Şimdi Ara

Profilo - BUZDOLABI Konu Başlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar baktım forumda candoğan bey sayesinde profilo F/P olarak çok öneriliyor böyle bir başlık açmayı gerekli gördüm eğer hata yaptımsa yöneticiler gerekeni yapsınlar.

    Eğer profilo konularını tek başlık altından götürürsek daha derli toplu olacak diye düşünüyorum, candoğan beyinden katkılarını bekliyoruz tabiiki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mat35 -- 26 Şubat 2012; 23:40:37 >



  • Başka başka konu açılarak yanıt bekleniyor arkadaşlar profilo buzdolabı ile ilgili konuları buraya yazalım.
  • Profilo bd3057 w3sn model buzdolabı hakkında tecrübesi olan veya fikri olan yazarsa memnun olurum
  • Mat35 kullanıcısına yanıt
    15 gündür bir profilo buzdolabı kullanıyorum (buzdolabı yenıdır 15 günlüktür).Alt bolmesı soğutmuyor.yiyecekleri bozuyor .servivisi aradım..geldiler: hava sıcak,besınlerın ağzı açık,fazla yukleme yapmışsınız ,hava sıcak (buzdolabının yerı kesınlıkle sıcak değil dolap herhalde kışlıktır) buzdolabının kapısını açık bırakıyosunuz vb saçma seyler deyip gittiler.Nette bıraz arastırdıgımda aynı seyleri (hava sıcak,besınlerın ağzı açık,fazla yukleme yapmışsınız ,hava sıcak) herkese soylemısler.Satılan ürünün performansı kötü değişim yada tamır etme yerıne bu gibi seyler soyleyıp sorunu tamamıyla kullanıcıya yukluyorlar.
    Genel merkezlerıde aynı seylerı soyledıler .Buzdolabıyla ben kaldım.YEtkili servisten umudumu kestım.

    Acaba bu ürünün iade ucretını hakem heyetı aracılıgıyla alabılırmıyım.Daha once bu yonde sorun yasamıs arkadaşlardan yorum beklıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etii

    15 gündür bir profilo buzdolabı kullanıyorum (buzdolabı yenıdır 15 günlüktür).Alt bolmesı soğutmuyor.yiyecekleri bozuyor .servivisi aradım..geldiler: hava sıcak,besınlerın ağzı açık,fazla yukleme yapmışsınız ,hava sıcak (buzdolabının yerı kesınlıkle sıcak değil dolap herhalde kışlıktır) buzdolabının kapısını açık bırakıyosunuz vb saçma seyler deyip gittiler.Nette bıraz arastırdıgımda aynı seyleri (hava sıcak,besınlerın ağzı açık,fazla yukleme yapmışsınız ,hava sıcak) herkese soylemısler.Satılan ürünün performansı kötü değişim yada tamır etme yerıne bu gibi seyler soyleyıp sorunu tamamıyla kullanıcıya yukluyorlar.
    Genel merkezlerıde aynı seylerı soyledıler .Buzdolabıyla ben kaldım.YEtkili servisten umudumu kestım.

    Acaba bu ürünün iade ucretını hakem heyetı aracılıgıyla alabılırmıyım.Daha once bu yonde sorun yasamıs arkadaşlardan yorum beklıyorum

    Geçmiş olsun hocam inşallah halledersiniz. Dolabin modeli ne acaba ben profilo bd2056w2nn yi arastiriyorum da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler sanırım profilo 2-3 yıl önceki kalite de değil artık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tire_lee kullanıcısına yanıt
    Dolabın modelı arastırdığınız modelin ta kendisidir. Model BD2056W2NN /11 tavsiyem uzak durum. Ürünü aldıktan sonra sizi tanımıyorlar.Bir sorun varsa üründe o sorun mutlaka kullanıcıdan kaynaklanıyordur. hava sıcak , dolabın ağzı acık kalıyor, ağzı açık besin bırakıyorsunuz falan filan ne varsa saydılar bana.onlara göre ürünün performansının kötü olması yada sorunlu olması dıye bır durum yok.Hayal kırıklığına uğradım teknık servisinden dolayı.Diyoruz ki bakın su var ıcınde soğutmuyor görüyorsunuz servis eleman suyu buzluğa bırakın diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etii -- 18 Temmuz 2015; 9:31:48 >
  • etii E kullanıcısına yanıt
    Hadi yaa! Buzdolabı olarak profiloyu almiycam kesinlikle. Samsungun bir modeli var rt38fajedsa miydi boyle biseydi. 10 yil motor garantisi falan vardi. Bi ona bakayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tire_lee

    Hadi yaa! Buzdolabı olarak profiloyu almiycam kesinlikle. Samsungun bir modeli var rt38fajedsa miydi boyle biseydi. 10 yil motor garantisi falan vardi. Bi ona bakayim

    almadan once ıyı bır ızlenımı vardı bende alman malı falan ...eskı 10 yıllık buzdolabım ondan daha ıyıydı. servıs çok kötü .buzdolabının hıc bır sorunu yok.kullanıcı hatası dıyor.tavsiyem profilodan uzak durun. cunku bır urunde hata olabılır normaldır. sattıkları ürünün arkassında durmasa o kötüdür.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.