Şimdi Ara

Auto6R,Mcp Adlı Yarı Otomatik Şanzıman Kulanıcıları Buraya ? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
170
Cevap
12
Favori
85.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tazcan kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla düzeltildi, eHDI olanlarda yoktu. Peugeot Servis müdürü yakın arkadaşım olunca hertürlü destek Servis adına sunulmuştu. Hatta 2012 model aracın aktuvatörünüde takıp denedik, gene yapmıştı. Durum şanzıman değil motor yazılımı kaynaklı bir durum. eHDI larda frenden ayağınızı çekince araç ilerler, 2011lerde bu olmaz gaza dokununca ilerler. Ancak dedğim gibi motor ile alakalı bir durum, Hava 15C altında olunca zaten motor zor ısınıyor dizel olduğu için bostancıdan kadıköye silkeleye silkeleye deli oluyordum.

    Hafiften piyasaya yakın biri olduğum için markası ne olursa olsun yarı otomatik şanzımanlardan uzak durun derim. Citroen picasso enson kasasını deneyimleme fırsatım oldu, halen araç dururken şanzıman kararsızlıkları yaşanıyor,sene 2014... CVT performansı törpülesede son derece güvenilir bir şanzımandır, yada Mazda ve BMW kullandığı ZF üretimi şanzımanlı araçları değerlendirmekte fayda var.

    Auto6r diğerlerine göre güvenilir diyebilirim lakin komik olan şanzıman size alışacağına sizin şanzımanına alışmanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    şanzıman alıştırma işini nasıl yapıyoruz bilgi verebilirmisiniz ben 308 kullanıcısıyım




    Detay bilgi ve daha fazlasını bu sayfada bulabilirsiniz.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Dostum bu sorun bana aracımı sattırdı malesef. İstanbulda evle iş arasında motor ısınmadığı için silkeleye silkeleye gidiyordum. Aracım 2011 ve ilk gelen Euro 5 motorlu dizeldi. Sanzıman aktüvatöri,baskı balata ,volan,enjektörler değişti, Fransadan yeni yazılım geldi, sanzıman alıştırması vs vs hepsi yapıldı. Hava sıcaklığı 15 C altında motor sıcaklığı 65-90C arasında yapar. Özelikle 1den2 ye geçişte hissetitir. Ya aracını ısınırken manuale al devirli kullanıp ısıt yada buşekilde kullanmaya alış derim. Ben satıp Subaruya geçtim, 2.0 dizel.

    sorun çözülemeyince yeni araç talep ettim, ancak Müşteri ilişkilerindeki o salak aracınızın sıkıntısı çözülmüştür dedi. Anlamadım dedim??? Sorun halen devam ediyor diyorum kadın bana sorun çözüldü diyor.. Allah cezanızı versin dedim, aracı sattım. Benim gibi aracın zor ısındığı parkurda 1-2 vitesle giderse çok rahatsız edici ancak direkt çevreyoluna bağlayan belki fark etmez bile.

    hocam benim sadece kalkışlarda sorun ama tarif sizinkiyle aynı.fakat dediğiniz gibi debriyajı değiştirince sorun çözülmüyorsa sıkıntı büyükmüş.zaten soğumuştum bi de bu çıktı başımıza.




  • Kalkistaysa baski balatadan olmasi daha buyuk ihtimal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erceerce kullanıcısına yanıt
    teşekkürler eğer makyajlı 3008 etg6 de olmazsa alacağım
  • tazcan kullanıcısına yanıt
    yani silkeleme olmazsa düşünüyorum
  • Silkelemeyi 15C altındaki hava koşullarında, hava soğukken yapar. Şimdilerde farketmeniz zor eğer istanbuldaysanız.
  • arkadaşlar 2012 5008"im vardı.2,5 sene kullandım ne tekleme ne silkeleme yaptı.sıfır sorun.kışın soğuk bir bölgede yaşıyorum.
  • 2012 eHDI sizinki, benim bhsettiğim 2011 Euro 5 ilk motorlar. Yukarda belirtmiştim. 0 alıp 2 yıl kulandım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan

    Güzel :) Mutlu oluyorum istedigim araçın en çok kafa karıstıran yeri hakkında duydugum yorumlardan :)
    Bir iki yerde okudum içimi karalar bagladi yok efendim şanziman kilitlendi temin ortasında kaldım, yok efendim Vites a dayken marşa bastım 6.000Tl masraf çıktıda,yok araçı hangi vitese atarsan at yerinden kaldıramıyorum,v.s,v.s
    Sonuçta para vericez 1.6 hdi motoru çok iyi tanırım ve bu benim 6.dizel peugeotum olacak tek fark ise şanzıman bu zamana kadar yorumlarınızı okudukca dahada istekliliğim artıyor aslında ama işte bide bu moral bozan ergenler olmasaaa... :)))

    Hocam sorunun kaynağını bulabildin mi? neden kilitlemiş?
  • Selamlar
    Arkadaşlar 1.6 ehdi 2013 508 yurt dışından yeni geldi, araç 159000 km de , ama herşeyiyle 0 gibi ve çok keyf veren bir araç, 3-4 günden beri kullanıyorum, araçta 1. viteste kalktıktan sonra yaklaşık 1200 devirlerde falan bir titreme oluyor, yani 1300- 1350 devirlerde ve sonrasında düzeliyor, anlık bir titreme, sonraki viteslerde, hiçbir sorun yok, birde bazan yavaşlarken tekrar gaza yüklendiğimde sanki vitesi o anda bulamıyor, devir saati yükseliyor sonra 1. vitesi bulabiliyor, km si yüksek ama 2 yılda bu km yi uzun yolda yaptığını düşünüyorum, sizce sorun şanzımandamı yada yazılımsal bir sorunmudur? Aracın hollandada ki servisinden servis hikayesini istedim ama gelirmi bilmiyorum.

    DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK EDİYORUM.
    SAYGILARIMLA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ferkaya77

    Arkadaşlar merhaba,
    2011 3008 dizel bir aracım var.

    Bu araçlarda vites değişimi sırasında sarsıntı normal bunu biliyorum

    Ama 1-den 2 ye ve 2den 1'e geçerken benim aracın ön sol tarafından biri içerden sertçe vuruyormuşçasına sarsıntı ve ses oluyor.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar varsa yardım ve fikirlerini bekliyorum..

    Not: araç 86000 km de..


    Şanzıman alıştırma işlemi sorununuzu çözecektir.

    Bende de 2011 model 5008 var ve yaklaşık 4 ay önce alıştırma işlemini kendim yaptım ve sorun çözümlendi.

    Aracıma bu işlemi 41.000 km de yapmıştım.

    İyi forumlar...

    Bu alıştırma işlemini kendiniz nasıl yaptınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ferkaya77

    Arkadaşlar merhaba,
    2011 3008 dizel bir aracım var.

    Bu araçlarda vites değişimi sırasında sarsıntı normal bunu biliyorum

    Ama 1-den 2 ye ve 2den 1'e geçerken benim aracın ön sol tarafından biri içerden sertçe vuruyormuşçasına sarsıntı ve ses oluyor.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar varsa yardım ve fikirlerini bekliyorum..

    Not: araç 86000 km de..


    Şanzıman alıştırma işlemi sorununuzu çözecektir.

    Bende de 2011 model 5008 var ve yaklaşık 4 ay önce alıştırma işlemini kendim yaptım ve sorun çözümlendi.

    Aracıma bu işlemi 41.000 km de yapmıştım.

    İyi forumlar...

    Bu alıştırma işlemini kendiniz nasıl yaptınız?

    5008 teknik servis sayfamızda detayları mevcut.

    Akşam eve geçince detaylı bilgi paylaşımı yaparım.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar.

    Bende de auto6r'li Peugeot 2008 dizel var. Kullanımı son derece keyifli.

    Yalnız tereddütte kaldığım bir konu var. Bundan önce tiptronik vites Scenic II kullanıyordum. Onda "P" vitesi vardı. her koşulda "P"ye alınca arabayı tutuyordu. El freni ile birlikte ikili güvenlik sistemi gibi oluyordu.
    Auto6r'de özellikle rampa yerlerde park yaparken tereddütte kalıyorum. "N" konumunda yani boş viteste arabayı kaydırıyor tek tutan el freni oluyor. "R" ve "A" da da biraz kaydırıyor ama biraz daha iyi tutuyor gibi. Üstüne de el frenini çekerek arabayı stop ediyorum.

    Acaba yokuş aşağı park ederken vitesi "R" de yokuş yukarı park ederken "A" da bırakıp el frenini çekerek park etmekte sakınca olur mu? Sonuçta düz vites mantığıyla çalıştığı için viteste bırakılabilir mi? Yoksa bu şekilde balatalardan mı yer?

    Sizler auto6r şanzumanlı araçlarınızı yokuş yukarı ve yokuş aşağı olarak rampa yerlerde nasıl park ediyorsunuz?

    Bir de bu şanzumana "N" konumu dışında park ederken alınabilecek bir "P" konumu neden yapılmamış acaba?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burbank -- 21 Nisan 2015; 16:29:04 >




  • burbank kullanıcısına yanıt
    N konumunda bırakıyorum ve bu güne kadar bir sorun yaşamadım..zaten otomatik park freni çekildiği için bir tereddütüm yok..yalnız aracı A yada R konumunda bırakmak uygun değil diye serviste bir usta söylemişti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece el frenine dayanmak beni biraz tedirgin ediyor iste. Ozellikle yokusta park durumunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burbank -- 21 Nisan 2015; 23:38:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burbank kullanıcısına yanıt
    Ben bugüne kadar bununla alakalı sakat bir durum duymadım..forumda onlarca kullanıcı var..olsa duyardık..zaten dikkat ettiyseniz direksiyons ilk geçtiğinizde yada aracı terk ederken güvenlik öncelikli...frene basmadan araç çalışmıyor,frene yada gaza basmadan el freni bırakmıyor,stop edince direk el frenini çekiyor..araçta her şey el freninin etrafında dönüyor sanki...sizin bu tedirginliğinizi sanırım mühendislerde düşünmüş ve gerekli önlemleri almışlardır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar
    bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
    14 bin km.de vti auto 6r 508 aracım var.
    şanzıman ile ilgili birtakım sorularım olacaktı.
    araç a konumunda iken 1 den 2 ye geçiş ya da 2 den 1e düşüşte mekanik bir ses çıkarıyor sanki takılma sesi gibi bu normalmidir.yığılma konusuna hakimim.
    ister a konumunda isterse manuel konumda vites geçişlerinde sanki debriyaj bırakmıyor ve örn 2den 3e geçiyor ekrandada görüyorum ama sadece devir yükseliyor araç sonra hız kazanıyor
    debriyaj bitmiş olması imkansız,ama şanzımanda kararsızlık var
    bu tarz durumlarla karşılaşmış sorun yaşamış arkadaşım varsa yardımına ihtiyacım var.
    saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    N konumunda bırakıyorum ve bu güne kadar bir sorun yaşamadım..zaten otomatik park freni çekildiği için bir tereddütüm yok..yalnız aracı A yada R konumunda bırakmak uygun değil diye serviste bir usta söylemişti..

    Üstadım 2008 lerin durumu farklı. Kitapçığında dahi yazıyor rampadayken aracı sadece el freninde bırakmayın viteside A veya R konumuna bırakın diye. 2008 lerde otomatik park freni yok. Bundan olabilir. Hatta bilginiz vardır manual P modu dahi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    N konumunda bırakıyorum ve bu güne kadar bir sorun yaşamadım..zaten otomatik park freni çekildiği için bir tereddütüm yok..yalnız aracı A yada R konumunda bırakmak uygun değil diye serviste bir usta söylemişti..

    Üstadım 2008 lerin durumu farklı. Kitapçığında dahi yazıyor rampadayken aracı sadece el freninde bırakmayın viteside A veya R konumuna bırakın diye. 2008 lerde otomatik park freni yok. Bundan olabilir. Hatta bilginiz vardır manual P modu dahi yok.

    Zaten bir park "P" modu olmamasıydı beni de tedirgin eden. Ben de rampalarda hem el frenini çekip hem de viteste bırakıyorum aracı.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.