Şimdi Ara

Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
2
Favori
10.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    AMS dergisinin mart sayısında bu iki araci karşılaştırmışlar.

    Her ikisi de atmosferik benzinli olan araçların otomatik vitesleri biri çift kavrama diğeri tam otomatik olmak üzere farklı ekolleri yansıtıyor.

    Civic performansta birkaç salise daha iyi ve yarım litre kadar da az tüketmiş.

    Genel sonuçta da fiyat avantajı sayesinde Civic burun farkıyla önde gelmiş.


    Bunlar dergiden ilgili sayfaların fotoğrafları:

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 1 Mart 2012; 20:31:56 >







  • Çift kavrama ile konvansiyonel otomatiği kıyaslamak, dizel ile benzinliyi kıyaslayıp, benzinli daha ucuz bu yüzden kazandı demek gibi birşey.
  • Bende dergiyi aldım testi okudum. Focus konfor ve yol tutuşta Civic'i yanına yaklaştırmıyor denilmiş. İki aracın da motor-şanzıman uyumuna dikkat çekilmiş. Ancak benzin-otomatik vites kombinasyonunda baz fiyat farkı 5 bin tl olunca Civic birinciliği kapmış. Anlamadığım bir nokta ise bu Civic gözüme bir güzel geliyor bir daha bakıyorum gelmiyor hadi hayırlısı

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi
  • Focus çift kavramaya rağmen Civic'i geçemiyorsa söyleyecek fazla söz yok.
  • Tam otomatik şanzımanlı Civic`in performansta ve yakıt tüketiminde Focus`u geçmesi şaşırttı beni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Tam otomatik şanzımanlı Civic`in performansta ve yakıt tüketiminde Focus`u geçmesi şaşırttı beni.

    dergiyi okumadım ama mümkün degil gibi gozukuyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoholic

    Çift kavrama ile konvansiyonel otomatiği kıyaslamak, dizel ile benzinliyi kıyaslayıp, benzinli daha ucuz bu yüzden kazandı demek gibi birşey.

    Bu mesajdan hiçbir şey anlamadım..
    Bilinen bir şeyi tekrar söylemişler demek istemişsin sanırım ama çift kavramalıların hep daha az yakıt tüketip daha hızlı oldukları söylenirdi..
    Baksana yukarıdaki mesajda bunun tersini söyleniyor..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Fiyat avantajı ile birinci olmak, teknik olarak birinci olmak değildir.

    Benim yazıdan anladığım, civic yakıt tüketimi ve performasta geri kalmış, ancak fiyat avantajı sayersinde Focus'u geçebilmiş.

    Dergiyi okumadım, değerleri bilmiyorum.
  • Araçların ağırlık-güç-tork-hızlanma ve tüketim değerlerini vereyim
    Ağırlık

    Focus: 1324 kg
    Civic : 1241 kg

    Güç

    Focus: 125 bg / 6300 dd
    Civic : 125 bg / 6500 dd

    Tork

    Focus: 159 nm / 4000 dd
    Civic : 152 nm / 4300 dd


    Hızlanma

    Focus 0-100: 11.2 sn
    Civic 0-100: 11.1 sn

    Focus 0-160: 31.5 sn
    Civic 0-160: 29.4 sn


    Tüketim

    Test tüketimi
    Focus: 10.2 lt
    Civic : 9.4 lt

    AMS tüketim parkuru
    Focus: 6.8 lt
    Civic : 6.1 lt

    Maksimum
    Focus: 11.7 lt
    Civic : 10.8 lt
  • Fotoğrafları için takipteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Fotoğrafları için takipteyim.

    ben de
  • Powershift ile dsg kıyaslanmıştı bir yabancı sitede. Orada Vw ford'u okula geri gönderdi yazıyordu. Yani her çift kavrama başarılı olmak zorunda değil
  • Dergi sayfalarını heyecanla bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Araçların ağırlık-güç-tork-hızlanma ve tüketim değerlerini vereyim
    Ağırlık

    Focus: 1324 kg
    Civic : 1241 kg

    Güç

    Focus: 125 bg / 6300 dd
    Civic : 125 bg / 6500 dd

    Tork

    Focus: 159 nm / 4000 dd
    Civic : 152 nm / 4300 dd


    Hızlanma

    Focus 0-100: 11.2 sn
    Civic 0-100: 11.1 sn

    Focus 0-160: 31.5 sn
    Civic 0-160: 29.4 sn


    Tüketim

    Test tüketimi
    Focus: 10.2 lt
    Civic : 9.4 lt

    AMS tüketim parkuru
    Focus: 6.8 lt
    Civic : 6.1 lt

    Maksimum
    Focus: 11.7 lt
    Civic : 10.8 lt

    honda ezmiş dağıtmış parçalamış

    ama ben yine de tercih edecek olsam ön konsolu havaya dereye bakan civic'i değil focus'u tercih ederim orası ayrı.




  • Focus konfor ve yol tutuşta Civic'i yanına yaklaştırmıyor denilmiş.

    Bunu ters okudum Allah Allah diyorum
  • focus powershiftle bile tam otomatiğe avantaj sağlayamıyorsa vay fordun haline
  • Derginin ilgili sayfalarının fotoğrafını ilk mesaja ekledim arkadaşlar.
  • Derginin ne dedigi umrumda degil ama benzinli C segmenti bir otomobil ariyor olsam, Civic varken Focus aklima bile gelmez.

    İc mekanda kullanilan janjanli malzeme, focus'un kabak gibi belli iscilik hatalarini ortmeye yetmiyor. Cift kavramali sanzimana sahip olmasina ragmen daha fazla yakmasi ile ilgili yorum bile yapmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 1 Mart 2012; 21:13:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Derginin ne dedigi umrumda degil ama benzinli C segmenti bir otomobil ariyor olsam, Civic varken Focus aklima bile gelmez.

    İc mekanda kullanilan janjanli malzeme, focus'un kabak gibi belli iscilik hatalarini ortmeye yetmiyor. Cift kavramali sanzimana sahip olmasina ragmen daha fazla yakmasi ile ilgili yorum bile yapmiyorum.

    . Beni focustan soğuttu adam ya.


    Şaka bi yana ikiside C segmentinde en sevdiğim araçlardır. Ama powershifti başarısız görmek şaşırttı beni. Volvo da hiç öyle bişey hissetmemiştim. Belki motor odaklı sıkıntı olabilir şanzuman değilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 1 Mart 2012; 22:29:17 >




  • Heyt be
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.