Şimdi Ara

suyu iyonize edip hidrojen ve oksijene ayıran sistem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
31.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet 5 yıl önce falandı hidrojeni ayrıştırmıyorlardı bizim paraları cebe ayrıştırıyorlardı hiçbir bilimsel geçerliği yoktu piyasayı tokatlayıp sırra kıdem bastılar 1
    2.si hidrojeni falan ayrıştırmıyordu suyu sadece damıtıyordu yakıtla birlikte süzülmüş su silindire gönderiliyorsu muandiz olmaya gerek yok suyla metal nasıl bir arada geçinebilir biraz düşünmek lazım dumur olur o motor
    3 böle seylere pek itibar etmeyin paranız bolsa gidin dizel alın veya tüp taktırın




  • başlıkta bahsedilen sistem hakkında bilgisi olan arkadaşlar anlatabilirler mi ?

    - fiyat ?
    - degisik markalar var mı ?
    - dünyada başka yerde var mı ?
    - bu sistem gerçekten var mı ?
    - dizel ve benzinli arabalar da kullanılıyor mu ?

    selamlar
    selçuk



  • İyonize edip ne yapacaksın suyu?? Hidrojene çevireyim desen depolama problem. Yakıttan tasarruf edeyim desen araç suyu iyonize ederken zaten belirli bir enerjiye gereksinim duyacak ve bu enerjiyi motordan çalacak. Ayrıca benzinli motor sistemi hidrojenli benzinle çalışmaya müsait değildir . Mutlaka motor sisteminin desteklenmesi gerekir.
    Bunlar balon ve hikaye normal benzin motorlu araçlar hidrojenle çalışmaz çalışamaz... (eski amerikan arabaları dışında)
  • Bu sistemi bi türk arkadaşımız ve bi italyan buldu ve çalıştırdı.....Ayrıca milyon km lerce bi ton araçta kullanıldı ancak sonradan çalışmadı diyip birer birer hem arabalar hem sistemler hemde bu sistemi yapanlar kayboldu...............Bulan varsa düzeltsin ve nerede olduklarını yazsın...............Kısacası akaryakıt bor bitmeden bu sistemlere geçiş yapılması zor.Şaşmaz san.sit. te yine bir arkadaşımız bu sistemin benzerini tuzlu suyla yapıp çalıştırmış ancak o sistemle çalışan bi motoru dağıtmak nasip oldu ve hala nedenini çözemedim ama motorun içi bitmiş vaziyetteydi...............................Kısacası bu sistemlerin kullanımı daha zor gibi görünüyo.............................İstersen aramaya devam et................
  • Arkadaşım bunu ostimde takan bir yer var.Ben taktırdım 25 gün sonra söktürdüm.Hikaye test ettim yakıt ekonomisi falan yapmıyo kısacası sakın arabanın orjinalliğini bozdurma.
  • bende taktırdım ostimde bi adam takıyo araba bariz şekilde performansı arttı yakıtta tasarrruf çok az oldu ama hava filtrem çok eskidi bu gün veya yarın değiştiricem ondan sonraa daha mantıklıı veriler verebilirim, ostimdeki adam sökme garantisi veriyo ve ücreti sana geri ödüyo. olurmu öyle şey diyen arkadaşlara azıcık mantaliteden bahsedim suyu iyonize edip (elektrik veriyo bir cihaza) suyu hidrojen ve oksijene çeviriyo onuda yakıtla birlikte pistonlara veriyoo patlama sırasında extra güç elde ediyosun. ben söyliyim gerçekten performans arttı yakıtta da ufak bi tasarruf var ama filtre yi değiştirince daha net veriler olucak elimde. ARKADAŞLAR LÜTFEN BİLMEDİĞİNİZ KONULARDA OLMAZ ÖYLE YOK ÖYLE BİŞEY DEMEYİN BAZEN GAYET OLABİLİO..

    arkadaşım ana soruna gelince fiatı benzinli için 300 dizel için 375 fiat farkıda dizel için bi alet daha gerekio filtre yi değiştirdikten sonra pm ine veya buraya görüşlerimi bildiririm. saygılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sinanbirinci

    Arkadaşım bunu ostimde takan bir yer var.Ben taktırdım 25 gün sonra söktürdüm.Hikaye test ettim yakıt ekonomisi falan yapmıyo kısacası sakın arabanın orjinalliğini bozdurma.

    Dediğiniz sistem tuzlu suyla çalışan mı? Bu arada yukarıdada bahsettiğim gibi böyle bi sistemle uğraştım ancak yapanın adresini aldım ve kaybettim o günden sonrada bulamadım.Adresi ve telefonu varsa verirseniz sevinirim............
  • Arkadaşım bak ben önce detaya girmek istemedim ama madem ilgileniyosun biraz açıyım.Ben taktırdım ve inceledim öncelikle emme manifoltunu delerek buralara memeler takıyorlar silindirlere giden havanın içerisine bu memelerden elektroliz ile tuzlu sudan ayrılmış hidrojeni yolluyorlar.Fakat hidrojen hep sabit bir güçle geliyor yani sen gaza bastığında karbüratöre giren benzin ve emme manifoltundan gelen hava artmasına rağmen hidrojen sabit bir güçle geliyor.Buda evet kalkışlarda arabaya az bir güç katıyor bunu hissetim fakat araba 2000-2500 devrin üstüne çıktığında hidrojenin hiçbir etkisi kalmıyor.Hakkını yiyemem 1 ay kullanıp memnun kalmadıktan sonra söktürdüm ve paramı aldım.Yalnız 50 ytl. montaj parasını kesiyorlar haberin olsun.Cihaz takılıyken ve söktürdükten sonra 100km.de yakış verilerini tuttum eğer istersen onlarıda yazabilirim.Ama tavsiyem manifoltunu boşa deldirme.
  • İllada taktırmakistiyorsan bu linke göz at.
    http://www.ekomax.com/iletisim.htm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skardes

    başlıkta bahsedilen sistem hakkında bilgisi olan arkadaşlar anlatabilirler mi ?

    - fiyat ?
    - degisik markalar var mı ?
    - dünyada başka yerde var mı ?
    - bu sistem gerçekten var mı ?
    - dizel ve benzinli arabalar da kullanılıyor mu ?

    selamlar
    selçuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buzz Lightyear -- 22 Ağustos 2015; 16:38:32 >
  • Beyler günümüz benzinli araç motorları hidrojenle veya hidrojenli benzinle çalışmaya müsait değildir.Motoru duman edersiniz. Bu sistemlerde sadece yüksek sıcaklıkta ve basınçta verim alınabilir ondada motor dayanmaz. Sadece emisyon oranı düşürülmüş yüksek sıcaklıkta çalışabilen 90 yılı öncesi v8 amerikan motorlarında hidrojen-metanol karışımlı benzin kullanılınabiliyor. Oda ekonomiden daha çok yüksek performans için. 3 kuruş kar edecegim diye aracınızın motorunu duman etmeyin. Drag yarışlarına katıldığım için ben bu olayları çok araştırdım oradan biliyorum.

    Diğer taraftan suyu iyonize etmek için kullanılan enerji arajın motorundan çalınıyor enerji yoktan varedilmez sadece şekil değiştirir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cela Soylu -- 10 Şubat 2006 12:47:02 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Beyler günümüz benzinli araç motorları hidrojenle veya hidrojenli benzinle çalışmaya müsait değildir.Motoru duman edersiniz. Bu sistemlerde sadece yüksek sıcaklıkta ve basınçta verim alınabilir ondada motor dayanmaz. Sadece emisyon oranı düşürülmüş yüksek sıcaklıkta çalışabilen 90 yılı öncesi v8 amerikan motorlarında hidrojen-metanol karışımlı benzin kullanılınabiliyor. Oda ekonomiden daha çok yüksek performans için. 3 kuruş kar edecegim diye aracınızın motorunu duman etmeyin. Drag yarışlarına katıldığım için ben bu olayları çok araştırdım oradan biliyorum.

    Diğer taraftan suyu iyonize etmek için kullanılan enerji arajın motorundan çalınıyor enerji yoktan varedilmez sadece şekil değiştirir..

    biraz daha ayrıntılı anlatırmısın? dizel için özellikle.




  • Ya ben çok memnun olduğunu söyleyen arkadaşlara uydum gittim taktırdım ve pişman olup söktürdüm.En kötü tecrübe bile eğer ders almayı biliyorsak iyi bir tecrübedir.Ben arabama 1000km.lik birtest uyguladıktan sonra faydasız olduğunu görüp söktürdüm.1000km.de yaklaşık 80lt. benzin kullanmama rağmen 1lt.lik su şişesinin 3/1 ini kullandım (zaten 1lt. suyu 3000km.kullandığı söyleniyordu ).1000km.de 300ml.suyun aracınıza %20-%25 tasarruf sağlatabileceği aklınıza yatıyorsa artık söyleyebileceğim birşey yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Beyler günümüz benzinli araç motorları hidrojenle veya hidrojenli benzinle çalışmaya müsait değildir.Motoru duman edersiniz. Bu sistemlerde sadece yüksek sıcaklıkta ve basınçta verim alınabilir ondada motor dayanmaz. Sadece emisyon oranı düşürülmüş yüksek sıcaklıkta çalışabilen 90 yılı öncesi v8 amerikan motorlarında hidrojen-metanol karışımlı benzin kullanılınabiliyor. Oda ekonomiden daha çok yüksek performans için. 3 kuruş kar edecegim diye aracınızın motorunu duman etmeyin. Drag yarışlarına katıldığım için ben bu olayları çok araştırdım oradan biliyorum.

    Diğer taraftan suyu iyonize etmek için kullanılan enerji arajın motorundan çalınıyor enerji yoktan varedilmez sadece şekil değiştirir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buzz Lightyear -- 22 Ağustos 2015; 16:37:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sinanbirinci

    Arkadaşım bak ben önce detaya girmek istemedim ama madem ilgileniyosun biraz açıyım.Ben taktırdım ve inceledim öncelikle emme manifoltunu delerek buralara memeler takıyorlar silindirlere giden havanın içerisine bu memelerden elektroliz ile tuzlu sudan ayrılmış hidrojeni yolluyorlar.Fakat hidrojen hep sabit bir güçle geliyor yani sen gaza bastığında karbüratöre giren benzin ve emme manifoltundan gelen hava artmasına rağmen hidrojen sabit bir güçle geliyor.Buda evet kalkışlarda arabaya az bir güç katıyor bunu hissetim fakat araba 2000-2500 devrin üstüne çıktığında hidrojenin hiçbir etkisi kalmıyor.Hakkını yiyemem 1 ay kullanıp memnun kalmadıktan sonra söktürdüm ve paramı aldım.Yalnız 50 ytl. montaj parasını kesiyorlar haberin olsun.Cihaz takılıyken ve söktürdükten sonra 100km.de yakış verilerini tuttum eğer istersen onlarıda yazabilirim.Ama tavsiyem manifoltunu boşa deldirme.

    BİLGİ İÇİN SAĞOL SİSTEMİ YUKARIDAKİ YAZIMI OKURSAN İNCELEDİM FAKAT BENİM GÖRDÜĞÜM MONTAJLA SENİN ANLATTIĞIN BİR DEĞİL......AYRICA MOTORU DAĞITTIĞIMDA HARABİYETİDE GÖRDÜM...BEN SADECE BUNU YAPAN KİŞİYLE GÖRÜŞMEK İSTİYODUM......VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN SAĞOLUN BEYLER.......




  • beyler sonuc ne? fiatci abi motoru nasıl dagıttı bu sey? asırı sıcaklık? parcaların ozellıgını bozma? bıraz bıglı verebılırmısınız tasarruf yapalım derken motoru dagıtmayalım?
  • ya bu isim tanıdık geliyor !!! cela soylu tv ye falan çıkıyomusun abi
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Beyler günümüz benzinli araç motorları hidrojenle veya hidrojenli benzinle çalışmaya müsait değildir.Motoru duman edersiniz. Bu sistemlerde sadece yüksek sıcaklıkta ve basınçta verim alınabilir ondada motor dayanmaz. Sadece emisyon oranı düşürülmüş yüksek sıcaklıkta çalışabilen 90 yılı öncesi v8 amerikan motorlarında hidrojen-metanol karışımlı benzin kullanılınabiliyor. Oda ekonomiden daha çok yüksek performans için. 3 kuruş kar edecegim diye aracınızın motorunu duman etmeyin. Drag yarışlarına katıldığım için ben bu olayları çok araştırdım oradan biliyorum.

    Diğer taraftan suyu iyonize etmek için kullanılan enerji arajın motorundan çalınıyor enerji yoktan varedilmez sadece şekil değiştirir..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    Diğer taraftan suyu iyonize etmek için kullanılan enerji arajın motorundan çalınıyor enerji yoktan varedilmez sadece şekil değiştirir..


    Evet, enerji yoktan var edilemez. Ama enerjiyi sadece Kinetik enerji oılarak düşünürseniz hata yaparsınız.
    Bu ve buna benzer durumlarda enerjiyi Toplam Enerji = Kinetik E + Potansiyel E
    olarak düşünmek gerekir. Maddenin içinde (su da buna dahil) potansiyel enerji gizlidir.
    Potansiyel enerjiyi aktif hale getirirken tüketilenden daha az enerji harcamak mümkündür.
    Şöyle bir kaba ama gene de geçerli bir örnek:
    Tabiat kömürü yaratırken çok enerji harcamıştır; ama biz onu yakıp içindeki enerjiyi kullanmak için hemen hemen hiç enerji harcamayız.
    Bu örnekte olduğu gibi, suyun içindeki hidrojen ve oksijen moleküllerinin enerjisini açığa çıkarmak için elde edilenden daha az enerji harcamak mümkündür (Ekzotermik reaksiyon)




  • ufaktım italyanlar yapıyor bu işi diye haberler çıkıyordu. bişey değişmedi halen çıkıyor. bişey değişmiyor yani.daha uzun zaman petrol bazlı yakıt kullanacağız...
  • erke diye birşey de bulmuşlar güya, sürekli dönen bir aletmiş.

    http://www.sabah.com.tr/eko114.html
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.