Şimdi Ara

YENİ LADA MODELLERİ VE FİYATLARI VİDEO VE FOTOLU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
32.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • KALİNA
    LADA PRİORA 3 KASA TİPİ
    LADA NİVA 4.4 FİYATLARI BELLİ OLMUŞ.
    KAYNAK http://www.lada.com.tr/default.aspx

    DONANIM VE KONFOR ÖZELLİKLERİ PRİORA MODELİ

    Elektrikli Motor Takviyeli Yükseklik Ayarlı Direksiyon
    Sürücü Hava Yastığı
    Yolcu Hava Yastğı (İstenildiğinde kapatılabilen)
    Ön Emniyet Kemerleri (Yüksekliği ayarlanabilir, Ön gergi kontrollü)
    Arka Emniyet Kemerleri, 3 Noktalı (Sağ-sol ve orta)
    Dış Dikiz Aynaları (Mekanik ayarlı, katlanabilir)
    İç Dikiz Aynası (Gece/Gündüz konumlu)
    3.Stop Lambası (Arka Camda)
    Immobilizer Sistemi (Motor Kilitleme Sistemi)
    Hırsız Alarmı (Opsiyonel)
    Yol Bilgisayarı (8 Fonksiyonlu)


    •Dijital saat
    •Dış hava sıcaklık göstergesi
    •Motorun çalışma süresi
    •Ortalama yakıt tüketimi
    •Anlık yakıt tüketimi
    •Mevcut yakıtla gidilebilecek mesafe
    •Ortalama hız
    •Toplam yakıt tüketimi
    Sesli Uyarı Sistemi (8 Fonksiyonlu)

    •Motor yüksek hararet uyarısı
    •Benzin düşük seviye uyarısı
    •Anahtar kontakta unutuldu uyarısı
    •Park lambaları açık uyarısı
    •Araç geri viteste uyarısı
    •Motor yağ basıncı düşük uyarısı
    •Akü voltajı düşük uyarısı
    •Fren hidrolik seviyesi düşük uyarısı
    Merkezi Kilit Sistemi (Uzaktan kumandalı kapı/kontak anahtarı)
    Kapı Cam Kumanda Sistemi (Önler-Elektrikli/Arkalar - Manuel)
    Uzaktan Kumandalı Bagaj Kilidi Açma Fonksiyonu (Opsiyonel)
    Ön Far Yükseklik Ayarlayıcısı (Elektrikli)
    Kalorifer Sistemi
    İç/Dış Hava Sirkülasyonlu
    Manuel Kontrollü Klima (A/C) (Opsiyonel)
    Uzaktan Kumandalı Radyo-CD ve MP3 Çalar (Anten, 2 Adet Hoparlör)
    Renkli Ön, Arka ve Yan Camlar
    Rezistanslı Arka Cam
    Dokuma Kumaş Koltuk Düşemeleri
    Arka Koltuklar, Yatırılabilir (Kafalıksız 2/3)
    Gecikmeli Sönen Tavan Lambası
    Sürücü ve Yolcu Okuma Lambası
    Torpido Gözü ve Bagaj Aydınlatma Lambası
    Gövde Rengi Ön ve Arka Tamponlar
    Jant Kapağı

     YENİ LADA MODELLERİ VE FİYATLARI VİDEO VE FOTOLU


     YENİ LADA MODELLERİ VE FİYATLARI VİDEO VE FOTOLU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swrc -- 4 Mart 2012; 10:34:45 >







  • Teknik Özellikler çok komedi

    Maksimum Tork (Nm / devir dakika) : 280 / 3500

    Maksimum Güç (Kw / Devir) : 235/ 6500 (yaklaşık 300 Hp)

    Maksimum Hız (km/h) : 176

    Hızlanma 0-100 (km/h)(sn) : 14.1

    Gerçek özellikleri:

    http://www.arabalar.gen.tr/lada-priora-i1692.html

    Edit: Orada da torku 280 nm vermişler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jason Becker -- 4 Mart 2012; 12:46:13 >




  • Ucuz arabalara da ihtiyaç var. Bence ucuz bir arabada en önemli nokta çarpışma güvenliği olabilir.

    Rusya'daki testlerde yaşam alanı korunmuş. Ancak baş bölgesinde 108 G ivme ölçülmüş. Bu anlık bir zirve değer olduğu için link bilimsel bir hassasiyetle "neredeyse %100 olasıkla yaralanma" yazmış. Doğrudur, etik olarak ölüm teşhisini tıp koymalı. (Kaval kemiği dikeyde statik 18~20 G'ye dayanabiliyor.)

    Göğüs bölgesinde 50mm deplasman, yani içeri doğru 50 mm hareket olmuş. Bu da kabul edilebilecek değerin sınırında deniliyor. NCAP testi yok sanıyorum. Ancak değerleindirmede baş, boyun, göğüs bölgesinde sıfır, alt gövdede ise 5.6 puan alacağı yazıyor. Sadece sürücü mankeni sensörleriyle yapılacak bir değerlendirmede 16 üzerinden 5.6 sanıyorum 1 veya 1.5 max. yıldıza denk gelebilirdi. Ancak puantaj artık daha kompleks, ölüm riskleri değerlendirildiğinde özellikle baş bölgesinde toplam zamanlardaki ivmeler değerlendirildiğinde neticede sıfır da alabilir.

    Şimdi önemli olan soru yakın fiyattaki rakipleri, Sandero ve belki Fiat Panda nasıllar.

     YENİ LADA MODELLERİ VE FİYATLARI VİDEO VE FOTOLU


    ref:http://autompv.ru/crash/207-krash-test-lada-kalina.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Ucuz arabalara da ihtiyaç var. Bence ucuz bir arabada en önemli nokta çarpışma güvenliği olabilir.

    Rusya'daki testlerde yaşam alanı korunmuş. Ancak baş bölgesinde 108 G ivme ölçülmüş. Bu anlık bir zirve değer olduğu için link bilimsel bir hassasiyetle "neredeyse %100 olasıkla yaralanma" yazmış. Doğrudur, etik olarak ölüm teşhisini tıp koymalı. (Kaval kemiği dikeyde statik 18~20 G'ye dayanabiliyor.)

    Göğüs bölgesinde 50mm deplasman, yani içeri doğru 50 mm hareket olmuş. Bu da kabul edilebilecek değerin sınırında deniliyor. NCAP testi yok sanıyorum. Ancak değerleindirmede baş, boyun, göğüs bölgesinde sıfır, alt gövdede ise 5.6 puan alacağı yazıyor. Sadece sürücü mankeni sensörleriyle yapılacak bir değerlendirmede 16 üzerinden 5.6 sanıyorum 1 veya 1.5 max. yıldıza denk gelebilirdi. Ancak puantaj artık daha kompleks, ölüm riskleri değerlendirildiğinde özellikle baş bölgesinde toplam zamanlardaki ivmeler değerlendirildiğinde neticede sıfır da alabilir.

    Şimdi önemli olan soru yakın fiyattaki rakipleri, Sandero ve belki Fiat Panda nasıllar.

     YENİ LADA MODELLERİ VE FİYATLARI VİDEO VE FOTOLU


    ref:http://autompv.ru/crash/207-krash-test-lada-kalina.html


    Yeni üretilenler çok daha iyi 3-4 yıldız arasında kalinanın n cap testleri :) bu ilk eski kasaları




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.