Şimdi Ara

EKO ENERJİ E-101 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
342
Cevap
6
Favori
67.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Softwaré


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Softwaré

    Arkadaşlar babam bundan almış bugün şimdi elimde, yani bu ürün yalan bir şey mi?

    Tamamen kandırmaca..

    Şimdi ne yapayım, bunu arabaya taktirmaktan vazgecireyim mi?

    Vazgeçirin tabi ki, iade edin paranızı geri alın. Çok istiyorsa taktırın bir işe yaramadığını göreceksiniz..
  • arkadaşın elinde iken takıp tecrübelerini anlatsaydı keşke.
    ben daha önce eko66 denemiştim. çoğu arkadaş %25 oranına takılmış. öyle birşey yok. eko66 da benzinde %25E VARANdiyerek daha az yakacağını ima etmiş. ben volvo s40 1.6 motor aracımda kullandım. kasa ağır geliyordu. araç rampada klima açıkken bayılıyordu eko66 dan sonra bu olmadı. sonuç olarak tasarruf %5 performans artışı da %5 diyelim. ama bu avantajları araç 100 km. hıza kadar geçerli. yani düşük devir ve hızlarda seri ve az yakıt. 100 km hızdan sonra hiçbir katkısı yok. muhtemelen hız artınca yakıtın hızlı motora girişi nedeniyle manyetik etkileme yetersiz kalıyor. bir arkadaşa tavsiye etmiştim. şahin marka karbüratörlü lpg ye taktı. şehir içi faydası yok ama uzun yolda %20 lpg tasarrufu oluyor dedi.
    ben cihazı taktıktan sonra gaz pedalı sertleşmişti. yani mutlaka etkisi iyi veya kötü var.
    bu tip tartışmalarda genellemelerden kaçmak lazım
    1- bu tip cihazlar aldatmacadır: %95 doğru ama %5 de haklılık payı verilmeli. piyasadaki cinci hocaların da çoğu aldatmaca ama bu cinlerin olmadığını ispatlamaz ( farklı bir polemik çıkmaz umarım)
    2- elin japonu amerikalısı yapamamış sen (türk) mi yapacaksın: batının bize kabul ettirdiği kompleksimiz
    3- skolastik düşüncede olma: karanlık avrupada atın kaç dişi olduğunu tartışmışlar kim ne dediyse kabul veya ret etmişler. atın ağzını açıp saymamışlar. cihazı tecrübe edene yani atın dişleri sayana da biraz itibar edelim.
    4- karşı tarafa saygı: kişileri değil fikirleri tartışmalı. vatandaş aldım kullandım memnunum diyorsa adama enayi yada firmanın adamı olarak bakılmamalı. eko66 takan usta başka bir yerde çalışmaya başladığında artık malı temsil etmediği için daha fazla sordum. vosvagen motorlarda en iyi performansı almıştık ama 2.0 üstü motorlarda başarılı olamadık dedi. yani cihazın takıldığı araçta önemli. cihazı beğenen arkadaşta uyum sağlanmıştır.
    SONUÇ: faydalı olabilir ama asla %25 olmaz (bu değer LPG tasarruf değeri: lpg takma beni al demek istiyorlar) %5'e razı olan alsın. sigara içen arkadaşlar sigarayı azaltıp sigara parasına 89TL ye cihazı alırlarsa sonucu da yazarlarsa hem sağlık hem dua alırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 4 Ağustos 2012; 16:39:19 >




  • Bu tür cisimlere para vermek sadece cebinize (ve bazı durumlarda aracınıza) zarar verir.
  • Aslında bu tür ürünlerin işe yaramadıgı şu şekilde ispat edebilirim sizlere.

    Bu ürünü keşfettiniz bütün bakanlıklardan üniversitlerden onaylar aldınız , fakat bi sorun var kimse size inanmıyor.

    Elinizdeki bütün parayla bu ürünü bedeva vereceğinizin reklamını yaparsınız.

    İnsanlar ne kaybederim der ve size gelir.

    30 gün deneme ve iade süresi verip k.kartlarından o katar tutarı provize edersiniz.

    Kişi memnun kalır 30 gün içinde gelmezse ürünü satmış olursunuz bu kadar basit.
  • 1- "bu tür cihazlar" tabiri genellemedir. forumun konusu somut bir cihaz; genellemelerle skolastik mantıkla konuşmayalım. zarar verir değil zarar "verebilir". faydası olmadığına dair teknik bilgi veren arkadaşların fikrine saygı duyuyorum çünkü fikir diğerleri fikrin düşmanı önyargı. ben eko66 kullandım ve zarar görmedim fayda gördüm. faydasının da %5 olduğunu abartı bir faydası olmadığını 100km hızdan sonra faydası olmadığını da gördüm.
    bilginin 2 kaynağı vardır bir tanesi tecrübe diğeri akli düşüncedir. akli düşüncede ilmi bilgi üzerine olur. her 2 bilgi kaynağı da zamanla ve uygulamayla kesinleşir. zannetmelerle karara varılmaz. E-101 ile eko66 aynı mantık (manyetik alan) bu nedenle de işe yarayabilir. ancak ikisi arasındaki fark eko66 yakıt borusu arasına kesilerek takılıyor yakıt doğrudan metal borunun içinden geçiyor ve daha uzun bir alanda manyetik alandan geçiyor. e-101 ise yakıt borunun üzerine kelepçeleniyor. yani alt ve üst mıknatısın arasına plastik yakıt borusu olduğundan mıknatısın manyetik etkisi azalıyor. eko66 ateşleme bobininden elektrik alıyor 101 de ise elektrik güç desteği yok. muhtemelen manyetizması da zayıf olabilir. ben eko66 kadar olmasa da faydası olacağı kanaatindeyim. bir depo ile 700km giderken kullanıma bağlı 50kmden fazla gider oldum. mitsu outlander kullanan birinin outlander yakıt tüketimi ile alakalı forumda eko 66 ile daha az yaktığını da geçen hafta okumuştum.
    eko66 ile alakam olmadığı gibi mucidine de antipatim olduğunu söyleyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 5 Ağustos 2012; 5:57:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami



    Ben mühendisim, sen pazarlamacısın (aslında başka birşeysinde forumda yazmasam daha iyi olur). Emin ol senden daha net konuşabilirim. Sen nasıl %5 fayda (!) sını gördüğünü net bir şekilde sallayabiliyorsan ben de zarar verdiğini bildiğimi net bir şekilde açıklayabilirim !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k2fg9 -- 5 Ağustos 2012; 6:46:59 >
  • konuya ara ara bakıyorum da ya insanlar bu kadar dolandırıcı olur mu,
    bu kadar düştü mü yahu diyorum
    reklamlarını görüyorum usta(usta oyuncu heralde) çıkartıyorlar konuşturuyorlar
    adam 2 ayak üstünde söylediği yalanlar boyundan büyük
    insanlar ne kadar çıkarcı olmuş kime ne kaktırsam derdindeler
    malum bal olayı ile de ne kadar yaygın olabileceklerini gördük
    acaba rahat mı içleri hala çok merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muratasar arazi olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mühendis arkadaşların mühendisçe teknik bilgilerle verdiği cevaplara saygı duyduğumu fikir olduğunu söyledim. ama pazarlamacısın vs. laflarınız her mühendisin herşeyi bilmediğini gösteriyor. ben devlet memuruyum. her mühendisin de her konuda hem fikir olmadığıda her bilim adamınında her konuda aynı göüşte olmadığını da benden daha iyi bildiğinize eminim. BURASI FORUM FARKLI FİKİR VE TECRÜBELERİN ANLAYIŞLA KARŞILANMASI GEREKTİĞİ KANAATİNDEYİM.
    Fikirlerim net değil rakamlarım ortalama hükümlerim olabilirlik üzerine... sayılarla aranız iyi olabilir ama kelimelerle.....
    MURATASAAR arkadaş arazi olmasında ne yapsın. karşı fikrin karalanmadığı bir türkiye olduğumuzda herhalde gelişmiş bir türkiye olacağız. karşı fikre saygı olmayan ülke herzaman darbelerin olduğu bir ülke olmaya devam edecek. şahısların değil fikirlerin tartışıldığı bir yerde kimse arazi olmaz dost olur.
    GAZALİ uzun süren fikir tartışmalarının fikirlerden uzaklaşıp şahsi husumete döndüğünü bu nedenle de tartışmanın uzamaması gerektiğini bitirilmesi gerektiğini söylemiş. ne güzel söylemiş.
    karşı fikrin sahibini yaftalayıp suçlayana şahsileştirene yukarıda yazılanlara kadar hakkımı helal ediyorum. ama bundan sonra fikirle değil şahsıma hakaret edene hakkımı helal etmiyorum. TARTIŞMA USÜLÜNÜ ÖĞRENELİM ARTIK. herkese hayırlı ramazanlar. ben de GAZALİ nin sözünü dinleyip arazi olma niyetindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 6 Ağustos 2012; 5:07:07 >




  • Selametle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tip cihazlar yalandır.

    Bu tip cihazların faydalı olduğunu, faydasını gördüğünü iddia eden kişiler de dolandırıcıdır.

    Bu konuya başka da birşey yazmıyorum.

    Edit: Devlet memuru (!) arkadaşın da pazartesi günü saat "4:58" te uyku tutmayıp gelip foruma mesaj atması da ilginç...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k2fg9 -- 6 Ağustos 2012; 10:43:59 >
  • Benim yazdığım bir kamyon yazı sonrası hala "acaba alsam mı?" diye buraya yazan ya yazdıklarımı okumayacak kadar üşengeçtir, ya da anlama kıtlığı yaşamaktadır. İki türlü de dolandırılmayı haketmektedir. Burada yazılanları okumadan ürünün üzerine atlayanları tenzih ederim. Neticede ürünün dolandırıcılık ürünü olduğundan haberleri yoktur. Ama ne demişler: "Bir musubet, bin nasihatten üstündür."

    Özet geçecek olursak:

    - Üretilen her ürüne, Sanayi bakanlığı onaylı garanti belgesi verilebilir. Bir peluş oyuncağa da verilebilir. Dolayısı ile "sanayi bakanlığı onaylı" lafının bir değeri yoktur.

    - Her ürüne faydalı model belgesi alınabilir. Faydalı model ürüne verilir. Yönteme verilmez. Bu ve benzeri bütün ürünlerin faydalı model belgesi mevcuttur. Faydalı model ürünü korur. Gerçek koruma patent ile sağlanır. %5 bile tasarruf sağlayan bir ürün, dünyada bir yılda milyarlarca dolarlık tasarruf sağlayabilir. Çok önemli bir buluştur. Buluş sahibi mal değilse patent alır. Faydalı model belgesi değil. Böylesi bir alanda faydalı model belgesi almak, "bu yönteme patent vermiyorlar aga." demektir.

    - Her konuda olduğu gibi dolandırıcılıkta da ABD'nin gerisindeyiz ve taklitçiyiz. Bu ürünler bundan 10 sene önce ABD'de patlamış ve ABD ticaret denetim kurumu tarafından fark edilmiş, dolandırıcılık ürünleri arasına alınmış ve ithalatı, satışı yasaklanmış. ABD'nin devlet kurumunun sitesinde uyarılar mevcut. Burada paylaştım.

    - Gene ABD'de hipermiler denen insanlar var. Bu insanların hedefi 1 galon benzin ile maksimum yolu yapmak. Bir hobi gibi düşünebilirsiniz. Nasıl bizdeki apacheler yanlıyor, bunlar da daha dünyaya katkısı olan bir hobiye sahip. Bu kişiler bu ürünleri fena tiye alıyorlar. Bir işe yarasa ilk onlar kullanır emin olun bana. 1.5 litre az yakmak için aracını çok tipsiz bir batmobil görüntüsüne sokan insanlardan bahsediyoruz...

    - İddia edilen yakıt bileşiğindeki karbon atomlarını sıraya dizmesi... Bunun farklı bir versiyonunu hastanelerdeki MR makinesi insan vücuduna yapıyor. Yapılan kaba hesapta yakıt borusunda atom dizmek için gereken gücü 0awg kablo (bakırı baş parmağınız kalınlığında) kaldırır. Neodmiyum, neodaymum, fiyomaynun mıknatıs bu işi görmez, göremez.

    - Mıknatısımız iş görüyor diyelim. Yakıt borudan geçtikten sonra bölünüyor, enjektörlere gidiyor. Geçmiş olsun. Karbon Sırası tekrar bozuldu. Enjektörden bahsediyoruz. Benzin hasta ruhlu bir hızla püskürtülüyor bir an sıvı mı olsam, gaz mı olsam diyor, havayla karışıyor, sıkışıyor... Bu karbonları sıraya dizmek mantıklı bile olsa (ki ürküttüğün kurbağaya değeceğini sanmıyorum) bu işi yapacak arkadaş enjektörden başkası olamaz. Benzin hattındaki son halka o.

    Bana karşı çıkacak olan boş konuşmadan, önce bu konuda paylaştığım belgelere, refere ettiğim yerlere baksın. Bu ürünün faydalı model belgesini incelesin, ABD ticaret komitesinin kararını okusun (hepsinin linklerini paylaştım). Sonra gelsin benle tartışsın. Ben işkembeden sıkmıyorum. Belgelerle konuşuyorum. "Dayımın oğlu taktı, müthiş!" de demiyorum. Ama bir ton belgeye, birinin ağzından çıkan "dayısının oğlu" lafı ağır basıyorsa da, inanan kişi dolandırılmayı hakediyordur. "Yürü koçum, sen olmuşsun" derim.




  • Bir kişi de çıkıp diyemiyor aga ben aldım işe yaradı buyrun ispatı diye. Tahmini rakam, değişebilir , dayımın oğlu sevdi, bana öyle geldi cart curt.
  • daha sonraki zamanlarda bu forumu okuyanlar için not düşüyorum. pts 4:58 sahur vaktinden sonraki zaman olup ramazan ayındayız.
    hüseyin ZST beye verdiği teknik bilgilerden dolayı teşekkür ederim. ilim sahibi olmak gerçekten güzel birşey. özellikle faydalı ürün belgesi hakkındaki bilgileri tüketiciler için yol gösterici olduğu kanaatindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 6 Ağustos 2012; 12:21:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami


    skolastik düşüncede olma: karanlık avrupada atın kaç dişi olduğunu tartışmışlar kim ne dediyse kabul veya ret etmişler. atın ağzını açıp saymamışlar.


    Bütün tartışma bi yana, bu kısım çok özlü olmuş.
  • ben bundan 1,5 sene önce aldım benzinli 1,6 reno aracım var forumlarda çok araştırdım benim yaptığım ölçümlerde aracımız yol bilgisayarına dayanarak %3 tasarruf yaptı. Düşük km.de 5. Viteste giderken aracım sarsılmıyor. Yani 59 km. ye geldiğinizde 5. Vitese atabiliyorsunuz. Lpg ye karşı olduğum için benzinli aracımda bu alternatifi kullanıyorum. Bana göre %5 ve üstü tasarruf diyenlere inanmam. Yetkili oto servis çalışanıyım, otom hep bakımlıdır. Buna rağmen % 5 ve üstünde bir tasarruf görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanyy

    ben bundan 1,5 sene önce aldım benzinli 1,6 reno aracım var forumlarda çok araştırdım benim yaptığım ölçümlerde aracımız yol bilgisayarına dayanarak %3 tasarruf yaptı. Düşük km.de 5. Viteste giderken aracım sarsılmıyor. Yani 59 km. ye geldiğinizde 5. Vitese atabiliyorsunuz. Lpg ye karşı olduğum için benzinli aracımda bu alternatifi kullanıyorum. Bana göre %5 ve üstü tasarruf diyenlere inanmam. Yetkili oto servis çalışanıyım, otom hep bakımlıdır. Buna rağmen % 5 ve üstünde bir tasarruf görmedim.

    Neye dayanarak %3 tasarruf ettiğinizi iddia ediyorsunuz. Test laboratuar ortamında mı yapıldı, kendi kişisel görüşünüz mü? Aynı parkuru testin iki bölümünde (1. bölüm tasarruf cihazı(!) takılı değil, ikinci bölüm ise cihaz takılı durumda) de aynı sürüş şeklinde nasıl yaptınız? İnsanın iki sürüşü arasında bile %3 fark olması kaçınılmaz.

    Ve en önemlisi, yol bilgisayarındaki yakıt tüketimi %100 gerçek değerleri göstermez.




  • BRAVO 1,6LT Motorda %3 tasarrufu ölçebildiz, verdikleri veriler %5 demek tutmuyormuş
  • Aracımın lpg hortumuna komple hurda hoparlörlerden söktüğüm mıknatısları saracağım. Gaz molekülleri kafayı yesin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanyy

    ben bundan 1,5 sene önce aldım benzinli 1,6 reno aracım var forumlarda çok araştırdım benim yaptığım ölçümlerde aracımız yol bilgisayarına dayanarak %3 tasarruf yaptı. Düşük km.de 5. Viteste giderken aracım sarsılmıyor. Yani 59 km. ye geldiğinizde 5. Vitese atabiliyorsunuz. Lpg ye karşı olduğum için benzinli aracımda bu alternatifi kullanıyorum. Bana göre %5 ve üstü tasarruf diyenlere inanmam. Yetkili oto servis çalışanıyım, otom hep bakımlıdır. Buna rağmen % 5 ve üstünde bir tasarruf görmedim.

    Neye dayanarak %3 tasarruf ettiğinizi iddia ediyorsunuz. Test laboratuar ortamında mı yapıldı, kendi kişisel görüşünüz mü? Aynı parkuru testin iki bölümünde (1. bölüm tasarruf cihazı(!) takılı değil, ikinci bölüm ise cihaz takılı durumda) de aynı sürüş şeklinde nasıl yaptınız? İnsanın iki sürüşü arasında bile %3 fark olması kaçınılmaz.

    Ve en önemlisi, yol bilgisayarındaki yakıt tüketimi %100 gerçek değerleri göstermez.

    benim kullandığım cihaz e 101 değil, onun muadili bir marka.
    ürünü satan ile pazarlık yaptım alıp deneyeceğim beğenmezsem geri veririm diye
    dediklerinize katılıyorum %3 küçük bir oran; iki kullanımda bu fark olabilir
    Ben %5 lik bir fark buldum zaten ama burda çok abartmak istemediğim için %3 yazdım
    Ürünü aldım yaklaşık 3000 km. yol yaptım.
    Aynı güzergahı bir önceki yıllık iznimde de yapmıştım.
    Ben yıllık izinimde çok gezen biriyim.
    İki seyahatimde yaptığım ortalama yakıt litresi ile taktıktan sonraki yakıt ortalamasından buldum.
    Sizi ve burdakileri inandırmak gibi bir gayem yol alıp almamaları beni hiç ilgilendirmez
    Sadece deneyimlerimi burda aktarıyorum.
    Şurda kesin bir hususun altını çizmek isterim: Aracım 2005 scenıc 2, 59 km.de 5 viteste aracım titremiyor.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.