kablosuz bağdaştırıcı veya erişim noktası sorunu
19 Cevap6562 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


40 Mesaj
14 Şubat 2012; 12:12:15 

Arkadaşlar haftasonu laptop aldım.ve internete kablosuz bağlanamıyorum.kablosuz bağdaştırıcı veya erişim noktası sorunu veriyor.sizce ne yapmam lazım.yardımcı olursanız sevinirim.


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 16:06:31 

wirelles kapalı olabilir nasıl bir sorun acarmısınız


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:22:11 

wireless açık.1-2 kez girdim bugün.şimdi yine aynı hatayı veriyor.çıkıyor kendiliğinden.


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:23:25 

şöyle bi sorun.bütün ağları görüyor.ama bağlantı var ama bağlanamıyor.sorunlara gidincede kablosuz bağdaştırıcı sorunu karşıma çıkıyor.yardımcı olursanz sevinirim.


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:26:04 

mac filitreleme olabilir modemde


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:28:07 

Bu ağdan iki tane laptop daha var giren.sorunsuz giriyor onlar.telefonlarda keza öyle.ethernetle denedim öyle de giriyor.modemde değil sanki problem.senin dediğini biraz açar mısın?


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:30:43 

hacı her pc nin mac adrresi olur modemde mac filitreleme diye bir sey var oraya senin pc nin mac adresini giren kablosuz agdan sadece senin pc girer diger baska pcler sifreyi bilse dahi giremez


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:36:29 

Ne yapmam lazım yani modemde ?


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:39:41 

mac filitrlrmr varmı ona bak önce yoksa pc wirelles driverları kurulumu


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:42:27 

mac filtreleme açık ama kimse filtrelenmemiş.


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:47:37 

driverlarda kurulu


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:48:45 

acıksa baglanmazsın internete kaptıp dene


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:49:50 

modem marka nedir


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:53:00 

bağlandı şimdi.bugün üçüncü bağlanışı.kapatıp açsam yine gidecek.kesin bi çözüm lazım bana.airties.


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:56:06 

sorun mac ilgili degil ozaman zaten yukarıdada yazmısın diger pcler baglanıyo diye görmemişim elle ip atadınızmı


_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 17:57:18 

Hayır nasıl oluyor o?


_____________________________



7163 Mesaj
14 Şubat 2012; 18:01:35 



_____________________________



40 Mesaj
14 Şubat 2012; 18:06:57 

bulamadım kardeşim öyle bişey.yazmıyor daha doğrusu.teşekkürler ilgin için.


_____________________________



364 Mesaj
14 Şubat 2012; 19:02:57 

sorun mac filitremeden oluyor olsa hic bi türlü giremez.mac tan değil driverin düzgün ve güncel olduğunu kontrol et.ve kablosuz bağdaştırıcını mümkünse manuel kurmayı dene eğer yapabilirssen.


_____________________________


Sanma şâhım / herkesi sen / sadıkâne / yâr olur
Herkesi sen / dostmu sandın / belki ol / ağyâr olur.
Sadıkâne / belki ol / alemde bir / serdar olur
Yâr olur / ağyâr olur / serdar olur / dildar olur.


40 Mesaj
14 Şubat 2012; 23:58:39 

Teşekkürler.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » kablosuz bağdaştırıcı veya erişim noktası sorunu
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.328