Şimdi Ara

Xilence Güç Kaynakları Garanti Bilgilendirmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar xilence güç kaynaklarıyla ilgili yanlış bir kanı olan +3 yıl garanti süresiyle ilgili doğru bilgiyi size aktarmayı bir borç bilirim.+3 yıl garanti aslında 2 yıl olan normal garanti süresinin 3 yıla uzamasıdır.Bazı xilence modellerinde kutunu içinde çıkan bir kağıtta yuvarlak içinde + ve 3 rakamı bulunmaktadır ve bu insanlarda +3 yıl şeklinde yorumlanmaktadır işin aslı yuvarlak içinde + işareti xilence logusudur.Xilence psu kullanıcılarının ve Xilence psu alacaklarının doğru bilgi edinmesiye amacıyla burada firmayla ilgili yazışmalarımı yayınlıyorum.

    From: skeles@digitaltrend.com.tr
    To: knnkpln@hotmail.com
    Subject: RE: Xilence +3 yıl garanti
    Date: Thu, 9 Feb 2012 12:11:19 +0200


    Merhaba Kenan Bey,
    Bende +3 yıl yazmasından dolayı bu şekilde yorumlamıştım ancak konuyla ilgili teknik servisimiz ve yurtdışı ile görüştüm ve +3 yıl garantinin,2 yıla ek olarak 1 yıl daha tamir ve yedek parça garantisi olduğunu öğrendim ve aklıma mailiniz geldiği için sizinle paylaşma gereksinimi duydum.+3 yıl garanti de bizim tamir ve yedek parça garantisi vermemiz mümkün olmadığından bu garantiyi normal garanti şartları olarak sağlıyoruz.Donanımhaber.com’da paylaşmanızda herhangi bir sakınca yoktur.Anlayışınız için teşekkür ederim.




    Teşekkürler,
    İyi Çalışmalar.


    Semih KELEŞ
    Dijital Trend Bilgisayar ve İletişim Tek. Tic. Ltd. Şti.
    + 90 212 266 8770 Dahili : 127
    + 90 212 266 8772
    skeles@digitaltrend.com.tr
    http://www.digitaltrend.com.tr &http://www.trendbayi.com


    From: KENAN KAPLAN [mailto:knnkpln@hotmail.com]
    Sent: Wednesday, February 08, 2012 8:39 PM
    To: skeles@digitaltrend.com.tr
    Subject: RE: Xilence +3 yıl garanti



    Merhaba Semih Bey,
    Bende başlarda öyle biliyordum hatta kutunun içinden çıkan üzerinde 3 yazan bir kağıt var onun üstünde de yazıyor 3 yıla uzuyor diye ama siz +3 yıl diyince herhalde uygulama değişti diye düşündüm bu bilgiyi vermeniz iyi oldu çünkü bütün xilence kullanıcıları bunu +3 yıl garanti olduğunu zannediyor.Bu durumu ilerde problem çıkarmaması adına üyesi olduğum donanimhaber.com sitesinde müsadenizle mailini alıntı yapıp bir konu açıp üyeler bildirmek istiyorum.Düşüncenizi benle paylaşırsanız sevinirim.


    --------------------------------------------------------------------------------

    From: skeles@digitaltrend.com.tr
    To: knnkpln@hotmail.com
    Subject: Xilence +3 yıl garanti
    Date: Wed, 8 Feb 2012 17:27:27 +0200

    Merhabalar Kenan Bey,
    Yaklaşık 3 ay önce bu konuda görüşmüştük sizinle.Bu konuda benim bir yanlışım olmuş ve düzeltmek amaçlı bu maili atıyorum.
    +3 Yıl garanti 2 yıl +3 yıl olarak işlemiyor.Normal 2 yıl olan garantinizi 3 yıla uzatıyor.2 yıl aldığınız garantiyi aynı şekilde 3 yıl olarak alıyorsunuz.
    Yanlış bilgilendirdiğim için özür dilerim.Kayıt adresi ve kayıt yapma şeklinde bir değişiklik yoktur.



    Teşekkürler,
    İyi Çalışmalar.

    Semih KELEŞ
    Dijital Trend Bilgisayar ve İletişim Tek. Tic. Ltd. Şti.
    + 90 212 266 8770 Dahili : 127
    + 90 212 266 8772
    skeles@digitaltrend.com.tr
    http://www.digitaltrend.com.tr &http://www.trendbayi.com







  • Oraya eşşek kadar + 3 yazılmış. Şimdi burada kötü niyet olmadığını kim söyleyebilir? "warranty extension + 3" yazıp ondan sonra "+" firmanın logosu diye kıvırmanın alemi var mı? Öyle olsa bile bu tüketiciyi yanıltmaya yönelik bir cinlik değilde ne? Garanti süresinden bahsederken rakamın soluna ister firma logosu ister ne olursa olsun "+" koyulursa bunu insanların yanlış anlayabileceği çok açık.

     Xilence Güç Kaynakları Garanti Bilgilendirmesi

    Ayrıca kim ne derse desin hiç bir firmanın bir güç kaynağına 2 yıldan fazla garanti verme zorunluluğu yok. Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre yasal yükümlülük 2 yıldır. Üretici ister 3 ister 13 yıl desin değişmez. Hiç bir tüketici elindeki onaylı garanti belgesinde özellikle garanti süresi belirtilmemişse 2 yıl dolduktan sonra reklamda kutuda 3-5 yıl yazıyordu diye hak iddia edemez. 2 yıl dolduktan sonra güç kaynağınızı garantiye yollarsanız büyük ihtimalle alacağınız cevap bunun resmi ve kibarlaştırılmış hali olacaktır.

    +1 yıl tamir ve yedek parça olayınıda geçelim lütfen. (zaten firmanın kastettiği bu değil normal garanti süresi olarak 3 yıl.) Bu işlem bir kere ücretlidir, bu önemli bir detay. Bu zaten bir lütuf değil ithalatçının yerine getirmesi gereken bir zorunluluktur. Çoğu firma (özellikle notebook ithalatçıları) tüketiciyi abuk sabuk servis ücretleri ile yıldırdığından bu durumu lehine çeviriyor. Garanti süresi dolsa bile servis ve yedek parça zorunluluğu var ama servis ücreti konusunda bir sınırlama yok. :)) 1000Tl lik notebook a 950TL servis ücreti çıkarıp bu sorunu çok güzel çözüyorlar. :) Ayrıca çoğu ithalatçının bırakın onarım tamirat işlerini güç kaynağının arızalı olduğunu dahi doğru dürüst test edip görecek servisi bile yoktur. Fişe taktıklarında çalışmıyorsa yenisini verirler ama spesifik bir sorun varsa işin içinden kolay kolay çıkamazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HexfeT -- 9 Şubat 2012; 15:15:14 >




  • Tartışma olsun diye bilgilendirme yapmadım.Ben zaten onun +3 yıl olmadığını biliyordum hatta bundan 3 ay evvel xilence xp550w psumu satarken 3 yıl garantili diye sattım 5 yıl diye değil.Gerçektende o işaret xilence logosudur.Adamlar kıvırmıyor iyi niyetle bilgilendirme yapıyor niyetleri kötü olsa 3 ay evvelki yanlış bilgilendirmeyi şimdi düzeltmezler.Sanayi ve Ticaret bakanlığı garanti yönetmeliği bir malın garanti süresi en az iki yıldır der,iki yıldan fazla da olabilir ama az olamaz 2 yıldan fazla garanti verme üretici firmayla alakalıdır,üretici firma ile ithalatçı firma teknik servis ve garanti süreleri konusunda anlaştıysa orta da bir problem yok zaten mailde bana bilgilendirmeyi yapan arkadaş bunu söylemiş üstüne paylaşmam konusunda bir problem olmadığını beyan etmiştir.Yarın süreyle ilgili bir problem çıkarsa maillerin aslını sorun yaşayan arkadaşla paylaşırım ve her halükarda hukuk yolları dahil olmak üzere sorunu çözülür. Son olarak kutununun içinde çıkan o logolu ve 3 yazan kağıtta bir şey daha yazıyor şuan pek emin değilim eve gidince onu da ekliycem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi knnkpln -- 9 Şubat 2012; 14:51:55 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.