- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
öksürüğe ne iyi gelir ciğerim çıktı gece gece :(
14 Cevap14661 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2130 Mesaj
4 Mart 2012; 1:02:27 

beyler vallahi ciğerim cıkmak uzere bu meret e ne ıyı gelır demın kusburnu falan ıctım ama nafıle :((


_____________________________



1527 Mesaj
4 Mart 2012; 1:06:34 

valla ben bi ara böyle kuru öksürüyodum gözümden yaş gelene kadar karadenizli biri vardı işyerinde ona karakovan balı geliyodu bana 2 kaşık verdi direk geçti ama sen normal balla idare etmeye çalış biraz sıcak süte karıştırarak dene bi iyi gelebilir


_____________________________



696 Mesaj
4 Mart 2012; 1:06:52 

Bal karabiber ve soğan.Soğanı suyu çıkana kadar döv bir kasede.Sonra üstüne bir kaşık bal ve bir tutam karabiber ekle.Tadı iğrençtir ama gerçekten öksürüğe çok iyi geliyor.
Yada Karaturp u al içini oy ve bal doldur ağzına kadar.Bunu bir kaseye koy gece bırak öyle.Sabaha kadar suyunu salar.Bu suyu iç.


_____________________________

Let's make some LSD !


340 Mesaj
4 Mart 2012; 1:07:40 

Viks jel var ondan bi parca yut butun bogazlarini cigerini acar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



504 Mesaj
4 Mart 2012; 1:08:21 

pekmezi sıcak suyla sulandır iç pamuk gibi yapar


_____________________________



267 Mesaj
4 Mart 2012; 1:08:46 

Nane-limon veya karabiber bal limon , gecmis olsun kardesim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



Eden bulur güzelim , kalır sanma yanına (!)


2130 Mesaj
4 Mart 2012; 1:08:49 

eyvallah su bal olayını hemen denıyorum cok sagolun


@syhkan eyvallah kardeş öğrenci olmak zor kımsesı olmayınca :(



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veysel_lowe -- 4 Mart 2012; 1:09:42 >


_____________________________



469 Mesaj
4 Mart 2012; 1:10:13 

pekmez


_____________________________

2016 YGS'ye Kaç Gün Kaldı? Tıkla


780 Mesaj
4 Mart 2012; 1:12:32 

yatarkende sırt üstü veya yüz üstü yatma nefes alamassın ciğerlerin yapışır birbirine. yan yatarak uyu ve yanında su bulundur gıcık olunca yudum al mutlaka. geçmiş olsun.


_____________________________

Deveden büyük fil var.


2130 Mesaj
4 Mart 2012; 1:14:34 

çok tesekkur ederım kardeşler cok sagolun


_____________________________



616 Mesaj
4 Mart 2012; 1:19:06 

kesin çözümü biliyorum ben. toz zencefil alıyosun aktardan. zencefil ile balı bir miktar karıştırarrak macun kıvamına getirip yiyiyyosun. üstüne yiyecek içecek içmiyosun yarımsaaat. bunu günde 1 kere yap. 3 gün içinde öksürük kesilecek. çok kişide denenmiş sonuç alınmış bi yöntemdir. abim doktor onda bile denedim. iyileşince çok şaşırdı nası lan dedi. ama önce iltihap varsa patlatır. biraz ağrı yapabilir ilk seferde.


_____________________________



1338 Mesaj
4 Mart 2012; 1:19:21 

bal ve karabiberi karıştır göğsüne akciğerin üstüne doğru sür yaydır veya sırtına sür farketmez sonra üstünü gazete ile kapat üstüne pijamanı giy hop yatağa öksürüğü söker atar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4472 Mesaj
4 Mart 2012; 1:27:37 

viks jel sürt yüzükoyun yat balgamlı oksurukse nac al


_____________________________

Apple İmac 21.5 Late 2013 2.7 Ghz İntel Core İ5
Apple İphone 4 8GB
Samsung Galaxy S5 32GB
Sony Playstation 4
LG 47LM660S CINEMA 3D SMART TV

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Mart 2012; 1:36:53 

Sakız çiğnemeyi dene..


56 Mesaj
19 Aralık 2012; 15:11:28 

Ya Reçetesiz Etkili İlaç Varmı? Acil ya her 2 saniyede bir Öksürüyorum


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » öksürüğe ne iyi gelir ciğerim çıktı gece gece :(
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.375