< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 27 Ocak 2015; 17:05:19 > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 27 Ocak 2015; 17:05:19 > |
_____________________________
|
Sattım kurtuldum. 100 k lık aracın vites kutusundan gelen sangirtiya normal diyeceksin. 15.000 de bir kavrama değişeceksin. 2 gun müşteriyi arabasız bırakacaksın . eve nasıl gideceksin diye sorma bile sormayacaksın. Sonra dsg 1 numara diye övüneceksin. Hadi ordan. Yemezler.
|
|
autotech1 demiş ki;
Mesajı Yerinde Gör
Hocam meseleye ayrıntı vermek isterim: - Sizin 110 bin eur luk araçlar da aynı şanzımanı kullanıyor dediğiniz eksik bilgidir. VW/Audi ve grubu araçların 7 ileri DSG DQ200 şanzımanı 250 nM ye kadar olan araçlarda kullanılıyor. Daha büyük torklu araçlarda (örneğin 2.0 TDI motorlu araçlar) DQ250 (6 ileri) kullanılıyor ki zaten DQ250 lerde nadiren sorun çıkıyor. Ama şu anda VW grubunun dünyanın heryerinde sattığı 7 ileri olan DSG kronik sorunlu bir şanzıman. Almanyadaki forumlar v.b. uzun süren araştırmalar sonucu (bkz. bu linkte görüldüğü üzere her iki DSG 7 ileri kullanıcısından biri şanzımandan şikayetçi) ben geçen hafta 14. passat highline almaktan vazgeçtim. Araca 90 bin TL para bayılıp 20 bin km de serviste 15 gün şanzıman beklemek istemem. Kaldı ki değişimden sonra 20-30 bin km sonra muhtemelen yine aynı arıza olacak. Ben buradan bütün VW kullanıcılarına sesleniyorum: 7 ileri DSG almayın, ta ki VW Türkiye'de de DSG garantisini 10 yıla çıkarana kadar. Çin'de 10 yıl garanti vereceksin, burada kalkıp birçok kimseye kullanıcı hatası diyeceksin... Bunu doğru bulmuyorum... Bu konuyla alakalı birisi Passatturkey forumundan doğuşu mahkemeye verdi ve kazandı, bilginize... Olaylara VW fanatikliği yapmadan, objektif bakmak lazım... |
Reklamlar
|
Dsg7 araç alınmaz. Dsg 6 ile 99.000 e geldim 1 kere bile silkeleme v.b. sorun yaşamadım. Dsg7 kullanırken 15.000 kmde bir servisteydim.
Dsg6 gibi sorunsuz bir yağlı şanzıman varken , Volkswagen dsg7 gibi kuru ve sürekli sorun çıkaran bir şanzımana neden geçti diye hiç düşündünüz mü? Bu şanzımanın kusurlu olduğu belli işte. Buna rağmen tüketici hakkını arıyamıyor Normal koşullarda volkswagenin bu şanzımandan dolayı tüketicilere binlerce tl tazminat ödemesi gerekirdi. Tüketiciler , bu şanzımandan dolayı volkswagene binlerce tllik onarım parası ödüyor. Ne güzel dünya. Hem kusurlu ürün piyasaya sür, hem de bundan binlerce tl gelir elde et.. |
DSG 7 ve DSG 6: Kavrama, Mekatronik, Yazılım Problemleri
Giriş:
Çift debriyajlı şanzıman sistemleri (DSG) olarak bilinen DSG 6 ve DSG 7 şanzımanlar, modern araçlarda yaygın olarak kullanılmaktadır. Ancak diğer mekanik sistemler gibi, DSG şanzımanlar da zaman zaman sorunlarla karşılaşabilir. Bu makale, DSG 6 ve DSG 7 şanzımanlarında yaygın olarak görülen kavrama, mekatronik, yazılım problemlerini incelemekte ve çözüm önerileri sunmaktadır.
Kavrama Problemleri:
DSG şanzımanlarda kavrama, güç aktarımından sorumludur. Aşınmış veya hasar görmüş kavramalar, aracın gaz yememe veya vites geçişlerinde vuruntu yapmasına neden olabilir. Bu durumda, kavramaların değiştirilmesi gerekebilir.
Mekatronik Problemleri:
Mekatronik ünite, DSG şanzımanın elektronik kontrol ünitesidir. Bu ünite, şanzımanın çalışmasını kontrol eder ve kavramaların ve viteslerin sorunsuz bir şekilde çalışmasını sağlar. Mekatronik arızaları, anahtar işareti yanıp sönmesi veya şanzımanın hiç vites değiştirmemesi gibi sorunlara yol açabilir. Mekatronik ünitelerinin tamiri veya değiştirilmesi gerekebilir.
Yazılım Problemleri:
DSG şanzımanlar, performansını ve verimliliğini optimize etmek için yazılım tarafından kontrol edilir. Yazılım hataları, vites geçişlerinde vuruntu, şanzımanın belirli viteslerde sıkışması ve daha birçok soruna neden olabilir. Yazılım güncellemeleri veya yeniden programlama bu sorunları çözebilir.
Yaygın Sorunlar ve Çözümleri:
Önemli İpuçları:
|
_____________________________
|
|
_____________________________
2013 508 1.6 e-hdi allure...
|
|
_____________________________
Scirocco 1.4 210 Hp ABT DSG Sportline Spor Paket Sony KDL 40D3000 PlayStation 3 HTC ONE Developer Edition 64 GB/HTC ONE M8 2.5 GHZ Toshiba A100-912/ HP DM3-1010/MacAir11 I5 128
|
|
_____________________________
![]() Das Auto. Passat [B8] 1.4 TSI
|
|
_____________________________
www.medyaurfa.com
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
www.medyaurfa.com
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gazeteci63 -- 31 Ocak 2012; 13:54:15 > |
_____________________________
www.medyaurfa.com
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 4 Haziran 2012; 10:27:53 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Şehvete esir olan, aleme rezil olur!
|