Şimdi Ara

KIA PICANTO NASIL BİR ARABA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
341
Cevap
4
Favori
221.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    Eski bir picanto kullanıcısı olarak cevaplayayım. Benim aracımda 1.1 benzinli fakat manuel vites di. 100 TL. benzin ile 300 km. Şehir içi durkalklar dahil. Sizin düşündüğünüz otomatik vites olduğu için sizde durum ortalama 250 km olacaktır.
  • picanto başarısız bir araba
  • iş beygirdeyse 61,5 bg lik toroslar nasıl keçi gibi daga taşa trırmanıyor..hımm torosun genleri farklı olmalı
    herhalde!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merdal

    fikirler başka başka olsada ön yargıları bırakmak lazım...
    alıntı:
    Avrupa'nın en iyi mini otomobili Kia Piconto
    24 Eylül 2004
    Kia Motors ailesinin en küçük üyesi Picanto, Avrupa’da yapılan 9 bölgesel grup testinin 8’ini birincilikle tamamladı. Bölgesel grup testlerinde araçların teknik donanımları ve Avrupalı tüketicilerin beklentilerine cevap verebilme özellikleri belirleyici oldu.

    Geçen yıl Avrupa pazarına giren Picanto, bu yıl girdiği 9 grup testinde 8 kez birinciliğe oturdu. Avrupa ülkelerinin en önemli yayın organları tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda Picanto, en iyi mini otomobil seçildi.





    Grup testleri içinde Picanto’nun en güçlü 10 rakibi UK’s Autocar tarafından yeniden gözden geçirildi. Picanto, yapılan değerlendirmeler sonucunda en iyi dizayn edilen otomobil seçilirken rakip olarak Mercedes S serisi gösterildi.

    Avusturya’da yayınlanan Alles Auto, Picanto’yu Hyundai Getz, Fiat Panda, Renault Twingo ve Smart Fourtwo ile karşılaştırdı. Picanto en güçlü rakibi Hyundai Getz’i de geride bırakarak grup içinde kullanımı en keyifli otomobil seçildi.

    Alman Auto Bild, Picanto’yu Fiat Panda ve Daihatsu Cuore ile test sürüşüne aldı. Picanto, sürüş performansı, geniş iç hacmi ve ekipmanları, güçlü direksiyon mekanizması ile övgüye değer bulundu.

    Hollanda Auto Week Dergisi ise Picanto’yu rahat ve heyecan verici olarak nitelerken sürüş olanağı ve geniş iç hacmi ile tartışmasız lider olarak tanımladı. Grup testinde Picanto’nun rakipleri Hyundai Atos ve Suzuki Alto oldu.





    Fransız Auto Plus Dergisi’nin karşılaştırmasında ise Picanto 1.1, Renault Twingo 1.2 16 V Expression’u geride bıraktı. Test sürüşü yapanlar, Picanto’nun kendine has stilini, sahip olduğu yüksek teknolojiyi, iç tasarımını ve cömert donanım seçeneklerini överek Picanto kullanmanın çok keyifli olduğuna dikkat çektiler.

    Portekiz’de yayınlanan Autohoje, Picanto’yu Fiat Panda 1.1 Active ve Hyundai Atos Prime 1.1 ile test sürüşüne alarak Picanto’yu mükemmel ekipman dizaynı ve kalitesiyle rekabetçi bir araç olarak ilk sıraya oturttu.

    İspanya’nın Car & Driver Dergisi Picanto’yu en iyi ve en çekici iç tasarıma sahip otomobil olarak niteledi. Fiyatın ve performansın en az Picanto’nun dizaynı kadar iyi olduğunu vurgulayarak, geniş ve rahat iç tasarıma övgüde bulundu. Picanto aynı zamanda motor gücü, vites performansı ve yakıt tüketimi ile de rakiplerini geride bıraktı. Car& Driver Picanto’yu, Fiat Panda 1.2 Dynamic, Hyundai Atos Prime 1.1 GLS ve Daewoo Matiz 1.0 SE ile karşılaştırdı.

    Diğer bir test ise İspanya’nın lider yayını AutoPista tarafından yapıldı ve Picanto’nun motor ve sürüş performansının dış tasarımla uyumlu iç tasarım kadar iyi ve güvenli olduğu belirtildi.

    İtalya’da yayınlanan Italy’s Auto Dergisi ise Picanto’yu Fiat Panda’nın İtalya’daki zaferine rağmen iç ve dış tasarım, hızlanma, yakıt tüketimi ve fren sistemi açısından başarılı buldu.

    Kia Motors Başkan Yardımcısı Yong-Hwan Kim, Avrupa’da yapılan grup testlerinde kazanılan başarının, Kia ürünlerinin Avrupalı tüketiciler için daha çekici hale geldiğinin bir kanıtı olduğunu söyledi. Kim, ileride Amerika ve Almanya’da bulunan R&D Merkezlerinden yararlanarak daha fazla araç üreteceklerini ve farklı bölgesel testlere hazırlanacaklarını belirtti

    Kia Motors’un Avrupa’ya ihracatı rekor kırdı

    2004 yılının ilk altı ayında satışları yüzde 49 artışla 112 bin 787 adet olarak gerçekleşen Kia Motors’un Avrupa ihracatı, ilk kez yüzde 30 oranını aştı. Kia ailesinin en küçük üyesi Picanto’nun satışları da 6 bin adedi geçti.

    Kia Motors’un yılın ilk yarısında Avrupa ihracatında elde ettiği bu başarı, şirketin 2004 yılının ilk aylarında açıkladığı Avrupa’da üretim yapma planlarını da desteklemiş oldu.

    Avrupa’nın en hızlı artan ihracat oranlarına sahip Kia Motors, geçen yılın aynı döneminde göre yüzde 49 artışla toplam 112 bin 787 adet binek otomobil ve hafif ticari araç ihracatı gerçekleştirdi. Kia Motors’un Avrupa ihracatı ise toplam ihracat içinde neredeyse yüzde 10 artışla ilk kez yüzde 30 oranını geçerek yüzde 39.3 oldu.

    Kia Motors’un Avrupa’da bu başarıyı yakalanmasında bu yıl pazara sunulan iki yeni model; A-B segmentinde Picanto ve C segmentinde Cerato’nun Avrupalı tüketiciler tarafından beğenilmesi ve şirketin satış ağını, geçen yıl dahil olan 200 yeni bayi ile genişletmesi etkili oldu. Bölgesel pazarlama aktivitelerini kuvvetlendiren Kia Motors, Avrupa’daki ilk üretim merkezi Slovakya ile üretim kapasitesini artırdı.

    Avrupa’da Nisan ayında pazara sunulan ve bin 492 adet satılan Picanto, Mayıs ayında 4 bin 470 adet ve Haziran ayında 6 bin 71 adet satıldı.

    Kia Motors Başkan Yardımcısı Yong-Hwan Kim, Picanto’nun satış grafiğinin sürekli yükselmesinden duydukları memnuniyeti vurgulayarak, müşteri beklentisini aynı hızla karşılamanın ve üretim kapasitesi ile desteklemenin önemine dikkat çekti.

    2001 yılında yüzde 20.6 olan Kia’nın Avrupa ihracatı, 2004 yılının ilk yarısında yüzde 31.8’e yükselerek ilk kez yüzde 30 oranını geçti. Avrupa’yı kilit pazar olarak gören Hyundai-Kia Otomotiv Grubu gelecekte Kuzey Amerika ve Avrupa ihracatını yüzde 40, diğer pazarları ise yüzde 20 seviyesine çıkarmayı hedefliyor.

    Kia’nın Avrupa satışları 2002 yılından itibaren pazara sunulan SUV Sorento, MPV Carnival ve mono space Csegment Carens ile hızlı bir artış oranı yakaladı ve 2003 yılında lüks otomobil segmentinde Opirus ile bu yükseliş devam etti. Avrupai tasarıma sahip Picanto ve Cerato ile yükselişini sürdüren Kia, Avrupalı tüketicilere geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Kia Motors, yakında lansmanı yapılacak yeni SUV Sportage ile iddalı hedeflere sahip. İletişim
    Yardım
    Copyright 2001-2005 © otoalsat.com Tüm Haklar Saklıdır





    Arkadaşım Boşuna nefes tüketme, sen ne söylersen söyle bunlara laf anlatamazsın bunlar baba parası ile çukulata alan Playstation çocukları, ama eminim Picanto yu başka marka adında görselerdi çok beğenirlerdi.
    Olay OTORİTELER TARAFINDAN BİTİRİLMİŞ işte bizim forumda yazı yazan TOTORİTELER bu işten bu kadar anlıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy


    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    tekerlekli tabut


    Ayıp




    http://www.youtube.com/watch?v=qkr93d7Gpm0 al bunu izlede ayıbı gör.3 yıldız alan araç tabut değilde nedir?





    />


    />




    pardon da doğduğun agugu dediğin an 'dan itibaren ncapten 5 yıldızlı BMW X5 ile mi dolaşıyorsun ? Saçma sapan konuşmayın .. Büyüyün biraz

    + her halt yıldızla ölçülmüyor , adam gibi araba kullanmasını bilen aracıyla kaza yapmayı bırak , kaportasında çizik bile göremezsin ha sen acemiysen ve nasılsa kullanmayı bilmiyorum biryere çarparım diyorsan git kumda oyuncak kamyonla oyna da başkalarının hayatını da tehlikeye atma. Biz babamızın murat 124 ile öğrendik nasıl araba kullanılırmış , o zamanlar ncapti absydi , esp ydi airbagdi carttı curttu da yoktu sizin gibi bilgi fakiri acemi sürücü adaylarıda..

    haydi hayırlı ramazanlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TatanQa -- 23 Eylül 2008; 22:19:56 >




  • 2005 1.1 ex aldim....70 tl lpg ile 350 km yol yaptim...km de 20 krş. Yakmis ..saka gibi...sehir ici ve klima acik bu rakam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SicakFirsatFan

    Arkadaşlar merhaba. Güzel bir cumartesi günü diliyorum herkese.

    Ben bu aracı almayı düşünüyorum. Sürekli araç kullanan biri değilim, haftada 1 - 2 kez kullanıyorum, o yüzden benzinli ve otomatik almayı düşünüyorum.

    Şehiriçinde kullanmak için boyutları itibarı ile harika bir araç. Şehirlerarası da, Trakya ve Ege Bölgesi'nde kullanmak için, şehirlerarası performansını merak ediyorum. Bu konuda bildiklerini paylaşabilecek, bu aracı şehirlerarası yollarda kullanmış bir arkadaşımız varsa, çok makbule geçecektir.

    Şimdiden teşekkürler. :)

    Merhaba,
    2012 model Picanto 1.25 otomatik aracımızı 0 km aldık ve halen kullanıyoruz. İç mekan genişliği açısından rakipsiz sayılabilecek bir araç, hatta bir çok başka markanın bir üst sınıf araçlarından daha ferah (ibiza gibi).

    Motoru oldukça canlı ve hızla devirlenebiliyor. Otomatik vites performansı törpülese de bize inişli yokuşu İstanbul trafiğinde hiç sorun çıkarmıyor. Arabayı Tekirdağ Kia bayiinden aldım ve beni otoyol performansı çok şaşırttı. Otoyolda sollamalarda, hızını korumada hiç bir sıkıntı çekmiyor. Motor gerçek gücünü 3000 devirden sonra ortaya koyduğu için yüksek hızlarda şanzıman performansı etkilemiyor ve 120-130'lu hızlarda hızlanma isteği süren bir araç haline dönüşüyor. İlk kullanımda Tekirdağ-İstanbul arasını 5.6 l/100 km tüketimle tamamladım.

    Şehir içi tüketimi klasik otomatik nedeniyle çok değişkenlik gösteriyor. Ancak aracın D'de uzun süre gidebileceği yollar olursa tüketim 8-9 litrenin aralığında gerçekleşecektir. Bizim aracımız sürekli kullanılmasına rağmen üç senedir ancak 9bin km'ye ulaştı. Gidiş geliş 10 km yapıyor ve yolun büyük çoğunluğu yokuş-iniş, düzlük çok az. Bu güzergahta eğer yoğun dur-kalk olmazsa depo ortalaması 9-9.5 l civarında gerçekleşiyor. Sanırım bu kadar az km yapan bir araç için tüketim hesabına pek aldırış etmemek gerekiyor.

    Ayrıca araç oldukça sevimli ve ilgi çeken bir araç. Kim görse hayran oluyor, biz satmayı düşünmüyoruz ama ikinci elde bir sorun olacağını da sanmıyorum. Emsali ve aynı aksesuar seviyesindeki araçlara bakacak olursanız (pek çoğunda arka camlar bile elektrikli değildir) fiyatının da uygun olduğunu görürsünüz.

    Kazasız sürüşler dilerim,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SicakFirsatFan

    quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    Merhaba,
    2012 model Picanto 1.25 otomatik aracımızı 0 km aldık ve halen kullanıyoruz. İç mekan genişliği açısından rakipsiz sayılabilecek bir araç, hatta bir çok başka markanın bir üst sınıf araçlarından daha ferah (ibiza gibi).

    Motoru oldukça canlı ve hızla devirlenebiliyor. Otomatik vites performansı törpülese de bize inişli yokuşu İstanbul trafiğinde hiç sorun çıkarmıyor. Arabayı Tekirdağ Kia bayiinden aldım ve beni otoyol performansı çok şaşırttı. Otoyolda sollamalarda, hızını korumada hiç bir sıkıntı çekmiyor. Motor gerçek gücünü 3000 devirden sonra ortaya koyduğu için yüksek hızlarda şanzıman performansı etkilemiyor ve 120-130'lu hızlarda hızlanma isteği süren bir araç haline dönüşüyor. İlk kullanımda Tekirdağ-İstanbul arasını 5.6 l/100 km tüketimle tamamladım.

    Şehir içi tüketimi klasik otomatik nedeniyle çok değişkenlik gösteriyor. Ancak aracın D'de uzun süre gidebileceği yollar olursa tüketim 8-9 litrenin aralığında gerçekleşecektir. Bizim aracımız sürekli kullanılmasına rağmen üç senedir ancak 9bin km'ye ulaştı. Gidiş geliş 10 km yapıyor ve yolun büyük çoğunluğu yokuş-iniş, düzlük çok az. Bu güzergahta eğer yoğun dur-kalk olmazsa depo ortalaması 9-9.5 l civarında gerçekleşiyor. Sanırım bu kadar az km yapan bir araç için tüketim hesabına pek aldırış etmemek gerekiyor.

    Ayrıca araç oldukça sevimli ve ilgi çeken bir araç. Kim görse hayran oluyor, biz satmayı düşünmüyoruz ama ikinci elde bir sorun olacağını da sanmıyorum. Emsali ve aynı aksesuar seviyesindeki araçlara bakacak olursanız (pek çoğunda arka camlar bile elektrikli değildir) fiyatının da uygun olduğunu görürsünüz.

    Kazasız sürüşler dilerim,






    Çok ama çok teşekkür ederim. Tahminimden çok daha detaylı ve bilgilendirici bir mesaj olmuş. :)

    Ama sorular soruları doğuruyor. Şehir dışında büyük araçlar tarafından sıkıştırılma (insanımızın trafikteki ortalama davranışları malum) veya büyük araçlar yanınızdan geçerken savrulma gibi durumlara maruz kaldınız mı? Buna da olumlu bir yanıt alırsam, sanırım tercihim büyük ölçüde şekillenmiş olacak. :)

    Tekrar teşekkür ederim.

    Merhaba,

    Otoyolda aracın kapasitesini bilerek hareket ederseniz bir sıkıntı yaşamazsınız. Öyle gaza basınca gitmeme, arkadan selektör yeme gibi bir durum pek olmuyor, ama yine de kapasitesine göre hareket etmek, biraz daha ağırbaşlı olmak gerek. Bir de maalesef yollarda hanzo çok, araba bir de tipik kadın arabası olunca hayvanlık yapan da çok oluyor. Bu tabi biraz da sizin sürüş tarzınıza bağlı, kararlı sürünce bulaşan pek olmuyor.

    Araba bir otoyol faresi değil, bunu bilmek gerek. Ama öyle çıtkırıldım, en ufak rüzgarda yaprak gibi titreyen bir araba da değil. Biz çok fazla otoyolda kullanmıyoruz ama dediğiniz gibi yanımızdan kamyon ya da hızlı araç geçince bir etkilenme olduğunu da hatırlamıyorum.

    Son olarak bu araç eşime ait, benim Ceed SW'um var. İki aracı karşılaştırdığım zaman arada tabiki büyük bir klasman farkı var, bu aracı kendi sikletinde değerlendirmek gerek. Biz şehiriçi bir yere gideceğimiz zaman her zaman picantoyu kullanıyoruz, hiç bir yerde park sorunu yaşamıyoruz.

    Arabadaki şimdiye kadar tek eksikliğini duyduğumuz donanım otomatik klima.

    Eğer aracı ağırlıklı şehir içi kullanacaksanız, haftada bir falan da şehirdışına çıkacaksanız sizin için çok uygun. Ama ben şehir dışına çıkar, gaza basar 160-170 Allah ne verdiyse giderim derseniz bu araç o amaca hizmet etmez. O hızlara rahat çıkar ama bence 130 üstü hızlar uzun süre gitmek için pek güvenli değil.

    Aracı almadan önce mutlaka test etmenizi tavsiye ederim.

    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    Merhaba,

    Otoyolda aracın kapasitesini bilerek hareket ederseniz bir sıkıntı yaşamazsınız. Öyle gaza basınca gitmeme, arkadan selektör yeme gibi bir durum pek olmuyor, ama yine de kapasitesine göre hareket etmek, biraz daha ağırbaşlı olmak gerek. Bir de maalesef yollarda hanzo çok, araba bir de tipik kadın arabası olunca hayvanlık yapan da çok oluyor. Bu tabi biraz da sizin sürüş tarzınıza bağlı, kararlı sürünce bulaşan pek olmuyor.

    Araba bir otoyol faresi değil, bunu bilmek gerek. Ama öyle çıtkırıldım, en ufak rüzgarda yaprak gibi titreyen bir araba da değil. Biz çok fazla otoyolda kullanmıyoruz ama dediğiniz gibi yanımızdan kamyon ya da hızlı araç geçince bir etkilenme olduğunu da hatırlamıyorum.

    Son olarak bu araç eşime ait, benim Ceed SW'um var. İki aracı karşılaştırdığım zaman arada tabiki büyük bir klasman farkı var, bu aracı kendi sikletinde değerlendirmek gerek. Biz şehiriçi bir yere gideceğimiz zaman her zaman picantoyu kullanıyoruz, hiç bir yerde park sorunu yaşamıyoruz.

    Arabadaki şimdiye kadar tek eksikliğini duyduğumuz donanım otomatik klima.

    Eğer aracı ağırlıklı şehir içi kullanacaksanız, haftada bir falan da şehirdışına çıkacaksanız sizin için çok uygun. Ama ben şehir dışına çıkar, gaza basar 160-170 Allah ne verdiyse giderim derseniz bu araç o amaca hizmet etmez. O hızlara rahat çıkar ama bence 130 üstü hızlar uzun süre gitmek için pek güvenli değil.

    Aracı almadan önce mutlaka test etmenizi tavsiye ederim.

    Selamlar



    Çok teşekkürler. Tam olarak merak ettiğim bilgilerdi bunlar. :)

    120 - 130 km/s'nin üstüne çıkmayı sevmeyen, kontrollü sürüşten yanayım karayolunda da. Yani en yüksek limitin üstüne çıkasım yok. O yüzden dediğiniz ağırbaşlı sürüş ifadesi, tam olarak uyuyor bana sanırım. Sağ şeritten giderim, yol çok akıcıysa orta şeritte sürerim. Sol şeride geçtiğim çok azdır.

    Aracı ağırlıkla şehir içinde, senede 3 - 4 kez de şehir dışı yolculuklarda kullanmayı planlıyorum. Kullanmayı planladığım güzergahlar da, İstanbul - Ankara, İstanbul - Bozcaada, İstanbul - Datça gibi güzergahlar. Bu yolculukları güvenle yapabileceğim gibi bir izlenim oluşturdu bende yazdıklarınız ve büyük ölçüde ikna oldum bu araç için.

    Tekrar teşekkür ederim. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Yaris tercih edilebilie onun yerine. Son sahini olmayın sonra :)

    Çok gereksiz bir yorum..
  • Slm arkadaşlar,
    Sırf bu arabayı tanımadan yorum yapanlara karşı üye oldum. 1 hafta önce 1.1 dizel 2009 hiper model picantoyu eşim için aldım burdaki yorumlara bakarak. Aracı İstanbul'dan Konya'ya getirdim. otobana çıktım, bu araç acaba kaçla gider? çekişi nasıldır diye ilk başlarda ürkek kullandım. Ama araç bastıkça gidiyor, yokuşlarda banamısın demiyor. 700 km yolda 5-6 araç sollamıştır beni sadece. Ortalama hızım 140 km idi sanırım. Bi ara 180 ni gördüm, bassam 200 üde görebilirdi eminim. Yol tutuşu benim 2.0 motorlu dizel sonatamdan bile iyi, savrulma yok, 170 le viraja girin yani. Uzun yolu süper. Kötü yolda arka bagaj tarafında tıkırtılar aşırı derecede ses yapıyordu, Konya'da döşemeci bir abim 15 tl karşılığında hepsini kesti, sıfır gibi oldu araba. Şehir içinde park etmek hiç sorun değil bu arabada. Bu araçtan önce eşimin clio hb ve fiat palio almıştım, ama bu araç onlarla kıyaslanmaz bile. Motor performansı, sonatadan önceki aracım olan kia cerato 1.6 dizel 110 hp ile aynı gibi. 1,83 boyundayım içi gayet geniş, diğer rakadaşalrın dediği gibi bagaj çok küçük.




  • BENDE PİCANTO ALDIM 2014 MODEL - HEP İNTERNETTE OKUDUM YOK SOLLAMA YAPAMASSINIZ YOK ARAÇ GİTMİYOR BİLMEM NE , YOK BÖYLE BİŞEY DENİZLİDEN ANKARAYA GELDİM BAZI YERLERDE FARKINDA OLMADAN 130 A ÇIKMIŞIM HİÇ HİS ETTİRMİYOR. TABİİ Kİ DE BİR MERCEDES LE KIYASLAMIYORUM. AMA BEN ÇOK RAHAT GELDİM. VE PERDE GİBİ AİRBAGLAR VAR YOLUCU İÇİN TORPİDO ÖN KOLDUKLARDA KEMER YERLERİNDE DAHA NE OLSUN, ÇOCUK KOLTUĞU TAŞIMA HEMDE 2 TANE. LASTİK SENSORU AİRPOD UKUYUCU USB GÜNDÜZ GÖZÜ STEPNE .TOYOTA COROLLADA BİLE YEDEK TEKER YOK. GAYET HIZLI ATİK VE 4 DİSK FREN . ÇOK HARİKA SİNCAP GİBİ. PRATİK İŞE GİDERKEN PARK EDERKEN .. NE URAŞCAKSINIZ BÜYÜK ARAÇLARLA HERGÜN ŞEHİRLER ARASI YOLMU YAPİYORSUNUZ? AVRUPA İNİŞAF ETMİŞ ÜLKELER HEPSİ SMARAR KULLANIYOR. ZAMAN ÖNEMLİ .. DÜŞÜNÜN İŞE GİDİYORSUNUZ KOCAMAN ARACI CIKAR GİT HEPSİ EZİYET. ZATEN ŞEHİR İÇİNDE 80 DEN FAZLA GİDEMİYORSUNUZ.

  • bluess_83 B kullanıcısına yanıt

    HOCAM KATILIYORUM ya muhteşem hızlı pratik araç işte daha ne istiyor bu insanlar ben anlamıyom hepsi kuluçka cücesi gibi aynı aracı kullanmaya bayılıyor ya bırakın bi değişiklik olsun. tüm gelişmiş ülkeler küçük arabaya yöneliyor bizimkiler dev kaba arabalar hayalinde ne olcak yani gösteriş yaptınızda ne oluyor? işlevsel bir araba seçin. Her gün şehirler arası ailenizle yolculuk yapıyorsanız orasını bilmem ama zaten oaraçlarla da 120 nin üstüne çıkmamalısınız. picantoyla da ben aşağıda yazdığım gibi denizliden ankaraya geldi bazı yerlerde 130 farkında olmadan çıktım ama hiç hiss etmedim çok rahat rahat geldim.. araç tek kelime ile küçücük olmasına ragmen adamlar her şeyi düşünmüş. benim aracım picanto 2014 otomatik model.

  • Merhaba yaklaşık 2 ay önce ev aldığım için aracımı küçültmek durumunda kaldım.1.80 cm 95 kg araç içinde kullanımda sıkıntı yaşamıyorum seat ibiza vardı daha önce çok bir farkı yok.Süspansiyonu sert bagajı çok ufak ama kullanımı keyifli palio ile falan kıyaslanmaz çok daha iyi bu arada palio da kullandım.Bagaj sıkıntısı çok olmayan alabilir güzel güzelde biner.

  • KIA PICANTO hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Özellikle kullananların yorumlarını merak ediyorum. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi end76 -- 3 Şubat 2006 12:08:11 >



  • küçük arabaları severim ama bunun otomatik vitesli olanının 1.6 kadar yaktığını duymuştum ne anladım ben bu işten o zaman
  • çoook küçük oda yaw.ona o parayı vereceğine 1000 lira daha ver getz felan al.
  • gereksiz bi araba
  • tek kelime ile iğrenç hatta iğrenç ötesiiiiiii

    kia picanto için
  • haklısın...
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    çoook küçük oda yaw.ona o parayı vereceğine 1000 lira daha ver getz felan al.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.