- x
durum 0xc0000225 hatası
22 Cevap6315 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


274 Mesaj
2 Şubat 2012; 21:42:47 

[0xc0000225] gerekli bir aygıta erişilemediği için, önyükleme başarısız dedi

Format atmak istiyorum fakat olmuyo lütfen yardım edebilir misiniz ?


_____________________________



274 Mesaj
2 Şubat 2012; 21:50:57 

beyler konu güncel lütfen bir şey biliyosanız benimle paylaşın


_____________________________



2303 Mesaj
2 Şubat 2012; 21:57:40 

Farklı bir dvd den yüklemeyi deneyin hocam


_____________________________



274 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:01:13 

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort

Farklı bir dvd den yüklemeyi deneyin hocam

bence dvd den değil format cd sini taktım okudu format atıcaktım tam disklerini üstüne tıklıyoru fakat ileri diyemiyorum bu diske sistemi yükleyemezsiniz gibi hata geliyor


_____________________________



2303 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:03:35 

quote:

Orijinalden alıntı: 0the1emre


bence dvd den değil format cd sini taktım okudu format atıcaktım tam disklerini üstüne tıklıyoru fakat ileri diyemiyorum bu diske sistemi yükleyemezsiniz gibi hata geliyor

Gerekli aygıta erişilemedi mi diyor, bu diske yükleyemezsiniz mi? İkisi farklı şeyler


_____________________________



274 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:09:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort


Gerekli aygıta erişilemedi mi diyor, bu diske yükleyemezsiniz mi? İkisi farklı şeyler

format cd sini takmadan önce yukardaki hatayı alıyordum sonra bi format atiyim dedim atamadım disklere tıklayıp ileri yapamıyorum yani diske tıklıyorum ileri butonu çıkmayı bu diske yükleyemezsiniz diyor anlayamadım ? :S


_____________________________



2303 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:10:27 

quote:

Orijinalden alıntı: 0the1emre


format cd sini takmadan önce yukardaki hatayı alıyordum sonra bi format atiyim dedim atamadım disklere tıklayıp ileri yapamıyorum yani diske tıklıyorum ileri butonu çıkmayı bu diske yükleyemezsiniz diyor anlayamadım ? :S

Diskinizde windows için yeterli alan boşmu?


_____________________________



274 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:11:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort


Diskinizde windows için yeterli alan boşmu?

evet


_____________________________



2303 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:12:36 

Dediğim gibi farklı bir cd ile format atmayı deneyin. Eğer ondada sonuç aynı oluyorsa sorun ya hdd de yada kablolarda olabilir.


_____________________________



274 Mesaj
2 Şubat 2012; 22:14:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort

Dediğim gibi farklı bir cd ile format atmayı deneyin. Eğer ondada sonuç aynı oluyorsa sorun ya hdd de yada kablolarda olabilir.

ya ben biostan bazı ayarlarla oynadım ondan sonra böle olmaya başladı pc yi bi türlü açamıyorum cd de bi sorun yok daha 4 gün önce o cdyle kurdum win7 yi bunu düzeltmenin bi yolu yok mu biostan default yaptım ayarları öle açmayı çalıştım gene o hata geldi


_____________________________



274 Mesaj
3 Şubat 2012; 2:15:42 

beyler bilen birisi yok mu ya format atıcam şimdi windowsu nereye yüklemek istiyorsunuz diye 3 tane bellek var biri 100 mb diğer 2 side benim toplam 500 gb lık yapan sürücülerim. Fakat 2 sürücüyede tıkladığımda ileri diyemiyorum ileri butonu var orda ona basamıyorum napmam lazım anlamadım o 100 mb lık da boş alan 70 mb yazıyo acaba onu 100 mb mı yapmam lazım anlamadım bilen birisi yok mu ??


_____________________________



2433 Mesaj
3 Şubat 2012; 2:23:57 

farklı cd ile format atmayı deneyeceksin hocam


_____________________________


Galaxy Note 3 Kullanıcılar Kulübü
SAMSUNG GALAXY NOTE 3 - LTE [ N9005 ]
• Endüstri Mühendisliği • FENERBAHÇE • Polonya - Erasmus •
• Şimdi Çatı Katında İnziva Vakt • Her aradığınızı bulabileceğiniz mükemmel bir site •
• En son izlediğiniz film • BOŞ REKLAM ALANI • Asus N55S Serisi Kullanıcısı • Klanlar Oyuncusu •

Hey sen! Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlarda yorgun olur. Hiçbirşey yapmak istemezler...


274 Mesaj
3 Şubat 2012; 2:24:58 

quote:

Orijinalden alıntı: n55s-s1194v

farklı cd ile format atmayı deneyeceksin hocam

cd yle ne alakası varki daha 4 gün önce win7 yi onla kurdum :S


_____________________________



2433 Mesaj
3 Şubat 2012; 2:41:19 

o yüzden bu hatayı alıyorsun farklı bir cd ile denersen sorun çıkmaz


_____________________________


Galaxy Note 3 Kullanıcılar Kulübü
SAMSUNG GALAXY NOTE 3 - LTE [ N9005 ]
• Endüstri Mühendisliği • FENERBAHÇE • Polonya - Erasmus •
• Şimdi Çatı Katında İnziva Vakt • Her aradığınızı bulabileceğiniz mükemmel bir site •
• En son izlediğiniz film • BOŞ REKLAM ALANI • Asus N55S Serisi Kullanıcısı • Klanlar Oyuncusu •

Hey sen! Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlarda yorgun olur. Hiçbirşey yapmak istemezler...


274 Mesaj
3 Şubat 2012; 2:49:33 

quote:

Orijinalden alıntı: n55s-s1194v

o yüzden bu hatayı alıyorsun farklı bir cd ile denersen sorun çıkmaz

yanlız bişey diyim ben format atmadan önce de böle bi durum vardı


_____________________________



2433 Mesaj
3 Şubat 2012; 13:16:45 

quote:

Orijinalden alıntı: 0the1emre


yanlız bişey diyim ben format atmadan önce de böle bi durum vardı

dediğimi yap dostum ne kaybedersin


_____________________________


Galaxy Note 3 Kullanıcılar Kulübü
SAMSUNG GALAXY NOTE 3 - LTE [ N9005 ]
• Endüstri Mühendisliği • FENERBAHÇE • Polonya - Erasmus •
• Şimdi Çatı Katında İnziva Vakt • Her aradığınızı bulabileceğiniz mükemmel bir site •
• En son izlediğiniz film • BOŞ REKLAM ALANI • Asus N55S Serisi Kullanıcısı • Klanlar Oyuncusu •

Hey sen! Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlarda yorgun olur. Hiçbirşey yapmak istemezler...


2303 Mesaj
3 Şubat 2012; 13:22:18 

quote:

Orijinalden alıntı: n55s-s1194v


dediğimi yap dostum ne kaybedersin



_____________________________



 
2 Mesaj
5 Temmuz 2012; 13:52:37 

0xc0000225 hatasına çözüm bulabilirmisiniz


_____________________________



 
2 Mesaj
5 Temmuz 2012; 14:00:26 

benim hp touch smart bilgisayarım var açarken windows başlatılamadı bunun nedeni yeni yapılan yazılım degişikligi... diye yazıyor altında başlangıç kurtarma (önerilen bide windows 'u normal olarak başlat var windows u normal olarak başlat diyince bunun nedeni yeni yapılan yazılım deyişikligi ... diyo çözüm bulabilirmisiniz


_____________________________



1122 Mesaj
17 Ağustos 2012; 17:31:29 

quote:

Orijinalden alıntı: AR@10

0xc0000225 hatasına çözüm bulabilirmisiniz


harddiskin sataysa ahci mod yap öyle dene


_____________________________

"Ad Block Edge" kullanın, kendinizi izletmeyin!
Reklamlardan kurtulmanın kesin yolu için işletim sisteminizi belirterek bana pm atabilirsiniz.
Ya da , "Buraya Tıklayarak" gerekli bilgilere erişebilirsiniz.


 
12 Mesaj
20 Şubat 2013; 20:53:06 

quote:

Orijinalden alıntı: hellboy11


harddiskin sataysa ahci mod yap öyle dene

Bir arkadaşımın bilgisayarında aynı problem oluşmuştu dediğini yaptım düzeldi. Yalnız anlamıyorum bu iş nasıl oldu. Bios daha önceden zaten AHCI ne oldu da değişti çözebilmiş değilim.
Neyse problem çözüldü ya ben ona bakarım.


_____________________________



 
1 Mesaj
18 Mart 2013; 15:49:17 

bendede aynı sorun vardı bios pilini cıkarıp biosa reset at düzellir


_____________________________



 
289 Mesaj
8 Mayıs 2013; 15:57:05 

Arkadaşlar, Oracle virtual box yada virtual machine gibi bişi kullanmıyorsanız ve de bölümleme işlemini acronis vs kullanmadan yaptıysanız olay kesinlikle windowsun APIC yada APM uyumsuzluğundan kaynaklanıyor. BIOS a girip güç yönetimlerini enable yaparsanız , sorun ortadan kalkıyor. O kadar kişi okumuş yazmış ama bi tanesi de çözümü yazmamış, bilgilerinie sunulur...


_____________________________

no woman no cry
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » durum 0xc0000225 hatası
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.406