Şimdi Ara

Citroen C5 niye Ucuz? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
2
Favori
32.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prydzsnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Deltoid-


    quote:

    Orijinalden alıntı: prydzsnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Deltoid-

    quote:

    Orijinalden alıntı: prydzsnare

    quote:

    Orijinalden alıntı: -Deltoid-

    2.elde bekletmesi tek sorun başkada sorunu yok ayni güçte VW passata 2 katı para vermeye gerek yok dsgsi başarılı ama c5inde vites arkasında gizli butonu var

    Bir de bu araba mi tipsiz ?
     Citroen C5 niye Ucuz?

    Haklisiniz hocam passattan daha iyi bir arac heleki hydractive suspansiyon sistemi ile alinirsa cok daha iyi olur
    Bencede tasarimi guzel fakat bir tek su arka camin tasarimi bi irite ediyor beni
    Fakat arac malumunuz artik biraz yaslandi ancak ortada dogru duzgun konsept tasarim bile yok. citroende 2014 model c5 pek getirmedi ve artik satmiyorda.Bir sure citroen luks isteyen musteriyi kabedecek gorunuyor.

    Bizim ki 12 model daha 21 binde daha hocam 1.6 e-hdi ex. Model bizimkinde var o süspansiyon oynuyor falan yapıyor bir şeyler anlamadım daha onu arka cam bagaj tasarlayan mühendis kör bence yağmur yağsın bagajı açın bir şey almak için normal de arabanın bagajı islanmaz bu bütün suyu bagaja dökecek utanmasa f/p olarak iyi araba babamla bana yetipte artıyor kerata daha bizimcçok var yeni araba almamiza

    Bir de Citroën isteğe göre getirtir c5 bence c6 iyiydi ama 2.7 motor vergi ve benzinden faydasını aldı Türkiye de tutmadı yoksa sağlam araba c6 da

    c6 cok nis arabaydi hocam.tasarimci resmen satarmi satmaz mi umrunda olmadan sanat sanat icindir felsefiyle yapmis araci maalesef beklenen satislari yakalayamadi tabi.
    o arka cam tasarimida fransizlarin araclarinda illa bir yerde abuk tasarim olacaginin kaniti gibi.yaw ne guzel aeraba yapmissin niye ise yeni baslamis camci gibi heyecanlar ariyosunki koy duz cami gec
    hocam sizdeki 1.6mi 2.0 tam belli olmamis iki yorum arka arkaya gelince.bu ozel suspansiyon sistemi 1.6 benzinlilerde var diye biliyordum bir tek ama yanlismiyim acaba.
    Donanim nedir hocam sizde confortla bir ust paketin arasindaki farki nasil yorumluyorsunuz ve de aracin donanim seviyesini?
    Bu arada gec gorebildigim icin alintinizi kusura bakmayin

    1.6 Ex. 2012 hocam 12 modelde son kez geldi 1.6 lara simdi 2.0 da var o ozellik, eskiden fark vardı baya far falan simdi dynamik serisi kalktı confortla ex. Kaldı aaralarında 4 milyar fark var zaten o kadar çok farkları kalmadı artik

    Anladim hocam guzel firsatmis zamaninda boyle ozellikli araci uyguna almis olanlar ciddi kar ettiler.Dynamici kaldirmalari ilginc oldu gercekten

    Eskiden TL değeri ve ÖTV bu kadar fazla değildi ondan hocam her arabanın fiyatı uçuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -Deltoid- kullanıcısına yanıt
    3008 ve 508 c5 ile ayni ağırlık ve güçte şanzımanlar aynı.

    Benim fanboy öyle mi ? Neyse anlatmakla olmaz passatla bi ders veren olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    3008 ve 508 c5 ile ayni ağırlık ve güçte şanzımanlar aynı.

    Benim fanboy öyle mi ? Neyse anlatmakla olmaz passatla bi ders veren olur

    Cümlemize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Deltoid-


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    3008 ve 508 c5 ile ayni ağırlık ve güçte şanzımanlar aynı.

    Benim fanboy öyle mi ? Neyse anlatmakla olmaz passatla bi ders veren olur

    Cümlemize

    Blok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prydzsnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNGN 61

    2003 Model c5 sıfır iken 75.000 TL idi. Şimdi en temizi en fazla 25.000 TL alınabiliyor. Bu bir alım fırsatı olarak değerlendirilmeli.

    hocam 2003 te sıfır c5 in 75 olduğunu ben bi türlü bulamadım o yıllarda 75 bin çok büyük para eminmisiniz bi link rica etsem bu bilgi için...

    O yillarda 75.000 tlye dolu 320dler mercedes cler aliniyordu.120.000 tlye e kompresorler,520dler aliniyordu fiyatta hata var bence.

    bende şaşırdım baktım ama o yıllarda ki fiyat listesi yok.. 75 ne demek 2003 te.. belki 30-35 dese tamam.. ben 2006 da 60 bine sıfır 3+1 ev aldım eryaman ankarada..

    bulabilen varsa o yılda ki fiyatı tamam yoksa lütfen sırf karalamak adına yazmayalım.. sözüm kimseye değil hakedene...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNGN 61

    2003 Model c5 sıfır iken 75.000 TL idi. Şimdi en temizi en fazla 25.000 TL alınabiliyor. Bu bir alım fırsatı olarak değerlendirilmeli.

    hocam 2003 te sıfır c5 in 75 olduğunu ben bi türlü bulamadım o yıllarda 75 bin çok büyük para eminmisiniz bi link rica etsem bu bilgi için...

    O bir araştırma idi. Derginin birinde. Malesef şü an bildiğim bu.
  • arkadaşlar konu kapanmasın devam edelim
  • suspansıyonu ayarlı olanların suspansıyon bakımları cok pahalı ve omru cok az. Bu nedenle bellı kmlerde degişmesi lazım var astronomık fiyatları var. Onun dısında ıyı araba birde otomatik vites berbat o da masraflı
  • Çok boş yorum var. Süspansiyon 200.000 km/ 10 sene bakım gerektirmiyor. Siz normal bir araçta bu 200.000 km'ye kadar kaç defa amortisör değişeceğinizi bir hesaplayın bakalım. Ömrü çok az derken? 600.000 kmlerde olup da süspansiyonu saat gibi çalışan araçlar var?!

    Parçaları pahalı demiş passat al demiş. VW gurubunun parçaları %20 daha pahalı oluyor genelde.

    Eğer yorum yapacaksanız o konu hakkında bilgi sahibi olmanız önemlidir. Yoksa saçma sapan yorumlarınızla komik duruma düşersiniz.

    Konu 2012'de başlamış ve boş boş yorum yapanların çoğu süresiz uzaklaştırma alıp forumdan ayrılmışlar. Bu kişilerin forumda gerçekten bilgi paylaşmak amacı gütmediğini umarım anlamışızdır. Amaç onu kötüleyim, buna çamur atayım ortalık kızışsın. Bundan keyif alıyorlar. Sahte isimlerin arkasına saklanıp aklınıza ilk geleni yazmayın. Ayıptır.
  • arkadaşa katılıyorum
  • Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız
  • citroen c5 için bazı forumlarda içinde fazlası ile trim sesinden şikayet ediliyor. ancak araç çok sessiz ve trim sesi duyulması biraz normal. Trim sesinin de çözümü var yetkili servislerde
    araç biraz büyük arka cam görüşü çok dar diye şikayet edilmiş. evet arka cam açısı dar ama d segmentte tüm araçlar büyük.
    ben hydroaktif süspansiyonlu dizel bir c5 ile uzun yolculuk yapmıştım. Araç 190 ile giderken bile 100 le gidiyomuş hissi veriyordu çok beğenmiştim ama aracın servisten çıkmadığını söylemişti araç sahibi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklını kullanan b sınıfı parasına d sınıfı ve konforlu araçlara biniyorlar.Olay bu kadar basit
  • chnbs kullanıcısına yanıt
    En net cevap bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlara bakinca 4 yildir farkli bir araca mi biniyorum? Diye dusundum.

    1.6 HDi 80 kW'lik manue 2010 modeline biniyorum. Arac suan 225.000 km de.

    150.000 km de triger degisti.
    180.000 km de Baski-balata-volant degisti.
    210.000 km de dpf temizligi yapildi.
    225.000 km de eksantrik zincir takimi, bir kac conta ve alt takim elemanlari degisti.

    Bunlarin hicbiri beni yolda birakmadan benim istegim dahilinde degisti.

    Sadece bir kez fuzuli olarak fren musuru arizalandi ve ona verdigim para bosa gitti gozumde. Verdigim her kurus helali hos olsun.

    Vites topuzunun derisinin ve kapi ic tutumaklarinin cabuk deforme olmasi disinda canimi sıkan bir seyde olmadi.

    Bagaja esya yuklerken arka cami oyle dusunup tasarlayana dua ediyorum. Diger cogu D sinifi aracta bagaj var da nasil yukleyeceksin belli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunun 2011 2.0 hdi bva olanını 2013 yılında beş buçuk ay kadar kullandım. Ultra sessiz değişik bir araba. Trim sesi filan yoktu hiç sadece okul önlerinde ki filan kasislerde yan geçince kapılardan ses geliyordu. Arabayı yıkatınca da tekrar kirlenene kadar ses olmuyordu. Tam bir fiyat performans aracıydı. 2013 yılı için söylüyorum o zamanki b6-b7 passatların filan eline verirdi bu araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krtkartal

    Bunun 2011 2.0 hdi bva olanını 2013 yılında beş buçuk ay kadar kullandım. Ultra sessiz değişik bir araba. Trim sesi filan yoktu hiç sadece okul önlerinde ki filan kasislerde yan geçince kapılardan ses geliyordu. Arabayı yıkatınca da tekrar kirlenene kadar ses olmuyordu. Tam bir fiyat performans aracıydı. 2013 yılı için söylüyorum o zamanki b6-b7 passatların filan eline verirdi bu araç.

    Hocam bende aynı araca bakıyorum exclusive modeline. Daha ayrıntılı bilgi verir misiniz? Süspansiyon sisteminden dolayı tercih edeceğim. Uzun yolda yoruyor mu?
  • Ben 5,5 ay kullandım. İşim gereği bayağıda uzun yol yaptım. Kesinlikle yorma olayı yok. Tam otomatik şanzıman olduğu için 1,6 larda bulunan robotize şanzıman gibi yokuşlarda dengesizlikte yok, uzun yolda 115 e sabitle pamuk üstünde gider gibi git. Değerinin çok altında satılan bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    152bin kmde Citroen araca sahibim.

    Bozulan tek parcasi oldu o da arka bagaj switch. 50tlye degistirttim. Komple kilit mekanizmasi değişse 190tl idi.

    Japon araçlarından örnek vereyim. Toyota nin Mmt şanzımani 10 yıl kullanın bakalım kaç kez yolda kalacaksiniz..

    Toyota nin yağ yakan dizeline ne demeli?

    3 yıl Mitsubishi kullandım. B sınıfı aracın hem bakım hem de parça fiyatları suan kullandığım dev gibi MPVaracin 2 katı fiyatti.

    Hondanin servis fiyatlari Peugeotun fiyatlarından çoook daha fazla.. Arkadaşımın manuel honda jazz aracı şanzıman sorunu nedeni ile 10 gün serviste yattı. 2012de 1000tl masraf yaptı özel serviste..

    Nissan xtrail deki şanzıman sorunları ortada..

    Japonların içinde Mazda ve Subaru dışında ömürlük araç yoktur benim gözümde. Ki bu markaların belli modelini arastirinca illa sorun yaşayan goruyorsunuz..

    Isin özü şu;

    Hiçbir markada sorunsuz komple üretim yoktur. Obkektif hiçbir veri ile japondan 10 kat fazla masraf çıkaracağını iddia edemezsiniz. Benim gibi cevrrnizden örnek verirsiniz o kadar..

    2013te Grand Picasso yerine Verso veya Mazda 5 alsa idim suankinden daha az masraf yapamazdim. Çünkü bakım aralığı, bakım giderleri benim aracimdan daha düşük değil.

    Ayrıca 2010 model picasso ile 2010 model emsal japon aracı alırken ilk akimda en az 10 bin tl fazla para veriyorsunuz. Belki satarken bu ilk yatırımı geri aliyorsunuz ama arada geçen 3-5 yıl kullanımda emsal japon araç asla benim tercih ettigim aracın konforunu, donanımını ve genişliğini veremiyor.

    Bu gerçekle yüzleşmek yerine kolaya kaçıp ömrü kısa falan gibibbasit bahanelerle kendi kendinizi haklı çıkartmak beyhudedir.

    Bir insan japon araç severse tercih eder. Ancak bu tercih sozin mesajinizdaki gibi kuru iddialar ile aciklanmasi komik bence.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.