BEBEKLER İÇİN ISLAK MENDİL FIRSATLARI
32 Cevap2706 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1248 Mesaj
17 Mart 2012; 15:33:48 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Az önce keçiören soykan markette prima 3 lü paket ıslak mendili 5 tlden aldım.bir pakette 64 mendil var.tekli satış fiyatının 3.50 tl oldugunu düşünürsek sıcak fırsat.ihtiyacı olan kaçırmasın stok yapsın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MALCOLMX_ -- 23 Eylül 2013; 16:13:53 >


_____________________________

GERÇEĞİN BİR GÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ KÖTÜ BİR HUYU VARDIR


235 Mesaj
17 Mart 2012; 17:41:34 

bende netten satış zannettim 50 tane alırım dedim.


_____________________________

ASUS A8N-E - AMD 64 3800@ 2600Mhz - SAMSUNG 160 GB SATA II NCQ + WD 1 Tb - SPARKLE 8800GT - 1GB KİNGSTON PC3200 - ENERMAX LİBERTY 500W PSU - CREATIVE X-Fİ EXTREME MUSİC - OSAKİ 5+1 SPEAKER- A4 TECH - SAMASUNG 226BW - Brother laserjet- X-BOX360 SÜPER ELİTE MW2
2009 Ford Focus HB Titanyum X paket Siyah


 
2163 Mesaj
17 Mart 2012; 18:22:48 

çok iyi fiyat geçrekten


_____________________________



4559 Mesaj
17 Mart 2012; 19:45:57 

Kapaksız da olsa sıcak fırsat.


_____________________________



96 Mesaj
17 Mart 2012; 20:27:14 

arkadaşlar nette hepsiburada da 2.88 tl. ayrıca kargo ücretsiz. ben canım sıkıldıkca 3 er 5 er veriyorum sipariş. bebeği olanlar için birebir.

http://www.hepsiburada....oductid=oyunpg400439110


_____________________________



1248 Mesaj
17 Mart 2012; 22:32:42 


quote:

Orijinalden alıntı: hidalgo_55

arkadaşlar nette hepsiburada da 2.88 tl. ayrıca kargo ücretsiz. ben canım sıkıldıkca 3 er 5 er veriyorum sipariş. bebeği olanlar için birebir.

http://www.hepsiburada....oductid=oyunpg400439110

Kardeşim yalnız netteki tekli fiyatı bu 3 paket fiyatı.tekli fiyatı 1.65 krşa geliyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

GERÇEĞİN BİR GÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ KÖTÜ BİR HUYU VARDIR


1248 Mesaj
17 Mart 2012; 22:36:26 


quote:

Orijinalden alıntı: albati

Kapaksız da olsa sıcak fırsat.

Evet.kapaklı olsa daha iyi olurdu.ama bebegi olanlar bir paketi 1 haftada bitiriyor zaten.mendiller kurumuyor.bizim 6 aylık bebegimiz var.makroda 3 lù dalini 5 e almıştım.stoklar azaldı.iyi denk geldi bu kampanya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

GERÇEĞİN BİR GÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ KÖTÜ BİR HUYU VARDIR


235 Mesaj
17 Mart 2012; 22:49:59 

Arkadaşlar şu siteye bir bakabilirmisiniz ben inanamadım da;

http://www.toptanda.com...-ADET-KOLI,PR-1766.html


_____________________________

ASUS A8N-E - AMD 64 3800@ 2600Mhz - SAMSUNG 160 GB SATA II NCQ + WD 1 Tb - SPARKLE 8800GT - 1GB KİNGSTON PC3200 - ENERMAX LİBERTY 500W PSU - CREATIVE X-Fİ EXTREME MUSİC - OSAKİ 5+1 SPEAKER- A4 TECH - SAMASUNG 226BW - Brother laserjet- X-BOX360 SÜPER ELİTE MW2
2009 Ford Focus HB Titanyum X paket Siyah


96 Mesaj
17 Mart 2012; 23:01:37 

quote:

Orijinalden alıntı: *malcolmx*


quote:

Orijinalden alıntı: hidalgo_55

arkadaşlar nette hepsiburada da 2.88 tl. ayrıca kargo ücretsiz. ben canım sıkıldıkca 3 er 5 er veriyorum sipariş. bebeği olanlar için birebir.

http://www.hepsiburada....oductid=oyunpg400439110

Kardeşim yalnız netteki tekli fiyatı bu 3 paket fiyatı.tekli fiyatı 1.65 krşa geliyor

bende gördüm onu ancak nette satısı yok o yüzden dedim ben.


_____________________________



1248 Mesaj
18 Mart 2012; 0:16:16 


quote:

Orijinalden alıntı: adem_2c

Arkadaşlar şu siteye bir bakabilirmisiniz ben inanamadım da;

http://www.toptanda.com...-ADET-KOLI,PR-1766.html

Gözlerim dışarı fırladı fiyatı görünce:)12 paket 2.45 tl imkansız.bir yanlışlık vardır.tek paket fiyatı olmalı.pazarlama taktiği



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

GERÇEĞİN BİR GÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ KÖTÜ BİR HUYU VARDIR


 
1041 Mesaj
18 Mart 2012; 0:21:51 

quote:

Orijinalden alıntı: *malcolmx*


quote:

Orijinalden alıntı: adem_2c

Arkadaşlar şu siteye bir bakabilirmisiniz ben inanamadım da;

http://www.toptanda.com...-ADET-KOLI,PR-1766.html

Gözlerim dışarı fırladı fiyatı görünce:)12 paket 2.45 tl imkansız.bir yanlışlık vardır.tek paket fiyatı olmalı.pazarlama taktiği

adet fiyatı dostum o.

kolide 12 adet varmış.


_____________________________

TRIDONIC - Balast Uzmanı


235 Mesaj
18 Mart 2012; 10:28:37 

quote:

Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

quote:

Orijinalden alıntı: *malcolmx*


quote:

Orijinalden alıntı: adem_2c

Arkadaşlar şu siteye bir bakabilirmisiniz ben inanamadım da;

http://www.toptanda.com...-ADET-KOLI,PR-1766.html

Gözlerim dışarı fırladı fiyatı görünce:)12 paket 2.45 tl imkansız.bir yanlışlık vardır.tek paket fiyatı olmalı.pazarlama taktiği

adet fiyatı dostum o.

kolide 12 adet varmış.

3 lüsü 2,45 is yine iyi değil mi? ben pzarsi telefon açarım bakalım.


_____________________________

ASUS A8N-E - AMD 64 3800@ 2600Mhz - SAMSUNG 160 GB SATA II NCQ + WD 1 Tb - SPARKLE 8800GT - 1GB KİNGSTON PC3200 - ENERMAX LİBERTY 500W PSU - CREATIVE X-Fİ EXTREME MUSİC - OSAKİ 5+1 SPEAKER- A4 TECH - SAMASUNG 226BW - Brother laserjet- X-BOX360 SÜPER ELİTE MW2
2009 Ford Focus HB Titanyum X paket Siyah


170 Mesaj
18 Mart 2012; 10:46:13 

arkadaşlar metro marketlerde 3 lüsü 6,25 TL


_____________________________




1248 Mesaj
18 Mart 2012; 12:27:33 


quote:

Orijinalden alıntı: adem_2c

quote:

Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

quote:

Orijinalden alıntı: *malcolmx*


quote:

Orijinalden alıntı: adem_2c

Arkadaşlar şu siteye bir bakabilirmisiniz ben inanamadım da;

http://www.toptanda.com...-ADET-KOLI,PR-1766.html

Gözlerim dışarı fırladı fiyatı görünce:)12 paket 2.45 tl imkansız.bir yanlışlık vardır.tek paket fiyatı olmalı.pazarlama taktiği

adet fiyatı dostum o.

kolide 12 adet varmış.

3 lüsü 2,45 is yine iyi değil mi? ben pzarsi telefon açarım bakalım.

2.45 tl 3 lü degil tek paket fiyatıymış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

GERÇEĞİN BİR GÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ KÖTÜ BİR HUYU VARDIR


421 Mesaj
18 Mart 2012; 16:29:41 


Ankara newgrosta pampers hassas ciltler için olanı tanesi 2,50 lira.


_____________________________



203 Mesaj
18 Mart 2012; 20:01:26 

fiyat çok iyi. teşekkürler malkomx


_____________________________



1041 Mesaj
18 Mart 2012; 23:45:15 

ıslak mendil ne işe yarıyoki ? kız falan yok zaten burda. Çocuğu olanlar falanmı alıyolar bunu ?


_____________________________

Mia San Mia | 2013-2014 FC Bayern München Taraftarları

1 Neuer • 4 Dante • 5 Van Buyten • 6 Thiago Alcântara • 7 Ribéry • 9 Mandzukic • 10 Robben • 11 Shaqiri • 13 Rafinha • 14 Pizarro • 15 Kirchhoff • 17 Boateng • 19 Mario Götze • 20 Weichrauch • 21 Lahm (c) • 22 Starke • 23 Weiser • 25 Müller • 26 Contento • 27 Alaba • 28 Badstuber • 31 Schweinsteiger • 32 Raeder • 34 Højbjerg • 39 Kroos • Manager: Pep Guardiola


12 Mesaj
19 Mart 2012; 8:15:03 

quote:

Orijinalden alıntı: BlıtzKrıeg

ıslak mendil ne işe yarıyoki ? kız falan yok zaten burda. Çocuğu olanlar falanmı alıyolar bunu ?

Ne yaparsın genç, çocuğun var ıslak mendilin olmalı hesabı


_____________________________



 
4709 Mesaj
19 Mart 2012; 8:47:27 

quote:

Orijinalden alıntı: BlıtzKrıeg

ıslak mendil ne işe yarıyoki ? kız falan yok zaten burda. Çocuğu olanlar falanmı alıyolar bunu ?

baba olmak kolay değil delikanlı..


1068 Mesaj
19 Mart 2012; 9:50:26 


İşyerinde masamda ıslak mendil çok sık kullanıyorum.

İçlerinde kullandığım en kötülerden biriydi prima'nınki Elde berbat bir koku bırakıyor kullandıktan sonra..
Ama sadece bebe poposu silmek için kullanıyorsanız sorun olmayabilir tabi

Can Bebe, Komili, Uni vs bundan daha başarılı bence..
Ayrıca genelde 2-2.5 TL civarına 90'lık ambalajları olduğunu düşünülürse pek sıcak değil bence.



_____________________________

Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering..


1248 Mesaj
19 Mart 2012; 15:35:32 

quote:

Orijinalden alıntı: xweser

quote:

Orijinalden alıntı: BlıtzKrıeg

ıslak mendil ne işe yarıyoki ? kız falan yok zaten burda. Çocuğu olanlar falanmı alıyolar bunu ?

baba olmak kolay değil delikanlı..

:)aynen.Allah tüm anne babaların yardımcısı olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MALCOLMX_ -- 23 Eylül 2013; 16:10:59 >


_____________________________

GERÇEĞİN BİR GÜN ORTAYA ÇIKMAK GİBİ KÖTÜ BİR HUYU VARDIR


 
4709 Mesaj
19 Mart 2012; 15:49:40 

quote:

Orijinalden alıntı: *malcolmx*


quote:

Orijinalden alıntı: xweser

quote:

Orijinalden alıntı: BlıtzKrıeg

ıslak mendil ne işe yarıyoki ? kız falan yok zaten burda. Çocuğu olanlar falanmı alıyolar bunu ?

baba olmak kolay değil delikanlı..

:)aynen.Allah tüm anne babaların yardımcısı olsun

amin.


421 Mesaj
19 Mart 2012; 16:00:15 

quote:

Orijinalden alıntı: nihilist76


İşyerinde masamda ıslak mendil çok sık kullanıyorum.

İçlerinde kullandığım en kötülerden biriydi prima'nınki Elde berbat bir koku bırakıyor kullandıktan sonra..
Ama sadece bebe poposu silmek için kullanıyorsanız sorun olmayabilir tabi

Can Bebe, Komili, Uni vs bundan daha başarılı bence..
Ayrıca genelde 2-2.5 TL civarına 90'lık ambalajları olduğunu düşünülürse pek sıcak değil bence.




Nihilist olduğunu görünce biraz alıntı yapma konusunda çekindim ama

Yine de yazayım dedim. Bahsettiğiniz koku maddeleri sıkıntı yapıyor aslında, yani katkılıdır ve alerji yapma durumu yüksek oluyor. Yenidoğanlar için olan mendillerde sadece pamuk ve safsu kullanılıyor.

Kötü kokması kötü olduğunu göstermiyor.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Mart 2012; 16:08:21 

Prima pampers yeni dogan mendill kuulllanan varmı. ? Su an uni baby deyim sorun. Yok. Ama 48 paket prima stok var evde umarım sıkıntı yapmaz ?

Not : limangoya prima tekrardan gelio yarın yorumlar iyl olursa bezln yanında biraz daha mendil stok yapabilirim ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar1457 -- 19 Mart 2012; 16:22:36 >


1068 Mesaj
19 Mart 2012; 16:57:01 

quote:

Orijinalden alıntı: osmanyasar

quote:

Orijinalden alıntı: nihilist76


İşyerinde masamda ıslak mendil çok sık kullanıyorum.

İçlerinde kullandığım en kötülerden biriydi prima'nınki Elde berbat bir koku bırakıyor kullandıktan sonra..
Ama sadece bebe poposu silmek için kullanıyorsanız sorun olmayabilir tabi

Can Bebe, Komili, Uni vs bundan daha başarılı bence..
Ayrıca genelde 2-2.5 TL civarına 90'lık ambalajları olduğunu düşünülürse pek sıcak değil bence.




Nihilist olduğunu görünce biraz alıntı yapma konusunda çekindim ama

Yine de yazayım dedim. Bahsettiğiniz koku maddeleri sıkıntı yapıyor aslında, yani katkılıdır ve alerji yapma durumu yüksek oluyor. Yenidoğanlar için olan mendillerde sadece pamuk ve safsu kullanılıyor.

Kötü kokması kötü olduğunu göstermiyor.


yok dostum ne var çekinecek

Benim ellerimin beklentileri ile bir bebe poposununkiler oldukça farklı tabi.
El için koku önemliyken, diğer durumda saflık ve hassasiyet durumları önemli..
Ama Prima elde hakkaten kötü kokuyo be ..


_____________________________

Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering..


1304 Mesaj
26 Mart 2013; 15:06:49 

Dün soykan markette gördüm aynı mendiller yani beyaz olan Primalar 3 tanesi 6 Tl.


_____________________________



 
4709 Mesaj
26 Mart 2013; 15:20:24 

Geçer pazar Uyum Market den 5,99 a aldım 3 lüyü..

Garanti Paracard ile 0,99 ları iade alıyorum.

3 lüsü 5 e geldi. 2 paket aldım.


 
30 Mesaj
26 Mart 2013; 15:43:00 

şu anda en uygun nerede var ki acaba? 3 tanesi 5 tl çok iyiydi ama depomuz azaldı iyice.


_____________________________



1304 Mesaj
26 Mart 2013; 18:49:34 

quote:

Orijinalden alıntı: husamabi

şu anda en uygun nerede var ki acaba? 3 tanesi 5 tl çok iyiydi ama depomuz azaldı iyice.

Bana uygun geldi. Bugün e-bebekte baktım 3 lü paket 10 tL.


_____________________________



 
14 Mesaj
23 Eylül 2013; 12:40:13 

e bebek.com dan aldım geçen hafta 6.99 3 lü paket


_____________________________



64 Mesaj
23 Eylül 2013; 14:13:00 

Başlık düzeltilmeli. Az önce 5.99 dan aldım soykandan.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


ASUS N56VZ
CPU: Intel Core i7-3610QM || RAM: 8GB DDR3-1600MHz || GPU: 2GB nVidia GeForce GT 650M GDDR3 HDD: WD Black2 120gb SSD+1tb HDD
Display: 15,6" FHD Wide View Angle LED Backlight || Speaker: Bang & Olufsen || ODD: Blu ray DVD combo || OS: Windows 8.1 Pro 64-bit


 
354 Mesaj
23 Eylül 2013; 14:16:09 

Prima hassas ciltler için (Beyaz Paket) 5.90 Migros'da.

http://www.sanalmarket....rsat-paketi-3x56-yaprak



_____________________________

Parfüm Nasıl Kullanılmalı ? Tıklayın


 
120 Mesaj
23 Eylül 2013; 14:21:37 

dün izmit carfurda gördüm adet fiatı 2 tl.


_____________________________

Peugeot 5008 1.6 Diesel
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İkinci El - Sıcak Fırsatlar - Ödüllü Anket] » Sıcak Fırsatlar » BEBEKLER İÇİN ISLAK MENDİL FIRSATLARI
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.297