Şimdi Ara

Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
689
Cevap
10
Favori
32.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kraven kullanıcısına yanıt
    hocam fallout 1&2 gibisi gelmez ne yazık ki, orasını bir kenara bırakalım zaten. onun haricinde bazı görevlerde smart-ass gibi, hard-ass yahut kiss-ass gibi farklı diyalog seçenekleri sunan özellikler var. bunları kullanırsanız görevin gidişatı değişiyor fakat işte eski fallout oyunlarındaki gibi her konuşmada yapamıyoruz bunu maalesef. yine de fallout 3 veya fallout: new vegas'tan sonra harika geldi oyun bana.

    zorlayıcı olmasını çok özlemişim ben de. zira dediğiniz gibi hep basit oyunlara alışmışız ancak şu son birkaç yıldır kickstarter nedeniyle hardcore rpg'ler çoğalmaya, bizim gibi dinazorları tatmin edecek old school (yahut old skull, artık ne derseniz) oyunlar gelmeye başladı.

    en çok sevindiğim şey ise wasteland 2'nin steam'de çıkışından itibaren en çok satan oyun olması. "gerçek" oyun piyasası geri mi dönüyor ne?
  • Gayet 10 numara olmuş, Daha ilk görevlerde olmama rağmen beğendim.
    Fallout da sağı solu karıştırırken 3-4 oyundan sonra nerde ne çıkacağını öğrendiğimizden biraz ezberlenmişti oyun, şimdi bir yere 2. kez gittiğinizde rastgele farklı bir eşya çıkıyor. (hep farklı bir silah, yada hep farklı cephane).
    Ana harita sanki küçük gibi geldi.
    Skillleri aktif edemeyen kullanamıyor, fallout da örneğin lockpick olmayan adama da bunu yaptırabiliyordunuz ufak bir yüzde ile bazen tutuyordu ama burda galiba bu şansınız yok.
    Daha oynun başında olmama rağmen en zor seviyede takımdaki adamlarımız çok yüksek yüzde ile elbombası kullanabiliyor ki bence çok çok daha düşürülmeli bunun kullanımı şu anda gereksiz kolay olmuş.
    Karakter resimleri çok az.
    Perklerin olmaması üzücü olmuş. Oyunun oynanışına katkısı bir yana, mizahi bir kısmıda vardı. Belki bir görev paketi vs ile ilerde eklerler.




  • Kraven kullanıcısına yanıt
    Bu biraz daha savaş odaklı, sonuçta şerifiz düzeni sağlamakla görevli ve bunu kabul etmeyen tipler var direkt :) İlk başlarda mutantlar falan olduğu için biraz daha az konuşma var ama konuşarak da baya bir olay çözülüyor ileride, tatlı dil olmadan adam gibi çözemeyeceğiniz yerler var. Mesela Rail Nomad kampında barış sağlamak çok zor, kaba kuvvet ağırlıklı bir takım hoş sonuçlar doğurmuyor. Sadece konuşma değil diğer yeteneklerde işe yarıyor ve bazı yerlerde kafayı da çalıştırmamız gerekiyor. Basit bir domuz kurtarma görevini kan dökmeden, gizlice çözmek bile ayrı bir neşe veriyor insana.

    Prison haritası da normalde çok yoğun savaş olan bir harita ama belli bir "yol" izlerseniz, neredeyse hiç savaşmadan içeriye kadar girebiliyorsunuz, oyun biraz değişiyor o saatten sonra ;)
    Perception özelliği ile konuşmalarda yeni şıklar açabiliyoruz daha fazla. Konuşarak anlaşmak isteyenler için birebir, aynı şekilde tuzakları veya başkalarının göremediği ayrıntıları görüyor Perception olan karakter, grupta birine verin mulaka.

    Bir yerden sonra çatışmalar baya zorlaşıyor (benim gibi "Ranger" zorluğu seçtiyseniz hele...) ağır silahlar, keskin nişancılar, patlayıcılar işin içine girince 1 turda 150 HP li elemanı kaybedebiliyorsunuz. Robotları falan hiç saymıyorum zaten, ufak olanlar bile problem hata kaza biraz güçlü bir tanesine çattım, biçer döver çıktı manyak. İtina ile 3 kişiyi öldürdü bir turda, her haritaya hop diye girilmiyormuş :)

    Brain Fargo steam de 1 milyon satış rakamına ulaştık dedi, ağlayasım var şu an için, böyle bir oyunun günümüzde bu kadar satmasına çok sevindim şahsen.




  • TssdR T kullanıcısına yanıt
    Farklı eşya olayı beni tek geren nokta oyunda. O dediğiniz en iyi eşyaların yerini ezberleme olayı olmasın diye yapıyorlar bunu.. Gerçi bazı gizli mekanlarda sabit eşyalar var, özellikle radyasyon bulutlarının içinde.
    Ana harita baya bir büyük, başta az bir kısmını görebiliyoruz sadece. Git git bitmiyor.
    Düşük olan skillerde bir süre sonra işe yaramıyor %0 şans oluyor daha zor işlerde veya sürekli kritik hata alıyoruz.
    El bombaları ve roket atar tarzı silahlar zor durumlar için nadir bulunuyorlar ve pahalılar, ıskalama şansı yok atarken biraz dikkat ederseniz. İleride çok işe yarıyorlar ama dediğim gibi sınırlı olunca kullanılacak yeri iyi ayarlamak lazım. 1-2 yeri onlar olmadan geçemedim.
    Karakter resim sayısı cidden az, şu aşağıda vereceğim linklerden kendiniz için baya bir yeni bakabilirsiniz. NPCler için geçerli değil ne yazık ki ve bir kısmı aynı resimleri kullanıyor.

    https://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=7440&start=60

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.781722505188171.1073741836.349361458424280&type=3 (burada Putin var :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 21 Eylül 2014; 14:03:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Bu biraz daha savaş odaklı, sonuçta şerifiz düzeni sağlamakla görevli ve bunu kabul etmeyen tipler var direkt :) İlk başlarda mutantlar falan olduğu için biraz daha az konuşma var ama konuşarak da baya bir olay çözülüyor ileride, tatlı dil olmadan adam gibi çözemeyeceğiniz yerler var. Mesela Rail Nomad kampında barış sağlamak çok zor, kaba kuvvet ağırlıklı bir takım hoş sonuçlar doğurmuyor. Sadece konuşma değil diğer yeteneklerde işe yarıyor ve bazı yerlerde kafayı da çalıştırmamız gerekiyor. Basit bir domuz kurtarma görevini kan dökmeden, gizlice çözmek bile ayrı bir neşe veriyor insana.

    Prison haritası da normalde çok yoğun savaş olan bir harita ama belli bir "yol" izlerseniz, neredeyse hiç savaşmadan içeriye kadar girebiliyorsunuz, oyun biraz değişiyor o saatten sonra ;)
    Perception özelliği ile konuşmalarda yeni şıklar açabiliyoruz daha fazla. Konuşarak anlaşmak isteyenler için birebir, aynı şekilde tuzakları veya başkalarının göremediği ayrıntıları görüyor Perception olan karakter, grupta birine verin mulaka.

    Bir yerden sonra çatışmalar baya zorlaşıyor (benim gibi "Ranger" zorluğu seçtiyseniz hele...) ağır silahlar, keskin nişancılar, patlayıcılar işin içine girince 1 turda 150 HP li elemanı kaybedebiliyorsunuz. Robotları falan hiç saymıyorum zaten, ufak olanlar bile problem hata kaza biraz güçlü bir tanesine çattım, biçer döver çıktı manyak. İtina ile 3 kişiyi öldürdü bir turda, her haritaya hop diye girilmiyormuş :)

    Brain Fargo steam de 1 milyon satış rakamına ulaştık dedi, ağlayasım var şu an için, böyle bir oyunun günümüzde bu kadar satmasına çok sevindim şahsen.

    Oy oy oy oyunun başından bu kadar zorlanmamın sebebi belli oldu desenize yahu 3 tane kıçı kırık tavşan ağzıma ediyor vallahi hemde direk doktorumu hedef alıp önce onu kan kaybından bayıltıyor şerefsizler Biraz fazla hayalcilik ederek Fallout kafasında oluşturmuşum karakterleri onu fark ettim şu söylediklerinden sonra. Yanlız merak ettiğim şey eli silah tutmayan 1 karakter ve az buçuk silah kullanabilen doktor ile devam ettiğim takdirde bunlar ileride güçlenip savaşabilir hale geliyor mu yoksa uğraşma, baştan daha dengeli karakterler yarat mı denir bana ?
    Oyuna biraz daha şans verip olmadı Fallout 2'ye geri döneceğim artık ne yapalım Fallout 2-ME1-Dragon Age 1-Kotor-Morrowind ve Skyrim aşığı biri olarak çok ciddi bocalıyorum şu an. Sinir oldum şu tavşanlara yahu büyük kayıplar vermeden geçemiyorum


    Edit: İlk cümleni bir daha okudum da şimdi aklıma geldi. Oyunun başında şehri koruyan bir abimiz var. Şehre girmek için önce smart ass zorladım, olmayınca diğer karakterle hard ass zorladım ve sonuç 3 ölü 1 ağır yaralı Oradan öğrendim ki öyle her önüne geleni direk olarak zorlamayacaksın oyun başında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kraven -- 21 Eylül 2014; 14:21:43 >




  • Kraven kullanıcısına yanıt
    Savaşlardan önce grubun pozisyonu önemli daha güçsüz olanları biraz arkada tutmak lazım. Eli silah tutmayan karaktere yer yok bu dünyada Yakın dövüş veya SMG öğret derim iyi kötü. Silah kalitesine de bakıyor biraz, tabancaların bile bir turda katliam yapan versiyonları var mesela. Yükseklik de çok önemli, özellikle tavşanlarla karşılaştığımız ilk yerde güzel bir mevzi var hemen ulaşamayacakları. Bütün grubu oraya çıkarıp tepeden ölüm yağdırmak en iyisi.
    İlk başladığımız haritada bize katılan Angela Deth diye bir teyze var, onu alın bir süre bizimle takılıyor öğretmek amaçlı, tavşanların orada yardımı dokunur büyük. 14. seviye kendisi ve vurdumu ses getiriyor hem tüfek ile hem de yakın dövüşte.

    Edit: Mesela tüfek kullanan tiplerin yanına düşman yaklaşınca düşüyor vuruş yüzdeleri, hele sniperlar sürünüyor. Vur-kaç yapmak ve bu elemanları biraz geride bırakmak çok önemli, yapay zeka eğer tek turda bunların yanına gelebilirse hiç acımıyor yakın dövüşçü veya pompalı tüfek elemanlarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 21 Eylül 2014; 14:27:47 >




  • Highpool'da repeater unit'leri nereye yerleştiriyoruz acaba? Tesisin içini temizledim ve oradaki radyo görseli olan mekanizmayı çalıştırdım. Fakat repeater unit takılacak kısmı bulamadım.
  • Vince takılı bir uydu anteni olması lazım büyükçe, onlara takılıyor. Kendisi takmaz ama inventory den kullanarak eklemek lazım. "Z" ye basınca yeşil parlar büyük olasılıkla. Ben AG centerı seçtiğim için pek bilmiyorum tam yerini ama barajın hemen dibindeydi ben gidince. (tamamen parçalanmış bir vaziyette...)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunglasxx

    arkadaşlar oyunda portre sıkıntısı çeken varsa şöyle bazı portrelerin bulunduğu linkleri vereyim;


    şu facebook sayfası;
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.781722505188171.1073741836.349361458424280&type=3

    şu ise oyunun forumundaki 4 sayfalık portre konusu;
    https://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=7440


    bir de ek olarak beta sürümünü oynayan arkadaşlar hatırlayacaktır, bazı portreler vardı. sarışın kısa saçlı ve mavi gömlekli birisi, siyah atletli çekik bir abimiz gibi. bunlar oyundan kaldırılmış ancak bende yaklaşık 180 küsür portre var oyunda olan. bu resimler de mevcut. bir arkadaşa atmak için uploadlamıştım, isteyen olursa bu 180 küsür portreyi de indirme linki olarak atabilirim.



    Hocam siz ekşide de paylaşmışsınız :)
    Rica etsem fotoların linkini pm ile atar mısınız? Bu fotoları harcamamak lazım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunglasxx

    hocam fallout 1&2 gibisi gelmez ne yazık ki, orasını bir kenara bırakalım zaten. onun haricinde bazı görevlerde smart-ass gibi, hard-ass yahut kiss-ass gibi farklı diyalog seçenekleri sunan özellikler var. bunları kullanırsanız görevin gidişatı değişiyor fakat işte eski fallout oyunlarındaki gibi her konuşmada yapamıyoruz bunu maalesef. yine de fallout 3 veya fallout: new vegas'tan sonra harika geldi oyun bana.

    zorlayıcı olmasını çok özlemişim ben de. zira dediğiniz gibi hep basit oyunlara alışmışız ancak şu son birkaç yıldır kickstarter nedeniyle hardcore rpg'ler çoğalmaya, bizim gibi dinazorları tatmin edecek old school (yahut old skull, artık ne derseniz) oyunlar gelmeye başladı.

    en çok sevindiğim şey ise wasteland 2'nin steam'de çıkışından itibaren en çok satan oyun olması. "gerçek" oyun piyasası geri mi dönüyor ne?

    Gerçek oyun piyasası geri dönüyor lafınıza ana ekrandaki 49.99$lık dlc linkini görünce kesinlikle katılıyorum. Nöbeti tormenta bırakıcağız ancak artık zaman daha kokay geçecek :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kuros kullanıcısına yanıt
    pm ile yolladım hocam, ekşi'de de dediğiniz gibi paylaşmıştım. portre gerçekten sıkıntı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Savaşlardan önce grubun pozisyonu önemli daha güçsüz olanları biraz arkada tutmak lazım. Eli silah tutmayan karaktere yer yok bu dünyada Yakın dövüş veya SMG öğret derim iyi kötü. Silah kalitesine de bakıyor biraz, tabancaların bile bir turda katliam yapan versiyonları var mesela. Yükseklik de çok önemli, özellikle tavşanlarla karşılaştığımız ilk yerde güzel bir mevzi var hemen ulaşamayacakları. Bütün grubu oraya çıkarıp tepeden ölüm yağdırmak en iyisi.
    İlk başladığımız haritada bize katılan Angela Deth diye bir teyze var, onu alın bir süre bizimle takılıyor öğretmek amaçlı, tavşanların orada yardımı dokunur büyük. 14. seviye kendisi ve vurdumu ses getiriyor hem tüfek ile hem de yakın dövüşte.

    Edit: Mesela tüfek kullanan tiplerin yanına düşman yaklaşınca düşüyor vuruş yüzdeleri, hele sniperlar sürünüyor. Vur-kaç yapmak ve bu elemanları biraz geride bırakmak çok önemli, yapay zeka eğer tek turda bunların yanına gelebilirse hiç acımıyor yakın dövüşçü veya pompalı tüfek elemanlarıyla.

    Neyse yavaş yavaş çözmeye başladım, laboratuvar elemanlarını kurtarmaya çalışıyorum şu sıra. Öğrendikçe, alıştıkça halletmeye başladım yanlız hakikaten o eli silah tutmayan lider elemanım neredeyse işe yaramıyor yahu O ablayı da kattım gruba zaten, İngiliz anahtarı tarzı bir yakın dövüş silahı var, vurdu mu patlatıyor valla. Ekstra bir doktor daha buldum fena olmadı şimdilik ilerliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aseuz

    Oyunun dijital versiyonu Kickstarter ile 15 Dolar ile satışa çıkmıştı, oyun tam sürüm çıkınca alırım demiştim ama fiyat çok yükseldi 60 dolar oldu.

    Oyun tam sürüm olsun biraz zaman geçsin alırız acelesi yok, hem çeviren arkadaşlar da işlerini bitirmiş olur

    Şu an en uygun fiyat bizde hocam, 60$ vermeye gerek yok

    http://cdkeyshere.com/wasteland-2-cd-key.html




  • Arkadaşlar bu toaster ne işe yarıyor. google a biraz baktım oyunda toplam 3 tane varmış ve loot veriyormuş galiba ? yanlış da anlamış olabilirim. Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
  • Lifetaker kullanıcısına yanıt
    Her haritada bir tane var neredeyse ve içlerinden özel loot çıkıyor başka yerde çıkmayan. Çoğu gizli görev çözmede yarıyor, birilerine verebiliyorusunuz veya gerekli yerlerde kullanıyorsunuz.


    Oyun bir süre sonra güzel zorlaşıyor ve görevler, olaylar gerçekten çeşitlilik gösteriyor. Titan Kanyonunda ne yapacağımı şaşırdım resmen, 2 tane birbirinden beter taraf var seçim yapmamız gereken. Bir tarafta nükleer bombalı manyaklar, öbür tarafta full teçhizatlı ordu...
  • kuros kullanıcısına yanıt
    menudeki o dlc linkine tikladin mi adamlar dlc lerle birsey geciyor resmen
  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. O zaman açmayıp bekletmem daha iyi olur gibi.
  • Lifetaker kullanıcısına yanıt
    Görevleri kaçırabilirsin hocam o şekilde, bazı oyun içi karakterler uzun süreli değiller. Ya çekip gidiyorlar ya da başlarına bir şey geliyor. Kimin ne zaman ne isteyeceği belli olmuyor. Ölüme giden bir intihar bombacısının son isteği üzüm yemek olabiliyor veya çok tehlikeli ve ölümsüz bir mutanttan basit bir şekerleme vererek kurtulabiliyoruz.



    Oyunun başında Angela Deth'i gruba katanlar fazla alışmasınlar ona benim gibi, bir süre sonra grubu terkediyor. Tamda olaylar iyice zorlaşırken. Onu sadece tüfek için kullanın derim, benim gibi tek survival ve weaponsmithinizi kaybedersiniz bir anda Belliydi gerçi en baştan geçici olduğu ama ne bulduysam öğrettim ona...

    NPClerin büyük bir kısmı düşük zeka ile geliyor ve zor yükseltiyorlar skilleri. Ana karakterlerin zekaları yüksek tutup onlarla yüklenmek daha iyi olurmuş önemli skiller ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 22 Eylül 2014; 8:44:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi
    Oyunun başında Angela Deth'i gruba katanlar fazla alışmasınlar ona benim gibi, bir süre sonra grubu terkediyor. Tamda olaylar iyice zorlaşırken. Onu sadece tüfek için kullanın derim, benim gibi tek survival ve weaponsmithinizi kaybedersiniz bir anda Belliydi gerçi en baştan geçici olduğu ama ne bulduysam öğrettim ona...

    Aha bitirdin hocam bizi. Aynen weaponsmith ve survival'ı bu ablaya yükledik iyi mi.
  • Daha oyunun başında karakterin biri öldü. Oyun sonuna kadar böyle mi gideceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.