Bunların 48'inin aracında DSG ile ilgili bir problem çıkmamış.
15 kişinin aracında garanti sürecinde işlem yapılmış.
27 kişinin aracında sıkıntı varmış ama servis normal deyip yollamış.
Aynı şekilde sizlerin de link vererek yapacağınız paylaşımlarınızı beklerim.
Haluk abi eline saglik ama suda var dsg insanlar uzerinde ciddi bir psikolojik etkisi var
Vw sevmeyenler dsg kullanmayanlar burda oy vermistir
Ama genel gorusum su
Vw dsg ile bizleri denek olarak kullandi
Bu arada 3. Nesil kavramalar geldi haziran ayindan sonra trye araclarlarla birlikte gelicek suanda zaten siparis almiyorlar
Benimde bu konuda yazicak cok seyim var ::))))
6 ileri dsg ile 7 ileri dsg arasindaki en buyuk farkin ne oldugunu neden 7 ileri dsglerde ariza oldugunu baya bir arastirma yaptim
Abi dsg düşmanımısın ne bu konu şimdi.
manuel araç kullanan bir insan isterse bu f1 pilotu olsun dsg vistes geçişindeki hıza ulaşamaz bunu sağlayan ise çift debriyaj oluşu
neden sorun çıkıyor 7 ileri dsg ili araçlarda
1) araç iki adet debriyaj ile çalışıyor bunlardan biri
1-2-4-6- diğeri 3-5-7 ve geri vites
yüksek hızda giderken ani frenlerde araç vites düşürürken sıkıntı oluyor şöyle açıklamak daha doğru aralardaki birbirne bağlı olan dişler atıyor
2) kuru tip bir şanzıman olduğu için çabuk aşınıyor buda kavramanın erken aşınmasına ve problem olmasına sebep oluyor
3)yokuş kalkış desteği olmayan dsgli araçlarda örnek polo yokuşlarda araç geri kaçırıyor tam kavramıyor buda kavramanın erken bitmesine yol açıyor
en iyi açıklama ise bu videoda
Cihan doldurmuş bütün başlığı
quote:
Orijinalden alıntı: arjen553
Cihan doldurmuş bütün başlığı
daha yazıcam
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: arjen553
Cihan doldurmuş bütün başlığı
daha yazıcam
takipteyiz
Avantajları: - Çok hızlı vites geÇişleri sağlıyor. - Manuel'den daha fazla konfor sağlıyor. - Makul yakıt tüketimi sunuyor.
Dezavantajları: - ParÇaları ve yenilenmesi Çok pahalı. Arızalanması durumunda neredeyse aracın 3'te 1'i parasına yenileniyor. - Pist koşullarında, manuel vites kadar iyi performans göstermiyor. - Manuel vitese göre, Çok daha sorunlu bir sistem. - Otomatik, tiptronik, manuel vites gibi ustası bol bulunup, kolay tamir ettirilecek bir sistem değil.
buraya dikkat
5. kavramayla birlikte alınacak hale gelir.
asıl büyük sorun şudur
dsg arızalarının bosch car farkında bunun için bütün bosch car servislerine bir mektup gitmiş
dsg li araç arızaları tespiti ve tamiiri için kurs verilecekmiş tüm bosch car servislerine her servisten 2 kişi bu kursa katılacakmış
şunada sanayide bu işi yapacak adam yok parçada bulmak çok zor
İŞİN ÖZÜ ŞUDUR SANAYİ HENÜZ DSG ARIZASI TESPİT EDİP TAMİR ETMEKTE YETERLİ DONAMININ VE ALET EDEVATA SAHİP DEĞİL
Açılın söyle bi üstad yol alsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 10 Mart 2012; 23:46:41 >
quote:
Orijinalden alıntı: Coşkun
5. kavramayla birlikte alınacak hale gelir.
BEN BU SON OLUCAK EĞER OLMAZSA ARIZALAR DEVAM EDERSE VW DİREK ISLAK TİP 6 İLERİ DSG GÖYNÜCEK DİYORUM
ama görüştüğüm kişiler bu son kavramada sorun tamamen çözülecek diyor
7 ileri dsg nin fiyatı
3000 tl sadece kavraması
6000 tl ise mekotronic
geri kalan 9.000 tl ise diğer parçaları
Alttaki forumda çok istemelerine rağmen teknik bir sıkıntıdan dolayı anket oluşturulamamış galiba ama kullanıcılar DSG ile ilgili görüşlerini belirtmişler.
Yanılmıyorsam kullanıcılardan bazıları aynı zamanda DH üyesi.
Birkaç yorum:
1.
quote:
Cevap: DSG Araç Sahipleri Dikkat 7 DSGnin sorunlu oldğu gerçek ama siz birde opelcilere easytronic yi sorun. Bir sorun bin ah işitin.. Bence 7DSG'deki kuru tip kavrama yakıt ekonomisi için iyi ama sorunsuzluk için çik iyi bir seçim değildi. Genelde 6DSG ler daha sorunsuz görünüyor. En iyisi manuel ama kahrolsun bu içimdeki otomatik sevdası
2.
quote:
Cevap: DSG Araç Sahipleri Dikkat 6. passat 5 i DSG idi simdi olan yani altincisi 1,6 tdi duz vites
5 DSG de de sorun olustu ortalama 50 bin km de DSG sanziman infilak etti
biri bana bunun sans oldugunu aciklayabilecek mi?
3.
quote:
Cevap: DSG Araç Sahipleri Dikkat Vallahi forever Manuel diyorum artik. Acikcasi bugünlerde Passat Alltrack i düsünüyorum, araca bittim asigi oldum ve eger olursa (90% ihtimal ile olmayacak) 2.0 TDI 140HP 6-Vites Manuel siparis edecegim gözüm kapali. Böylelikle hem 200 € degerinde DSG Sanziman yagindan kurtulmus oldugum gibi sorunsuz bir sanziman sahibi olacagim .
Benimkide sogukta sapitmaya basladi, eve geldim Garaja koyacam Geri vitesi taktim, Park sensörü devre girdiii ama Gaza bastigim halde devir saati yükseliyor ama arac arka arka ya gitmiyor . Gazi birakip tekrar basinca düzeldi
4.
quote:
Cevap: 7- Vites DSG sahipleri sorunlari Topik ya ben hıc ama hıc memnun değil 35000 de kople kavrama değişti ve garantı karsılamadı ve kullanıcı hatası dedıler ve sunda aracım 50000 lerde baska bı sorun daha cıktı buda değişmesı gerekıyor ve yıne garantı kapsamıyor
5.
quote:
ATT-SUKRU Nickli Üyeden Alıntı hocam servis sorun yok diyor sadece 2008 ve 2009 ilk yarısı olan modellerde sıkıntı vardı onların da bir çoğunu değiştirdik sorun çözüldü diyorlar hatta bu yüzden doğuşa vw ag yüklü bir miktar cezası dahi kesmiş sebebi ise kullanım tarzını araç sahiplerine anlatmadığı için çünkü vw e dsg konusunda en çok arıza türkiyeden gitmiş ve adamlar araştırma yapmışlar yalnış kullanımda kusur bulmuşlar ve sonra şanzuman ayarlarını türkiye nin yol ve kullanım alışkanlığına göre değiştirmişler bunu bana anlatan servis görevlisi bunları söylerken samimiydi sonuçta ben aracı almışım araç satmaya çalışmıyor kesinlikle korkmayın diyor sıkıntı çıkarsa şanzuman değişimi yapılmamış 2008 ve 2009 modellerde sıkıntı çıkar diyorlar şimdi benim anket yapalım dememin sebebi bu gercekten adamların bahsettiği doğrumu eğer doğruysa hiç olmazsa mide bulandırmayalım ikide bir dsg arızasından bahsedipte morallerimiz bozulmasın yada yalan yalnış şeyler konuşmayalım 100 araçta 1 dsg arızası olması gayet normal elektoronik kul yapısı sonuçta olur ama 100 araçta 10-20 arıza varsa gerçekten kronik bir sorun dan bahsedebiliriz denildiği gibi sorunlu bir şanzumanı vw nin hala satışa sunacağınıda düşünmüyorum bunlar basit şeyler değil marka imajını kaybettiği anda vw ag biter batar kimse bu riskide göze almaz lütfen şu anket olayını ayrı bir bölümde açalım ve bir yıl ankete arıza yaşayanlar oy kullansın bizde ne var ne yok görelim haksızmıyım....
6.
quote:
Benim aracım 2011 ve aynı titreme sorununu ben de yaşıyorum. İnannın onca param verip ve çok severek aldığım aracımdan artık nefret etmeye başladım. Araca bir arkadaşımla binice bu ne yaa... 85 binlik araç böyle sallama yapar mı.... diye takılanlar çok...
7.
quote:
VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı Abi yani, su var ömür Boyu araci sorunsuz bir sekilde kullanmak istiyorsan DSG bu konuda eleniyor malesef. Diyorum ya cok sükür simdilik sorun yok Geri Vites sorunu, sangirti sesleri ve durdugu yerde cizirdama sesleri haric. Ama diyelim araci +5 sene daha binecem Garanti yok, DSG Sanziman gittigi an arac bir nevi Pert oluyor. Cünkü 5 sene sonraki Piyasa degeri 10.000 € altinda olacak ve yeni DSG Sanziman 6.000 € yani bir nevi Pert oluyor arac . DSG alistim daha kisacasi Otomatige alistim ama ben sorunsuz Otomatik istiyorum sorunlu degil ! Bunun icin Manuel e binerim, bakimida yok mis gibi bin . Su günlerde aklimda bir plan var Passat Alltrack i düsünüyorum 10% ihtimal tutarsa vallahi araci kaparim, tabiki DSG olmayacak cünkü DSG li olani cok pahali
8.
quote:
Cevap: Dsg de d2 titreme ve silkelenme sorunu belki beni hatırladınız 2010 1.4 tsi dsg 9 bin km de d2 de hafif kalkıslarda titreme yapıyodu 4 kere bu sorunla ilgili gttim sorun yok dediler en son biraz tartışma sonucunda problemi anlamadıkları halde almanyaya yazı yazıp sorunu anlattıktan sonra kavrama değisti şu ana kadar titreme yoktu şuan 29 binde yine titreme yapıyor 1 kerede turbo değisti ben napayım bu aracın garantisi bitince turbo veya dsg arza yaparsa vay halimize !!
Linkte 14 sayfa boyunca devamı var arkadaşlar.
Üye olmadığım için sadece birkaç sayfasında gezinebildim. :)
quote:
Evlenmekte öğle bir şey değilmi baştan her şey güzel sonra başlıyo silkelemeler, zıplamalar.Ne çekersek heveslerimizden çekiyoruz
Bu yoruma çok güldüm.
Burada da 2009 sonunda Amerikada KILL THE DSG - DSG üretimini bitirin anketi yapılmış ama sonuçları göremedim:
Let's face facts. Although VW has boasted to have produced well over a million DSG units worldwide, there have been tens of thousands (or more) reporting some type of major failure. In light of this, and the long service delays, incompetent service centers, the repeated meltdowns, complete DSG replacements, the chaotic confusion on VW's behalf to settle the hordes of complaints as well as their long delay to finally follow through on their promises, must only mean that VW needs to face reality... that the DSG issue may be already dead and if they do decide to keep it alive, it may become their Achilles heel.
(Edit: Please note that a vote to "Kill the Present DSG" in either line implies that VW would then replace the current DSG automatic with a normal torque converter automatic (for those DSG lovers who do not know how to use a MT) until they have a new improved DSG replacement. )
Therefore please take the poll.
VW, please.........................
Anahatlarıyla çevirisi:
Gerçekleri kabul etmek lazım. Her ne kadar VW dünya çapında bir milyondan fazla DSG ünitesi üretmiş olmakla övünse de, ciddi bir kusur bildirenlerin sayısı onbinlerle (ya da daha fazla) ifade ediliyor.
Bunun ışığında, ve uzun servis gecikmeleri, yetersiz servis merkezleri, tekrarlanan erimeler, sandık DSG değişimleri, VW adına tam bir kaos olan tonlarca şikayetle ilgili memnuniyet sağlamak sadece ve sadece VW'nin şu gerçeği kabul etmesini gerektiriyor: DSG olayı bitmiştir ve eğer bunu canlı tutmak istiyorlarsa bu durum VW'nin yumuşak karnı olacaktır.
...VW ya DSG'yi geliştirilmiş bir versiyonlar değiştirinceye kadar (düz vitesli bir araç kullanmayı bilmeyen DSG severler için) normal bir tork konvertörlü otomatikle değiştirmelidir.
6 ileri dsg kavramalarda tirbün var
7 ileri dsg kavramalarda mekotronic
biri tek kavrama diğeri çift kavrama
Arıza bir şey değil, olur da ama çözümünü bulup garanti olsun olmasın, dünyanın her yerindeki müşterilerine bedavaya yapmalılar. Honda'nın çift kavramasını acayip merak ediyorum.