Şimdi Ara

Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
689
Cevap
10
Favori
32.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Day of the Tentacle'ndaki süperdi gerçekten :) Bilgisayardan eski oyuna geçiyordun. Eski oyunda zordu yenisine göre,kitlenip ilerleyememe şansın vardı.
    Bence koyabilirler o şekilde, harabeler arasında eski bri "atari" salonu bulup, oynayabiliriz eski oyunu veya Fargo'nun başka bir oyununu (ilk Bards Tale mesela)
    Ben kesin Bards Tale 4 ve Fallout ile ilgili eastern eggler bekliyorum oyundan, random ecounter olarak büyük olaslıkla.
  • İlk oyun içi resim geldi, özellikle Scorpitron u görünce bir süre bayıldım :)


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
  • Renk paleti daha karanlık atmosfer yaratacak şekilde seçilebilirdi, ama gene de fantastik duruyor bu hali bile, merakla bekliyoruz.
  • karanlık derken falloutın karanlıgından bahsediyosan resmi forumda cok tartisildi sonuc olarak fallout wasteland den ilham alsa da ve cogu kisi bi sekilde fallout oynayıp ordan bi sekilde tanisip(benim gibi wasteland 1'i oynamadım) bunun uzerinden belli fikirler one surduler daha karanlık yapın atmosferi vs diye, ama 2 si de post apocalyptic dunyanın farklı durumları gibi fallout da daha bi umutsuzluk varken ve bu renk paletlerine daha kapalı tonlar olarak geri donerken wastelandde bi kac sslerine baktim yesil alan da azımsanmayacak miktarda o yuzden boyle yapılması daha iyi gibi.

    Ornek resimler:

    http://www.gameranx.com/img/11-Nov/a-wasteland-1.png

    http://www.gameclassification.com/files/games/Wasteland.gif

    http://www.postapoc-media.com/wp-content/uploads/2011/07/Wasteland-2.gif

    http://superadventuresingaming.blogspot.com/2012/04/wasteland-ms-dos.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 21 Temmuz 2012; 11:37:46 >




  • Ben renk paletinin geniş ve ferah olmasından yanayım, özellikle FO3 ve New Vegastan sonra gri ve koyu kahverengi baydı.
    Wasteland 1 den sonra bu resim büyük bir ilerleme zaten :) Tek hoşuma gitmeyen çok parlak olması oldu, onuda hallederler bu daha ilk SS.

    Asıl hoşuma giden resimdeki detay seviyesi, arazi wasteland olmasına rağmen boş değil, benzinlik, Scorpitron ve bizim takımın da çizimleri gayet detaylı.
  • beklentim fallout havasında daha karanlık bir görüntü bekliyordum. İlk başta hafif sitemkar bakışlar fırlattım görüntüye ama haritadaki detayları inceledikten sonra oyunda çok farklı şeylerle karşılaşabiliriz diye umuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oyundan beklentilerim yüksek.
    İmkansız şeyler istemiyorum.Ama bize Rpg hissini yaşatacağını umuyorum.
  • RPG hissini hayli hayli yaşatır ondan şüphem yok, ilk oyunun ve Fallout 1-2 nin yolundan gitseler yeter.
    Bu arada yukarıdaki resmin bitaz daha koyulaştırılmış hali (saturationu kısmışlar bir programla)


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    RPG hissini hayli hayli yaşatır ondan şüphem yok, ilk oyunun ve Fallout 1-2 nin yolundan gitseler yeter.
    Bu arada yukarıdaki resmin bitaz daha koyulaştırılmış hali (saturationu kısmışlar bir programla)


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]


    Bu resim daha iyi.
    Diğerinin grafikleri çocukca duruyor bana göre.
  • Oyundaki büyük combatlarımın yavaş yavaş nasıl olacağı kafamda oluşuyo.
    Örneğin yukarıdaki ekran görüntüsünde ben o grubu yöneten kişi olsam en arkadaki adamı akrebin arkasından dolaştırıp ayaklarının dibine c4-plastik patlayıcı gibi şeyler koyardım,ana karakterim unarmed ve first aid/doctor tarzı olacağından bu fightda doctor olmayı seçerdim ve gruba yardım ederdim grupta mutlaka bir minigun dır fatman dir bu tarz büyük silahları kullanan bir adam bulundururdum bu gibi büyük düşmanlar için.
    Daha bir sürü değişik fantezilerim var onlarıda oyun çıkınca gerçekleştiricem.
  • Şöyle diyim, akrebim ilk oyundaki gibiyse arkasında dolaşmak diye bir şey yok :) Direkt uzaklardan zıplayıp grubun içine girer, 2-3 kişiyi sıkıştırırdı köşeye. Sonra birine pençe, ötekine minigun kalana da kuyruk derdi, az ingilicemin olduğu ve oyunlar konusunda noob olduğum zamanlardı, az çektirmedi bana şerefsiz >_< En iyi plasma baltaları ile hasar görüyordu patlayıcılar gıdıklıyordu bunu, çok sonra gidip intikam aldıydım.

    Savaş alanı kullanımı olarak, sniperı merdivenden çıkarmak lazım geri kalanlarda duvar arkası, araba arkası çarelerine baksınlar. Yıkılabilir harita varsa süper olur ama çok şey istiyorum gibi.

    @Suraz
    Hocam ilk oyunu oynadın mı bilmiyorum ama bazı "çocukça" gelecek şeyler vardı hep oyunun temasında. Mesela ilk başlarda karşımıza çıkan manyaklardan birisinin kemirgen çiftliği vardı ama modifiye etmişti eleman bunları. Düşük seviyelerde ciddiye almadan daldığımız ve ağzımızı burnumuzu kıran cyborg tavşanlar, farelerden bahsediyoruz. "10 tane fare kes, gel" görev tarzıyla o zamandan dalga geçmişlerdi
    Bu tarz mizah öğeleri olacaktır bu oyunda da, grafikler tarzını da onu düşünüp bu tarz yapmışlar anladığım kadarıyla.
    Şu ciddiyetsiz gibi duran 5 eleman ilk oyundaki gibi kan gölüne dönüştüreceklerse ortalığı sorun yok benim açımdan. Fallout taki ölüm animasyonları beni tatmin eder


    Bu resmi birazda geri bildirim almak için çok erken paylaştılar(daha alpha bile değil çoğu efekt eksik diyor Fargo) eğer çok tepki alırsa değiştirebilirler ama 5-10 kişi dışında çok büyük bir tepki göremedim, ne kickstarda ne de forumunda. bu arada resimle birlikte gelen yazıyı da paylaşayım;



    It has been just over a month since my last update and we have been making progress on many fronts. The designers are all working at full steam and generating a wonderfully diverse set of ideas that are well written, nuanced, original, and sometimes creepy. There will be no lack of originality and deep game play in Wasteland 2. The team has risen to the challenge of making a rich world that will capture a post apocalyptic atmosphere and provide a unique experience for each player that dives in.

    We are nearly complete with our backer web site which will consolidate our backer database with Kickstarter and PayPal and eventually allow backers to upgrade their tiers or more easily change such things as shipping information. A soft launch is imminent and then we will roll it out for all.

    We also have our first pass at a Wasteland 2 screen shot to share that is running inside the Unity engine. The process up till now has been in getting up to speed with Unity but also much discussion about look and feel. Our environment art director Koy Vanoteghem has written a nice piece below on our approach and process.

    Releasing a screen shot this early in the process is a new concept for me as we typically want to hone in every element before we show it. But based on the requests and our desire for fan input, we are doing so to solicit feedback on the basic look. Please keep in mind that we have not put in the particle effects and post-processing which will have a dramatic effect on the scene, and this represents just one of the various environments for Wasteland 2 so expect to see other quite different locales. Also, this particular camera angle is on the low end of a range that the player can adjust upwards to a much more top-down view, for those who prefer that style during game play.

    I am frequently on twitter sharing my thoughts, soliciting opinions on various subjects and highlighting interesting projects and technology. You can follow me at @brianfargo if you want to stay tuned into such things.

    Again I thank you for allowing us to create this game the way it was meant to me made. We’re going to make you all proud.

    Brian Fargo




  • Valla dediğim gibi ben 2.resmi daha çok beğendim,ilk oyunu oynamadım ama ilk oyunun grafikleri ile bu oyunun grafiklerini karşılaştırmak biraz garip olur.İlk oyun zaten bilgisayara çıkan ilk oyunlardan,hani benim kendi görüşüm o fallout'daki karanlığı,o atmosferi yaşatırsa çok iyi olur,sen dersin ki bu oyun fallout değil,doğrudur ama benim sevdiğim renk düzeyi böyle,mesela senin paylaştığın resim de öyle çok karanlık değil zaten aşırı karanlık taraftarı da değilim..Hani çocuksu grafikler de her zaman itici geliyor bana.Ama mesela The Darkness 2'nin grafikleri çizgi roman gibiydi ama atmosferi süperdi,sanırım anlatabildim..
    Oyunda Rpg öğelerinin nasıl olacağını merak ediyorum ben.Mesela Elder Scrolls serisi çok popüler,benim en beğendiğim serilerden ama rpg öğeleri olarak eksiklik var.
    Dediğim gibi bu adamlara güveniyorum.Yapımcıları çok fazla da tanıyan biri değilim ama belirli bir geçmişleri var.Ve bu oyun için adamlara verilen destek de ortada.
    Çok aydınlık yayınladıkları resim,biliyorum milletin görüşünü almak için söylediler,daha erken ama bu da benim görüşüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suraz -- 23 Temmuz 2012; 17:45:50 >




  • İlk oyun, o iğrenç grafiklere 2000 in başında bile havaya sokuyordu insanı. Falloutlardan daha az rol yapma olayı olacağını sanmam hiç bir şekilde. Üstelik parti arası etkileşimde olacak kesin, bioware in çizgi değiştirmesinden oluşan açığı kapatırlar gibi geliyor bana. RP kısmında bir eksik olacağını sanmam.
    Bir de tamamen modlanabilir olacak oyun diyorlar, ilk haftalardan ren değiştiren modlar çıkabilir Skyrim'deki gibi.
  • Modlanmaya bir söz vermişlerdi.
    Modlama olmasını bende bekliyorum.
    Bir Creation Kit ile oyun olduğundan çok daha iyi olur.
    Benim bu oyundan seveceğim sistem parti sistemi..
    Rpg'ler de parti olmazsa olmaz hocam.
  • Aynen, tek başına RPGler bir yerden sonra bayıyordu. Bu sebepten Falloutlarda çoğunlukla karizmatik karakter yapıp grubu dolduruyordum hemen. Özellikle FO2deki potansiyel grup üyeleri çok iyiydi, mesela şerif veya Goris. Grup arası atışma, tartışma, kaynaşma oldumu daha da zevkli oluyor.

    Mod işini en baştan beri söylüyorlar hatta oyun motorları arasında moddinge yatkınlığı olduğu için de şu ankini seçtiler.
    En büyük umudum mod çılgını birisinin, 1. oyunu bu motor ile modlamasıdır :)
  • Oyunda mature içerik olacak mı acaba f2 deki new reno city gibi ?
  • Olur herhalde, ilk WL de vardı baya bir mature olaylar. FO2 de zirve yapmıştı oradan devam ederler gibi geliyor bana.
  • adamların forumunda direk zaten mood and maturity level diye ana başlık var böyle bir anabşlıktan sonra hani maturitynin olup olmayacagı degil ,nasıl ne sekilde olacagı merak edilmesi lazım:). ha sen diyorsun new reno tarzı bi maturitylik o zaman ben de derim ki izledgim cogu post apocalyptic filmde eksik olmayan bise ustune FO2 de bunu ilerlettiler geri adım atcaklarını zannetmiyorum bu kadar :)
  • Konu sahibi benim fakat oyun evreni konusunda cahilim o yüzden biraz aydınlanma istiyorum siberarmi sensei
    Oyun evreni daha çok mad max gibimi(tamamen chaotic) yoksa fallout tarzında mı?
  • İkisinin arası genel olarak, kaos diz boyu ama insanlar bu ortamda yaşamaya alışmış, yadırgamıyorlar.
    Bizde zaten güvenliği sağlamakla sorumlu Rangerlarız(istersek ) ama düzeni nasıl sağlayacağımız bize kalmış.
    Ama FO daki kadar düzenli yerleşkeler yoktu oyunda.
    Bu sefer ne olur bilinmez tabi, çöllere kendimizi vurunca göreceğiz yeni olayları :)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.