- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
YGS - Tarih dersi tüm konuları ses kaydı ile dinleme ?
23 Cevap7639 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1143 Mesaj
11 Şubat 2012; 12:48:51 

Öncelikle yatmadan önce müzik dinlemek yerine tarih konularını dinlemek geldi birden aklıma ve google da aramaya başladım ses kayıtlarını 1-2 tane indirdim ancak konuları anlatma şekli robot gibi hep.
Acaba elinizde konuyu güzel bi şekilde anlatan ses kaydı varmı arkadaslar.
Şimdidem teşekkürler.


_____________________________

BASBUGTURKES


827 Mesaj
11 Şubat 2012; 14:05:30 

bunu ben üniverstede yapardım,görenler şok olmuştu,sonra herkes yapmaya başladı fln.şmdi ygs de denicem....sana çok basit vve daha iyi bi tavsiyem var.kendi sesini kaydet


_____________________________


Vikings
Hail Earl Ragnar!



1143 Mesaj
11 Şubat 2012; 14:31:34 

Aynen hocam kendi sesimi kaydetmeyi de düşünmedim değil, indirdiğim ses kayıtlarında resmen okuyup geçmiş resmen soğutuyo. Yine de düzgün birşey bulamazsam son çare olarak kendim bi ses kaydı hazırlamayı düşünüyorum.


_____________________________

BASBUGTURKES

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Şubat 2012; 15:33:48 

Aynı şeyi edebiyat için yapıyorum :) Çok iyi fikir gerçekten, benden gören bikaç arkdaşda uygulamaya başladı. Yanlız kendi sesinle kaydetmessen iyi olur :) İstersen bikaç kere dene anlarsın beni.Kardeşin falan varsa ona kaydettir daha verimli oluyo. Paylaşımdada bulunabiliriz kayıtlarımızı.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Şubat 2012; 15:47:01 

Ztvye üye ol 5tlye oradaki videoları indirip converter ile mp3e çevir ve dinle


570 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
AvantiLazio
11 Şubat 2012; 16:49:14 

edebiyat için kendi sesimi kayıt etmişdim çok faydalı oluyor konuyu güzel bir şekilde okuyun kayıt edin.Yolda yürürken,otobüste falan takın dinleyin çok faydalı olacaktır.


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=HPXf-KJvUf8

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Şubat 2012; 17:10:48 

harika bir fikir verdin kardeş bana tarih coğrafya edebiyat için yapacağım bunları


426 Mesaj
11 Şubat 2012; 17:41:47 

ztv üyeliği olan var mı?


_____________________________


DonanımHaber Türkü Severler Kulübü



1143 Mesaj
11 Şubat 2012; 17:56:37 

hmm.. ztv den yada baska güzel bi anlatımı olan yerden indirip mp3 e çeviren arkadaş varsa burada paylaşabilir aslında herkes faydalansın değilmi?


_____________________________

BASBUGTURKES


 
3 Mesaj
11 Şubat 2012; 18:06:34 

hangi siteden indiriyosunuz link .?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1143 Mesaj
12 Şubat 2012; 11:15:52 

şimdilik belirli bi site yada paylaşım mevcut değil bekliyoruz.


_____________________________

BASBUGTURKES


130 Mesaj
12 Şubat 2012; 14:35:12 

Takippp. Eğer ses kaydı yaparsanız banada yollar mısınız ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gölük -- 12 Şubat 2012; 14:36:02 >


_____________________________



 
0 Mesaj
12 Şubat 2012; 14:42:53 

takipp.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Şubat 2012; 15:14:14 

Arkadaşlar ZTV güzel anlatıyor ancak çok fazla uzun sürüyor. ben ekol hocanın adresinden bunu buldum bayadır burdan çalışıyorum. http://www.ekolhoca.com/konuanlatimtar2.asp hoşunuza giderse buyurun deneyin.

işin teknik kısmına gelince;
* aşağıda vermiş olduğum linkten internetdownloadmanager'i indirin. bu program sayesinde istediğiniz tüm ders videolarını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
http://www.tamindir .com/internet-download-manager/

*sonra http://www.tamindir .com/format-factory/ adresinden bu converterı indirin kurun son işlem olarakta indirmiş olduğunuz videoları mp3'e çevirip istediğiniz zaman dinleyin.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi towin-towin-towin -- 12 Şubat 2012; 15:23:56 >

Uzaklaştırılmış
45 gün cezanın,
21 gün 14 sa. 50 dk. kadarı kaldı.
12 Şubat 2012; 15:19:45 

Özel Ders verebilirim.


 
0 Mesaj
12 Şubat 2012; 15:56:48 

quote:

Orijinalden alıntı: towin-towin-towin

Arkadaşlar ZTV güzel anlatıyor ancak çok fazla uzun sürüyor. ben ekol hocanın adresinden bunu buldum bayadır burdan çalışıyorum. http://www.ekolhoca.com/konuanlatimtar2.asp hoşunuza giderse buyurun deneyin.

işin teknik kısmına gelince;
* aşağıda vermiş olduğum linkten internetdownloadmanager'i indirin. bu program sayesinde istediğiniz tüm ders videolarını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
http://www.**** .com/internet-download-manager/

*sonra http://www.**** .com/format-factory/ adresinden bu converterı indirin kurun son işlem olarakta indirmiş olduğunuz videoları mp3'e çevirip istediğiniz zaman dinleyin.

yha ben bu internetdownladeri indir dim fakat sahte seri numarası falan diyor... onu yapamadım bu videoları baska sekilde mp3 seklınde n asıl yapabiliriz..???


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Şubat 2012; 17:31:00 

quote:

Orijinalden alıntı: freekick_2011


yha ben bu internetdownladeri indir dim fakat sahte seri numarası falan diyor... onu yapamadım bu videoları baska sekilde mp3 seklınde n asıl yapabiliriz..???

yok öyle bişi hocam ben aylardır kullanıyorum, şimdiye kadar dediğin gibi bişeyle karşılaşmadım al o zaman full sürümü vereyim bunu indir tekrar dene:
http://s2.dosya.tc/serv...ld12T_rk_eFULL.exe.html


 
0 Mesaj
12 Şubat 2012; 19:56:19 

quote:

Orijinalden alıntı: towin-towin-towin


yok öyle bişi hocam ben aylardır kullanıyorum, şimdiye kadar dediğin gibi bişeyle karşılaşmadım al o zaman full sürümü vereyim bunu indir tekrar dene:
http://s2.dosya.tc/serv...ld12T_rk_eFULL.exe.html

yhavv çok çok teşekkür ederimm...(adamın köküsün kökü )..bende başka başka sitelerde uraşıyordum..


_____________________________



 
12 Mesaj
12 Şubat 2012; 20:35:05 

Arkadaşlar bu konuda kendi sesimizi kaydedip paylaşalım.ben başlıyorum şimdi biyolojiden az sonra paylaşırım.

ama şöyle birşey yapalım linkleri pm ile sadece ses kayıt havuzuna katkıda bulunanlara verelim. otlakçılar da calissin biraz :D



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zekiiiii -- 12 Şubat 2012; 20:36:24 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
276 Mesaj
12 Şubat 2012; 20:50:44 

quote:

Orijinalden alıntı: towin-towin-towin


yok öyle bişi hocam ben aylardır kullanıyorum, şimdiye kadar dediğin gibi bişeyle karşılaşmadım al o zaman full sürümü vereyim bunu indir tekrar dene:
http://s2.dosya.tc/serv...ld12T_rk_eFULL.exe.html

eyvallah :)


_____________________________

^^


10 Mesaj
12 Şubat 2012; 21:22:39 

uykuda öğrenme diye bir şey okumuştum. bilginiz var mıdır acaba? insanlar ezber edilicek dersleri uykularında dinliyorlarmış ne kadar dogrudur?


_____________________________

senden bekleneni, sana emredileni ya da seni kurtaracak olanı değil; kalbinin derinliklerinde tasdikleneni yap. iyiliği içselleştir.


 
163 Mesaj
12 Şubat 2012; 22:37:45 

http://www.zamzar.com/ ile videoları direkt istediğiniz formatta indirebilirsiniz.



Bir de sesli anlatım için belki işe yarar: http://www.sosyaldersleri.com/


_____________________________



1143 Mesaj
13 Şubat 2012; 12:14:08 

Beyler direk olarak sağlam ve iyi anlatan ses kayıtlarını paylaşsak ve buradan indirsek daha iyi olmaz mı? Millet uğraşmasn yani.


_____________________________

BASBUGTURKES


1143 Mesaj
13 Şubat 2012; 22:15:49 

yukarı


_____________________________

BASBUGTURKES
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » YGS - Tarih dersi tüm konuları ses kaydı ile dinleme ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.277