Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ► (1297. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26.465
Cevap
120
Favori
1.155.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12951296129712981299
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar İstanbul da bildiğiniz atrix dokunmatik tamiri yapan sağlam güvenilir yerler var mıdır?
  • Arkadaşlar bende 18 eylül 2012'de hb'den almıştım atrix'i son zamanlarda dokunmatik sorunu, şarjı tam almama, ısınma, kulaklık girişi gibi sorunları var. Nereyle irtabata geçeceğim paramı ya da moto g alabilirmiyim ? Garantinin bitmesinede az kaldı.
  • iptal55 kullanıcısına yanıt
    garantisi bitmeden gönderin hocam bekletmeyin.

    hb den alan bi arkadaş sorunsuz iade aldığını belirtmişti.

    ister servise ister HB ye gönderin gitsin.
  • TELESERVİCE DE 20 iş günü süre doluca para iadesi için tüketici heyetine nasıl başvurabiliriz. daha önce başvuru yapanlar dilekçe örneğini burada atabilir mi ya da özelden ek olarak?

    bir de para iadesi konusunda sıra olarak önce teleservice, sonra satın aldığım yer (ereyon) sonra tüketici hakem heyeti mi olmalı?
  • arkadaşlar benim telefonun da ekran gitti. çok az bir ışıkla ekranda bir şeyler gözüküyor. ama dokunmatik çalışmıyor. yeni konu da açtım ama bir ses çıkmadı. telefonun garantisi de 3 temmuz da bitti. ne yapmak lazım sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afanesavo

    TELESERVİCE DE 20 iş günü süre doluca para iadesi için tüketici heyetine nasıl başvurabiliriz. daha önce başvuru yapanlar dilekçe örneğini burada atabilir mi ya da özelden ek olarak?

    bir de para iadesi konusunda sıra olarak önce teleservice, sonra satın aldığım yer (ereyon) sonra tüketici hakem heyeti mi olmalı?

    örnek olmaz hocam, thh lerde san bi dilekçe veriyorlar, ilgili yerleri dolduruyorsun o kadar. thh ye başvuracaksan teleservice vs yi unut, direkt aldığın yeri şikayet ediyorsun. teleservice pek ücret iadesi yapmıyor, ille de oradan alacağım dersen motorola ile irtibat kurman lazım önce. ama en son cihaz değişimleri ve ücret iadeleri bir süre askıya alınmıştı. sonrasını takip etmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: afanesavo

    TELESERVİCE DE 20 iş günü süre doluca para iadesi için tüketici heyetine nasıl başvurabiliriz. daha önce başvuru yapanlar dilekçe örneğini burada atabilir mi ya da özelden ek olarak?

    bir de para iadesi konusunda sıra olarak önce teleservice, sonra satın aldığım yer (ereyon) sonra tüketici hakem heyeti mi olmalı?

    örnek olmaz hocam, thh lerde san bi dilekçe veriyorlar, ilgili yerleri dolduruyorsun o kadar. thh ye başvuracaksan teleservice vs yi unut, direkt aldığın yeri şikayet ediyorsun. teleservice pek ücret iadesi yapmıyor, ille de oradan alacağım dersen motorola ile irtibat kurman lazım önce. ama en son cihaz değişimleri ve ücret iadeleri bir süre askıya alınmıştı. sonrasını takip etmedim.

    20 iş günü yasal süre dolunca motorola'yı arıyorum o zaman. para iadesi için talep açıyorum.




  • yaw arkadaşlar bana yardım edin telefonu göndereli 2 2,5 ay oldu dedim hakem heyetine verecem telefonu değiştirmezseniz onlarda reddettiler şimdi faturayı bulup hakem heyetine veremiyorum telefonuda göndermiyorlar ne yapabilirim telesekreterden bıktım bunlarla direkt görüşebileceğim bi numara yokmu motorolayla falan motorolayı arayıp şikaet etsem değiştirmezlermi acap bi yardım edin




  • enes419 kullanıcısına yanıt
    https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/98856/

    MOTOROLANIN SİTESİNDE yer alan iletişim numaraıs budur. deneyebilirsiniz.
    (0090) 0212 375 50 68

    sonuçtan bizi de bilgilendirirseniz...
  • enes419 kullanıcısına yanıt
    aynı durum bende de mevcut. defalarca aradım teleservisi iade alınmasını istedim iki haftadır bugün yarın derken, cuma günü iade kararını netleştireceklerini söylediler. motoroladan cevap alamadıklarını söylediler.
  • arkadaşlar, telefonun dokunmatiği bozuldu. şansa garantisi de devam ediyormuş 2 hafta kaldı garantinin bitmesine. nasıl bir yol izlemek lazım, hızlıal'dan almıştım. hızlıal'a geri mi göndereyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quak

    arkadaşlar, telefonun dokunmatiği bozuldu. şansa garantisi de devam ediyormuş 2 hafta kaldı garantinin bitmesine. nasıl bir yol izlemek lazım, hızlıal'dan almıştım. hızlıal'a geri mi göndereyim?

    Garanti kağıdına bak, brightstar sa teleservice'de gönderebilirsin. ama pegasus vs gib bişeyse mecburen hizlial'a göndereceksin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: quak

    arkadaşlar, telefonun dokunmatiği bozuldu. şansa garantisi de devam ediyormuş 2 hafta kaldı garantinin bitmesine. nasıl bir yol izlemek lazım, hızlıal'dan almıştım. hızlıal'a geri mi göndereyim?

    Garanti kağıdına bak, brightstar sa teleservice'de gönderebilirsin. ama pegasus vs gib bişeyse mecburen hizlial'a göndereceksin.

    brightstar garantili. değişim ya da ücret iadesi isteyeceğim, hangisinden daha hızlı sonuç alabilirim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quak

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: quak

    arkadaşlar, telefonun dokunmatiği bozuldu. şansa garantisi de devam ediyormuş 2 hafta kaldı garantinin bitmesine. nasıl bir yol izlemek lazım, hızlıal'dan almıştım. hızlıal'a geri mi göndereyim?

    Garanti kağıdına bak, brightstar sa teleservice'de gönderebilirsin. ama pegasus vs gib bişeyse mecburen hizlial'a göndereceksin.

    brightstar garantili. değişim ya da ücret iadesi isteyeceğim, hangisinden daha hızlı sonuç alabilirim ?

    değişim ya da ücret iadesi almak ancak servisin incelemesi sonrası olur, teleservice direkt değişim veriyor, diretirsen ücret iadesi için thh ye ver diyor sanırım. Motorola ile konuşup değişim değil ücret iadesi istiyorum diyebilirsin ama onlar da durdurdular sanırım. (en son bu şekildeydi) Hepsiburada genelde ücret iadesi yapıyor ama hızlıal nasıl bir işlem yapar bilemiyorum. Şunu yapabilirsin, telefonu hızlıala gönder, 20 iş günü geçince süre doldu ben ücret iadesi istiyorum de, ya da teleservide'e gönder, orda 20 gün geçtikten sonra tüketici heyetine şikayet et, o şekilde ücret iadesi iste.

    durumlar biraz karışık :)




  • hepsiburada bugün geri ödemeniz yapılmıştır diye mesaj gönderdi ama ben telefonu 679 almış olmama karşın sadece 243 lira yatırıldı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Aynı siparişte birden fazla ürün almıştım ama diğer ürünleri de toplayınca 243 lira etmiyor. Yanlışlık vardır umarım düzeltirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar motorolayi aradim telefonu parca bekleniyor diye gindermiyolar dedim oda zaten parca yok uretimide yok dedi yani anliycaniz salliyolar bizi parca gelecek diye Motorola da bi dosya açacaklardır benim adıma bakalım ya para iadesi yada değişim olacak heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enes419 -- 27 Ağustos 2014; 10:33:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enes419

    Arkadaşlar motorolayi aradim telefonu parca bekleniyor diye gindermiyolar dedim oda zaten parca yok uretimide yok dedi yani anliycaniz salliyolar bizi parca gelecek diye Motorola da bi dosya açacaklardır benim adıma bakalım ya para iadesi yada değişim olacak heralde

    benim ki de parça bekliyor olarak görülüyor. gelişmeleri buradan yazar mısınız.

    ben de sizin alacağınız sonuca göre önlem alırız.
    20 iş günü dolunca motorolayı aramayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    hepsiburada bugün geri ödemeniz yapılmıştır diye mesaj gönderdi ama ben telefonu 679 almış olmama karşın sadece 243 lira yatırıldı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Aynı siparişte birden fazla ürün almıştım ama diğer ürünleri de toplayınca 243 lira etmiyor. Yanlışlık vardır umarım düzeltirler.


    siparişte herhangi bir hediye çeki var mıydı ? gerçi 400 küsürlük bir hediye çeki olması lazım bu da zor gibi ama hb düzeltir diye u muyorum. ben de ideos x5 iade etmiştim, 50*2 hediye çeki ve 50 tl banka puanı hediyesi vardı aldığım zmaan ama onlar bana kar kaldı, direkt 569 iade etmişlerdi
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Sipariş numaralarını karıştırmişlar. Geri kalanı hesaba yatiracaz diye dekont verdiler. Onayladım, paranın yapmasını bekliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar atrixi ekrandaki siyah bir leke olduğundan garantiye verdim 1-2 hafta geçti tahminen ne zamana döner ?

    Bu arada moto g ile degisiliyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhysCopat -- 28 Ağustos 2014; 0:20:03 >
  • 
Sayfa: önceki 12951296129712981299
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.