Şimdi Ara

spottan beyaz eşya almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
6.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar buzdolabı çamaşır makinesi bulaşık makinesi ve ankastre set satın alacağım. alacağım ürünler belli ve farklı mağaza-bayilerden fiyatlar aldım fakat spot mağazalarda en ucuz satan bayiden bile ortalama 1000tl daha ucuza geliyor ürünler toplamda. söylediklerine göre ürün aynen bayiden alınanlarla aynı garanti koşullarında. sizce spottan ürün almak sakıncalı mı ya da bilmediğimiz bir eksisi falan olabilir mi ? bu konuda bilgisi olan açıklayabilir mi ???



  • quote:

    Orijinalden alıntı: kratostol

    arkadaşlar buzdolabı çamaşır makinesi bulaşık makinesi ve ankastre set satın alacağım. alacağım ürünler belli ve farklı mağaza-bayilerden fiyatlar aldım fakat spot mağazalarda en ucuz satan bayiden bile ortalama 1000tl daha ucuza geliyor ürünler toplamda. söylediklerine göre ürün aynen bayiden alınanlarla aynı garanti koşullarında. sizce spottan ürün almak sakıncalı mı ya da bilmediğimiz bir eksisi falan olabilir mi ? bu konuda bilgisi olan açıklayabilir mi ???

    BENCE BAYİDEN ŞAŞMA.ÇÜNKÜ ÜRÜN ARIZALI ÇIKSA DEFOLU ÇIKSA BAYİYLE MUHATTAP OLURSUN.SPOTÇUYLA UĞRAŞırsan BAŞIN AĞRIR.BEN spota GUVENMİYORUN:)SAYGILAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazpanyol -- 5 Şubat 2012; 0:53:40 >




  • Spottan mal alırsanız garantisini vermedikleri için başınız ağrır , uğraşırsınız.Ben ankastre'lerimi yeni aldım.www.ankastreal.com'dan. Hem bütün markaları bir arada gördüm ve çok beğendim herkese tavsiye ederim..
  • Şu reklamı birakın ya.

    Kratostol spotcularda güvenilirdir.Eğer referanslı varsa alabilirsiniz.Bin lira az para değil.Ben aldım sıkıntı yaşamadım.
  • bende daha yeni bosch marka çamaşır makinesi aldım internette tek çarşı geçiyor istoçtaki yerlerine gittim özbaşlar spot diye hiç bir sıkıntı yaşamadım ne teslimde ne garantide zaten garantiyi bosch servis başlattı tam emin degilim ama vuruk yada arızalı çıksa servis rapor tutuyor ve bayidende alsanız spottanda alsanız ürünü fabrika degiştiriyor diye biliyorum ama tam emin degilim.
  • spottan mal aldım mı yandın.Tüm büyük firmalar bunu engellemek için çalışmalara başlamış.Siemens bosch bayi kodunu istiyo.Ayrıca kendi lojistiklerini kurmuşlar ürünleri ordan teslim ettirip ürünlerin satışını üzerindeki seri numaralarından kontrol ediyor.Vestel satıcı bayinin verdiği ürün satışından sonra oluşturulan özel numaralar olmadan bedelsiz montaj yapmıyo.Electrolux faturayı görmeden montaj yapmıyor.
  • spottan aldığınızda firmalar garantiyi vermiyorlar .artık siemens ve bosch servisi kurmaya geldiklerinde bayiden bayi kodu istiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Şu reklamı birakın ya.

    Kratostol spotcularda güvenilirdir.Eğer referanslı varsa alabilirsiniz.Bin lira az para değil.Ben aldım sıkıntı yaşamadım.

    evet arkadaşlar para kolay kazanılmıyor. bugün ben de gittim satın aldım bütün eşyalarımı spottan. kabaca 1000lira cebimde kaldı.
    gerçi bizim uzaktan akraba oluyor mağaza sahibi o yüzden ayrı bir güven oldu benim için.
    adamın bana dediği şu; bazen bayi arkadaşlara gidiyorum çay kahve içiyoruz muhabbet ediyoruz neticede komşuyuz diyor. ben onlardan mal alırım onlar benden mal alır diyor. bazen biz dükkandayken müşteri geliyor işte x ürünü kaç lira diye soruyor bizim bayi arkadaşta 1000lira diyor diye anlatıyor. sonra müşteri diyormuş spotta 200 lira daha ucuz ordan alsak sıkıntı olur mu diye soruyormuş. arkadaşı da başlıyormuş anlatmaya ' yok abla onların garantisi olmaz cart curt' bıyık altından da bana bakıp(spotçu) gülüyor diyor :) inşallah bir sıkıntı yaşamam.




  • bende internet üzerinden alışveriş konusunda bilgi almak istiyorum beyaz eşya alacağım internet sitelerinde ürün başına 300-400 tl fark var arada.
    Bir çamaşır bir bulaşık makinesi desen toplamda 600 tl gibi bir fark az değil sonuçta.

    Alacağım ürünün markası modeli belliyse açılmamış kutu ile gelen üründe ne sorun olur bilemiyorum.

    hem zaten beyaz eşyada mesela lg, bosch vb. marka aldın siteden getirdiler verdiler sonra garantisini başlatmak için servis çağırmıyormusun??

    Bilgisi olanlar veya daha önce yaşamış olanlar yazarsa sevinirim. Bide örneğin aşağıdaki siteler hakkında bilginiz varmıdır?

    http://www.sanalmarketim.com

    http://www.beyazesyam.com

    http://www.atayavm.com

    http://www.hiperucuz.com

    http://www.shopmanya.com.tr

    http://www.buroteknik.com

    http://www.tekzen.com.tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz87

    bende internet üzerinden alışveriş konusunda bilgi almak istiyorum beyaz eşya alacağım internet sitelerinde ürün başına 300-400 tl fark var arada.
    Bir çamaşır bir bulaşık makinesi desen toplamda 600 tl gibi bir fark az değil sonuçta.

    Alacağım ürünün markası modeli belliyse açılmamış kutu ile gelen üründe ne sorun olur bilemiyorum.

    hem zaten beyaz eşyada mesela lg, bosch vb. marka aldın siteden getirdiler verdiler sonra garantisini başlatmak için servis çağırmıyormusun??

    Bilgisi olanlar veya daha önce yaşamış olanlar yazarsa sevinirim. Bide örneğin aşağıdaki siteler hakkında bilginiz varmıdır?

    http://www.sanalmarketim.com

    http://www.beyazesyam.com

    http://www.atayavm.com

    http://www.hiperucuz.com

    http://www.shopmanya.com.tr

    http://www.buroteknik.com

    http://www.tekzen.com.tr

    bu siteler hakkında bilgim yok fakat arada afaki bir fark varsa paralel ithalat ürünü olabilir diye tahmin ediyorum. lcd tv lerde bu durum var beyaz eşyada da oluyor mu bilmiyorum.




  • elektrik süpürgemi deveyuku.com.dan aldım. bir sorun yaşamadım.

    mikrodalga fırınımı hiperucuz.comdan aldım. yine sorun yok..

    çamaşır makinemi, setüstü ocağımı ve buzdolabımı, tanıdık bir beyaz eşyacı aracılığı ile bosch ve electrolux bayiinden almışım :) ŞÖYLE OLDU..benim tanıdık bayii, çamaşır makinesini ve setüstü ocağı bosch bayiinden almış, o da bana satmış...bendeki fatura, tanıdık satıcı adına. yani yetkili bosch ya da electrolux bayii adına kesilen bir fatura değil. ama sonuçta fatura. her iki firmanın da servisi geldi (bosch ve electroluxun müşteri hizmetlerini arayarak çağırdım servisleri). 2si de sorunsuz kurulumu yaptılar. bu fatura yetkili satıcıya ait değil vs gibi sir sorun çıkmadı. bir nevi spottan almış gibi oldum...epey de ucuza almış oldum...güvenilir bir spotçu olduktan sonra sorun olmuyor. sirkecide herkesin alışveriş yaptıgı, dürist, düzgün epey spotçu var...

    ama şöyle bişey oldu...bunu da yazmadan edemem. setüstü ocağın kutusundan ızgaralardan biri çıkmadı...servis sordu...yenisini mi isstersiniz yoksa sadece ızgara mı getirelim. ben de daha hiç kullanmadığım bi ürün için 0 ambalajlı yeni ürün istedim ve ona göre servis rapor tuttu. ürünü nerden aldınız dedi...internetten falan aldıysanız pek yardımcı olamam ama bayii ise hemen değişim yapılır dedi..ben de benim satıcıyı aradım, servisle benim adamı telde konuşturdum. sanırım bayii kodu falan sordu...sorun çözüldü 1 güün sonra yeni kutulu ocağım geldi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 9 Şubat 2012; 22:16:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    elektrik süpürgemi deveyuku.com.dan aldım. bir sorun yaşamadım.

    mikrodalga fırınımı hiperucuz.comdan aldım. yine sorun yok..

    çamaşır makinemi, setüstü ocağımı ve buzdolabımı, tanıdık bir beyaz eşyacı aracılığı ile bosch ve electrolux bayiinden almışım :) ŞÖYLE OLDU..benim tanıdık bayii, çamaşır makinesini ve setüstü ocağı bosch bayiinden almış, o da bana satmış...bendeki fatura, tanıdık satıcı adına. yani yetkili bosch ya da electrolux bayii adına kesilen bir fatura değil. ama sonuçta fatura. her iki firmanın da servisi geldi (bosch ve electroluxun müşteri hizmetlerini arayarak çağırdım servisleri). 2si de sorunsuz kurulumu yaptılar. bu fatura yetkili satıcıya ait değil vs gibi sir sorun çıkmadı. bir nevi spottan almış gibi oldum...epey de ucuza almış oldum...güvenilir bir spotçu olduktan sonra sorun olmuyor. sirkecide herkesin alışveriş yaptıgı, dürist, düzgün epey spotçu var...

    ama şöyle bişey oldu...bunu da yazmadan edemem. setüstü ocağın kutusundan ızgaralardan biri çıkmadı...servis sordu...yenisini mi isstersiniz yoksa sadece ızgara mı getirelim. ben de daha hiç kullanmadığım bi ürün için 0 ambalajlı yeni ürün istedim ve ona göre servis rapor tuttu. ürünü nerden aldınız dedi...internetten falan aldıysanız pek yardımcı olamam ama bayii ise hemen değişim yapılır dedi..ben de benim satıcıyı aradım, servisle benim adamı telde konuşturdum. sanırım bayii kodu falan sordu...sorun çözüldü 1 güün sonra yeni kutulu ocağım geldi..

    anladım yani internetten alsakta servis gelip kurulumu yapıp garanti başlatıyor değil mi?




  • Elbette yapıyor hocam.Spot malı diye ikinci sınıf mal olarak görülmüyor merak etmeyin.

    Sadece teslimatta kargo hasarı olması durumunda yetkili servisin aldığınız yerle görüşün demesi üzerine sorun yaşayan arkadaşlar vardı.

    Gerçi o sistemde saçma aslında.Hem kutusunu açma diyecek servis hemde kutusunu açtıklarında hasar görüldüğünde aldığınız yerle görüşün demek.Ne bileyim.Kargocu da gitmiş oluyor tutanak tutturmak istesen.
  • hocam spottan almanın sorunu şu iade etme durumu olduğunda kaç para alacaksınız ,elinizde fatura olmuyor. ben şimdi media markttan alsam değişim formunu aldımmı gider paramı alırım spotçudan aldımmı ne olacak
  • faturasız mal nasıl olur ya.sizin spotcuyu bilmiyorum ama benimki göndermişti.faturasız mal nerde öyle.kargo teslim almaz ki bi kere ha kendisi getirirse ayrı ama zor o iş faturasız.çalıntı maldır faturasız gelen
  • Arkadaşlar şimdiye kadar Samsung marka buzdolabı ile çamaşır makinemizi garantili faturalı bir şekilde Sirkeci'de bulunan spot ve toptan ürünler satan Liman Day.Tük Mall aldım.Bu ürünleri alırken de bana bulunduğum ildeki yetkili servis tarafından tavsiye edilen firma olduğu için gözüm kapalı aldım ve hiçbir sorun çıkmadı açıkcası ankastre setimizi hepsiburadan ICF marka aldık .Yetkili servis montaj için geldiğinde davlumbazın çalıştırma anahtar düğmelerinin olmadığını farkettik hemen bir rapor yazarak fabrikayı aradılar ve ertesi gün yeni bir davlumbaz gönderilmiş oldu ,sonuç itibariyle eğer aldığınız ürünler sıfır ambalajlı ve faturalı olduğu sürece Türkiye'nin her yerinde servis bakım hizmetleri sağlanmak zorundadır.
  • Yenibosna eskidjii'den ankastre fırın aldım. Sıfırdı, hiç kullanılmamış. Piyasa değeri 1400 TL'di ben 550 TL'ye aldım. Servis geldi ve kurulumu yaptı. Garanti de aynen başladı. Yani güvenilir bir yerden spot alınabilir arkadaşlar. En azından benim başıma hiç bir sorun gelmedi. Paylaşmak istedim.
  • Kesinlikle bayisinden almalısın
  • Bazi spotcular direkt marka turkiye garantisi veriyor ve fiyat bayiinin baya altinda oluyor. Ben o sekilde aldim urunu. Lg turkiye garantili, urun kurulumu icin de servis ucretsiz geliyor ve garantiyi baslatiyor. Ayni yolla samsung tv aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.