Şimdi Ara

D-SMART+Smile İnternet Kampanyası İle İlgili Herşey (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.134
Cevap
5
Favori
115.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    4 Ay Önce Smile Kullanmaya Başladım Ücretsiz D-Smart Kampanyası Var Diye, TTNET'in 3.3 - 4 mbit Arası Hizmetinden Kurtulup 6.9 ile 7.2 mbit Arasında Sorunsuz Bağlantı Alıyorum Şu Anda.

    Beni Arayıp Kampanya Hakkında Bilgi Verip Geçiş İşlemimi Yapan Kişi Bireysel Müşteri Temsilcim Oldu, Smile + DSmart Kampanyasından Yararlanmaya Başladığımın 2. Günü ve 7. Günü Arayıp Memnun Olup Olmadığımı, Herhangi Bir Sorunla Karşılaştıysam Yardımcı Olabileceğini Belirtti, İlgisi Beni Şaşırttı..

    Üst Komşumuz da Smile ADSL Bağlattı, Müşteri Hizmetlerini 3 Gün Boyunca Arayıp Ulaşamadığını ve Biliyorum, Ben 4 Aydır Kullanıyorum 1 Kere Aradım (kendi hatamdan kaynaklanan bir şeymiş sonradan öğrendim) Aradığımda 1.5 Dakika Sürdü Bireysel Müşteri Temsilcime Ulaşmam..


    Smile Adsl Çağrı Merkezleri Sanırım Taşeron Hizmet Veren Firmalardan Oluşuyor, Bu Yüzden Siz Normal 444 3 375 i Aradığınızda Rastgele Bir Çağrı Merkezine Düşüyorsunuz Artık Oradaki Adamların O Günkü Psikolojik Durumlarına Göre, Canları İsterse İlgileniyorlar Sizinle, Yoksa Telefona Çıkan Bile Yok..

    Benim Aradığım Numara Daha Farklı, Bu Bahsettiğim Çağrı Merkezlerinden Birisi Ama Galiba Kaliteli Olan Bi Çağrı Merkezi.. Ya da Benim Müşteri Temsilcim Şansıma Çok İlgili Çıktı.

    tekrar dene bence müşteri hizmetlerine ulaşmayı, ben günlerdir uğraşıyorum, forum ve internet yüzlerce dsmart ve smile adsl şikayeti ile dolu, daha doğrusu müşteri hizmetlerinin yeterince düzgün çalışmadığı konusunda herkes hemfikir, siz de itiraf etmişsiniz daha doğrusu şahit olmuşsunuz komşunuz da sorun yaşamış

    Ben Ona Komşumun Hatası Olarak Bakıyorum :) Baştan Boş Bırakmış :)

    Benim Herhangi Bir Sorunum Yok Eksik Okumuşsunuz Sanırım Yanlış Anlamışsınız.. Bireysel Müşteri Temsilcisi Edindim Ben, ve Komşumun Sorununu da Şu An Çözmüş Durumdayım Bireysel Müşteri Temsilcim Üzerinden :)

    İşinizi Baştan Garantiye Alır Sıkı Tutarsanız Kaliteli Hizmet Alırsınız, Kaliteli Hizmet Alamıyorsanız Paranızı Her Türlü Geri Alırsınız.. Hukuk var Kanun Var, Tek İhtiyacımız Bilinçli Kullanıcı Olmak.. Haklarımızı Bilmek..
  • smile heryerde sağlıklı calısmıyor.
    bende problem yok.
    dsmarttada problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    4 Ay Önce Smile Kullanmaya Başladım Ücretsiz D-Smart Kampanyası Var Diye, TTNET'in 3.3 - 4 mbit Arası Hizmetinden Kurtulup 6.9 ile 7.2 mbit Arasında Sorunsuz Bağlantı Alıyorum Şu Anda.

    Beni Arayıp Kampanya Hakkında Bilgi Verip Geçiş İşlemimi Yapan Kişi Bireysel Müşteri Temsilcim Oldu, Smile + DSmart Kampanyasından Yararlanmaya Başladığımın 2. Günü ve 7. Günü Arayıp Memnun Olup Olmadığımı, Herhangi Bir Sorunla Karşılaştıysam Yardımcı Olabileceğini Belirtti, İlgisi Beni Şaşırttı..

    Üst Komşumuz da Smile ADSL Bağlattı, Müşteri Hizmetlerini 3 Gün Boyunca Arayıp Ulaşamadığını ve Biliyorum, Ben 4 Aydır Kullanıyorum 1 Kere Aradım (kendi hatamdan kaynaklanan bir şeymiş sonradan öğrendim) Aradığımda 1.5 Dakika Sürdü Bireysel Müşteri Temsilcime Ulaşmam..


    Smile Adsl Çağrı Merkezleri Sanırım Taşeron Hizmet Veren Firmalardan Oluşuyor, Bu Yüzden Siz Normal 444 3 375 i Aradığınızda Rastgele Bir Çağrı Merkezine Düşüyorsunuz Artık Oradaki Adamların O Günkü Psikolojik Durumlarına Göre, Canları İsterse İlgileniyorlar Sizinle, Yoksa Telefona Çıkan Bile Yok..

    Benim Aradığım Numara Daha Farklı, Bu Bahsettiğim Çağrı Merkezlerinden Birisi Ama Galiba Kaliteli Olan Bi Çağrı Merkezi.. Ya da Benim Müşteri Temsilcim Şansıma Çok İlgili Çıktı.

    tekrar dene bence müşteri hizmetlerine ulaşmayı, ben günlerdir uğraşıyorum, forum ve internet yüzlerce dsmart ve smile adsl şikayeti ile dolu, daha doğrusu müşteri hizmetlerinin yeterince düzgün çalışmadığı konusunda herkes hemfikir, siz de itiraf etmişsiniz daha doğrusu şahit olmuşsunuz komşunuz da sorun yaşamış

    Ben Ona Komşumun Hatası Olarak Bakıyorum :) Baştan Boş Bırakmış :)

    Benim Herhangi Bir Sorunum Yok Eksik Okumuşsunuz Sanırım Yanlış Anlamışsınız.. Bireysel Müşteri Temsilcisi Edindim Ben, ve Komşumun Sorununu da Şu An Çözmüş Durumdayım Bireysel Müşteri Temsilcim Üzerinden :)

    İşinizi Baştan Garantiye Alır Sıkı Tutarsanız Kaliteli Hizmet Alırsınız, Kaliteli Hizmet Alamıyorsanız Paranızı Her Türlü Geri Alırsınız.. Hukuk var Kanun Var, Tek İhtiyacımız Bilinçli Kullanıcı Olmak.. Haklarımızı Bilmek..

    İşi baştan nasıl sıkı tutayım siz bana da yardımcı olur musunuz peki o zaman
    Kanun var hukuk var demişsiniz de DSMART müşteri hizmetlerine bir haftadan fazladır ulaşmaya çalışıyorum, ha neticede ne oluyor ulaşıyorum ama her aramamda en az yarım saat telefonda bekleyerek o kadar telefon parası vermek zorunda mıyım, hukuk kanun bana telefonda o kadar bekledin karşı taraf paranı ödesin demiyor, artı ulaşıyorum da ne oluyor sorunumu çözemiyor ki müşteri temsilcisi, sizi 72 saat içinde geri arayacaklar diyor arayan soran yok, telefon başında aramaları için beklemem mi gerekiyor nasıl bir işletmecilik anlayışıdır.
    10 günlük süreçde bir kere aradılar telefona uygun olmadığım için cevap veremedim, hemen geri aradım iyi ki de aramışım beni geri aramaları için 72 saat sürecini yeniden başlatmışım ne mutlu bana.
    Bu arada hala geri arayan falan yok, siz bu firmadan hizmet almaya devam ederken ve ücretini öderken sorun yok hadi bakalım bir sorun yaşayın ve diyelim ki abonelik süreniz sonunda aboneliğinizi iptal ettirmeye kalkışın bakalım bireysel müşteri temsilcinizin yetkisi etkisi var mı size yardımcı olabiliyor mu?
    Bireysel müşteri temsilcisi edinmeniz benim sorunumu çözmüyor, ben hizmet aldığım günden beri memnun değilim ve hizmeti aldığımın 2. gününde cayma süresi içinde iptal başvurusunda bulundum ve aldığım hizmeti sonlandıramıyorum, müşteri temcilsicine ulaşıyorum ama yardımcı olmuyor olamıyor, bu firmanın kalkıp 21. yüzyılda digital platform hizmeti verdiği iddiasını trajikomik buluyorum.
    Kanun hukuk var evet uğraşırsanız, yani adamlar benim aboneliğimi kendi isteğime irademe rağmen iptal etmiyorlar, başka bir internet servis sağlayıcıdan hizmet alamıyorum, bunu engelliyorlar portu boşa çıkarmıyorlar, yani hukuk kanun var evet ama gidip dava açacaksınız şikayet edeceksiniz suç duyurusunda bulunacaksınız tüketici hakları hakem heyetine gideceksiniz falan filan işte vakit istiyor bunlar, oturduğunuz yerde size en hızlı şekilde hizmet sunan firma aboneliğinizi hemen başlatıyor evinize kadar servis elemanı gönderip digital platform hizmeti başlatıyor, internetinizi başka servis sağlayıcıdan kesip alıp kendi tarafına aktarıyor ama yok ben bunları istemiyorum dediğinizde 3 maymunu oynuyor.
    Benim amacım insanları bu forumdaki insanlar sorunları bilsin haberdar olsun öyle yaklaşşsın bu şirketin işletmecilikle uzaktan yakından ilgisi olduğunu düşünmüyorum, sadece insanların paralarını çalıyorlar, müşterinin iradesi dışında aboneligını uzatıyor hızmetı kesmıyor sonra da fatura edip zorla tahsil etmeye kalkıyor, sorumsuz bilinçsiz müşteriler de kuzu kuzu ödemek zorunda kalıyor,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: ItsThaKingHomie

    4 Ay Önce Smile Kullanmaya Başladım Ücretsiz D-Smart Kampanyası Var Diye, TTNET'in 3.3 - 4 mbit Arası Hizmetinden Kurtulup 6.9 ile 7.2 mbit Arasında Sorunsuz Bağlantı Alıyorum Şu Anda.

    Beni Arayıp Kampanya Hakkında Bilgi Verip Geçiş İşlemimi Yapan Kişi Bireysel Müşteri Temsilcim Oldu, Smile + DSmart Kampanyasından Yararlanmaya Başladığımın 2. Günü ve 7. Günü Arayıp Memnun Olup Olmadığımı, Herhangi Bir Sorunla Karşılaştıysam Yardımcı Olabileceğini Belirtti, İlgisi Beni Şaşırttı..

    Üst Komşumuz da Smile ADSL Bağlattı, Müşteri Hizmetlerini 3 Gün Boyunca Arayıp Ulaşamadığını ve Biliyorum, Ben 4 Aydır Kullanıyorum 1 Kere Aradım (kendi hatamdan kaynaklanan bir şeymiş sonradan öğrendim) Aradığımda 1.5 Dakika Sürdü Bireysel Müşteri Temsilcime Ulaşmam..


    Smile Adsl Çağrı Merkezleri Sanırım Taşeron Hizmet Veren Firmalardan Oluşuyor, Bu Yüzden Siz Normal 444 3 375 i Aradığınızda Rastgele Bir Çağrı Merkezine Düşüyorsunuz Artık Oradaki Adamların O Günkü Psikolojik Durumlarına Göre, Canları İsterse İlgileniyorlar Sizinle, Yoksa Telefona Çıkan Bile Yok..

    Benim Aradığım Numara Daha Farklı, Bu Bahsettiğim Çağrı Merkezlerinden Birisi Ama Galiba Kaliteli Olan Bi Çağrı Merkezi.. Ya da Benim Müşteri Temsilcim Şansıma Çok İlgili Çıktı.

    tekrar dene bence müşteri hizmetlerine ulaşmayı, ben günlerdir uğraşıyorum, forum ve internet yüzlerce dsmart ve smile adsl şikayeti ile dolu, daha doğrusu müşteri hizmetlerinin yeterince düzgün çalışmadığı konusunda herkes hemfikir, siz de itiraf etmişsiniz daha doğrusu şahit olmuşsunuz komşunuz da sorun yaşamış

    Ben Ona Komşumun Hatası Olarak Bakıyorum :) Baştan Boş Bırakmış :)

    Benim Herhangi Bir Sorunum Yok Eksik Okumuşsunuz Sanırım Yanlış Anlamışsınız.. Bireysel Müşteri Temsilcisi Edindim Ben, ve Komşumun Sorununu da Şu An Çözmüş Durumdayım Bireysel Müşteri Temsilcim Üzerinden :)

    İşinizi Baştan Garantiye Alır Sıkı Tutarsanız Kaliteli Hizmet Alırsınız, Kaliteli Hizmet Alamıyorsanız Paranızı Her Türlü Geri Alırsınız.. Hukuk var Kanun Var, Tek İhtiyacımız Bilinçli Kullanıcı Olmak.. Haklarımızı Bilmek..

    İşi baştan nasıl sıkı tutayım siz bana da yardımcı olur musunuz peki o zaman
    Kanun var hukuk var demişsiniz de DSMART müşteri hizmetlerine bir haftadan fazladır ulaşmaya çalışıyorum, ha neticede ne oluyor ulaşıyorum ama her aramamda en az yarım saat telefonda bekleyerek o kadar telefon parası vermek zorunda mıyım, hukuk kanun bana telefonda o kadar bekledin karşı taraf paranı ödesin demiyor, artı ulaşıyorum da ne oluyor sorunumu çözemiyor ki müşteri temsilcisi, sizi 72 saat içinde geri arayacaklar diyor arayan soran yok, telefon başında aramaları için beklemem mi gerekiyor nasıl bir işletmecilik anlayışıdır.
    10 günlük süreçde bir kere aradılar telefona uygun olmadığım için cevap veremedim, hemen geri aradım iyi ki de aramışım beni geri aramaları için 72 saat sürecini yeniden başlatmışım ne mutlu bana.
    Bu arada hala geri arayan falan yok, siz bu firmadan hizmet almaya devam ederken ve ücretini öderken sorun yok hadi bakalım bir sorun yaşayın ve diyelim ki abonelik süreniz sonunda aboneliğinizi iptal ettirmeye kalkışın bakalım bireysel müşteri temsilcinizin yetkisi etkisi var mı size yardımcı olabiliyor mu?
    Bireysel müşteri temsilcisi edinmeniz benim sorunumu çözmüyor, ben hizmet aldığım günden beri memnun değilim ve hizmeti aldığımın 2. gününde cayma süresi içinde iptal başvurusunda bulundum ve aldığım hizmeti sonlandıramıyorum, müşteri temcilsicine ulaşıyorum ama yardımcı olmuyor olamıyor, bu firmanın kalkıp 21. yüzyılda digital platform hizmeti verdiği iddiasını trajikomik buluyorum.
    Kanun hukuk var evet uğraşırsanız, yani adamlar benim aboneliğimi kendi isteğime irademe rağmen iptal etmiyorlar, başka bir internet servis sağlayıcıdan hizmet alamıyorum, bunu engelliyorlar portu boşa çıkarmıyorlar, yani hukuk kanun var evet ama gidip dava açacaksınız şikayet edeceksiniz suç duyurusunda bulunacaksınız tüketici hakları hakem heyetine gideceksiniz falan filan işte vakit istiyor bunlar, oturduğunuz yerde size en hızlı şekilde hizmet sunan firma aboneliğinizi hemen başlatıyor evinize kadar servis elemanı gönderip digital platform hizmeti başlatıyor, internetinizi başka servis sağlayıcıdan kesip alıp kendi tarafına aktarıyor ama yok ben bunları istemiyorum dediğinizde 3 maymunu oynuyor.
    Benim amacım insanları bu forumdaki insanlar sorunları bilsin haberdar olsun öyle yaklaşşsın bu şirketin işletmecilikle uzaktan yakından ilgisi olduğunu düşünmüyorum, sadece insanların paralarını çalıyorlar, müşterinin iradesi dışında aboneligını uzatıyor hızmetı kesmıyor sonra da fatura edip zorla tahsil etmeye kalkıyor, sorumsuz bilinçsiz müşteriler de kuzu kuzu ödemek zorunda kalıyor,

    Kardeşim malesef bu işler biraz zor. Zor olması mı gerekiyor hayır. Ama özellikle üyelik iptallerinde, smile, d-smart, digiturk gibi kuruluşlar işi yavaştan almaya, bezdirmeye yıldırmaya çalışıyor. Bazen güzel teklifler de veriyorlar. ama mutlaka kapatması gereken kişilerin işine yaramıyor. Ben de bir bireysel müşteri temsilcisiyle görüşüyorum. Cep telefonu var(şirketin verdiği bir hat sanırım) 2 kişi kullanıyor genelde bir sorun olduğunda ulaşıyorum, yardım istiyorum. Ama 444 lü numaraları aramak zorunda olduğum zaman canımdan beziyorum. D-smart abartıyor. 444 çağrı merkezi çok zayıf 10 dakika beklemek durumunda kalıyorsun. ben 1 veya 2 kez aradım.

    taşeron çağrı merkezi gibi bir yapı olduğunu sanmıyorum. Senin oraya koyduğun Müş. temsilcisi senin verdiğin hizmetlerin özellikleri ve sorunları hakkında bilgi sahibi olması lazım. Bence sorun 444 çğrı merkezinde yetersiz personel çalıştırmaktan kaynaklanıyor.

    Arkadaşta demiş bende dedim bireysel olarak bizim irtibata geçebileceğimiz birisi var. Ancak biz de kapatma işlemi yapmak istesek o temsilciler bunu biz yapamayız diyecek, 444 e yönlendirecek, 444 kapatma için yazılı talep isteyecek. Ben tüm bunları bilerek girdim. yani o olumsuz yorumları okudum. Ancak benim tersip kötüdür :) Canımı sıkarlarsa bağırır çağırır kapattırırım. Bunlara yumuşak yüzlü olmamak lazım. Ayrıca internet benim için vazgeçilmez olduğu için kapatma gibi bir durumum olmaz. beğenmezsen başka sağlayıcıya taşırım. d-smart içinde mücadele mi veririm.


    Herneyse uzun lafın kısası; Arkadaşım senin gibi bu sıkıntıları yaşayıp noterden ihtar çekenler oldu. Noterden ihtarı çektiğin andan itibaren senden 5 kuruş para talep edemezler. O anda kapanmış sayılır. Çok sıkışırsan öyle yaparsın. İnternet durumun falan varsa da hiç yapamazsan ttnete tahahüt vermeden taşır orda kapatırsın.-Gerçi ttnet ve Turktelekom da birkaç yıl öncesine kadar bunlar gibiydi. Hala ayak oyunları yaptığına rastlıyorum. Gittim birkez öğleye kadar doluyum. Öğleden sonra gelin diyor. Kapatma talepleri belli bir saate kadar alınıyormuş vs..


    Piyasada çakallık yapmak isteyen çok. Bunların üstüne gitmek lazım. Neyse benim görüştüğüm temsilcinin cep telini sana verebilirim ama onlar da kapatma talebini biz alamayız derler :)
  • Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...
  • genel olarak bir değerlendirme yapacak olursam. Bağlantı sorunum yok, d-smart izliyorum. Müşteri temsilcisine işim çok nadir düşer gibi duruyor. Yani 2 yıl ne ödeyeceğin ne hizmet alacağım belli

    8 mbite kadar sınırsız internet(hızım ortalama 6,9 mbit civarı)+D-smart maxi HD: Ödediğim para 65 TL

    Yani gayet güzel bir paket. 1 ay sonra telefonu da kapatıp 10 TL fark vererek aylık 75 TL vereceğim. Yani verdiğim ücret ve aldığım hizmeti karşılaştırdığımda memnun olduğumu söylemem lazım. Yoksa haksızlık olur. Kampanyasız ttnet kullansam 55 TL 15 TL telefon desen 70 TL ödeyeceğim.(onunda 1 yıl sonra fiyatının ne olacağı belirsiz) Yaklaşık aylık 5 TL ye d-smart izliyorum. Çok dolu dolu birşey var mı derseniz d-smartta yok. Ama HD kanallar ile belgesel, spor ve arada yayınlanan kaliteli filmler için hayli hayli değer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    24 ay tahhütün bitsin bakalım kapatabilecek misin, 2 senede neler değişir neler o zaman neden 2 sene taahhüte girdiniz ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    24 ay tahhütün bitsin bakalım kapatabilecek misin, 2 senede neler değişir neler o zaman neden 2 sene taahhüte girdiniz ki?


    Digital platformlar arası da taşıma işi çıksa çok güzel olur. Öyle olunca hiç uğraştıramazlar. Yasal olarak işlem yapmak zorundalar. Mesela ben ttnetten smile taşıdım ttnet en çok 1 hafta geciktirebildi.

    tekelibey; seni çok uğraştırmışlar. Kapatma gibi bir durumda bizi de uğraştıracaklarına eminim. Ama ya biraz daha sert davran yada 50-60 TL noter parasına hallet. İhtarnameyi faks olarak da çek. 1 hafta sonra ihtar çektiğin notere git ihtarın kime teslim edildiği bilgisini al.


    Bu anlayış değişmediği sürece bunlarla uğraşacağız. Ben de TTnete gıcığım. Hatta tahahüdüm vardı. 55 lik tarifeyi 39 a kullanıyordum ama ilk fırsatta ttnetten kurtulacağım demiştim. Yıllarca soydular. geçen yıl yalın adsl çıktı dediler gittim baktım telefona verdiğim paradan daha çok hat kullanım bedeli istiyorlar. Onlar da az değil yani. rekabet için farklı firmaların olması bir avantaj.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya727

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    24 ay tahhütün bitsin bakalım kapatabilecek misin, 2 senede neler değişir neler o zaman neden 2 sene taahhüte girdiniz ki?


    Digital platformlar arası da taşıma işi çıksa çok güzel olur. Öyle olunca hiç uğraştıramazlar. Yasal olarak işlem yapmak zorundalar. Mesela ben ttnetten smile taşıdım ttnet en çok 1 hafta geciktirebildi.

    tekelibey; seni çok uğraştırmışlar. Kapatma gibi bir durumda bizi de uğraştıracaklarına eminim. Ama ya biraz daha sert davran yada 50-60 TL noter parasına hallet. İhtarnameyi faks olarak da çek. 1 hafta sonra ihtar çektiğin notere git ihtarın kime teslim edildiği bilgisini al.


    Bu anlayış değişmediği sürece bunlarla uğraşacağız. Ben de TTnete gıcığım. Hatta tahahüdüm vardı. 55 lik tarifeyi 39 a kullanıyordum ama ilk fırsatta ttnetten kurtulacağım demiştim. Yıllarca soydular. geçen yıl yalın adsl çıktı dediler gittim baktım telefona verdiğim paradan daha çok hat kullanım bedeli istiyorlar. Onlar da az değil yani. rekabet için farklı firmaların olması bir avantaj.

    Ben açıkcası sorunu firmada işletmecilik anlayışında görmekle birlikte kendimizde de hata buluyorum, müşteri profili biraz daha kaliteli olsa, sorgulasak hakkımızı arasak, bilinçli tüketiciler olsak sadece dijital platform hizmeti veren işletmeler değil tüm piyasa kendisine çeki düzen verir, yasalar da buna göre şekillenir, yurtdışında öyle mesela, tüketiciler haklarını araya araya sorgulaya sorgulaya işi yasal boyutlara da taşıyabilmişler, hukuki düzenlemeler ondan sonra gelmiş.
    Şimdi DSMART veya DİGİTURK teki olay şu, aslında dijital platformda kanallar mevcut zaten, yani dsmart bu kanallar için çok fazla bir yatırım yapmıyor aslında, sadece bu kanalların ulaştırılmasında aracılık yapıyor, yaptıkları ticaret sadece, çin malı receiverler, çin malı modüller falan, diğer ülkelerde de böyle farklı değil, işin ticari boyutunda böyle olması da doğal, recevier, kablo, anten modul vs çinde üretiliyorsa ve ucuz temin ediliyorsa oradan alınması doğal bir süreç. Önemli olan tüketiciye saygı duymak ve kaliteli bir hizmetle bu ürünleri sunabilmek, yoksa daha yüksek bedeller ödenip zaten bu kanalların temin edilmesi mümkün, yani dsmartın da digiturkun de kendi uyduları yok mesela, frekan kiralamaları var vs vs. neyse beklentimiz kaliteli bir hizmet sunumu,

    Temennim esas tüketicilerin bilinçlenmesi ve haklarını araması.
    hadi arkadaşlar gayret, bu kaliteyi biz artırıcaz, biz tüketici olarak haklarımızı arayalım, sorunlarımızın peşine düşelim takipçisi olalım, inanın yasal girişimler bize destek olacaktır, biz müşteri kalitesini artıralım firmalar bilinçli tüketiciye hizmet verebilmek için hizmet kalitelerini artırmak zorunda kalacaklar er ya da geç.. hiç olmazsa çocuklarımız kaliteli hizmet alsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya727

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    24 ay tahhütün bitsin bakalım kapatabilecek misin, 2 senede neler değişir neler o zaman neden 2 sene taahhüte girdiniz ki?


    Digital platformlar arası da taşıma işi çıksa çok güzel olur. Öyle olunca hiç uğraştıramazlar. Yasal olarak işlem yapmak zorundalar. Mesela ben ttnetten smile taşıdım ttnet en çok 1 hafta geciktirebildi.

    tekelibey; seni çok uğraştırmışlar. Kapatma gibi bir durumda bizi de uğraştıracaklarına eminim. Ama ya biraz daha sert davran yada 50-60 TL noter parasına hallet. İhtarnameyi faks olarak da çek. 1 hafta sonra ihtar çektiğin notere git ihtarın kime teslim edildiği bilgisini al.


    Bu anlayış değişmediği sürece bunlarla uğraşacağız. Ben de TTnete gıcığım. Hatta tahahüdüm vardı. 55 lik tarifeyi 39 a kullanıyordum ama ilk fırsatta ttnetten kurtulacağım demiştim. Yıllarca soydular. geçen yıl yalın adsl çıktı dediler gittim baktım telefona verdiğim paradan daha çok hat kullanım bedeli istiyorlar. Onlar da az değil yani. rekabet için farklı firmaların olması bir avantaj.

    Ben açıkcası sorunu firmada işletmecilik anlayışında görmekle birlikte kendimizde de hata buluyorum, müşteri profili biraz daha kaliteli olsa, sorgulasak hakkımızı arasak, bilinçli tüketiciler olsak sadece dijital platform hizmeti veren işletmeler değil tüm piyasa kendisine çeki düzen verir, yasalar da buna göre şekillenir, yurtdışında öyle mesela, tüketiciler haklarını araya araya sorgulaya sorgulaya işi yasal boyutlara da taşıyabilmişler, hukuki düzenlemeler ondan sonra gelmiş.
    Şimdi DSMART veya DİGİTURK teki olay şu, aslında dijital platformda kanallar mevcut zaten, yani dsmart bu kanallar için çok fazla bir yatırım yapmıyor aslında, sadece bu kanalların ulaştırılmasında aracılık yapıyor, yaptıkları ticaret sadece, çin malı receiverler, çin malı modüller falan, diğer ülkelerde de böyle farklı değil, işin ticari boyutunda böyle olması da doğal, recevier, kablo, anten modul vs çinde üretiliyorsa ve ucuz temin ediliyorsa oradan alınması doğal bir süreç. Önemli olan tüketiciye saygı duymak ve kaliteli bir hizmetle bu ürünleri sunabilmek, yoksa daha yüksek bedeller ödenip zaten bu kanalların temin edilmesi mümkün, yani dsmartın da digiturkun de kendi uyduları yok mesela, frekan kiralamaları var vs vs. neyse beklentimiz kaliteli bir hizmet sunumu,

    Temennim esas tüketicilerin bilinçlenmesi ve haklarını araması.
    hadi arkadaşlar gayret, bu kaliteyi biz artırıcaz, biz tüketici olarak haklarımızı arayalım, sorunlarımızın peşine düşelim takipçisi olalım, inanın yasal girişimler bize destek olacaktır, biz müşteri kalitesini artıralım firmalar bilinçli tüketiciye hizmet verebilmek için hizmet kalitelerini artırmak zorunda kalacaklar er ya da geç.. hiç olmazsa çocuklarımız kaliteli hizmet alsınlar.



    Çin malı deyip geçme kardşim. Bildiğin tüm kalburüstü markalar artık üretimini çinde yapıyor.


    Ben bireysel olarak söyleyeyim; Hakkımı yedirtmem hiçbir firmaya. Örneğin bankalar. 4-5 tane kart kullanıyorum hiçbirine ne kart aidatı ne de hesap işletim ücreti ödüyorum. hakkımı hukkumu bilirim. Birşeyi almadan önce araştırırım öyle alırım.
  • bankalar başta olmak üzere tüm özel sektör ne yazık ki müşteriden ne kopartırsak kârdır zihniyetinde. telefonumu iki yıl önce kapattırıp tüm borçlarını ödememe rağmen, bir buçuk yıl sonra 23 liralık fatura geldi. telekomdakiler son faturadır dediler ama, fatura dönemi hattın ilk aylarına denk geliyor, görünce çalışanlar da cevap veremedi. makbuzları da attığım için ödemek zorunda kaldım. kapitalist sistem içinde bu tür olayların olması doğal, türkiyede biraz daha vahşi yaşanıyor sadece. dsmart ve smile'ın bu kadar kötülenmesini anlayamadım, ama anladığım kadarıyla sadece kapattırken problem oluyor. o da önemli değil. arkadaşın dediği gibi başka bir servis sağlayıcısına geçer kurtulursun bu süreçten. ha geçerken biraz geçirirler mi? o da allah'ın emri birader. gurur yaparsan 15-20 liranın peşinden koşarsın, anandan emdiğin sütü burnundan da getirirler bu arada. alırsın ama aldığını da telefon parasına yatırırsın. kapitalizmin türkiye'deki serüveni bu!
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iliqueur -- 6 Mart 2012; 23:06:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    kardeş bütün söylediklerine katılıyorum bende aynı senin durumundaydım ve 65 liralık dsmart-smile ortaklığına girdim..şu an için gayet memnunum yalnız şunu sorucam yalın interneti smile üzerinden mi yapacaksın nereye başvuracaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adamalty

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    kardeş bütün söylediklerine katılıyorum bende aynı senin durumundaydım ve 65 liralık dsmart-smile ortaklığına girdim..şu an için gayet memnunum yalnız şunu sorucam yalın interneti smile üzerinden mi yapacaksın nereye başvuracaksın

    yani diyorsunuz ki 24 ay katlanıcam bunlara
    7 gün cayma süreniz var 7 gün içindeyseniz ilk abone olduğunuz zaman zarfına göre hemen arayıp kendinizi 2 sene bağlama külfetinden kurtulabilirsiniz, dile kolay 2 sene bu fiberler falan neler çıkar çıkar o zaman dersiniz nerden baglandım 2 sene diye, ha bir de 2 sene sonunda abonelik iptali ile ilgili sorun yaşayacaksınız bir de bu dsmartla müşteri hizmetleriyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya727

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya727

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    24 ay tahhütün bitsin bakalım kapatabilecek misin, 2 senede neler değişir neler o zaman neden 2 sene taahhüte girdiniz ki?


    Digital platformlar arası da taşıma işi çıksa çok güzel olur. Öyle olunca hiç uğraştıramazlar. Yasal olarak işlem yapmak zorundalar. Mesela ben ttnetten smile taşıdım ttnet en çok 1 hafta geciktirebildi.

    tekelibey; seni çok uğraştırmışlar. Kapatma gibi bir durumda bizi de uğraştıracaklarına eminim. Ama ya biraz daha sert davran yada 50-60 TL noter parasına hallet. İhtarnameyi faks olarak da çek. 1 hafta sonra ihtar çektiğin notere git ihtarın kime teslim edildiği bilgisini al.


    Bu anlayış değişmediği sürece bunlarla uğraşacağız. Ben de TTnete gıcığım. Hatta tahahüdüm vardı. 55 lik tarifeyi 39 a kullanıyordum ama ilk fırsatta ttnetten kurtulacağım demiştim. Yıllarca soydular. geçen yıl yalın adsl çıktı dediler gittim baktım telefona verdiğim paradan daha çok hat kullanım bedeli istiyorlar. Onlar da az değil yani. rekabet için farklı firmaların olması bir avantaj.

    Ben açıkcası sorunu firmada işletmecilik anlayışında görmekle birlikte kendimizde de hata buluyorum, müşteri profili biraz daha kaliteli olsa, sorgulasak hakkımızı arasak, bilinçli tüketiciler olsak sadece dijital platform hizmeti veren işletmeler değil tüm piyasa kendisine çeki düzen verir, yasalar da buna göre şekillenir, yurtdışında öyle mesela, tüketiciler haklarını araya araya sorgulaya sorgulaya işi yasal boyutlara da taşıyabilmişler, hukuki düzenlemeler ondan sonra gelmiş.
    Şimdi DSMART veya DİGİTURK teki olay şu, aslında dijital platformda kanallar mevcut zaten, yani dsmart bu kanallar için çok fazla bir yatırım yapmıyor aslında, sadece bu kanalların ulaştırılmasında aracılık yapıyor, yaptıkları ticaret sadece, çin malı receiverler, çin malı modüller falan, diğer ülkelerde de böyle farklı değil, işin ticari boyutunda böyle olması da doğal, recevier, kablo, anten modul vs çinde üretiliyorsa ve ucuz temin ediliyorsa oradan alınması doğal bir süreç. Önemli olan tüketiciye saygı duymak ve kaliteli bir hizmetle bu ürünleri sunabilmek, yoksa daha yüksek bedeller ödenip zaten bu kanalların temin edilmesi mümkün, yani dsmartın da digiturkun de kendi uyduları yok mesela, frekan kiralamaları var vs vs. neyse beklentimiz kaliteli bir hizmet sunumu,

    Temennim esas tüketicilerin bilinçlenmesi ve haklarını araması.
    hadi arkadaşlar gayret, bu kaliteyi biz artırıcaz, biz tüketici olarak haklarımızı arayalım, sorunlarımızın peşine düşelim takipçisi olalım, inanın yasal girişimler bize destek olacaktır, biz müşteri kalitesini artıralım firmalar bilinçli tüketiciye hizmet verebilmek için hizmet kalitelerini artırmak zorunda kalacaklar er ya da geç.. hiç olmazsa çocuklarımız kaliteli hizmet alsınlar.



    Çin malı deyip geçme kardşim. Bildiğin tüm kalburüstü markalar artık üretimini çinde yapıyor.


    Ben bireysel olarak söyleyeyim; Hakkımı yedirtmem hiçbir firmaya. Örneğin bankalar. 4-5 tane kart kullanıyorum hiçbirine ne kart aidatı ne de hesap işletim ücreti ödüyorum. hakkımı hukkumu bilirim. Birşeyi almadan önce araştırırım öyle alırım.

    Alıntıları Göster

    Çin malı deyip geçme kardşim. Bildiğin tüm kalburüstü markalar artık üretimini çinde yapıyor.


    Yok çin malına birşey demedim, yani dsmart kendisi üretmiyor büyük firmalar bile dediğiniz gibi çinde ürettiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adamalty

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    kardeş bütün söylediklerine katılıyorum bende aynı senin durumundaydım ve 65 liralık dsmart-smile ortaklığına girdim..şu an için gayet memnunum yalnız şunu sorucam yalın interneti smile üzerinden mi yapacaksın nereye başvuracaksın

    Bana ilk faturanızdan sonra bize başvuru yapın dedi. Başvurunu nereye yaptıysan o kanaldan başvurunu yaparsın. Bana söylenen telefonunuzu kapattırmadan önce bizi arayın dedi bireysel müşteri temsilcisi. Smile mi d-smast mı dersen bilmiyorum. Bu bayan bu kampanyaya bakıyordu. başvurumu falan o almıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adamalty

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    kardeş bütün söylediklerine katılıyorum bende aynı senin durumundaydım ve 65 liralık dsmart-smile ortaklığına girdim..şu an için gayet memnunum yalnız şunu sorucam yalın interneti smile üzerinden mi yapacaksın nereye başvuracaksın

    smile basvuruyorsun. Onlar daha sonra yonlendirir seni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: BERKAN_G

    Musteri hizmetlerinden kaynaklanan bir sorun oldugu gercek. Cunku bende baglantimi gerceklestirdigim zaman 10-15 dk telefonda bekleyip sonunda kapattigimi biliyorum.

    Suanda bende Smile internet ve Dsmart kullanicisi olarak bu durumu an itibariyle dert etmiyorum. Cunku 24 ay tahahhutum var. Bu yuzden dolayida sozlesmemi bitirip bir ton parayi yuklenecek degilim. Internetimden de d-smarttanda memnunum kalite olarak iyi. 24 ay tahahhutum bitincede zaten siz istemediginiz kadar internet saglayicilari sizi ariyor baktin kafana yatti buna gecerim dersin olur biter.Kapatmak icin ugrasmazsin. Baskalari senin adina kosturur. Bu kadar dert etmeye degmez. 2 senede neler degisir neler...

    24 ay tahhütün bitsin bakalım kapatabilecek misin, 2 senede neler değişir neler o zaman neden 2 sene taahhüte girdiniz ki?


    2 sene tahahhute girmem tamamen benim insifiyatimdeki bir durumdu. Kampanya sartlari hosuma gitti ve girmis oldum. Musteri hizmetlerini cok sevdigimden veya d-smarta olan sempatimden degil. Zaten 2 sene fiyat garantisi var ve suanki hem internet olsun hem d-smart olsun gayet memnunum.Zaten su sartlarda oncesinde kapattirip bi o kadar parayida odemek gibi bir delilik aklimdan gecirmiyorum.

    Ha 2 sene sonra tahahhutum biter ve kapatmak istersem onuda o zaman dusunurum. Dedigim gibi 2 seneye kadar cok sey degisir. Hizmet kalitesi artar dahada profesyonellesebilirler. Ha bu dediklerim olmazsada eminim bu sene nasil ki tahahhut bitince 3-4 yerden aradiysalar 2 sene sonrada arayacaklardir. O zamanda kafama yatarsa uygun bir kampanya olursa oraya gecis yaparim kaldiki smile gecerken ben gidip ttnetden iptal ettirmedim tamamen cep numarasi gibi tasima olayi oldu. O zamanda ayni islemi gerceklestirirler. Benim ugrasmama gerek kalmaz.
  • Arkadaşlar daha öncede yazmıştım konuya. Ben kendi odama tv aldım içerde digiturk izleniyor. Ama ben odamdaki tv ye d-smart bağlatmak istiyorum . Şimdi yukarda digiturk uydusundan yayın cekebilirlermi yoksa ayrı bir para ödemek zorundamym yeniden ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xsea

    Arkadaşlar daha öncede yazmıştım konuya. Ben kendi odama tv aldım içerde digiturk izleniyor. Ama ben odamdaki tv ye d-smart bağlatmak istiyorum . Şimdi yukarda digiturk uydusundan yayın cekebilirlermi yoksa ayrı bir para ödemek zorundamym yeniden ?

    Sanki sana daha önce cevap vermiştik ama bir daha verelim. Anladığım kadarıyla Digiturk çanağını kulanarak 2. bir recever ile yayın almak istiyorsun. Bu mümkün gözükmüyor. Çünkü digiturke ayarlı çanaklar 7 derece bakıyor. Senin Turksat yönüne bakan bir çanak(42 derece) kurdurman lazım. D-smart 42 dereceden yayın alıyor.

    Sana tavsiyem; d-smarttan recever alacaksan çanak kurulum işini onlara yaptırma sana pahalıya gelebilir. Bir elektronikçiye git 1 tek çanak al Turksata ayarlat kablonu TV nin yanına çektir. D-smart kutusu gelince bağla yayınını izle.

    Seni doğru anladıysam sorunuyun çözümü bu. Yanlış anladıysam tekrar sorarsın.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.