Şimdi Ara

Thomas Grip: Oyunlar Tam Olarak Film Gibi Olamaz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •   
       Amnesia'nın yaratıcılarından Thomas Grip'e göre oyunlar hiçbir zaman filmlerle aynı hissi yaşatamayacak.
     
       Oyunların ara sahnelerinin ne kadar başarılı olursa olsun sinema ile ölçüşemez olduğunu savunan Grip, insanların duygularının senaryonun atmosferine sağladığı etkiyi oyunların tam olarak sağlamasının mümkün olmadığını da sözlerine ekledi.
     
       Yapımların tek umudunun farklı teknikler geliştirererek, duyguyu daha farklı bir anlatımla  oyuncuya vermek olduğunun düşünen Thomas Grip, mimiklerin gelişim göstermesinin ise sürekli devam edeceğini belirtti.
     










  • niye olamasın ki ? ikisini de korsan kullanıyorum :D
  • bazı oyunlar içindeki hissiyatı temayı oyuncuya güçlü bir şekilde aktarıyor birde teknik özellikleri de bunu destekliyorsa hani film tadında oyunlar var bence birde oyuncunun hayal gücünün katkısı büyük bu durumda...gerçi ŞUAN filmler kadar güçlü yansıtılmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyuncu11790 -- 13 Mart 2012; 15:12:34 >
  • Film gibi olması zaten türk oyuncuları için pek mümkün değil alt yazı secegenımız olmadıgı ıcın veya dublaj ama ben oyunceviriden bir oyunu türkce yamaladıgımda bi filmden pek bı farkı kalmıyor senaryonun ıcıne gırebılıyorsun
  • @Thomas Grip
    Allah'ın ezmesi git bi Metal Gear Solid 4 oyna sonra yala bu tükürdüklerini
  • Heavy Rain diyorum çekiliyorum.
  • "Kara" teknolojisi geliştirilip kullanılırsa filmleri bile geçer...
  • Türkiye için düşünürsek doğru bir yorum olmuş. Oyunların neredeyse hiçbirinde Türkçe dublaj ve altyazı yok. Türkiye'deki oyuncuların büyük bir çoğunluğu yabancı dil yoksunu. Bu sebeple çoğunluk oyunun hikayesini yarım yamalak anlıyor ve bitiriyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.