Şimdi Ara

ARACINIZIN DEBRİYAJI MAX.KAÇ KİLOMETRE GİTTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
158
Cevap
3
Favori
53.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar
    Şu an kullanmakta oldugum 2003 model Opel Corsa aracım 97.500 kilometrede ve debriyajı orjinal,2011 Temmuz ayında bir usta daha bu debriyaj en az 50.000 km daha gider dedi artık gider gitmez bakacagız .
    Merak ettiğim nokta sizler araçlarınızın debriyaj baskı balatalarını ortalama kaç kilometrede değiştiriyorsunuz ?bu konuda Forum rekoru hangi Arkadaşımızda?



  • bir önceki aracım olan clio3 60.000 km dayanmıştı, benim otomatik araçlarda tecrübem daha fazla olduğu clio'nun normalde daha fazla dayanması gerekiyordu...
  • Arabam 2005 model 1.4 benzinli Renault Clio Symbol. Arabamı 2004 Ekim ayında sıfır km. aldım ve şu an 91 bin küsür km. deyim. Halen aynı debriyaj balatam ve çok şükür bir sorunum yok.
  • Citroen C5 168bin km kadar gitti ama daha gitmezdi
  • 0kmden 108 bine geldim daha bitmedi toyota avensis 2006
  • wv jetta aracımız 58 binde bizi yolda bıraktı opel corsa aracım 70 bine geldi yolda kaldığım için değiştirdim usta zaten zamanı gelmiş demişti.
  • kia cerato 1.5 dizel 2005 105.000 de hiç bir sorunu yokken(kaçırma falan gibi)sadece pedal sertleştiği için değiştirdim.
  • @of dead Maaşallah müthiş bir değer dünyanın çevresinde 4 turdan fazla yol almışsınız
    @zulfikar 58.000 km Jetta için az geldi bana araç sert kullanılmış olabilirmi?
    @lideramca sadece pedal sertleşmesinden dolayı debriyaj değişimi gereklilik arz eden bir durummu?yoksa değiştirmesenizde olurmuydu?
  • 110000 km kullandım. Araç Ford Mondeo mkIII
  • @Focuser
    gereklilik yoktu tabiikide.sadece pedal fazla sertleştiği için sıkışık trafikte ayak ağrıtıyordu.bu da konforu etkiliyordu.değiştikten sonra pedal pamuk gibi oldu.
  • %90 hep uzun yol kullandım hiç değişdirmedim

    1990 Model Ford Sierra 330.000km
    1985 W124 200 D 240.000 km

    Şu an C230T 165.000km halen iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    %90 hep uzun yol kullandım hiç değişdirmedim

    1990 Model Ford Sierra 330.000km
    1985 W124 200 D 240.000 km

    Şu an C230T 165.000km halen iyi

    Ex-Diesel Hocam mükemmel bir değer yazmışsınız,uzun yolda kullanılan aracın hali tabiki farklı oluyor
  • Daha 50.000'de, değişmedi haliyle. Annem kullanmasa gideceğinin 2 katı gider..
  • arkadaslar debriyajin bitmesi pedal sertligini nasil etkiliyor? balata erimiyor mu sadece? pedal neden sertlesiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence alman arabalarında daha erken bityor birşekilde, debriyaj baskı balata daha ağır oluyor
  • ilk aracım renault 9'u 130.000'de satmıştım, satarken hala üzerinde fabrikadan geldiği baskı balatası vardı.
    ikinci aracım 2002 clio sport'u 96.000 km'de sattığımda aynı şekilde halen ilk debriyajı vardı.
    Şu an kullandığım megane II'nin ise 79.000'de bitti debriyajı.
  • volvo s40 ım 164bin kmde hala aynı baskı balatası üzerinde hiç bir sorun yok sükür
  • Bende bir kaç araba hakkında bilgi vereyim istanbul ticari taksi ile yapılan.
    Clio logan dizeller 150-200 bin arası
    albea dizel ve lpg li 90-110 bin km
  • Hiç bir hususi araçta değiştiğimi bilmem bu arada.Değiştiren arkadaşlara şaşıyorum,gerçi baskı balatada bi problem varsa o ayrı tabiki
  • 2004 Kangoo : 280.000km (satıldı)
    2007 Kangoo : 180.000km (satıldı)
    2009 Kangoo :150.000km (satıldı)
    2008 Kangoo :140.000km (kullanılmakta)
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.