Şimdi Ara

Yerel Ağ Bağlantısı geçerli bir ip yapılandırmasına sahip değil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
154.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İllallah getirmiş bir problemim var.

    Evde internete kablo ile bağlanıyorum. 2 bilgisayarım var. Siteden eve gelen internet kablosunu çoğaltıcıyla iki kabloya çoğaltıp öyle bağlanıyordum yakın zaman kadar.

    Şu an xp kurulu bilgisayarımda hiçbir sorun olmadan internete bağlanabiliyorken, win7 yüklü bilgisayarımda ne yaptıysam internete bağlanamıyorum. Ağ bilgisayarlarını görüyor ama internet erişimi yok.

    -Onar dediğimde "Yerel Ağ Bağlantısı geçerli bir ip yapılandırmasına sahip değil" diye uyarı veriyor ve çözüm üretemiyor.

    -Kabloları ters taktım, değiştirdim, eve giren kabloyu direkt denedim.. Hiçbir faydası olmadı.

    -ipconfig /release, /renew, /flushdns komutlarından hiçbir sonuç alamadım. /renew dediğimde uzun bir beklemden sonra bağlantı zaman aşımı diyor.

    -Kendim ip ve dns girdim bununla da aynı hatayı alıyorum.

    -Etherneti devredışı bırakmayı, sürücüsünü yeniden yüklemeyi ve güncelleştirmeyi de denedim. anakartı da güncelleştirdim. Hiçbir şeyi çözmedi.

    -Telefonumdan hotspot yaparak bilgisayarı wifi üzerinden internete bağlayabiliyorum. Belki bu bilginin de faydası olur.

    Ağ bağlantısı ayrıntıları:

    DHCP etkin evet
    Otomatik yapılandırma IPv4 Adresi 169.254.66.192
    IPv4 Alt ağ maskesi 255.255.0.0
    IPv4 Varsayılan ağ geçidi ........(birşey yazmıyor)
    IPv4 DNS sunucusu ...........(birşey yazmıyor)
    IPv4 WINS Sunucusu ...........(birşey yazmıyor)
    Tcpip üzerinden netybios etkin evet
    bağlantı yerel ipv6 adresi fe:80::6183:a16a....diye gidiyor bu
    ip6v Varsayılan Ağ Geçidi .......(birşey yazmıyor)
    IPv6 DNS Sunucuları fec0:0:0:ffff::1%1
    fec0:0:0:ffff::2%1
    fec0:0:0:ffff::3%1

    Yardım edebilirseniz çok sevinirim.







  • modem arayüzünden yazılım güncelleştirmeye geldim..

    http://www.zyxel.com/tr/tr/support/turkiye_yukleme_merkezi_new.shtml

    sayfasından modemin güncel yazılımını yükledim sorun düzeldi
  • https://akillidepo.turkcell.com.tr/shr/c8d40d9c-b3fb-49e2-9e47-278c965dbc2d&language=tr

    Buradaki dosyayı indirip sağ tıklayın ve yönetici olarak çalıştır deyip ardından bitmesini bekleyin . Bittikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın .

    (Konuyu hortlatmış gibi olduğum için özür dilerim ancak çözüme kolay ulaşılması adına yapıyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetyasinakturk -- 2 Eylül 2016; 4:30:28 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.