Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ► (1303. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.465
Cevap
120
Favori
1.155.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13011302130313041305
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonun garantisi bitti tuşlar kendi kendine basmaya başladı.. önce bir kaç tuş basmıyordu.. şimdi yine birkaç tuş basmıyor ama ekranı yatay yaptığım zaman o tuş basmayan yerlerin normalde işlediğini görebiliyorum.. yani dokunmatikte bir sorun yok.. acaba yazılımsal olabilir mi ?
  • Dostum bu 4.4.4 ü ne yapımcısı kim epinter mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MARCO -- 23 Eylül 2014; 15:55:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler bugün hakem heyetine gittim. 20 günlük süre geçti serviste. bana ürün olmadan şikayette bulunamassın ürünü geri iste garantiden gidiş geliş tarihleriyle ilgili kağıt iste ürünle birlikte savunma isteyelim dendi ne yapmalıyım sizce ?

    Ayrıca ürünün garantisi bitti geri gelirse artık gönderemem servise felan. elimde kalır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iptal55 -- 23 Eylül 2014; 22:02:47 >
  • iptal55 kullanıcısına yanıt
    Belki işleyişi değiştirdiler, ben 2 kere şikayet ettim, ikisinde de ürün servisteydi. servisin de sana öyle bi kağıt vereceğini de pek sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Belki işleyişi değiştirdiler, ben 2 kere şikayet ettim, ikisinde de ürün servisteydi. servisin de sana öyle bi kağıt vereceğini de pek sanmıyorum.

    yani bende senin gibi düşünüyorum sanırım buradaki hakem heyeti bilmiyor tam olarak. Telefonu geri çağırırsam elimde kalır kesin. Benim herşeyim hazır ben en iyisi yarın dilekçeyide yazıp gideyim heyete tekrar. Brighstar'ımı şikayet edeceğim aşağıdaki dilekçedeki gibi yoksa HB'yi mi ? Ayrıca hakem heyetine şikayet etmeden önce hb ile felan görüşmem gerekiyor mu ?


    T.C.
    .............. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA




    26/09/2012 tarihinde ........ isimli e-ticaret sitesinden (52297303) sipariş numarası ile (..............) İmei kodlu Motorola Atrix marka cep telefonu aldım. Bir süre sonra telefonumda meydana gelen arızalar nedeni ile resmi servisi olan Arvato Teleservice isimli firmaya telefonumu kargo yolu ile gönderdim. İlgili firmaya ulaşan telefonum 05/08/2014 tarihinde (AN1105795) iş emri ile kayda alındı. O tarihten itibaren telefonum ilgili serviste yedek parça beklemektedir.
    20 günü aşan servis süresi ve yaşadığım mağduriyetin halen devam ediyor olması sebebi ile garanti şartlarını yerine getiremeyen ithalatçı firma Brightstar Telekominikasyon ve Dağıtım Ltd.Şti'nin tarafıma para iadesi veya birebir ürün değişimi yapması yönünde karar verilmesini arz ve talep ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Belki işleyişi değiştirdiler, ben 2 kere şikayet ettim, ikisinde de ürün servisteydi. servisin de sana öyle bi kağıt vereceğini de pek sanmıyorum.

    yani bende senin gibi düşünüyorum sanırım buradaki hakem heyeti bilmiyor tam olarak. Telefonu geri çağırırsam elimde kalır kesin. Benim herşeyim hazır ben en iyisi yarın dilekçeyide yazıp gideyim heyete tekrar. Brighstar'ımı şikayet edeceğim aşağıdaki dilekçedeki gibi yoksa HB'yi mi ? Ayrıca hakem heyetine şikayet etmeden önce hb ile felan görüşmem gerekiyor mu ?


    T.C.
    .............. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA




    26/09/2012 tarihinde ........ isimli e-ticaret sitesinden (52297303) sipariş numarası ile (..............) İmei kodlu Motorola Atrix marka cep telefonu aldım. Bir süre sonra telefonumda meydana gelen arızalar nedeni ile resmi servisi olan Arvato Teleservice isimli firmaya telefonumu kargo yolu ile gönderdim. İlgili firmaya ulaşan telefonum 05/08/2014 tarihinde (AN1105795) iş emri ile kayda alındı. O tarihten itibaren telefonum ilgili serviste yedek parça beklemektedir.
    20 günü aşan servis süresi ve yaşadığım mağduriyetin halen devam ediyor olması sebebi ile garanti şartlarını yerine getiremeyen ithalatçı firma Brightstar Telekominikasyon ve Dağıtım Ltd.Şti'nin tarafıma para iadesi veya birebir ürün değişimi yapması yönünde karar verilmesini arz ve talep ederim.

    sen her ihtimale karşı hb yi bi ara sor derim ama onlar da sana hemen dönüş yapmaz. 20 gün doldu serviste muhatap bulamıyoruz siz araya girin ya da iade edin vs diye konuş bence.

    Benim başvurduğum thh (istanbul bahçelievler) telefonu aldığın yeri şikayet edeceksin dedi, servisi ya da ithalatçıyı değil dedi. iki seferinde de hepsiburada'yı şikayet ettim. ama hepsiburada telefonun bozuk halini de talep ediyor. yani sen şikayet ettikten sonra olumlu sonuçlanırsa, servisten telefonu mecburen geri istemek zorunda kalacaksın.

    tabi bunlar 1 sene öncesinin olayları, bişeyler değişmiş midir bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anarchy guy

    kimsenin yardımı olmadı ama kitkat'ı yüklemeyi başardım. isteyen olursa anlatırım.

    kamera dahil her şey sorunsuz görünüyor. sanırım sadece wifi ve 3g'yi aynı anda açık bırakırsanız rastgele rebootlar yapıyomuş cihaz. onun dışında bi problemi yok.

     ◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ►


    İncelemelerini fikirlerini ve dosyaların linklerini eklersen sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    beyler bugün hakem heyetine gittim. 20 günlük süre geçti serviste. bana ürün olmadan şikayette bulunamassın ürünü geri iste garantiden gidiş geliş tarihleriyle ilgili kağıt iste ürünle birlikte savunma isteyelim dendi ne yapmalıyım sizce ?

    Ayrıca ürünün garantisi bitti geri gelirse artık gönderemem servise felan. elimde kalır.

    sallamislar, urunun faturasi, kargoya teslim tutanagi ve hala serviste oldugunu gosteren ekran ciktisi ile basvurdum sadece hakem heyetine ve parami aldim. hatta urun tamir edilip gelse bilse bile sakin teslim alma dedi bana hakem heyeti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    beyler bugün hakem heyetine gittim. 20 günlük süre geçti serviste. bana ürün olmadan şikayette bulunamassın ürünü geri iste garantiden gidiş geliş tarihleriyle ilgili kağıt iste ürünle birlikte savunma isteyelim dendi ne yapmalıyım sizce ?

    Ayrıca ürünün garantisi bitti geri gelirse artık gönderemem servise felan. elimde kalır.

    sallamislar, urunun faturasi, kargoya teslim tutanagi ve hala serviste oldugunu gosteren ekran ciktisi ile basvurdum sadece hakem heyetine ve parami aldim. hatta urun tamir edilip gelse bilse bile sakin teslim alma dedi bana hakem heyeti.

    HB den mi aldın iadeyi ? bana da heyet aynı şeyi dedi ama, sonra HB bozuk ta ola ürünü de gönder dedi :) olmadan da iade vs yapmam dedi.




  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    evet parayi hb den aldim, yalniz karar cikana kadar urun tamir edilmesine ragmen serviste kaldi. karar ciktiktan sonra urunu servisten talep ettim ve hb ye kargoladim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun arkadaşlar o zaman brighstar'ı değil hepsiburada'yı şikayet edeceğim hakem heyetine gitmeden öncede hb'yi ararım. Herkese farklı tarife olmuş sanırım kimi hemen almış kimi çok uğraşmış felan. Telefonuda geriye almıyorum. Bu saatten sonrada gelsede kabul etmiyorum artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iptal55 -- 24 Eylül 2014; 2:59:20 >
  • Ben böyle olacağını biliyordum çorap söküğü gibi oldu benim iş. Bugün yine gittim hakem heyetine önce ihtarname gönder teleservice'e. O cevabla hakem heyetine gelirsin. İnternette örnekleri var çıktısını al doldur posta yolu ile ihtarname olarak gönder. Cevap ret olursa biz bakarız, kabul ederlerse zaten gerek kalmaz dedi. Eğer 1 hafta içinde cevap vermezlerse daha büyük dava açarsın dediler. Yarın ihtarnameyi göndermek istiyorum. Daha önce bunu yapan oldumu ? Ayrıca kafam karıştı bir kaç sorum var ?

    1- Teleservis'e dendi ama hepsiburada'dan parayı alacağım ? Tam olarak hangisine göndereceğim ?
    2- İhtarnemeyi noterde vs onaylatmamız gerekiyormu ?
    3- Posta ile karşı ödemelimi yoksa benmi ödeyeceğim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iptal55 -- 24 Eylül 2014; 22:50:58 >
  • iptal55 kullanıcısına yanıt
    Hocam ihtarname olayında çok bilgim yok, malesef bişey diyemicem. Sizin ordaki THH de işi yokuşa sürmek için elinden geleni yapıyor resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Hocam ihtarname olayında çok bilgim yok, malesef bişey diyemicem. Sizin ordaki THH de işi yokuşa sürmek için elinden geleni yapıyor resmen.



    Yapmak istemiyorlar resmen anlamadım bende.
  • ürünü hepsiburada ya gönderdim kendileride servise gönderecek 20 iş gününün dolmasını bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Hocam ihtarname olayında çok bilgim yok, malesef bişey diyemicem. Sizin ordaki THH de işi yokuşa sürmek için elinden geleni yapıyor resmen.



    Ben de ihtarnameyi hiç duymadım, bir de büyük mahkemeye ne gerek var, bu miktarları THH çözmesi lazım kanunen
  • kusura bakmayın, şehir dışındaydım foruma bakamadım.

    @outofnick; hocam şarj durumu cm 10.1'le aynı. 1-2 gün kurtarıyor. yoğun kullanımda da fazla dayanmıyor. yani kernelle alakalı bi durum sanırım, daha üstü olmuyor.

    @usorguncu üstte dediğim gibi önemli olan sadece şarj problemi var, onun dışında hiç bir sorunu yok. geri kalan her şey cm 10.1'le aynı. kamera, video kamera her şey çalışıyor. tek sorun 1-2 uygulamayı çalıştıramadım.

    ayrıca telefon antutu'da ilk defa 5 haneli skor almış oldu. daha önce motorola atrix'le 5 haneli skor alan görmemiştim.

     ◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ►


    AŞAĞIDAKİ ANLATIM TELEFONUNU ROOTLAYIP, "BOOTLOADER" KİLİDİNİ AÇMIŞ OLANLAR İÇİN, BUNLAR ANLATIMA DAHİL DEĞİL!

    kuruluma gelince, eğer telefonu otomatik rootladıysanız, fastboot tarzı şeyleri bilmiyosanız hiç uğraşmayın. ama 5-10 dakikalık araştırmayla öğrenilmeyecek şeyler değil. ben şimdi kısaca anlatmaya çalışcam.

    quote:

    HER ŞEYDEN ÖNCE YEDEK ALALIM (BİR PROBLEM OLDUĞUNDA BANA KIZMAYIN):
    telefonunuzu yeniden başlatın veya kapatın; ve açarken ses kısma tuşuna basılı tutun, ekrana fastboot yazısı gelecek. burdayken bir kaç sefer daha ses kısmaya basarak "android recovery" yazısına gelin ve şimdi ses açma tuşuna basarak recovery moda girin. burdayken yukarı aşağı tuşlarını kullanarak "backup and restore" kısmına gelin ve power tuşuna basın, bu şekilde yedekleme ve yedeği kurtarma menüsüne girdik. şimdi "backup" yazısındayken power tuşuna birkez daha basın. telefon otomatik olarak yedek alır.

    daha sonra eğer yedeği kurtarmanız gerekirse "restore" yazısına gelip power tuşuna basın ve yedeğinizi seçip tekrar power tuşuna basarak yükleyin.


    ilk olarak bu linkteki programı indirip bilgisayarınıza kurun. telefonun driver'ı diyebiliriz, bilgisayarın telefonu tanıması için gerekli:
    https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/88481

    sonra şunları indirin;

    fastboot linki:
    http://diamantephoto.com/fastboot.rar
    şu rom'un linki:
    http://www.solidfiles.com/d/ec73eb672c/Olympus_KitKat_v2.zip
    şurdan da gapps'ı indirin:
    http://d-h.st/owA

    öncelikle rom dosyasını winrarla çıkartın. sonra o klasördeki "cm-11-20140902-UNOFFICIAL-olympus.zip" dosyasını ve gapps dosyasını (açmadan) sdkartınıza kopyalayın.

    şimdi, maalesef rom'u direkt olarak kuramıyoruz. önce 1-2 işlem yapmamız gerekiyor. çünkü android 4.4.4 işletim sisteminin boyutu, motorolanın bizim cihaza işletim sistemi için verdiği bölümden biraz büyük. ordan bazı şeyleri çıkarmak gerekiyor. bu da webtop'un dosyaları. ben kullanmadığım için bu işlemi yaptım. zaten burda da webtop kullanan olduğunu sanmıyorum.

    öncelikle fastboot klasörünü c'ye kopyalayın. sonra da rom klasöründen çıkan "recovery_olympus_kitkat_bigpart_v2.img" dosyasını "c:\fastboot" klasörüne kopyalayın. sonra başlat > çalıştırdan cmd'yi (windows 7'de arama kısmına cmd yazın ve sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyin) açın ve komut satırına "cd c:\" yazın, şimdi c'nin içindesiniz. sonra komut satırına tekrar "cd fastboot" yazarak fastboot klasörüne girin. şimdi komut satırındaki adresinizin "c:\fastboot" olması lazım, bu durumdayken komut satırına "fastboot.exe" yazarak fastboot uygulamasını çalıştırın. sonra telefonunuzu kapatın. eğer root işlerini daha önce yaptıysanız açarken power tuşuna ve ses kısma tuşuna basılı tutun. üstte "fastboot" yazar, o yazı varken ses açma tuşuna basın, bu telefonunuzu da fastboot moduna sokar. sonra telefonu bilgisayara bağlayın.

    şimdi telefon da bilgisayar da fastboot modunda. yapacağımız işlem komut satırına şunu yazmak:
    fastboot.exe flash recovery recovery_olympus_kitkat_bigpart_v2.img

    işlem 1-2 saniye içinde biter. sonra komut satırına şunu yazarak telefonu yeniden başlatın:
    fastboot.exe reboot

    telefon yeniden başlarken yine ses kısma tuşuna basılı tutun, yine fastboot yazısı gelcek ama bu sefer bir kaç sefer daha ses kısmaya basarak "android recovery" yazısına gelin ve şimdi ses açma tuşuna basarak recovery moda girin. burda yapacağımız işlemler basit. sırasıyla aşağıdaki işlemleri yapın:
    -wipe data/factory reset
    -advanced > wipe dalvik cache
    -mounts and storage > format /system, /osh, /preinstall

    bu işlemleri yaptıktan sonra "install zip" bölümüne girin. burdan "choose zip from sdcard" kısmına girin ve sdkartımıza attığımız "cm-11-20140902-UNOFFICIAL-olympus.zip" dosyasını seçerek romumuzu yükleyin. sonra geri gelip "reboot system now" diyerek sistemi yeniden başlatın, başlarken yine android recovery mod'a girin ve yine "install zip" kısmına girip "choose zip from sdcard" kısmından bu sefer gapps dosyasını seçerek yükleyin. tekrar "reboot system now" seçeneğiyle cihazı yeniden başlatın ve kitkatınızı kullanmaya başlayın.

    eğer telefonu rootlatıp, bootloader kilidini açtıysanız zaten benzer işlemleri yapmışsınızdır, zorlanmazsınız. ama yapmamış olanlar deneyip, olmadığında bana kızmasın. ayrıca motorola atrix'e android kitkat 4.4.4'ün kurulumunu türkçe olarak anlatan ilk kişi olmanın gururunu yaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anarchy guy -- 26 Eylül 2014; 22:30:48 >




  • bilgilendirme için teşekkürler :) peki batarya ne kadar dayanıyor gözlemin nedir bu konuda. kuramadığın programlar hangisi? cm7de mesela video çekerken takılmalar kasılmalar oluyordu bundada öylemi? foto çekerken odaklama problemi varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usorguncu

    bilgilendirme için teşekkürler :) peki batarya ne kadar dayanıyor gözlemin nedir bu konuda. kuramadığın programlar hangisi? cm7de mesela video çekerken takılmalar kasılmalar oluyordu bundada öylemi? foto çekerken odaklama problemi varmı

    pil sadece whatsapp, mesajlaşma tarzı şeyleri kullanırsanız ortalama 1.5-2 günü çıkarıyor. ama yoğun kullanımda yani oyun, müzik vs. yine az gidiyor. uygulama olarak kuramadığım değil de açılmayan uygulamalar var. onlar da vector (oyun) ve head soccer (oyun). bir de twitter uygulamasında tweet falan atmaya çalışınca uygulama kapanıyor (bu cm10.1(jb)'de de vardı). foto çekerken problem yok ama video çekerken birazcık odak problemi var, o da yine cm10.1'de olan bi sorundu. ayrıca azıcık lag var videoda ama düzeltirler sanırım çünkü kernel ilk çıktığında yine olan bi problemdi ama düzeltilmişti.

    ayrıca telefon antutu'da ilk defa 5 haneli skor almış oldu. daha önce motorola atrix'le 5 haneli skor alan görmemiştim.

     ◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ►



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anarchy guy -- 26 Eylül 2014; 22:30:43 >




  • Teşekkürler hocam en kısa zamanda yükleyip deneyeceğim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13011302130313041305
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.