mahallede bir esnaf böyle bir şey yapsa adamı alnının ortasından vururlar valla, ama bu heriflere hiçbirşey olduğu yok

    Neden mahalle esnaflarını ölümle tehdit ediyorsunuz ki.
    onlarında canı var.

    tehdit yok birader, ama böyle bir olay olsa sen ne şerefsiz adamsın diye en azından toplanıp döverler burda canı varsa düşünüyorsa canını girişmez üç kağıda zaten, bizim bura böyle valla herkes de bilir ona göre hareket eder




  • Ben hepsiburada.com'da baya alışveriş yaptım zamanında, şikayet sitelerine bakarsanız genelde bu sitenin problemi siparişinizin zamanında gönderilmemesi. O yüzden hep kapıda ödeme seçiyorum :)
  • hepsiburadadan 8 gün önce sipariş verdim sonyericsson arc s 19.10.2010 da stoklarda olacağı ve ön sipariş verenlere öncelik tanınacağı yazıyordu günler geçti hala stoklara girmemiş diyorlar birde ilğisiz ilgisiz sinir oldum asıl şok nete girdiğimde bu sefer 30.10.2012 de stoklarda olacaktır yazmaya başlamışlar ve bana attıkları geri dönüş maili de aynen şu ....Ürününüz belirttiğiniz givi tedarikçi firma stoklarından dolayı 30.10.2012 tarihinde stokalrımızda olacaktır... yani siz o kadar para ödeyip güvenip sipariş vermişssiniz bütün yanıtı bu ha ayrıca daha önce 7 kere aradım anca ondan sonra tevazu edipte bu mesajı atmışlar yani kargo teslim süresi 18 gün bunların tabi oda olursa ayrıca daha önce birsürü alışveriş yapmıştım bu siteden başıma hiç böyle bir sorun gelmemişti ama demekki en fazla 1 2 gün gecikiyordu ama bu tam bir rezalet 250 lira veripte aldığım kol saatinin hemen arızalanmasıda cabası




  • bende her alışverişimi hepsiburadadan yapıyorum we hepsinide kapıda ödeme seçeneğiyle alıyorum 5 günü geçtiği takdirde iptal ediyorum başka yere gidip alıyorum o yüzden rahatım o yüzden size tavsiyem o siteden sadece kapıda ödeme seçeneğiyle alışveriş yapın tavsiyemdir i alışverişler herkese
  • Merhaba arkadaşlar, bugün bende nasıl hepsiburada.com sitesinin mağduru olduğumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Yeni bir konu açmayarak daha önceden benim gibi mağdur olmuş bu arkadaşımızın konusunun altına hepsiburada.com müşteri hizmetleriyle yaptığımız yazışmayı olduğu gibi yapıştırıyorum. Takdir size kalmış...






    Hepsiburada.com
    Müşteri Hizmetleri 14.09.2015 17:58:31 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    Öncelikle 43726324 siparişinizde yer alan XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Pembe Scooter ürünün tedarik sürecinde yaşanan gecikme için sizden özür dileriz.

    Ürününüzün tedarik ve kargolama durumu hakkında gerekli kontrolleri sağlayarak kısa süre içerisinde tarafınıza detaylı bilgi vereceğiz.

    Geciken ürünleriniz için, özür amaçlı olarak üyelik sayfanıza 24 saat içerisinde 7 gün kullanım süreli 1 adet 10 TL lik hediye çeki tanımlaması yapılacaktır. Çek tanımlamanız yapıldıktan sonra çek kodunuz tarafınıza mail olarak iletilecektir.

    Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    14.09.2015 21:23:34 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    Mağaza yetkililerimizden aldığımız en son bilgi 43726324 siparişinizde bulunan bu XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Pembe Scooter ürününüzün tedarik edilemediği yönündedir. Bu ürünün yerine dilerseniz aynı veya düşük tutarda başka bir ürün tercih edebilir ya da ürününüzün iptalini talep edebilirsiniz.

    Talebinizi bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

    Yaşadığınız gecikme ve bu gecikme bilgisini size daha önce ulaştıramadığımız için sizden özür dileriz.

    Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayışınıza teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    22.09.2015 16:50:38 Soru: aynı ürünün kırmızı rengi elinizde varsa ve kısa sürede elimize geçecekse gönderin.
    çocugun doğum günü geçti sayenizde... 22.09.2015 18:02:07 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    43726324 nolu siparişinizde bulunan bu XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Pembe Scooter ürününüzün yerine istemiş olduğunuz ürünün stok kodunu bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

    Firmamıza göstermiş olduğunuz anlayışınıza teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.

    22.09.2015 21:58:27 Soru: Stok kodu SPORCLSXSCK001161 23.09.2015 10:09:44 Soru: Siparişlerim kismina baktigimda halen mor renk scooter görünüyor. Özellikle pembe yoksa kırmızı olsun diye belirttim. Stok kodunu yazdım. Mor renk gelirse kabul etmiyorum Bilginize. .. 24.09.2015 09:34:05 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    43726324 siparişinizde bulunan XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Mor Scooter ürününüz tedarik edilmiş olup paketlenme sürecindedir. Paketlenme sürecinde olan ürününüz en kısa süre içerisinde faturalandırılarak tarafınıza gönderilmek üzere kargoya teslim edilecektir.

    Ürününüz kargolandığında üyeliğinizde belirttiğiniz cep telefonunuza sms ve e-posta adresinize mail olarak bilgi verilecektir.

    Saygılarımızla.

    24.09.2015 16:19:12 Soru: Ben sizden MOR scooter talep etmedim.! Buraya yazdıklarım okunmuyormu? 24.09.2015 18:14:03 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    43726324 siparişinizde bulunan XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Mor Scooter ürününüzün yerine XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Kırmızı Scooter ürünün gönderilmesine dair depo birimlerimize bilgilendirme sağlanmış olup,işlemler takibimiz altındadır. Gelişme olması durumunda tarafınıza bilglendirme sağlanacaktır.

    Saygılarımızla.


    24.09.2015 22:51:11 Cevap: Değerli Müşterimiz,

    43726324 nolu siparişinizde yer alan XScooty Silikon 3 Tekerlekli Frenli Mor Scooterürününüz 191571439347 gönderi numarasıyla adresinize teslim edilmek üzere Yurtiçi Kargo' ya verilmiştir.

    Üyelik sayfanız üzerinden, dilersenizhttp://www.yurticikargo.com.tr/ adresinden ‘KARGOM NEREDE’ butonuna tıklayarak ve açılan sayfada 12 haneli gönderi kodunuzu giriş yaparak internet üzerinden ya da Yurtiçi Kargonun Müşteri hizmetleri hattını 444 99 99 numaradan arayarak kargonuz hakkında detaylı bilgi alabilmektesiniz.

    Yurtiçi Kargo firması tarafından 0-600 km mesafeye kadar taşınacak gönderiler minimum 1, maksimum 3 iş günü içerisinde; 600 km üzeri mesafeye taşınacak gönderiler minimum 2, maksimum 4 iş günü içerisinde teslim edilebilmektedir.

    * Hedeflenen teslim süreleri istisnai durumlar ve alıcı kaynaklı sebepler ile değişebilir.

    Firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.

    28.09.2015 19:35:09 Soru: Sizden ilk pembe renk scooter sipariş ettim 3 haftada yollayamadınız siparişi iptali edip bana başka scooter tavsiye ettiniz bende madem öyle sitenizde stoğunda da görünen aynı scooterın kırmızı rengini yollamanızı istedim.
    Siz bu seferde kalkıp mor renk başka bir scooter yollamaya kalktınız. burada size o renk istemediğimi yazdım yollamayın dedim. İstediğim ürünün stok kodunu da açıkça belirttim.
    hatta aynı gün scooter daha yollanmamış ken müşteri hizmetlerinizi arayıp durumu belirttim. o da ilgileneceğini mor renk yollanmayacağını söyledi.
    Her şey kayıtlarda ve yukarıdaki yazışmalarda mevcut. Siz tüm bunlara rağmen bana dalga geçer gibi istemediğimi ürünü inatla yolladınız ve beni bunca zaman mağdur ettiniz.
    Sizin ticaret anlayışınıza lanet olsun sizden bir daha alışverişim olmayacak. ve gerekli tüm yerlere bu durumu anlatıp şikayette bulunacağım bilginize ... 29.09.2015 21:52:04




  • bu nedir arkadas ya,sanki siz japonca yaziyorsunuz onlar turkce cevap veriyor.pes

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı firmadan yakın zamanda birde termosifon aldım ondada çok sorun yaşadım. 1 ay da anca elime geçti
  • Bende buna benzer bir durumu az önce n11 de yaşadım

    Ama benim fikrime göre bunlar hep yerel esnafların biraz daha kar edeyim hırsından kaynaklanıyor
    Güleryüzlü olmayan esnaflar
    Fiyatı inmem ondan aşağı olmaz vallaha ürün başı 5 lira kazanıyorum ( dediği ürün 200 tllik araç lastiği)

    Bizi internete mahkum ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburada ile sıkıntı yaşayan arkadaşlar, twitter'da hepsiburada ayşenur hesabıyla iletişime geçsinler. gün içerisinde mutlaka dönüyorlar, çok yardımları oldu. ama koca firmanın siteden değilde, twitter hesabından daha hızlı ulaşılabilir olması kötü tabii. hepsiburada ile sayısız alışverişim oldu, iade konusunda sıkıntı çıkarmazlar merak etmeyin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.