Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (2239. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22372238223922402241
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rica ederim hocam.ön park sensörü bendede ayrıca yok cc de yok.sizin bahsettiğiniz araç 2014 olduğuna göre donanım olarak araçta mevcut olabilir.siz alacağınız aracın şase numarasını öğrenin yada en kötü son 7 hanesini alın sonra kontrol edebilirsiniz hangi donanım olup olmadığını bütün donanımları görebilirsiniz siteden.ben kasko için en son 2 ay önce 3.500 tl fiyat almıştım bu birazda firmalarla alakalı iyi araştırmak lazım diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnr001 -- 30 Mayıs 2016; 13:52:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki de ben yanlış biliyorum veya yanlış mantık kuruyorumdur ama atmosferik den 1 birim fazla güç almak turboşarj lı motordan 1 birim daha fazla güç almaktan maliyetli olsa gerek.
    Geleneksel atmosferik motorlara örnek, standart 125 hp lik bmw motoruna %10 fazla hp elde etmek için bujisinden, hava filtresine,pistonuna segmanına değişiklik yapılırken turboşarjlı motorlarda boost basıncını çok az arttırdığınızda motorun başka herhangi bir parçasını değiştirmeden çok yüksek kazançlar elde edilebiliyor. Bizim forumda da N13B16 motora 1500 liraya racehip vs takanların elde ettiği güçlere şahit oluyoruz. Belki bu tip box çipler sadece boost basıncını arttırmıyor motorun başka noktalarına da temas ediyor, sonuç olarak maliyet açısından bakınca 1500 liraya 44 hp alınırken atmosferik de bu pek mümkün değil gibi.
  • Henüz teslim almadığım sportline aracıma kasko yaptırmak istediğimde 2 seçenek çıkıyor 3.20ied sedan 170hp veya 3.20ied 40 year edition.
    yani luxury,sportline,modernline yok ama tüm bunların fiyatları farklı bildiğiniz üzere. Araç pert olsa şasi no dan donanım listesi ispatlanır zaten aracın üzerinde olan donanım görünüyor ama misal çalınma durumunda ortada gösterecek araç da yokken kasko hangi aracı referans alacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf

    quote:

    Orijinalden alıntı: lightnight55

    teorik olarak turbo beslemeli motorun gucu sonsuzdur.

    ama performans arayanlar için 8 silindir 6 dan buyuk, 6 4 ten buyuk, 4 de 3 ten buyuktur.

    4000 de 3000 den 3000 de 2000 den 1600 de 1500 den buyuktur.

    gelişmemiş ülke marka takıntısı yuzunden o kadar eğitimsiz yorumlar var ki, moda sektörü gibi bir dizayner ürünü değil, motor gibi bi mühendislik ürününde bile ben markaya bakarım deniyor. sanki sokağa çıkar çıkmaz 10 tane görülen bir üretici değil de safkan bugatti

    f1 de hangi markalar ne yapıyor acaba?

    bmw nin 1 den 2 serisine ve mini ye kadar küçük araç gamının son 10 yılda çok fazla büyüdüğü, ve bu motorun esasen hangi araç sınıfı için üretildiği ortada. 3 te hele 4 te bunu almak zorlamadır.

    turbo ile yuksek güç elde etmek atmosferikten maliyetlidir, 3.20 ied aynı motoru yazılımla verildiğinden aradaki fark düşüktü ( vergiyi dusseniz 5000 ), ama güce dönük yapılanırsa bknz i8, o fark öyle düşük olmaz. 5 kasa bu farkı kurtarabilir de 3 te sırıtır mı, gelir mi gelmez mi görürüz.

    o safkan :) bmw motorunu da yurtdışında bu kasalarla olan zaten yok, avrupada 2.0, amerikada daha yukseği hep.

    umarım 3.30 a odaklanılır da bi d sınıfı aracı uçuk paralara alıştırıp bisürü kullanılmayacak seyle doldurup durma olayı yerine piyasada artık dizel takıntısı dışında düşük olmayan hacimdei benzinli de olur.

    beyler burda bana laf sokuyor siz üstünüze alınmayın

    safkan candır. 3.20i ler 200.000km yi devirsin birde o zaman konuşuruz ALLAH ömür verirse.

    2007-2014 arasi arka arkaya yilin motoru odulunu almis bir motordan bahsediyorsunuz.
    He bu odulu verenlerden daha iyi bir kariyere sahipseniz simdiden ozur dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf

    quote:

    Orijinalden alıntı: lightnight55

    teorik olarak turbo beslemeli motorun gucu sonsuzdur.

    ama performans arayanlar için 8 silindir 6 dan buyuk, 6 4 ten buyuk, 4 de 3 ten buyuktur.

    4000 de 3000 den 3000 de 2000 den 1600 de 1500 den buyuktur.

    gelişmemiş ülke marka takıntısı yuzunden o kadar eğitimsiz yorumlar var ki, moda sektörü gibi bir dizayner ürünü değil, motor gibi bi mühendislik ürününde bile ben markaya bakarım deniyor. sanki sokağa çıkar çıkmaz 10 tane görülen bir üretici değil de safkan bugatti

    f1 de hangi markalar ne yapıyor acaba?

    bmw nin 1 den 2 serisine ve mini ye kadar küçük araç gamının son 10 yılda çok fazla büyüdüğü, ve bu motorun esasen hangi araç sınıfı için üretildiği ortada. 3 te hele 4 te bunu almak zorlamadır.

    turbo ile yuksek güç elde etmek atmosferikten maliyetlidir, 3.20 ied aynı motoru yazılımla verildiğinden aradaki fark düşüktü ( vergiyi dusseniz 5000 ), ama güce dönük yapılanırsa bknz i8, o fark öyle düşük olmaz. 5 kasa bu farkı kurtarabilir de 3 te sırıtır mı, gelir mi gelmez mi görürüz.

    o safkan :) bmw motorunu da yurtdışında bu kasalarla olan zaten yok, avrupada 2.0, amerikada daha yukseği hep.

    umarım 3.30 a odaklanılır da bi d sınıfı aracı uçuk paralara alıştırıp bisürü kullanılmayacak seyle doldurup durma olayı yerine piyasada artık dizel takıntısı dışında düşük olmayan hacimdei benzinli de olur.

    beyler burda bana laf sokuyor siz üstünüze alınmayın

    safkan candır. 3.20i ler 200.000km yi devirsin birde o zaman konuşuruz ALLAH ömür verirse.

    2007-2014 arasi arka arkaya yilin motoru odulunu almis bir motordan bahsediyorsunuz.
    He bu odulu verenlerden daha iyi bir kariyere sahipseniz simdiden ozur dilerim.

    o kadar kariyerim yok, sayılırsa 2 çocuğum var abi ben kariyer yerine çoluğu çocuğu tercih ettim.

    bunlar latifeydi hani insanın içine siner sinmez muhabbeti varya heh işte mesele tam da bu 3.20i deki motor benim içime sinmedi. isterse sonsuza dek ödül alsın görüşüm yine değişmez. ben fikrimi beyan ettim. alıp binene lafım yok güle güle kullansın ALLAH kaza bela göstermesin. niye aldın deme ihtimalim yok. dileyen dilediğini alır biner kimse karışamaz.




  • siz üretim degil, son kullanici güç artisi gibi düsünmüssünüz, aslinda benim de atmosferik derken kasdettigim turbo disinda esas motorun cc sini arttirmanin üretici standardinda ekstra sikistirmadan maliyetsizligiydi, bu forumda da sik sik karistirirlar mesela yurtdisinda 1.6 dizel var diye halbuki ayni güçte 1.6 yerine 2.0 i daha az sikistirmayi ekonomik buluyorlar (orada cc den vergi maliyeti olmadigi için tabi) zaten cevre düzenlemeleri gelene kadar üretici açısından aynı gücü sıkıştırılmış düşük cc yerine atmosferşk düzden almak ekonomikti, bu regulasyonlar sayesinde turbo motorlara geçildi topluca.
    turboyu modlamak kolay, ama üretici bakimindan 1500 cc den 200 almak yerine 500 cc silindirleri büyültüp 2000 den almayi tercih ediyorlar. tabi burda standartlar, ömür vb de etken yoksa modlayarak yapmak zor bisey degil. downsizing trendine ragmen az sikistirilmis araçlar ekonomik oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-06527456D -- 30 Mayıs 2016; 14:52:48 >




  • Arkadaşlar merhaba makyajlı kasalardan luxury paketlerin hepsinde harman kardon standart mı geliyor artık?
  • akrepyusuf kullanıcısına yanıt
    eğer bir bmw fabrikadan (doğuştan) gerçek M değilse diğeri doğan görünümlü "şahin" olur.
  • ben de birkaç link paylaşayım 1.6 motorla ilgili. sanırım bu kadar lezzetli bu kadar verimli bir motor ve motor-şanzuman ikilisi kolay kolay bulunmaz. sadece bu motor için değil günümüzde satılan herhangi bir firmanın herhangi bir gündelik kullanım motoru için 200 bin km komik bir rakam.

    yılın motoru 2007-2014 arası 1.4-litre to 1.8-litre kategorisi (engine technology international magazine)

    daha önce de linki verilmişti aykut aydın'ın keyifli yazısı:

    deneme fırsatım olmadı ama 1.5L'lik motor için de hep güzel şeyler okudum, bmw'nin bu motoru bu beygir seviyesinde bırakacağını zannetmiyorum. zaten aşağıdaki ciddi değişikliklerle motordan i8'de 228 beygir alıyor, daha hafif iyileştirmelerle 3.20i EfficientDynamics için de benzer bir motor üretmesi olasıdır.

    Reoriented crankcase position (to accommodate the i8's horizontal engine mounting)
    Larger main bearing and connecting rod bearing
    Higher density, gravity cast head
    Twin pipe intake
    Integrated CAC
    Modified turbine geometry and electric wastegate valve for turbo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirli36

    eğer bir bmw fabrikadan (doğuştan) gerçek M değilse diğeri doğan görünümlü "şahin" olur.

    gücümüz yetmiyor gerçek m e binemiyoruz. bazıları gibi aracımızı ona benzetmeye de çalışmıyoruz aracım 3.18i m paket model yazısı bile duruyor hatta arka cam a bunu (resimdeki yazı) yazdırmayı düşünüyorum. aracımla barışığım beni her türlü tatmin ediyor fazlasında gözüm yok.

    aracım çakma m de olsa dönüp baktıkça benimle konuşabiliyor ya ben ona bakarım, özet; tipine hastayım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirli36

    eğer bir bmw fabrikadan (doğuştan) gerçek M değilse diğeri doğan görünümlü "şahin" olur.

    Böyle şahine can kurban bmw lerin hepsi şahin oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geng G kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yorumlar için teşekkür ederim herkese .. Olan oldu artık yapacak birşey yok .. Tek derdim herşey gizli kapaklı olmasın .. Bunları sanayiden yaotırsaydım , kaskom bozulmasaydı .. lokal boyalar vs far tamiratları, tampon tamiratı anlaşılmayacakmıyıdı .. lafım direkt size değil .. Genel olarak söylüyorum ..

    Benim içim rahat etmezdi .. açıkcası boyandığına da sevindim .. bişrkaç taş izi de vardı kaputta .. tamamen yenilendi ..

    Şimdi biz buna neden takığız .. Kaput boyalı .. karisörde birşey yok .. kıçıkırık plastik börekler değişti .. tampon değişti far değişti ..

    airbag açmamış .. canavar gibi araba :)) Ben zaten mağdur olmuşum .. o kadar araştırdım bulamadım kimin yaptığını ..

    5-7 bin TL de değer kaybı olabilirmiş.. olsun ne diyeyim .. Arabayı bu ülkede almamla girmiş zaten.
  • cevabınız için teşekkürler.

    "downsizing trendine ragmen az sikistirilmis araçlar ekonomik oluyor." ifadenize göre
    "
    ekonomik den kasıt kullanım esnasında elde edilen ekonomi mi yoksa üretimin fabrikaya olan maliyeti anlamında ekonomi mi acaba.
    Turbo besleme yerine atmosferik motorun hacmini büyütmek mantıklı olsaydı hatta böylelikle aşırı beslemeye göre aynı veya daha az emisyon değerleri elde edilseydi yurtdışında büyük hacimli ama atmosferik motorlar kullanılırken ülkemizle aynı vergi sistemi olan ülkelerde ise sadece küçük hacim ve turbo beslemeli motorlar olmaz mıydı?

    Benim bildiğim ise turbo beslemenin üretim aşamasında maliyeti arttırdığı ancak üreticilerin emisyon kuralları nedeniyle bu maliyete katlandığı yönünde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 30 Mayıs 2016; 16:49:52 >
  • Petersky P kullanıcısına yanıt
    Sizin durumunuza uyuyor mu bilmem ama yakın zamanda "değer kaybının trafik sigortası tarafından karşılanacağına dair düzenleme yapıldığına" dair bir yazı.
    http://sosyal.hurriyet.com.tr/yazar/noyan-dogan_257/arac-sahiplerini-sevindiren-duzenleme_30290117
  • Arkadaşlar bugün aracımı Antares Avm'de yıkattım. Yıkama ücreti 35 TL cilalı yıkama, normal yıkama 30 TL, Ankarada piyasa 20 TL, bilemedin 25 TL dir en fazla. Aracı yıkatmadan önce dükkan sahibi sizi karşılıyor, plakanızı yazıyor, size fiş veriyor ücretin yazılı olduğu, araç yıkandıktan sonra siz fişi teslim edip ödemeyi yapıyorsunuz, buraya kadar her şey normal.Arabayı teslim almaya gittiğinizde size anahtarı dükkan sahibi değil, yıkamayı yapan eleman veriyor, abi arabanın şurasını yıkadım, burasını da yıkadım falan filan diyor, niyet belli, bahşiş vermeye zorluyor, vermeyince de arkandan konuşuyor, yüzünü ekşitiyor falan filan

    Bahşiş vermedim, zaten 35 TL para ödüyorum, dükkan sahibi işçinin hakkını vermiyorsa ben niye veriyorum ki, ücretleri makul tutsunlar, verelim 3-5 TL, ya da 30-35 TL istiyorsan yıkama ücreti; beni işçiyle muhatap etme, ver işçinin hakkını. Ben zaten 30- 35 TL ödeme yapmışım, hizmetin karşılığını ödemişim, işletmeler kendi ödemesi gereken parayı müşteriye yıktığı için işine geliyor bu durum.

    Ben bahşiş vermiyorum artık ya da sık gittiğim işletmelerde nadiren veriyorum, çok sık gezen, çok fazla mekan bilen biriyim, eskiden verirdim en kötü 5 TL, şimdi vermiyorum artık, kafam daha rahat, işverenin vermediği parayı neden ben veriyorum diye düşünüyorum, bahşiş olayından rahatsız olmaya başladım, paylaşayım dedim,

    Siz ne düşüyorsunuz bu konuda ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 30 Mayıs 2016; 16:47:19 >




  • Teknolojiye yetişilmiyor 1,5 200 hp motorun çıkması gayet normal , yakında 1,5 dizel 3 silindirli 160-170 ps de çıkabilir şaşırmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Petersky

    Merhabalar,

    Yorumlar için teşekkür ederim herkese .. Olan oldu artık yapacak birşey yok .. Tek derdim herşey gizli kapaklı olmasın .. Bunları sanayiden yaotırsaydım , kaskom bozulmasaydı .. lokal boyalar vs far tamiratları, tampon tamiratı anlaşılmayacakmıyıdı .. lafım direkt size değil .. Genel olarak söylüyorum ..

    Benim içim rahat etmezdi .. açıkcası boyandığına da sevindim .. bişrkaç taş izi de vardı kaputta .. tamamen yenilendi ..

    Şimdi biz buna neden takığız .. Kaput boyalı .. karisörde birşey yok .. kıçıkırık plastik börekler değişti .. tampon değişti far değişti ..

    airbag açmamış .. canavar gibi araba :)) Ben zaten mağdur olmuşum .. o kadar araştırdım bulamadım kimin yaptığını ..

    5-7 bin TL de değer kaybı olabilirmiş.. olsun ne diyeyim .. Arabayı bu ülkede almamla girmiş zaten.

    Yanlış anlamayın, ama o kaput boyanmaz, boyatılmaz, yetkili servise gittiğinizde dikkat edersiniz bundan sonra, ben olsam o yetkili servisin kapısından adımımı atmam, burada olay 5.000-10.000 TL değer kaybı değil, sorun para değil ya da işçiliğin iyi olması ya da orjinal parça kullanılması değil,

    Sorun yetkili servisin sizi uyarmaması, işlem yapılmayacak bir çok kaleme işlem yapması, sırf para kazanmak için gereksiz bir çok kaleme harcama yaptırmaları, yaptıkları cenazecilik, yaptıklarının Redkit çizgi filmindeki cenazeciden farkları yok.

    Tampon değişmez, kaputta boyanmazdı, farın tırnağı çatlamış, değişir, o normal, yetkili servis gel bunu kaynatayım demez, olmaz, dememeli.

    Ama, kaput konusunda uyarmalıydı bir insan evladı, yazık, gerek yok diye, far hariç yapılan işlemlerin hepsi lüzumsuz.




  • geri vitese takınca yan aynalar mı, yoksa sadece sağ yan ayna mı aşağıyı gösteriyor. dün ve bu gün sağ ayna da nadiren aşağıyı göstermeye başladı, bu bir arıza mı yoksa ayar felan var mı
  • ne zamandır resim ekleyecektim, şimdi nasip oldu
  • 
Sayfa: önceki 22372238223922402241
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.