Şimdi Ara

Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
4.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malum sebeplerden ötürü daha fazla konu kirliliği olmaması adına daha önce açılan tüm konuları buraya toplayarak izlerini sileceğim bundan sonra konu açacak arkadaşlarında bu başlık altına şampiyon tasarımları girmesi rica olunur aksi takdirde uyarılmaksızın konusu silinecektir.



  • Chiper-The Fire Archer

    Arkadaşlar bir kaç arkadaşımızın kendi champion'unu yaratması hoşuma gitti ve bende yaratayım dedim.

    Karakterimizin Mana'sı Yoktur Ve Skilleride Buna Göredir.

    Hikaye:Kraliyet zamanında kralın ordusunda baş okçuluk yapan Champion'ımız,Kralın kaybetmesi ve tahtan düşmesiyle görevine aravermişti.O zamanlar yakın arkadaşı olan silah arkadaşı Garen ile bağlarının kopmasının ardından işini tamamen bırakmıştır.Günümüzde ise Ashe yi gören ve ondan hoşlanan Chiper Ashe'yi biraz olsun kurtarma amacıyla ve ona yakınlaşma amacıyla yeniden işine geri döndü.Ancak bir sorun vardı.Ashe buzlu okçu iken Chiqper ateş okçusuydu.

    Pasif:Aynı düşmana saldırırken her atışından sonra saldırı hızı %2 artış gösterir.Pasifi itemlerden etkilenmez ve en fazla 10 kez Stack'lenebilir.

    [Q]Blaze(Yangın): Bu Skill Belirli bir alana yanan ok yollar ve o bölgeye dokunana her kişi ilk aldığı skill'in hasarının %15'i kadar hasar alır.%50 Kendi Damage Etkileme 100/150/200/250/300[Cooldown 7.5/7/6.5/6/5.5/5

    [W]Burning Arrow(Yanan Ok):Okun ucu birden alevlenir ve yolladığı rakibi slowlatırken aynı zamanda Armor'unu Ve Magic Resis.'ini 3 saniyeliğine düşürür.%30 Kendi Damage Etkilenme 55/80/105/130/155.. Armor ve M.Resist Azalma 5/20/35/45/60 (C.D 10/9/8/7/6)

    [E]Triple Shots(Üçlü Isabet):3 Oku birden belirlediği bir alana gönderir ve küçük bir yangın çıkarır.Gönderirken çarpan düşmanları etkilemez.Ancak yere düştüğünde alana değenlere 5 Saniye boyunca damage vurur.Kendi sahip olduğu damage'den etkilenmez.7 Saniye CD.Vuruşlar toplam 60/75/100/135/175

    [R]Brutal Strike(Zalim Vuruş):Championumuz 6 saniye boyunca + 40/50/60 Damage ve +0.100/0.200/0.300 attack speed alır ve rakibe attığı her atış karşısında %30 Slowlatır.


    Nerf Gereksinimi Yada Çok Noob Olmuş Derseniz Düzenleme Yapabilir. Yorumlarınızı Bekliyorum




  • The AppianeS

    Okeanos eski çağlarda bir kabilede yaşamaktadır.Başka bir kabile ile aralarında savaş çıkınca Okeanos un ailesini düşman kabile yok eder.Okeanos'un ne barınacak bir yeri vardı,nede giysileri.Düşman kabileden intikamını almaya yemin etmiştir,bu yüzden doğa üstü yollara baş vurur.Düşman kabile yok olduktan sonra Okeanos'un kullandığı doğa üstü güçler Okeanos'a da zarar vermeye başlar,zamanla hayatını elinden alır.Ancak Doğa Tanrıçası onu tekrar yaratır..

    Servant Of Death ( Ölümün Hizmetkarı )
    Skiller

    Pasif : Okeanos un canı %20 az kaldığında etrafında bir kalkan oluşturur ve movement speed i 25 artar.
    Q : okeanos Revenge Time (İntikam Zamanı) Diye bağırarak yerden ruhlar çıkartır.Ruhlar (50/100/150/200/250)+0.8 ap oranında büyü hasarı vurur.
    W : Okeanos Doğa Tanrıçasının ona verdiği kitabı çıkarıp okur ve 5 saniyeliğine (20/30/40/50/60) ap kazanır.
    E : Okeanos büyük bir alanda deprem oluşturur,depremden etkilenenler 3 Saniyeliğine Fear etkisi altında kalır.(100/200/300/400/500)+0.9 ap
    R : (Ulti) Okeanos Devasa bir dalga oluşturarak karşıdaki rakiplerine yollar.Düşmanlar 2 Saniye stun etkisi yer.(250/500/750)+0.7 ap

    İşte Okeanos

     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]




  • ironwisp

     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    HİKAYESİ ;Noxus komutanları ordularını güçlendirmek amacıyla gizli bir toplantı yaparlar ve savaşın gidişatını değiştirmek için herşeyi denemek isterler işe okçu birliklerine yeni bir komutan atamakla başlamışlardır RİGEL . Rigel aslında frozen archer olan ASHE in çok yakın arkadaşıydı küçüklüğünde ASHE kraliyeti için frost okçuluğu seçerken Rigel onunla aynı fikirde değildi , kendisi daha çok karanlık sanatlara elverişli olduğunu düşünüyor ASHE i de bu sanata çekmeye çalışıyordu aralarındaki bu farklılık onları düşman yaptı ve intikam yemini ederek oradan ayrıldı ve noxus ordularına katıldı

    ''İntikam Soğuk Yenen Bi Yemekse Karnım Şuan Çok Aç'' -Rigel , The Shadow Archer-


    passive , Rigel yaptığı dmg lerde %30 şansla shadow minion çıkartır , bu minion düşmana slow efekti verir

    Q - Shadow Rain - rigel bellki bi bölgeye shadow oklar atar etkilenen kişiler shadow dmg yer

    W- Shadow Aura - rigel kendisini ve takım arkadaşlarına AD ve movement speed verir

    E- Darkness - rigelın attığı ok hedefe shadow dmg ve 1 sn fear efekti verir

    R - Scream Of Pain - rigelın düşmana attığı ok patlar ve etrafa ses dalgaları yayılır verdiği dmg in yanı sıra düşmanın kendisi ve çevresindekiler 3 sn slow yer




  • key_S

    Thanmoc, The Defender of Hope

    Passıve; Hope, Thanmoc 1/2/3 dusman champ lerın ılk ıkı auto atacklarından sonra 10/20/30 daha az damage yer. Bu skıll 7 ve 13 lvl lerınde artar.

    Q; Hug of Love, Thanmoc 1 dusman heroyu tauntlar 0.75/1/1.25/1.5/1.75 sanıye.

    W; Heart Fellıngs, Thanmoc etrafında 4 sanıyelık bır kalkan olusturur. %15/20/25/30/35 daha az damage yer, 4 sanıye sonunda kalkan patlayarak 4 sanıye de aldıgı damagın %15 ını magıc damage olarak en yakın unıteye vurur.

    E; Last Tıcket,
    Passıve, Thanmoc yakınındakı dusman hero kadar armor ve magıc res kazanır 2/3/4/5/6 armor ve magıc res.
    Actıve, passıve etkısının 1/1.5/2/2.5/3/3 katı kadar daha armor ve magıc res verır. 6 sanıyelıgıne actıve etkı surer ve skıll cd de ıken passıve calısmaz.

    R, ultı, Last Stand
    Passıve
    , Thanmoc canının %2/3/4 sı kadar daha can kazanır.
    Actıve, Thanmoc o ankı canının %30 unu kaybeder, ama secılen bır dost heroya canının %15/20/25'i kadar heal verır, ayrıca e skılının passıve etkısı kadar da armor ve magıc res. Bu skıllı kendısını heallemek ıcın kullanamaz.

    Not; mobıle gırıs yaptıgım ıcın yazımda i olması gereken bırcok ı var. Kusura bakmayın.
    Edıt; gonderım hatası.




  • K_Eren71

    Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz şu sıralar kendi şampiyonlarımızı paylaşmak moda
    Bende size kendi tasarladığım bi şampiyonu tanıtacağım.

    Hikaye: Lyrim, hiç kimsenin bilmediği bir yerde, hiç kimsenin görmediği bir aynadan çıkıp gelmiş. Bu kadar

    Becerileri:

    (Pasif) Equalizer: Lyrim'in canı %20'nin altına inerse %40 fiziksel hasar yansıtması kazanır.

    (Q) Hyper-Dimension: Lyrim, belli bir range sınırı içerisinde bir noktaya ışınlanır. Işınlandıktan sonra Lyrim 3 saniyeliğine 10/15/25/35/50 büyü savunması kazanır.

    Cost: 70/75/85/95/100 mana
    Cooldown: 20 saniye

    (W) Mirror's Edge: Lyrim anında 2/3/4/5/6 saniyeliğine görünmezlik kazanır. Becerinin kullanıldığı alana 80/120/170/230/300 (+0.5 ap) büyü hasarı verir.

    Cost: 60/70/80/85/90 mana
    Cooldown: 18/15/13/11/9 saniye

    (E) Mana Reflector: Pasif: Lyrim %3/%6/%9/%12/%15 physical damage reflection kazanır.
    Aktif: Lyrim kendine bir ayna kalkanı oluşturur. 2/3/4/5/6 saniye boyunca üzerine gelen tüm becerilerin costlarını beceriyi kullanana true damage olarak yansıtır. Eğer rakip mana kullanmıyorsa (Fury, Manaless, Energy) doğrudan 80/95/110/125/140 true damage verir.

    Cost: 65/70/80/90/95 mana
    Cooldown: 20/18/16/13/10 saniye

    (R) Superior Reflection: Lyrim kendinin ya da bir dostunun 1/2/3 yansımasını yaratır. Bu yansımalar basit saldırı yapar ve yansıtılan şampiyonun toplam ad'sinin %20/%30/%50'si kadar büyü hasarı vururlar. Yansımaların 400 canı vardır ve ölmemeleri durumunda en fazla 5 saniye hayatta kalırlar.

    Cost: 120/180/250 mana
    Cooldown: 140 saniye


    Becerilerinin efektleri:
    Q: Noktayı seçtiği anda önünde bi ayna açılır, bu aynadan giren Lyrim, seçtiği noktada açılan aynadan çıkar.

    W: Lyrimin kafasından ve ayaklarından birer ayna yatay olarak Lyrimin gövdesine doğru gider ve bu aynalar birleştiğinde patlar etrafa ışık saçılır.

    E: Lyrimin etrafında 5 tane ayna sürekli dönmeye başlar.

    R: Yansıtılan şampiyonun yansımaları renklidir, cdnin dolu haldeki rengi gibi

    Açıklamalar:
    Pasif: Örneğin lyrim 3 saniyelik bi stun yerse, stun atan rakip 1 saniye stun yer.
    E: Örneğin lyrime costu 100 mana olan bi skill atılırsa, skilli atan rakip eleman 100 true damage yer.

    Lyrimin görünüşü: Rengarenk bi bayan. Başında kraliçe tacı var. Ve basit atakları kendi elinden çıkan beyaz ışıkla yapıyor.

    Pick konuşması: "You'll see me whereever you look."



    Not: Görüşlerinize, fikirlerinize açığım. Yaptığınız yorumlar doğrultusunda değişiklikler yapacağım.

    Edit: (E) becerisine manaless şampiyonlara karşı özellik eklendi.

    Edit2: Pasifi değiştirildi. (yeni görüşleriniz?)




  • The AppianeS

    Mülayim gayet sakin yaşayan bir ailenin çocuğudur.Gayet iyi bir yaşam sürdürüyordu,ta ki o kişiyle karşılaşana kadar.Kuralcı Babaannesiyle !!! Mülayim ne kadar sessiz sakin olsada her çocuk gibi dağınıktır.Artık kuralcı babaannesi onu gınağa getirmiştir.Ve evden kaçarak mahallede yaşamaya başladı...

    Skilleri
    Pasif : Mülayimin canı %20 den az kaldığında mahalledeki arkadaşlarını çağırarak rakibin ağzını burnunu dağıtır.
    Q : Mülayim üstündeki yırtık gömleğin son düğmesini bile ilikleyerek rakibe saygı duyduğunu gösterir.Rakip bunun karşısında dayanamaz ve silahını bırakıp gel sarıl mülayim demeye kalmadan mülayim rakibin üstüne atlar ve boğarak öldürür.
    W : Mülayim mahalledeki arkadaşlarını çağırarak etrafına bir kalkan oluşturur.Mahalledeki mahallede serseri istemiyoruz diyen teyzelerin attığı yumurtaların %30 unu emer.
    E : Mülayim yenileceğini anladığını sırada 3310 unu çıkararak polisi arayıp rakip serseriyi ihbar eder.
    Ultimate : Mülayim rakibinden 5 dakika müsade ister ve kurufasulye pilav yer.R ye bastığınız anda aktif olmaz biraz ıkınır sıkılır 2 saniye sonra etrafa öldürücü bir gaz yayar.Bu gaz rakibe etki ettiği anda rakip olduğu yere yığılır ve 10 sn stun yer.

    Mülayim Art Sıpotlayt
    İşte hayatın ona büyük oyunlar oynadığı mülayim kardeşimiz

     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    Mülayim yeni skini geldi



     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    Mülayimin bu skinde kafa atma özelliği ağır basıyor.Skini alırsanız ultisinde kafa atıyor ve rakibin 1 hp si kalıyor




  • oguz523

    Bazı arkadaşlar kendi şampiyonlarını yazıp foruma sürmüşler. Ben de bundan yola çıkarak ana bir konu yaratmayı düşündüm. Yarattığınız heroları buraya yazarsanız konu bütünlüğünü sağlayabiliriz. Kendi şampiyonum olan Raia, Chain Master'ı örnek olarak size sunmak istiyorum.

    Raia, Chain Master

    -Ranged
    -Carry


     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    Hikaye:

    Bir toplumun sınıfları vardır. En alt katmanda olan fakirler her zaman ezilirler. Eğer Noxus'ta varoş bir köyün varoş bir evindeyseniz alkol kokusundan arınmanız imkansızdır. Bu alkol kokusundan arınmış tek yer Doodle Amca'nın demirci atölyesidir. Rune Savaşlar'ından sonra açılan bu atölye, soyluların kapı, kilit vb. ihtiyaçlarını gidermektedir. Bu atölye varoşlarda korunan tek atölyedir. Varoşlar tarafından saldırıya her an açıktır. Bu atölyede sadece Doodle çalışmamaktadır. Oğlu Raia da demir işlerinde babasına yardım etmektedir.

    Tutsaklara bağlanan zincirleri döven Raia, onların bu zincirleri asla kıramayacakları şekilde dövmektedir. Atölye kırılmayan zincirlerinin ünvanını uzun süreler taşımıştır. Ta ki Alistar zincirlerinden kurtulup kaçana kadar. Bundan sonra Raia'nın zincir yapması Noxus Yüksek Kurulu tarafından yasaklanır ve atölyede bir daha çalışmaması emredilir. Bunun üzerine Raia kendine özel bir çift zincir takımı döver. Bunu öğrenen korumalar onu yakalamaya çalışırlar. Fakat başarılı olamazlar ve Raia varoşlardan kaçar. Bu Raia'nın babasını en son görüşü olur. Bir gün Raia, Noxus'un karanlık sokaklarında 2,5 metre uzunluğunda bir metal yığınına çarpar. O günden sonra Raia metal yığınından Efsaneler Lig'ini öğrenir ve demirciliğinin gücünü göstermek için Lig'e katılır.

    "Hırslı, fakat acemi bir çocuk. Acı çekerek Runeterra'nın gerçekleriyle yüzleşecek" Mordekaiser

    Skiller

    Pasif-Curving Metal: Raia kullandığı her skill sonrası bir stack kazanır (max 2 stack). Her stack Raia'nın skillerinin cast range'ini %10 arttırır. Catch and Swing skill'i bu stacklerden yararlanamaz.

    Choronic Reach: Raia zincirini ileriye doğru fırlatır. Eğer önünde bir düşman varsa düşmanı olduğu yerde tutar ve düşmana 70/80/90/100/110 + (0.7 per ad) fiziksel hasar vererek düşmanı 1.5 saniyeliğine stunlar. Mana Cost: 70/75/80/85/90 Cooldown:10/9/8/7/6

    Blazing Chain: Pasif-Raia'nın her vuruşu fazladan 5/7/9/11/13 (0.4 per ap) büyü hasarı verir.
    Aktif-Raia 10 saniye boyunca her vuruşunda, vurduğu düşmanın etrafına 10 büyü hasarı verir. Mana Cost: 50/55/60/65/70 Cooldown:8/8/8/8/8

    Kette Bump: Raia elindeki zincirleri yere vurur. Etrafındaki düşmanları yavaşlatarak 60/70/80/90/100 (0.5 per ap)(0.6 per ad) hasarı verir. Mana Cost: 60/65/70/75/80 Cooldown:7/6.5/6/5.5/5

    Catch and Swing-Ultimate: Raia bir şampiyona zincirlerini kenetler. Şampiyona 240/270/300 + (0.8 per ad) fiziksel hasar verir. İsterse şampiyonu etrafında döndürebilir. Şampiyonu 3 saniye içinde etrafında 5 defa çevirir. Her çevirişinde etrafına 100/120/140 + (0.8 per ap) büyü hasarı verir. Yakalanan şampiyon bu hasarı almaz. Mana Cost: 175/175/175 Cooldown: 110/95/80

    Konuşmalar:

    Pick- Everyone shall taste the irony of this world.
    ___________________________________________________________

    quote:

    "Silent Engima tarafından hazırlanmıştır"


    Midian, The Queen Of The Damned


    Passive - Eyes of the Raven

    Midian dost ya da düşman tüm unitlerin içinden geçebilme yetisine sahiptir. İçinden geçtiği her unit başına 2,5 sn için 1/2/3 movement speed kazanır.

    Q - Doom Mantia

    Midian içindeki gizli laneti yaymaya başlar. Hareket halindeyken geçtiği yerlere kara bir yol oluşturur. Yolun üstünde duranlar durdukları her 'yarım' saniye başına 15/20/30/40/50 (+0.1 per Ap) damage yer. Yoldan ayrılanlar karşılığında ruhlarının bir parçasını orada bırakmak zorunda kalır ve ek olarak 60/80/120/160/200 (+0.4 per Ap) daha damage yer. 2. Etki aynı championa 4 saniye içinde 1 kez etki edebilir.
    Yol alanda 3 sn durur. Midian 5 saniyeliğine %3/%5/%8/%10/%12 ms kazanır. Movement speed bonusu 20 sn de bir etki eder.
    Cooldown : 1.5 sn
    Cost : 15/25/40/60/70 mana per second

    W - Echoes of the Bloom

    Midian kendine 100/150/200/250/300 (+0.6 per Ap) hp kadar kalkan oluşturur. Kalkan 3/3.5/4/5/6 sn etki gösterir ve gelen basic attack ve magic damage'in %2/3/4/5/6 sını bonus hp olarak canına ekler. ( başka bir düşüncem thornmail gibi belli bir kısmının sahibıne damage vurması)
    Cost : 40/50/75/100/150 mana
    Cooldown : 14/14/13/12/12 sn

    E - Vinum Sabbathi

    Midian seçtiği düşmana yasak felsefenin sırlarını fısıldar ve 60/75/90/150/175 (+0.6 per ap) magic damage vurur. Seçili hero lanetlenir ve damage yedikten sonra hareket ettiği her saniye başına 15/25/40/70/100 (+0.3 per Ap) damage yer ve üstünden geçtiği yerlere Doom Mantia etkisi gösterir. 4 sn. sonra etkisini kaybeder.
    Cooldown : 12/10/8 sn.
    Cost : 60/70/90/110/120 mana


    R - Patterns of Evil

    Midian içinde hapsettiği gerçek halini daha fazla tutamaz ve gerçek formuna geçer. 8/10/12 sn. bu formda kalabilir ve 25/30/40 armor ve magic resistance, %15 cooldown reduction ve 20 magic penetration kazanır. Midian ultisini sadece bu formdayken kullanabilir:

    Ultimate - Come My Fanatics

    Midian 1.5 sn gecikmeyle seçilen alanı kara büyülerle kaplar ve emrindeki hizmetkarlarını seçilen daire şeklindeki alana çağırır. Ruhlar 5 tanedir ve dairenin etrafında yerlerini alırlar. Alanın içindeki düşman herolar ruhlar tarafından merkeze çekilir ve 2 sn. stun yer. Alanın kısa mesafe yanında ve dışta kalan hero varsa ruhlar tarafından alana çekilir ve 1 sn stun yerler. Ulti kullanıldıktan itibaren toplamda 2 sn sürer ve alanda olan her düşman saniye başına 150/250/350 (+0.5 per Ap) damage yer. Ulti bitince hizmetkarlar kaybolur,tüm stunlar kalkar fakat merkezdekiler patlamanın etkisiyle çevreye sıçrar ve Midian merkezdekilerin yediği toplam damage'in %20/25/30 u kadar heallenir.
    ___________________________________________________________________________

    quote:

    "Tormintor tarafından hazırlanmıştır."



    Guren


    Pasif: Canının %20'sinden fazla vuran bir damage yediğinden canının %10 kadar bir Crystal Kalkan oluşturur. Her 30 saniyede bir kez

    Q: Crystal Dragon: Guren seçtiği alana bir ejdarha gönderir (Jarwan'ın Q su gibi) 100/150/170/200/240 (0.8 ap) magic damage vurur ve rakibinin Magic resistini 5/10/12/15/20 düşürür.

    W: Crystal Barrier: Guren etrafında 200 rangelik bir alanda kalkan oluşturur. Bu kalkan 100/120/140/160/180 (0.4 ap) oranında damage'i absorblar ve içine giren takım arkadaşlarının defansını arttırır. Kalkan zamanı dolmadan kırılırsa etrafındaki düşmanlar kalkanın absorbladığı damage oranında hasar alır. Eğer patlatılmazsa Guren %50 movement speed kasanır

    E: Crystal Knives: Guren seçilen alana kristal bıçaklar yollar. Bu bıçaklar 100/150/170/200/240 (0.8 ap) magic damage vurur ve 50/60/70/80/90 (0.3 ap) magic damage vuran kanama efekti oluşturur 3 saniye boyunca.

    R: Ultimate Ulti: Guren kollarından kristal kılıçlar oluşturur. Bu kılıçların 300 rangelik vurma alanı vardır. Gurenin önündeki herkese vurur. Her vuruş 40/50/60/70/80 (0.5 ap) magic damage vurur son 7/8/9 saniye için.
    ________________________________________________________________

    quote:

    "hikayeci51 tarafından hazırlanmıştır."


    Shaft, The Demonic Cavalry


     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    Hikaye:

    Garen le karşılaştığı o gün Shaft için her ne kadar zor geçse de kendi yolunda ilerlemesini bildi. Mordekaiser i arayışı devam ederken noxus adına pek çok pis işte bulundu adını şeytani süvariye çıkaran olay ise noxus un emriyle yordle lardan Teemo ya düzenlediği kaçırma olayında elde etiği başarıdır. noxus un mordekaiser i bulma hatta verme vaadiyle daha pek çok karanlık işte yer almaya devam edecek Shaft.


    [Pasif], Whisk (fırlamak) : Shaft ın canı %30 un altındayken movespeed %20 artar. aynı zamanda her 3 levelde hareket hızı %2 artış gösterir.


    [Q], Brutal Rampancy(vahşi şahlanma): Shaft ın basic atack damage ini ve atak hızını 6 saniyeliğine artırır ancak aynı sürede hareket hızını %10 düşürür. menzil içerisindeki tüm takım arkadaşları aynı etkiye %33 oranında ve 2 saniyeliğine sahip olurlar, hareket hızı da dahil.

    maliyet: yok
    menzil: 300
    cooldown: 20/19/17/16/15
    damage: %10/%15/%20/%30/%35


    [W], Bloody Spear (kanlı mızrak): Shaft belirtilen yöne bir mızrak gönderir ve güçlü bir hasar verir. bu mızrak her isabet ettiğinde Shaft a %2 hareket hızı kazandırır. mızrak düşman yerine minon a çarparsa haraket hızı yerine %2 hp kazandırır.

    maliyet: yok
    menzil: 1000
    cooldown: 7/7/7/7/7
    damage: 40/80/120/175/225 (0,60) True Damage

    [E], Cryptic Axe (gizemli balta): Shaft sol eliyle bir balta çıkarır ve onunla düşmana damage vurur, düşman bu vuruşun etkisiyle savrulur ve 2 saniye taunt etkisine girer.

    maliyet: yok
    menzil: 150
    cooldown: 9/9/8/8/7
    damage: 15/25/40/60/90 (0,70) Magical Damage

    [R], Big Kick Hoof (büyük çifte): Shaft ın atı düşmana arkasını döner ve çok güçlü bir vuruş yapar. düşman çifte yönünde savrulur ve 2.5 saniye stun etkisinde kalır. eğer shaft bu yeteneği Cryptic Axe düşman üzerinde mevcutken kullanırsa düşmanın aldığı hasar %30 artar.

    maliyet: yok
    menzil: 150
    cooldown: 70/60/50
    damage: 250/400/700


    Özellikleri:

    - Shaft herhangi bir destek birimi (mana enerji gibi) kullanmaz dolayısıyla aktif bir oyun sunar.
    - Shaft yakın dövüşte başarılıdır.
    - Melee ve pusher.


    Statlar:

    Shaft level 1 için:

    - 59.75 damage (+4.62/lvl)
    - 330 Move Speed
    - 359 HP (+81/lvl)
    - 1.4 Health Regen (+0.16 / per level)
    - 15.70 armor (+3.10/lvl)
    - 32.45 MR (+1.35/lvl)
    _________________________________________________________

    quote:

    xxxogulxxx tarafından hazırlanmıştır.


    Bloodmonk, Blood Lord



    Hikaye:Bir zamanlar insanlar korku içinde yaşarlarmış.Çünkü Bloodmonk her gün bir insanı öldürerek beslenirmiş.Fakat bu varlığı kimse görmezmiş.Uyuyan insanların ruyalarına girer ruyalarında sessizce o insanı öldürürmüş.yaratık her bir adam öldürdüğünde gökyüzü kana bulanırmış. gün gelmiş bi kahraman ben onu durduracağım diye insanlara seslenmiş.Fakat o gece o kahraman uyurken bloodmonk onu öldürmüş.Fakat o adam lanetli imiş
    bundan dolayı bloodmonk gözükmeye baslamış.ve Kahraman ölünce aniden Bloodmonkun öldürdüğü bütün insanların ruhunu barındıran nocturneye dönüşmüş.Nocturne fakat geçmişini hatırlamazmış.Bundan dolayı bloodmonkdan da haberi yoktur.Nocturne sonra Warwick,Nidalle bunlarla karsılaşır ve bunları yerlebir eder.Sonra demacia ülkesinden olan garen ona efsaneler ligini anlatır.Bunu duyan nocturne efsaneler ligine katılır.Fakat Bloodmonk bunu tezvakit öğrenir ve içindeki kinle efsaneler ligine katılır.Nocturneyi yerlebir edene kadar içindeki kin asla dinmeyecektir.


    Passive-Kanlardan gelen güç: Bloodmonk her bir varlık öldürdüğünde 5 saniyeliğine 10 10 can doldurur.

    Q Kan sopası: Cooldown: 9/8/7/6/5. No cost.Bloodmonk elinde bir sopa olusturur bu sopayla her vurduğunda rakibinin canının %1/%2/%3/%4/%5 i kadar can çeker.Bu sopa 3 saniye elinde kalır.


    W Kanın sırrı: Cooldown: 20/18/16/14/12 Bloodmonk kendi canının %40 ını harcayarak bir vurusun rakibini 1/1,5/2/2,5/3 saniyeliğine stunlar rakibin %15/%20/%25/%30%35 canı kadar kendine can çeker.

    E Kandan doğan canavar: %15hp. Cooldown:15/14/13/12/11 Bloodmonk bu skill açıkken bir adam öldürürse o adamın saldırı puanı armoru mr si ve canının %50/%60/%70/%80/%90 ına sahip bir canavar cıkartır.Bu canavar 7 saniye yaşar.

    R:Kan kapsülü: No cost. Cooldown:90/80/70 Bütün düşmanları 1/1,5/2 saniyeligine fearlanır.Ve seçtiği bir adamı Kanla dolu bir kapsule hapseder.Bu kapsul rakibinin saniyede %10/%15/%20 canını kendine alır.Kapsül 2/2,5/3 saniye kalır.Flash yada herhangibir şeyle kaçılamaz.
    ________________________________________________________

    Grao, The Last Shaman


    -Ranged
    -Mage


     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    Hikaye: İnsanların aralarında takas ettiği zamanlarda insanlar beden gücüyle çalışırlardı. Fakat bazen bu güç yeterli olmazdı. İnsanlardan bazıları bu soruna bir çare aramaya başladı. Sonunda buldukları şey kendi bedenleri paylaştıkları ruhlar oldu. Fakat bazı ruhlar insanlara yardım ederken kendilerini kullanılan bir mendil gibi görmeye başladı. Bunun üzerine ruhlar artık insanları kullanılmış bir mendil olarak görmeye başladılar. İnsanlar ruhları kullanmaya devam ederken etraflarına zarar verdiklerini fark ettiler. Bazıları bedenlerinin kontrolünü kaybetti ve insanlar üzerinde ruhların egemenliği başladı. Ruhlarına yenilmeyen bir grup insan ruhları eğitmenin gerektiğine karar verdi. Kendilerine 'Şaman' adını verdiler ve ruhları eğitmeye başladılar. bunula birlikte iyice öfkelenen ruhlar insanlara savaş açtı ve insanlarla ruhlar arasında büyük bir savaş başladı. Savaş alanlarına çığlıklar, çeşitli büyü sesleri, alevler hakimdi. Savaşın sonunda taş taş üstünde kalmamıştı. Her yer yıkılmış, binlerce insan cesedi bir halı gibi bütün yeri kaplamıştı. O halının içinden bir ağlama sesi yükselmeye başlamıştı. Sesin geldiği yerde aniden bir ruh belirmişti. Bu ruh yeşilimsi bir sürüngene benziyordu. Çocuğu kollarının arasına aldı ve ona bir sözcük fısıldadı: Grao.

    Aradan 20 yıl geçmişti. Grao birlikte yürüdüğü ruh arkadaşı Shao'dan geçmişi hakkında her şeyi öğrenmişti. Geriye bir tek o kalmıştı. Runeterra'nın bir ucundan öbür ucuna yolculuk etmişti. Sonunda kendini mermer taşlardan yapılan binaların arasında bulmuştu. Onu inceleyen görevliler büyü gücü olduğununu yüksek makamlara iletmişlerdi. Kentin büyü okullarından birine girmeye hak kazanan Grao burada eğitim gördü ve bir arkadaşından Şampiyonlar Ligi'ni öğrendi. Lig sayesinde ruhlarla insanların birlikte olabileceğini kanıtlama imkanı olacaktı.

    Pasif-Spirit Force: Grao, Shao'nun bedenindeki varlığıyla (+0.2 per ap) magic resist kazanır.

    Soul Core: Grao elinde yeşil ruh topu oluşturarak rakibine fırlatır. Top düşmana 80/110/140/170/200 (+0.4 per ap) magic damage verir.

    Lost Aura: Grao belirli bir alana yeşil yıldırım topları yağdırır. Alandaki düşmanlar 90/110/130/150/170 (+0.3 per ap) magic damage alır.

    Soul Shield: Grao kendine özel bir ruh kalkanı oluşturur ve kendine 5 saniyeliğine 10/12.5/15/17.5/20 (+0.1 per ap) armor verir.

    Ultimate-Soul Transfer: Grao, Shao'ya düşmanlarından birinin ruhuna girmesini emreder. Seçilen şampiyon 3 saniye boyunca Grao'nun kontrolü altına girer. Şampiyon saldıramaz. Şampiyonu Alt+Sağ maus tuşu kullanarak hareket ettirebilirsiniz.




  • Silent Enigma

    MIDIAN - THE QUEEN OF THE DAMNED

    Passive - Eyes of the Raven

    Midian dost ya da düşman tüm unitlerin içinden geçebilme yetisine sahiptir. İçinden geçtiği her unit başına 2,5 sn için 1/2/3 movement speed kazanır. (skill kullanımı blind etkisi yapar diye de değiştirebilirim pasifi)

    Q - Doom Mantia

    Midian içindeki gizli laneti yaymaya başlar. Hareket halindeyken geçtiği yerlere kara bir yol oluşturur. Yolun üstünde duranlar durdukları her 'yarım' saniye başına 15/20/30/40/50 (+0.1 per Ap) damage yer. Yoldan ayrılanlar karşılığında ruhlarının bir parçasını orada bırakmak zorunda kalır ve ek olarak 60/80/120/160/200 (+0.4 per Ap) daha damage yer. 2. Etki aynı championa 4 saniye içinde 1 kez etki edebilir.
    Yol alanda 3 sn durur. Midian 5 saniyeliğine %3/4/5/5/6 ms kazanır. Movement speed bonusu 20 sn de bir etki eder.
    Cooldown : 1.5 sn
    Cost : 15/25/40/60/70 mana per second

    W - Echoes of the Bloom

    Midian kendine 100/150/200/250/300 (+0.6 per Ap) hp kadar kalkan oluşturur. Kalkan 3/3.5/4/5/6 sn etki gösterir ve gelen basic attack ve magic damage'in %2/3/4/5/6 sını bonus hp olarak canına ekler. ( başka bir düşüncem thornmail gibi belli bir kısmının sahibıne damage vurması)
    Cost : 40/50/75/100/150 mana
    Cooldown : 14/14/13/12/12 sn

    E - Vinum Sabbathi

    Midian seçtiği düşmana yasak felsefenin sırlarını fısıldar ve 60/75/90/150/175 (+0.6 per ap) magic damage vurur. Seçili hero lanetlenir ve damage yedikten sonra hareket ettiği her saniye başına 15/25/40/70/100 (+0.25 per Ap) damage yer ve üstünden geçtiği yerlere Doom Mantia etkisi gösterir. 4 sn. sonra hareket/damage etkisi kaybolur.
    Cooldown : 12/10/8 sn.
    Cost : 60/70/90/110/120 mana


    R - Patterns of Evil

    Midian içinde hapsettiği gerçek halini daha fazla tutamaz ve gerçek formuna geçer. 8/10/12 sn. bu formda kalabilir ve 25/30/40 armor ve magic resistance, %15 cooldown reduction ve 20 magic penetration kazanır. Midian ultisini sadece bu formdayken kullanabilir.

    Ultimate - Come My Fanatics

    Midian 1.5 sn gecikmeyle seçilen alanı kara büyülerle kaplar ve emrindeki hizmetkarlarını seçilen daire şeklindeki alana çağırır. Ruhlar 5 tanedir ve dairenin etrafında yerlerini alırlar. Alanın içindeki düşman herolar ruhlar tarafından merkeze çekilir ve 2 sn. stun yer. Alanın kısa mesafe yanında ve dışta kalan hero varsa ruhlar tarafından alana çekilir ve 1 sn stun yerler. Ulti kullanıldıktan itibaren toplamda 2 sn sürer ve alanda olan her düşman saniye başına 150/250/350 (+0.5 per Ap) damage yer. Ulti bitince hizmetkarlar kaybolur,tüm stunlar kalkar fakat merkezdekiler patlamanın etkisiyle çevreye sıçrar ve Midian merkezdekilerin yediği toplam damage'in %20/25/30u kadar heallenir.

    Cooldown : 160/140/120 sn.
    Cost : 100/150/200 mana

    Telefondan yazdım kusurlarım affola.)
    * Görünüş : Koyu mor (siyah-mor arası) cüppeli genç bir kadın. Siyah saçlı. Hafif Brand gibi yandan yürüyor. Ultideki formu için görünüm bulamadım. Hizmetkarlar Harry Potterdaki ölüm yiyenleri andıracak biraz .)
    Umarım beğenirsiniz=)




  • Tormintor

    Bende yazam bari,

    Guren

    Pasif: Canının %20'sinden fazla vuran bir damage yediğinden canının %10 kadar bir Crystal Kalkan oluşturur. Her 30 saniyede bir kez

    Q: Crystal Dragon: Guren seçtiği alana bir ejdarha gönderir (Jarwan'ın Q su gibi) 100/150/170/200/240 (0.8 ap) magic damage vurur ve rakibinin Magic resistini 5/10/12/15/20 düşürür.

    W: Crystal Barrier: Guren etrafında 200 rangelik bir alanda kalkan oluşturur. Bu kalkan 100/120/140/160/180 (0.4 ap) oranında damage'i absorblar ve içine giren takım arkadaşlarının defansını arttırır. Kalkan zamanı dolmadan kırılırsa etrafındaki düşmanlar kalkanın absorbladığı damage oranında hasar alır. Eğer patlatılmazsa Guren %50 movement speed kasanır

    E: Crystal Knives: Guren seçilen alana kristal bıçaklar yollar. Bu bıçaklar 100/150/170/200/240 (0.8 ap) magic damage vurur ve 50/60/70/80/90 (0.3 ap) magic damage vuran kanama efekti oluşturur 3 saniye boyunca.

    R: Ultimate Ulti: Guren kollarından kristal kılıçlar oluşturur. Bu kılıçların 300 rangelik vurma alanı vardır. Gurenin önündeki herkese vurur. Her vuruş 40/50/60/70/80 (0.5 ap) magic damage vurur son 7/8/9 saniye için.




  • Reney

    Arif the deathwhisper

    pasifi-görüş alanı daha büyüktür ve level atladıkca genişler

    q skili-kontrol edebildiği bir demon summonlar

    w skili-candan alıp manaya ekler cüzzi bir miktar can ve iyi bir mana

    e skili-düşmana acı çektirir dot

    ultisi-karşı takımdaki ve kendi takımındaki herkezi öldürür kendisi dahil (bu skille neler yapılabilir hayal edemiyorum troll pick)
  • hikayeci51

    bu konudan haberim yoktu ayrıca açmıştım ama buraya yazayım. olabildiğince özgün olmaya çalışacağım.


    __________________________________________________________________________________________

     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]

    __________________________________________________________________________________________

    Hikaye:

    Garen le karşılaştığı o gün Shaft için her ne kadar zor geçse de kendi yolunda ilerlemesini bildi. Mordekaiser i arayışı devam ederken noxus adına pek çok pis işte bulundu adını şeytani süvariye çıkaran olay ise noxus un emriyle yordle lardan Teemo ya düzenlediği kaçırma olayında elde etiği başarıdır. noxus un mordekaiser i bulma hatta verme vaadiyle daha pek çok karanlık işte yer almaya devam edecek Shaft.

    __________________________________________________________________________________________

    Skiller:


    [Pasif], Whisk (fırlamak) : Shaft ın canı %30 un altındayken movespeed %20 artar. aynı zamanda her 3 levelde hareket hızı %2 artış gösterir.

    ____________________

    [Q], Brutal Rampancy (vahşi şahlanma): Shaft ın basic atack damage ini ve atak hızını 6 saniyeliğine artırır ancak aynı sürede hareket hızını %10 düşürür. menzil içerisindeki tüm takım arkadaşları aynı etkiye %33 oranında ve 2 saniyeliğine sahip olurlar, hareket hızı da dahil.

    maliyet: yok
    menzil: 300
    cooldown: 20/19/17/16/15
    damage: %10/%15/%20/%30/%35

    ____________________

    [W], Bloody Spear (kanlı mızrak): Shaft belirtilen yöne bir mızrak gönderir ve güçlü bir hasar verir. bu mızrak her isabet ettiğinde Shaft a %2 hareket hızı kazandırır. mızrak düşman yerine minon a çarparsa haraket hızı yerine %2 hp kazandırır.

    maliyet: yok
    menzil: 1000
    cooldown: 7/7/7/7/7
    damage: 40/80/120/175/225 (0,60) True Damage

    ____________________

    [E], Cryptic Axe (gizemli balta): Shaft sol eliyle bir balta çıkarır ve onunla düşmana damage vurur, düşman bu vuruşun etkisiyle savrulur ve 2 saniye taunt etkisine girer.

    maliyet: yok
    menzil: 150
    cooldown: 9/9/8/8/7
    damage: 15/25/40/60/90 (0,70) Magical Damage

    ____________________

    [R], Big Kick Hoof (büyük çifte): Shaft ın atı düşmana arkasını döner ve çok güçlü bir vuruş yapar. düşman çifte yönünde savrulur ve 2.5 saniye stun etkisinde kalır. eğer shaft bu yeteneği Cryptic Axe düşman üzerinde mevcutken kullanırsa düşmanın aldığı hasar %30 artar.

    maliyet: yok
    menzil: 150
    cooldown: 70/60/50
    damage: 250/400/700


    __________________________________________________________________________________________

    Özellikleri:
    - Shaft herhangi bir destek birimi (mana enerji gibi) kullanmaz dolayısıyla aktif bir oyun sunar.
    - Shaft yakın dövüşte başarılıdır.
    - Melee ve pusher.
    -

    __________________________________________________________________________________________

    Statlar:

    Shaft level 1 için:

    - 59.75 damage (+4.62/lvl)
    - 330 Move Speed
    - 359 HP (+81/lvl)
    - 1.4 Health Regen (+0.16 / per level)
    - 15.70 armor (+3.10/lvl)
    - 32.45 MR (+1.35/lvl)


    _______________________________________________________________________________________________________________________________________

    buff yada nerf gerekir derseniz ona göre düzenlemek isterim. mümkünse yapıcı olun arkadaşlar trollemeden bişiler tasarlama zevkine sahip olalım hiç olmazsa :)




  • Ragnarok---

    Arahuri - Sümerin Elçisi

    Hikaye : Arahuri, Marduk ile Zeusun savaşı sonrası marduğun yenik düşmesiyle beraber yunan imparatorluğundan intikam almaya karar verir. Sümer ve Antik Yunan uygarlığı arasında olan büyük bir savaşta Pantheon tarafından yaralanan Arahuri ismi henüz bilinmeyen bir şaman tarafından iyileştirilir. Arahuri bir kez daha ordu toplar ve yunanlıları mağlup eder. Fakat onun için önemli olan Pantheonun koluna sapladığı mızrağın oluşturduğu yaradır. Marduk tapınağına giderken pusuya düşürülen Arahuri bir kolunu kaybeder. Arahuri'nin toplumsal olarak verdiği bu savaş git gide kişisel bir hal alır ve Pantheonu efsaneler liginde altedebilmek için ordusunu yarı yolda bırakıp gider.

    '' Arahuri yılmaz ve kurnaz bir savaşçı. Pantheon'un büyük kalkanı onu Arahuri'nin öfkesinden koruyamıycak '' Şamanlardan biri


    Şamanların hediyesi maske (pasif) : Arahuri'nin hiçbir itemi düşman tarafından görülmez. Hepsi maske şeklinde görülür ve maske her seferinde başka itemleri temsil eder. Ayrıca Arahuri her 3 skillden sonra bir spellshield kazanır.

    Sümerin gözleri ( Q ) : Pasif : Arahuri'nin görüş açısı diğer championlara göre %20 daha fazladır. Aktif : Arahuri bir ağ yerleştirir. Bu ağ hem vision verir hemde yakalanan rakibi 0.5/1/1.5/2/2.5 saniyeliğine kitler. Ağ haritada 300 saniye kalabilir ve maksimum 50 tane yerleştirilebilir. Cooldown süreleri : 20 19 18 17 15 saniyedir.

    Sümerlilerin adaleti ( E ) : Arahuri rakibine bir sonraki vuruşunda rakibin üstündeki bütün buffları 30 saniyeliğine auraları ise 10 saniyeliğine siler. Ayrıca rakibe 50 100 150 200 250 ( + 0.5 ap ) damage vurur. CD süreleri 12 10 9 8 7 saniyedir.

    Toplanın ( W ) : Pasif : Arahuri etrafındaki bütün takım arkadaşlarına %2 %3 %4 %5 %6 hp regen ( +0.3 ap ) verir. Arahuri ölünce etrafında bulunan takım arkadaşlarına bu bonusu vermeye devam eder. Aktif : Arahuri bir ritüel düzenler. Bu ritüel toplam 5 saniye sürer ve her saniye rakibe 100 120 150 200 250 ( + 0.5 ap ) damage vurur. Bu skill aktifken pasifin bonusu gider. Cooldown süreleri 18 15 13 11 9 saniyedir.

    Mardukun gücü adına ( R ) : Arahuri 2 saniye süren bir channel sonrası yukardan bir anka kuşu çağırır. Bu anka kuşu seçilen rakibi 3 3 3 3 3 saniyeliğine havada tutar ve saldırmasını engeller. Ardından Arahuri'nin takımında Arahuriye en uzak takım arkadaşı kimse onun yanına bırakır ve bıraktığında 2 saniye silence etkisi verir. Bu skill 100 120 150 ( + 1.0 ap ) vurur. Cooldown süreleri 120 100 90 saniyedir.


    Vallaha 15 dakika falan uğraştım herhalde. Pek broken olmadığını düşünüyorum. Cooldown süreleri gayet iyi yani :D




  • Kapaksız Logar

    Mesut,The Reckless Timberman

    Hikaye:Mesut,normal bir polistir.bir tane tunç isminde oğlu vardır,karısı ne yazık ki ölmüştür.Bir ekipte komiserdir.5 kişi ve kendisi bir de rıza babası vardır.Fakat bir gün onları kıskanan ve yoketmek isteyen bir takım mafya,onların hepsini öldürür.Bir tek mesut sağ kalır.Mesut ise asla pes etmez,her zaman rıza babasının ona söylediği gibi "yaşamakta ölmekte bir ekip işidir".Bir tek o sağ kalmıştır,Fakat o yine de yılmaz ve o suçluları bulmak için league of legendse katılır.Hayırlı uğurlu olsun


    İman dolu kalp:Mesudun inanılmaz iman gücü ve oğlu için yaşama isteği,onu ranged attacklara karşı daha dayanıklı kılar,ranged auto attacklardan gelen dmgı düşürür.
    Adam tam bi pislik çıktı rıza baba(Q):Mesut,polisiken amiri olan rıza babasını hatırlar ve ondan öğrendiği şekilde bir yöntem uygular ve yakındaki düşmanların silahları düşer.Yani silahla vuramazlar,auto attack yapamazlar sadece hareket ve skill atabilirler.
    Oğlum için(Passive W):Mesut gains 2/3/4/5/6 armor and 1/2/3/4/5 when a hit occurs on him,stacks up to 4 times.Lasts for 4 seconds.
    Oğlum İçin(Aktif W):Mesut son duasını eder ve %12 movement speed ve w skili pasif özelliğinin bir anda 4 stacklanmasını sağlar(poppy nin w si gbi).
    Yat yere yat(E):Mesut kısa bir rangedeki düşmanı kendine çeker ve chain etkisi yapar,düşman silence etkisi altında kalır.
    VER ODUNU VER ODUNU(R):Mesut çorabında sakladığı topluyu çıkarıp bir skillshot şeklinde ateş eder 6 adet atış etkisi vardır,sadece tek düşman üzerine etkir,minionlara vurmaz.




  • hikayeci51

    [@Lux nickli arkadaş neil adlı bir şampiyon tasarlamış bende gaza geldim kendi şampiyon tasarlıyorum hadi bakalım. olabildiğince özgün olmaya çalışacağım.]
    __________________________________________________________________________________________

     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]

    __________________________________________________________________________________________

    Hikaye:

    Garen le karşılaştığı o gün Shaft için her ne kadar zor geçse de kendi yolunda ilerlemesini bildi. Mordekaiser i arayışı devam ederken noxus adına pek çok pis işte bulundu adını şeytani süvariye çıkaran olay ise noxus un emriyle yordle lardan Teemo ya düzenlediği kaçırma olayında elde etiği başarıdır. noxus un mordekaiser i bulma hatta verme vaadiyle daha pek çok karanlık işte yer almaya devam edecek Shaft.

    __________________________________________________________________________________________

    Skiller:


    [Pasif], Whisk (fırlamak) : Shaft ın canı %30 un altındayken movespeed %20 artar. aynı zamanda her 3 levelde hareket hızı %2 artış gösterir.

    ____________________

    [Q], Brutal Rampancy (vahşi şahlanma): Shaft ın basic atack damage ini ve atak hızını 6 saniyeliğine artırır ancak aynı sürede hareket hızını %10 düşürür. menzil içerisindeki tüm takım arkadaşları aynı etkiye %33 oranında ve 2 saniyeliğine sahip olurlar, hareket hızı da dahil.

    maliyet: yok
    menzil: 300
    cooldown: 20/19/17/16/15
    damage: %10/%15/%20/%30/%35

    ____________________

    [W], Bloody Spear (kanlı mızrak): Shaft belirtilen yöne bir mızrak gönderir ve güçlü bir hasar verir. bu mızrak her isabet ettiğinde Shaft a %2 hareket hızı kazandırır. mızrak düşman yerine minon a çarparsa haraket hızı yerine %2 hp kazandırır.

    maliyet: yok
    menzil: 1000
    cooldown: 7/7/7/7/7
    damage: 40/80/120/175/225 (0,60) True Damage

    ____________________

    [E], Cryptic Axe (gizemli balta): Shaft sol eliyle bir balta çıkarır ve onunla düşmana damage vurur, düşman bu vuruşun etkisiyle savrulur ve 2 saniye taunt etkisine girer.

    maliyet: yok
    menzil: 150
    cooldown: 9/9/8/8/7
    damage: 15/25/40/60/90 (0,70) Magical Damage

    ____________________

    [R], Big Kick Hoof (büyük çifte): Shaft ın atı düşmana arkasını döner ve çok güçlü bir vuruş yapar. düşman çifte yönünde savrulur ve 2.5 saniye stun etkisinde kalır. eğer shaft bu yeteneği Cryptic Axe düşman üzerinde mevcutken kullanırsa düşmanın aldığı hasar %30 artar.

    maliyet: yok
    menzil: 150
    cooldown: 70/60/50
    damage: 250/400/700


    __________________________________________________________________________________________

    Özellikleri:
    - Shaft herhangi bir destek birimi (mana enerji gibi) kullanmaz dolayısıyla aktif bir oyun sunar.
    - Shaft yakın dövüşte başarılıdır.
    - Melee ve pusher.
    -

    __________________________________________________________________________________________

    Statlar:

    Shaft level 1 için:

    - 59.75 damage (+4.62/lvl)
    - 330 Move Speed
    - 359 HP (+81/lvl)
    - 1.4 Health Regen (+0.16 / per level)
    - 15.70 armor (+3.10/lvl)
    - 32.45 MR (+1.35/lvl)


    _______________________________________________________________________________________________________________________________________

    buff yada nerf gerekir derseniz ona göre düzenlemek isterim. mümkünse yapıcı olun arkadaşlar trollemeden bişiler tasarlama zevkine sahip olalım hiç olmazsa :)




  • Harika olmuş bu şekilde,
  • Eline sağlık hakkaten çok güzel düşünmüşsün
  • Shaft'ı neden 3 kere yazmışsın merak ettim doğrusu :) Ve ilk şampiyonun yazarı/tasarımcısı kim?
  • Skytim(championun adı)

    Pasivi:Skytim her 10 vuruşundan sonra hazırda artı vuracağı dmg olur bu süresizdir fakat vurduğunuz anda pasiv bozulur ve tekrar 10 vuruş yapılır.

    q skili: Skytim etrafına ejderhalar yollar ve eğer skyimin yanında biri varsa onu stunlar eğer biri kaçıyorsa ise onu slowlar.
    Cooldown:20/16/10/5/4 dmg:40/60/70/80/100

    w skili: Skytim etrafınta bir klakan oluşturur bu kalkan sadece 500 rangeye kadar açılır ve 2 skille dayanır.
    Cooldown:16/14/12/8/5

    e skili:Skytim katarina nın q su gibi bir adama ejderha birleşimi kılıç atıyor eğer bu adam bir champ sa ve yanında biri varsa stunlar eğer tekse silence yapar.
    Cooldown:13/10/9/5/4 Dmg:70/80/90/100/150

    Ultimate skili:Skytim haritayı 8 saniye boyunca karartır ve görünmez olur ve ejderha olarak birine uçar.

    Cooldown:160/140/100 Dmg:300/400/800


    Biraz op oldu :D
  • bu cengaver oyuna gelse ya gayet iyi bir champ olur. hazırlayan arkadaş güzel hazırlamış şahse ben beğendim.

    Orijinalden alıntı: Ashandle

    oguz523

    Bazı arkadaşlar kendi şampiyonlarını yazıp foruma sürmüşler. Ben de bundan yola çıkarak ana bir konu yaratmayı düşündüm. Yarattığınız heroları buraya yazarsanız konu bütünlüğünü sağlayabiliriz. Kendi şampiyonum olan Raia, Chain Master'ı örnek olarak size sunmak istiyorum.

    Raia, Chain Master

    -Ranged
    -Carry


     Şampiyon Tasarımlarınız [Ana Konu]


    Hikaye:

    Bir toplumun sınıfları vardır. En alt katmanda olan fakirler her zaman ezilirler. Eğer Noxus'ta varoş bir köyün varoş bir evindeyseniz alkol kokusundan arınmanız imkansızdır. Bu alkol kokusundan arınmış tek yer Doodle Amca'nın demirci atölyesidir. Rune Savaşlar'ından sonra açılan bu atölye, soyluların kapı, kilit vb. ihtiyaçlarını gidermektedir. Bu atölye varoşlarda korunan tek atölyedir. Varoşlar tarafından saldırıya her an açıktır. Bu atölyede sadece Doodle çalışmamaktadır. Oğlu Raia da demir işlerinde babasına yardım etmektedir.

    Tutsaklara bağlanan zincirleri döven Raia, onların bu zincirleri asla kıramayacakları şekilde dövmektedir. Atölye kırılmayan zincirlerinin ünvanını uzun süreler taşımıştır. Ta ki Alistar zincirlerinden kurtulup kaçana kadar. Bundan sonra Raia'nın zincir yapması Noxus Yüksek Kurulu tarafından yasaklanır ve atölyede bir daha çalışmaması emredilir. Bunun üzerine Raia kendine özel bir çift zincir takımı döver. Bunu öğrenen korumalar onu yakalamaya çalışırlar. Fakat başarılı olamazlar ve Raia varoşlardan kaçar. Bu Raia'nın babasını en son görüşü olur. Bir gün Raia, Noxus'un karanlık sokaklarında 2,5 metre uzunluğunda bir metal yığınına çarpar. O günden sonra Raia metal yığınından Efsaneler Lig'ini öğrenir ve demirciliğinin gücünü göstermek için Lig'e katılır.

    "Hırslı, fakat acemi bir çocuk. Acı çekerek Runeterra'nın gerçekleriyle yüzleşecek" Mordekaiser

    Skiller

    Pasif-Curving Metal: Raia kullandığı her skill sonrası bir stack kazanır (max 2 stack). Her stack Raia'nın skillerinin cast range'ini %10 arttırır. Catch and Swing skill'i bu stacklerden yararlanamaz.

    Choronic Reach: Raia zincirini ileriye doğru fırlatır. Eğer önünde bir düşman varsa düşmanı olduğu yerde tutar ve düşmana 70/80/90/100/110 + (0.7 per ad) fiziksel hasar vererek düşmanı 1.5 saniyeliğine stunlar. Mana Cost: 70/75/80/85/90 Cooldown:10/9/8/7/6

    Blazing Chain: Pasif-Raia'nın her vuruşu fazladan 5/7/9/11/13 (0.4 per ap) büyü hasarı verir.
    Aktif-Raia 10 saniye boyunca her vuruşunda, vurduğu düşmanın etrafına 10 büyü hasarı verir. Mana Cost: 50/55/60/65/70 Cooldown:8/8/8/8/8

    Kette Bump: Raia elindeki zincirleri yere vurur. Etrafındaki düşmanları yavaşlatarak 60/70/80/90/100 (0.5 per ap)(0.6 per ad) hasarı verir. Mana Cost: 60/65/70/75/80 Cooldown:7/6.5/6/5.5/5

    Catch and Swing-Ultimate: Raia bir şampiyona zincirlerini kenetler. Şampiyona 240/270/300 + (0.8 per ad) fiziksel hasar verir. İsterse şampiyonu etrafında döndürebilir. Şampiyonu 3 saniye içinde etrafında 5 defa çevirir. Her çevirişinde etrafına 100/120/140 + (0.8 per ap) büyü hasarı verir. Yakalanan şampiyon bu hasarı almaz. Mana Cost: 175/175/175 Cooldown: 110/95/80

    Konuşmalar:

    Pick- Everyone shall taste the irony of this world.
    ___________________________________________________________
    bu cengaver oyuna gelse ya gayet iyi bir champ olur. hazırlayan arkadaş güzel hazırlamış şahse ben beğendim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-744329BC8 -- 28 Ocak 2012; 0:21:06 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.