- x
1,2 tsı yeni jetta fazla rağbet görmedi bunun sebebi nedir ????
45 Cevap6924 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2012; 17:35:13 

merhaba arkdaşlar vw nin büyük bir hevesle tr ye getirdiği 1,2 tsı jetta sanırım fazla rağbet görmedi

doğuş sadece 1,2 tsı jettada indirim yaptı ve sitede durmadan bundan bahsediyor

bir diğer ilgiç olay ise aracı alanların çoğu aracı satıyor sahibinden.comda yaklaşık 100 tane satılık 1.2 tsı jetta ilanı var

bu araç zaten çok satılmadı bildiğim kadarı ile blue motion özelliğide yok


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2012; 17:36:14 

aracı kullanan varsa yorum yaparsa çok iyi olur


1823 Mesaj
24 Ocak 2012; 19:01:41 


Şimdi belki alan ve kullanan arkadaşlar bana kızacaktır ama ben de asla ve asla 1.2 TSI herhangi bir araç almazdım. Sadece polo veya up gibi bir modelde bu motor kabul edilebilir. Ama bırakın jettayı bence golfe bile bu motor az kalıyor. Bence bu motor B segmentinin motoru. C de olması kabul edilebilir gibi değil. Zaten kaputu açınca çok büyük bir boşlukla karşılaşıyoruz. Sanki birşey koymayı unutmuşlar gibi.

Performansına birşey demiyorum. 1.6 MPI dan çok daha iyi olduğu şüphesiz. Ama 1.4 TSI ında yanına yaklaşamıyor.

VW de benzinli bir motor alınacaksa ya 1.6 MPI (lpg uyumluluğundan dolayı) alınmalı yada 1.4 TSI 122 alınmalıdır. Jetta gibi D segmentini zorlayan bir araca 1.2 motoru hiç yakıştıramıyorum. Yazdıklarım şahsi fikrimdir. Polemik yaratmak istemiyorum. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarını iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

Bir de 1.4 TSI motoru bir süre test amaçlı kullanmış biri olarak, aradaki fiyat farkı da az olduğundan 1.2 yerine 1.4 almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bence VW in şimdiye kadar çıkardığı en iyi motor 1.4 TSI 122 dir.

Gelecekte 1.6 TSI en az 180 hp çıkarması ümidiyle...

Saygılar...


_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş


 
203 Mesaj
24 Ocak 2012; 19:40:35 

Ben 1.4 highline aldim 55,600'e anlasmistim. Fakat bir hafta sonra kredi islemi icin gittigimde indirime girdigimi ve ve indirim ile birlikte aracin 53,560 a alacagim soylendi. Yani dediginiz gibi sadece 1.2 degildi o indirim. Benzinli motorlar icindi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2012 Jetta 1.4 TSI HIGHLINE Platinyum Gri


1823 Mesaj
24 Ocak 2012; 20:25:09 

1.2 ile 1.4 arasındaki fark yalnızca 3.000 lira. Bence bu fiyat farkını vermeye değer...


_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş


792 Mesaj
24 Ocak 2012; 20:42:59 

1.2 tsi motora dsg gelmediği için çok fazla talep oluşmadı.


_____________________________

HAYALLERİMİZİ BİZDEN ÇALDIN CESAREEEE SÖYLENECEK TEK KELİME VAR GİT !!!

Elinizi kalbinize koyun ve KENETLENIN! Çünkü baska"GALATASARAY" yok


792 Mesaj
24 Ocak 2012; 20:56:25 

quote:

Orijinalden alıntı: autotechvw


Şimdi belki alan ve kullanan arkadaşlar bana kızacaktır ama ben de asla ve asla 1.2 TSI herhangi bir araç almazdım. Sadece polo veya up gibi bir modelde bu motor kabul edilebilir. Ama bırakın jettayı bence golfe bile bu motor az kalıyor. Bence bu motor B segmentinin motoru. C de olması kabul edilebilir gibi değil. Zaten kaputu açınca çok büyük bir boşlukla karşılaşıyoruz. Sanki birşey koymayı unutmuşlar gibi.

Performansına birşey demiyorum. 1.6 MPI dan çok daha iyi olduğu şüphesiz. Ama 1.4 TSI ında yanına yaklaşamıyor.

VW de benzinli bir motor alınacaksa ya 1.6 MPI (lpg uyumluluğundan dolayı) alınmalı yada 1.4 TSI 122 alınmalıdır. Jetta gibi D segmentini zorlayan bir araca 1.2 motoru hiç yakıştıramıyorum. Yazdıklarım şahsi fikrimdir. Polemik yaratmak istemiyorum. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarını iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

Bir de 1.4 TSI motoru bir süre test amaçlı kullanmış biri olarak, aradaki fiyat farkı da az olduğundan 1.2 yerine 1.4 almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bence VW in şimdiye kadar çıkardığı en iyi motor 1.4 TSI 122 dir.

Gelecekte 1.6 TSI en az 180 hp çıkarması ümidiyle...

Saygılar...


1.2 tsi
Motor Hacmi 1,2 / 1197
Max Beygir 77 (105) / 5000
Max Tork 175 / 1550 - 4100

1.4 tsi
Motor Hacmi 1,4 / 1390
Max Beygir 90 (122) / 5000
Max Tork 200 / 1500-4000

Arada 17 hp ve 25 nm fark var.

1.2 tsi hakkında söyledikleriniz bana 1.4 tsi motorun ilk çıktığı zamanları hatırlattı, o zamanda herkes 1.4 motor araç alınır mı diyordu, şimdi görüyorsunuz her taraf 1.4 motor araç dolu.

Aradaki farka değecek bir motor gücü göremiyorum. tamamen psikolojik ve 2 yıl içinde herkes bu duruma alışır, çünkü 1.0 cc turbolu araçlar üretim aşamasında.


_____________________________

HAYALLERİMİZİ BİZDEN ÇALDIN CESAREEEE SÖYLENECEK TEK KELİME VAR GİT !!!

Elinizi kalbinize koyun ve KENETLENIN! Çünkü baska"GALATASARAY" yok


3326 Mesaj
24 Ocak 2012; 23:13:01 

Genelde alanlar lpg kullanmaktan bıkmış, dizel motorlu araçların pahalı olmasından dert yanan kişiler.Bu arabayı kullanan arkadaşalrın belirttiğine göre 120km hızda ortalama 5,7 lt benzin yakıyor.Bende test etme imkanı buldum.Yalıtım haricinde kesinlikle alınabilecek bir araba 1.2 tsi jetta...Gidişi filan gayet güzel....


_____________________________



 
1160 Mesaj
24 Ocak 2012; 23:23:14 



_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


 
321 Mesaj
25 Ocak 2012; 0:06:26 

quote:

Orijinalden alıntı: Fadeout


1.2 tsi
Motor Hacmi 1,2 / 1197
Max Beygir 77 (105) / 5000
Max Tork 175 / 1550 - 4100

1.4 tsi
Motor Hacmi 1,4 / 1390
Max Beygir 90 (122) / 5000
Max Tork 200 / 1500-4000

Arada 17 hp ve 25 nm fark var.

1.2 tsi hakkında söyledikleriniz bana 1.4 tsi motorun ilk çıktığı zamanları hatırlattı, o zamanda herkes 1.4 motor araç alınır mı diyordu, şimdi görüyorsunuz her taraf 1.4 motor araç dolu.

Aradaki farka değecek bir motor gücü göremiyorum. tamamen psikolojik ve 2 yıl içinde herkes bu duruma alışır, çünkü 1.0 cc turbolu araçlar üretim aşamasında.


+1


_____________________________

2001 Model Fiat Siena 1.6 16v
2001 Model Opel Astra 2000 EDITION
2008 Hyundai Getz 1.5 crdi vgt 88hp çhy klm(130 hp 300nm tork by Megachips)
2007 vw golf comfortline 140 hp tsi


870 Mesaj
25 Ocak 2012; 10:22:35 

quote:

Orijinalden alıntı: cihanair

merhaba arkdaşlar vw nin büyük bir hevesle tr ye getirdiği 1,2 tsı jetta sanırım fazla rağbet görmedi

doğuş sadece 1,2 tsı jettada indirim yaptı ve sitede durmadan bundan bahsediyor

bir diğer ilgiç olay ise aracı alanların çoğu aracı satıyor sahibinden.comda yaklaşık 100 tane satılık 1.2 tsı jetta ilanı var

bu araç zaten çok satılmadı bildiğim kadarı ile blue motion özelliğide yok



iŞİN DAHA DA İLGİNÇ TARAFI 2. EL FİYATI SAHİBİNDEN'DE VW SİTESİNDEKİ TAVSİYE EDİLEN FİYATTTAN GENELDE DAHA YÜKSEK.
yOKSA YANILIYOR MUYUM?


_____________________________

http://www.umityasaroztoprak.com


 
1160 Mesaj
25 Ocak 2012; 11:31:20 

Araba bayilerde olmadığı için sahibinden.com da fiyatlar yüksek.
Arkadaşıma 1.2 higline beyaz jetta için 4 aya yakın gün aldık.
comfort 1 aya kadar teslim edilecek onda da sadece opak siyah (yanlış hatırlamıyor isem) var. kampanya biter ise fiyat yükselir denildi.

bu motor arabayı çakmiyor diyenlere iki önerim var

1.
0


2.
0


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Ocak 2012; 14:35:43 

Arac sahipleri cevap verse cok daha iyi olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
1160 Mesaj
26 Ocak 2012; 16:05:46 

quote:

Orijinalden alıntı: cihanair

Arac sahipleri cevap verse cok daha iyi olur

Ben cevap verdiğimi zannediyorum


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


 
1224 Mesaj
27 Ocak 2012; 16:19:46 

Fadeout'a katiliyorum. DSG'nin olmayisi ve 1.2 motor algisi belirleyici olmustur. Bununla birlikte gercekte ne kadar sattigini da bilmiyoruz.

1.6 MPI motordan daha performansli, ve cok daha az yakiyor. Bence cok iyi secenek.

Sunu da belirteyim. Ben de su anda 1.2 TSI almazdim. Bir nedeni 1.4 ile fiyat farkinin az olusu. Ikinci nedeni ise henuz piyasada kismen yeni olusu. 1-2 yil sonra, varsa sorunlari vs. duzeltildikten ve ikinci eli oturduktan sonra, neden olmasin?


_____________________________



2154 Mesaj
30 Ocak 2012; 1:47:51 

İlan başlığı gerçekten çok komik.
Madem tutulmadı neden galeride bu araç yok?
Neden Bursada oturduğum halde istanbuldan araç almak zorunda kaldım?
Gün içerisinde 24 bayi aradım higline zaten yokta comfortuda maslak ana bayide zar zor bulabildim.
Aracın gidişi çok çok iyi kullanan veya araca binen en aşağı 1.6 filan zannediyor.
Buradan yılın motoru seçilmiş araçlara bakabilirsiniz http://www.seatclubturk...toru-%C3%B6d%C3%BClleri
Otomobiller artık 800cclere kadar düşecek dizel teknolojisi bence bitti 1-2 yıla kalmaz birçok otomobil firması dizele olan desteği çekecek göreceksiniz. Çünkü küçük hacimli turbolu araçların yakacağı mazotu elde etmek benzini elde etmekten daha pahalı avrupada dizel, benzin fiyatlarına yaklaşmış bir durumda hatta yakın gelecekte mazot fiyatları benzini geçecek http://almanyabulteni.d...-fiyatlarini-arttiracak
Artık gelecek düşük hacimli benzinli ve hibrit teknolojisinde.
Ben bu aracı alırken audi gibi bi premium araç üreticisininde bu motoru kullandığını gördüm ve 2 yıldır skoda yetide bu motoru kullananların yorumları üzerine 1.4ten vazgeçtim 1.2 aldım.
Biraz öncede dediğim gibi bu motor yeni bir motor değil 2 yıldır skoda yeti ile ülkemizde satılıyor.
Jetta 1.2 rağbet görmedi bence ağır bi kelime keşke rağbet görmeseydide highline donanımlı olanını alsaydık.


_____________________________

Samsung nx 1000 Htc One 32gb - İpad2 wifi - Samsung rf511 2012 Jetta 1.2 tsi Comfortline - 2012 scirocco sanroof bi xenon


3390 Mesaj
30 Ocak 2012; 9:05:47 

Vergi avantajına sahip, yeterli performansı sunan bir motor.

Dur kalk ş.içi trafik haricinde gayet de ekonomik bir motor.

TDI motora o kadar fark vereceğime 1.2TSI tercih ederim daha iyi.


_____________________________




415 Mesaj
30 Ocak 2012; 22:52:24 

Tamamen psikolojik bir olay.. aynı hikayeyi 1.4 TSI ilk çıktığında çok duyduk. şimdi aynı psikoloji 1.2 TSI için de söyleniyor. neymiş efendim çekmezmiş. ya arkadaş 175 NM tork 2 litre benzinli motorlarda bile bulmak zor diyorsun.. yok yok 1.2 ancak minik akülü arabalara konur diyorlar

Aynı donanıma, aynı beygir gücüne 14 milyar fazladan vererek neyin amaçlandığını birisi bana anlatsa çok sevineceğim.. (1.2 TSI HİGHLİNE 51.000TL 1.6TDI HIGHLINE 65.000 TL)
yılda aşırı km (20.000+) yol yapmayan birisi için aradaki yakıt farkı düşük vergi farkı ile kapanıyor.. daha ne olsun


_____________________________

VW JETTA 2010 1.4 TSI (122HP) Exclusive (Platinum Gri)


792 Mesaj
31 Ocak 2012; 18:44:25 

Bu konu üzerine yorumlarımı yapmıştım ama hala anlaşılmayan hususlar var.
90'lı yıllarda araçları beygir gücü sattırırken artık araçları torkları sattırıyor.
Şu an satılan 2000 cc honda accordun tork'u
192 Nm / 4100 - 5000 rpm
1.2.tsi'ın 175 / 1550 - 4100 rpm arası
2000 cc'nin yıllık vergisi 2129 tl
1.2 tsi'ın yıllık vergisi 480 tl

Herşey ortada...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fadeout -- 31 Ocak 2012; 18:48:09 >


_____________________________

HAYALLERİMİZİ BİZDEN ÇALDIN CESAREEEE SÖYLENECEK TEK KELİME VAR GİT !!!

Elinizi kalbinize koyun ve KENETLENIN! Çünkü baska"GALATASARAY" yok


288 Mesaj
31 Ocak 2012; 19:33:26 

ama birde şöyle bir ilginçlik var sahibinden de satılık 86 adet 1.2 tsi jetta var buna karşılık 22 adet 1.4 tsi satılık bunda bence bir iş var ya memnun değiller ya daaraçlar sıkıntılı


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ocak 2012; 19:41:51 

Ciddi bir sikinti var ama nedir bilmiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
430 Mesaj
31 Ocak 2012; 20:54:41 

Bu 1.2 motorlar çok sıkıntılı canım. Hiçte tutulmadı. Seneye 1.6 hitler motoru, passat dahil geri dönecekmiş. Ama kimse 1.2 almasın. 1.2 TSI ayrıcalığını sadece alanlar yaşasın. O ayrıcalık bize kalsın.


_____________________________

2011 Ford Focus TDCI Collection 90
2011 Seat Ibiza 1.2 TSI DSG + ESP Paketi


 
193 Mesaj
31 Ocak 2012; 21:11:54 

Kullanan/deneyenlerin ortak görüşü 1.6 MPI motordan çok daha performanslı+daha tasarruflu olduğu yönünde
Bu durumda almamak için mantıklı hiçbir sebep yok
Sıkıntı ülkemizdeki tüketici tercihleri ve önyargılar
Ona da kulak tıkayacak Jetta kullanmanın keyfine bakacaksın
Tek kötü yanı, satarken biraz uğraştırabilir, 3 kuruş altına verirsin, olur biter








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkanerkan -- 31 Ocak 2012; 21:13:05 >


15 Mesaj
31 Ocak 2012; 22:23:07 

Herkese selamlar.

Bu jettayı gidip bayide inceledim ve oldukça hoşuma gitti. Tipi gayet güzel, içi gayet geniş, bagajı geniş, donanım yeterli sayılır . 1.2 tsi comfort almayı düşünüyorum. Hatta neredeyse kesin alacam bunu :) Daha önce 1.6 LPG li megane 2 aracım vardı. Şu anda 1.6 multijet doblo aracım var. Daha da önce 1.2 benzinli paliom ve 1.4 benzinli corsam vardı :) Yani yakıt tüketiminin aracın motor gücü, ağırlığı, ve kullanım parkur ve tarzına ne kadar bağlı olduğunu görmüş biri olarak 1.2 turbo motor bence şehir içi kullanımı için çok ideal olacaktır. Genelde şehir içinde araç kullanan birisi olarak benzin tüketimi mantıklı görünüyor.

Bu modeli tercih edecek olmamdaki motivasyonlarım şöyle: 1.4 tsi bana kesinlikle gerekmiyor çünkü hiç bir surette gazı köklemiyorum. Bu durumda şehir içinde her 100 km de 1 L daha az benzin tüketmek harika bir şey. Dizel de kesinlikle gerekmiyor bana çünkü şu anda kullandığım 1.6 dizel motorlu doblo yarı yarıya şehir içi/şehirler arası kullanımda (ki hepsi sakin ve düşük hızlı kullanımlar) son 2000km dir 6.5 L/100 km şeklinde tüketmiş. Uzun yolda çok defalar denedim ve genel olarak 5.5 L/ 100 km yakıyor. Bunlar yol bilgisayarı verileri ve düzgün çalıştığını gözlemliyorum bilgisayarın.

Diğer yanda aracın bir takım özelliklerinin golften daha aşağıda olduğu malum. Ama genel olarak golf ile başabaş denilebilir kalite için. Kaput amortisörleri benim hiç umurumda değil, servistekiler düşünsün. Kapı içlerindeki plastik kaplamalarına da başımı koyup uyumayacağım :) Bu donanımların yerine daha geniş bir iç mekanı misli misli tercih ederim. Onun dışında golf ve jettanın aynı donanım seviyeleri karşılaştırılınca jettanın 1-2 kalem daha donanımlı olduğu görünüyor. Elimdeki parayla alabileceğim en geniş otomobillerden birisi jetta ve açıkçası 15bin lira daha fazla nakdim olsaydı gene de passat almazdım (biraz da kredi çekip mercedes alırdım o zaman : ) .

Aracı kullanan arkadaşlardan iki şey öğrenmek istiyorum lütfen. Birincisi aracın içi, bir çok yerde dile getirildiği gibi yüksek hızda fazla gürültülü mü oluyor? İkincisi ise doğru düzgün kullanımlarda şehir iç yakıt tüketimi nasıl?


Son olarak bir gözlemimi paylaşmak istiyorum. Bilindiği üzere VW elektronik klimalası olmayan araçlarına en azından termostatlı sıcaklık ayarı olan klimatik isimli donanım ile donatıyordu. Ama bu durum 2012 model yılı ile birlikte değişmiş durumda. Yani artık düşük donanımlı araçlardaki klima bildiğimiz manuel klima olmuş durumda, herhangi bir termostat vs. kontrolü yok. Tüm golf, jetta ve polo modellerinde geçerli bu durum. Buna rağmen hala bu tip klimalara klimatik demeyi sürdürüyor VW. Yani öle alman olsun da çamurdan olsun da demiyoruz, bilinçli tüketiciyiz :)


 
1160 Mesaj
31 Ocak 2012; 23:06:52 

bencede çok ciddi bir sıkıntı var amna kimde


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


 
703 Mesaj
1 Şubat 2012; 0:19:11 

Çok satılmış araç sahibindende de çok satar. 1.4 jetta yeni geldi zaten. O nedenle 1.2 çoktur.

Satılık albea da çok mesela.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

P 2010 TSI 1.4


2154 Mesaj
1 Şubat 2012; 9:35:51 


quote:

Orijinalden alıntı: Bionic

Herkese selamlar.

Bu jettayı gidip bayide inceledim ve oldukça hoşuma gitti. Tipi gayet güzel, içi gayet geniş, bagajı geniş, donanım yeterli sayılır . 1.2 tsi comfort almayı düşünüyorum. Hatta neredeyse kesin alacam bunu :) Daha önce 1.6 LPG li megane 2 aracım vardı. Şu anda 1.6 multijet doblo aracım var. Daha da önce 1.2 benzinli paliom ve 1.4 benzinli corsam vardı :) Yani yakıt tüketiminin aracın motor gücü, ağırlığı, ve kullanım parkur ve tarzına ne kadar bağlı olduğunu görmüş biri olarak 1.2 turbo motor bence şehir içi kullanımı için çok ideal olacaktır. Genelde şehir içinde araç kullanan birisi olarak benzin tüketimi mantıklı görünüyor.

Bu modeli tercih edecek olmamdaki motivasyonlarım şöyle: 1.4 tsi bana kesinlikle gerekmiyor çünkü hiç bir surette gazı köklemiyorum. Bu durumda şehir içinde her 100 km de 1 L daha az benzin tüketmek harika bir şey. Dizel de kesinlikle gerekmiyor bana çünkü şu anda kullandığım 1.6 dizel motorlu doblo yarı yarıya şehir içi/şehirler arası kullanımda (ki hepsi sakin ve düşük hızlı kullanımlar) son 2000km dir 6.5 L/100 km şeklinde tüketmiş. Uzun yolda çok defalar denedim ve genel olarak 5.5 L/ 100 km yakıyor. Bunlar yol bilgisayarı verileri ve düzgün çalıştığını gözlemliyorum bilgisayarın.

Diğer yanda aracın bir takım özelliklerinin golften daha aşağıda olduğu malum. Ama genel olarak golf ile başabaş denilebilir kalite için. Kaput amortisörleri benim hiç umurumda değil, servistekiler düşünsün. Kapı içlerindeki plastik kaplamalarına da başımı koyup uyumayacağım :) Bu donanımların yerine daha geniş bir iç mekanı misli misli tercih ederim. Onun dışında golf ve jettanın aynı donanım seviyeleri karşılaştırılınca jettanın 1-2 kalem daha donanımlı olduğu görünüyor. Elimdeki parayla alabileceğim en geniş otomobillerden birisi jetta ve açıkçası 15bin lira daha fazla nakdim olsaydı gene de passat almazdım (biraz da kredi çekip mercedes alırdım o zaman : ) .

Aracı kullanan arkadaşlardan iki şey öğrenmek istiyorum lütfen. Birincisi aracın içi, bir çok yerde dile getirildiği gibi yüksek hızda fazla gürültülü mü oluyor? İkincisi ise doğru düzgün kullanımlarda şehir iç yakıt tüketimi nasıl?


Son olarak bir gözlemimi paylaşmak istiyorum. Bilindiği üzere VW elektronik klimalası olmayan araçlarına en azından termostatlı sıcaklık ayarı olan klimatik isimli donanım ile donatıyordu. Ama bu durum 2012 model yılı ile birlikte değişmiş durumda. Yani artık düşük donanımlı araçlardaki klima bildiğimiz manuel klima olmuş durumda, herhangi bir termostat vs. kontrolü yok. Tüm golf, jetta ve polo modellerinde geçerli bu durum. Buna rağmen hala bu tip klimalara klimatik demeyi sürdürüyor VW. Yani öle alman olsun da çamurdan olsun da demiyoruz, bilinçli tüketiciyiz :)

1.2 jetta sahibiyim daha 1000km bile yapmadım aracla malum kış trafik hep sıkışık s.ici kullanimim suan 7 lt gosteriyor. Aldigim benzinle orantiladigim zaman dogru cikiyor. İlerleyen zamanda dahada dusecegini umuyorum. Benimde onceki araclarim dizeldi onlarda da sici hic 6ltden asagi dustugunu gormedim. Simdilik aracta bi sorun yok 150 gibi hizlara ciktigin zaman ruzgar sesi geliyor oda normal seviyede bi ara superb kullandim inanki o aracta trim sesi ve ruzgar sesi daha coktu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Samsung nx 1000 Htc One 32gb - İpad2 wifi - Samsung rf511 2012 Jetta 1.2 tsi Comfortline - 2012 scirocco sanroof bi xenon


393 Mesaj
1 Şubat 2012; 10:26:54 

quote:

Orijinalden alıntı: Bionic

Herkese selamlar.

Bu jettayı gidip bayide inceledim ve oldukça hoşuma gitti. Tipi gayet güzel, içi gayet geniş, bagajı geniş, donanım yeterli sayılır . 1.2 tsi comfort almayı düşünüyorum. Hatta neredeyse kesin alacam bunu :) Daha önce 1.6 LPG li megane 2 aracım vardı. Şu anda 1.6 multijet doblo aracım var. Daha da önce 1.2 benzinli paliom ve 1.4 benzinli corsam vardı :) Yani yakıt tüketiminin aracın motor gücü, ağırlığı, ve kullanım parkur ve tarzına ne kadar bağlı olduğunu görmüş biri olarak 1.2 turbo motor bence şehir içi kullanımı için çok ideal olacaktır. Genelde şehir içinde araç kullanan birisi olarak benzin tüketimi mantıklı görünüyor.

Bu modeli tercih edecek olmamdaki motivasyonlarım şöyle: 1.4 tsi bana kesinlikle gerekmiyor çünkü hiç bir surette gazı köklemiyorum. Bu durumda şehir içinde her 100 km de 1 L daha az benzin tüketmek harika bir şey. Dizel de kesinlikle gerekmiyor bana çünkü şu anda kullandığım 1.6 dizel motorlu doblo yarı yarıya şehir içi/şehirler arası kullanımda (ki hepsi sakin ve düşük hızlı kullanımlar) son 2000km dir 6.5 L/100 km şeklinde tüketmiş. Uzun yolda çok defalar denedim ve genel olarak 5.5 L/ 100 km yakıyor. Bunlar yol bilgisayarı verileri ve düzgün çalıştığını gözlemliyorum bilgisayarın.

Diğer yanda aracın bir takım özelliklerinin golften daha aşağıda olduğu malum. Ama genel olarak golf ile başabaş denilebilir kalite için. Kaput amortisörleri benim hiç umurumda değil, servistekiler düşünsün. Kapı içlerindeki plastik kaplamalarına da başımı koyup uyumayacağım :) Bu donanımların yerine daha geniş bir iç mekanı misli misli tercih ederim. Onun dışında golf ve jettanın aynı donanım seviyeleri karşılaştırılınca jettanın 1-2 kalem daha donanımlı olduğu görünüyor. Elimdeki parayla alabileceğim en geniş otomobillerden birisi jetta ve açıkçası 15bin lira daha fazla nakdim olsaydı gene de passat almazdım (biraz da kredi çekip mercedes alırdım o zaman : ) .

Aracı kullanan arkadaşlardan iki şey öğrenmek istiyorum lütfen. Birincisi aracın içi, bir çok yerde dile getirildiği gibi yüksek hızda fazla gürültülü mü oluyor? İkincisi ise doğru düzgün kullanımlarda şehir iç yakıt tüketimi nasıl?


Son olarak bir gözlemimi paylaşmak istiyorum. Bilindiği üzere VW elektronik klimalası olmayan araçlarına en azından termostatlı sıcaklık ayarı olan klimatik isimli donanım ile donatıyordu. Ama bu durum 2012 model yılı ile birlikte değişmiş durumda. Yani artık düşük donanımlı araçlardaki klima bildiğimiz manuel klima olmuş durumda, herhangi bir termostat vs. kontrolü yok. Tüm golf, jetta ve polo modellerinde geçerli bu durum. Buna rağmen hala bu tip klimalara klimatik demeyi sürdürüyor VW. Yani öle alman olsun da çamurdan olsun da demiyoruz, bilinçli tüketiciyiz :)

Demek nette gördüğüm değişik tasarımlı klima bu nedenleymiş. Genelde araç eskidikçe donanım zenginleşirdi ama bu sefer tam tersi olmuş galiba.


_____________________________



1654 Mesaj
1 Şubat 2012; 12:50:39 

Dış görünüş olarak 1.2 TSI ile 1.4 TSI arasında fark var mı ? Tek kırmızı ya da çift kırmızı olayı var mı ?


_____________________________

2013 C4 Exclusive Cam Tavan Neptün Mavi - Golf V 1.4 TSI 140 PS
iPhone 5S 16 GB - Sony Playstation 3 320 GB
Sakarya University - Information Systems Engineering


1823 Mesaj
1 Şubat 2012; 13:56:21 

quote:

Orijinalden alıntı: moral83

Dış görünüş olarak 1.2 TSI ile 1.4 TSI arasında fark var mı ? Tek kırmızı ya da çift kırmızı olayı var mı ?

1.2 TSI da TSI yazısı yoktur. Ne kırmızı ne gümüş ne de başka renk.


_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş


3390 Mesaj
1 Şubat 2012; 14:23:19 

1.2 Ti Es Ay'larda arkada yazı yok.

Ben en çok Golf'ün arkasında yazan [font="Tahoma"]1.6[/font] yazısını beğeniyorum.



0


Ekteki dosya (1)

_____________________________




 
1160 Mesaj
2 Şubat 2012; 11:56:32 

quote:

Orijinalden alıntı: onder46

1.2 Ti Es Ay'larda arkada yazı yok.

Ben en çok Golf'ün arkasında yazan [font="Tahoma"]1.6[/font] yazısını beğeniyorum.



0


TSİ çıkartması 45 TL serviste


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


3390 Mesaj
2 Şubat 2012; 12:00:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Salih DAL


TSİ çıkartması 45 TL serviste

[font="Tahoma"]Böyle de asil durduğunu düşünüyorum Jetta'nın. [/font]


_____________________________




 
196 Mesaj
4 Şubat 2012; 20:48:41 

1.2 ile 1.4 arasinda cok buyuk bir performans farki yok.0 dan 1000 metreye ulasma sureleri arasinda sadece bir saniye fark var.Baska bir deyisle 1.4 tsi sadece bir araba boyu fark ile 1.2 tsi in onunden gidebiliyor.bu yuzden 1.2 tsi i kullanmayan arkadaslar bilmeden yorum yapmazsa daha iyi olur.

http://www.seat.com.tr/...n/techtables/12_105.htm

http://www.seat.com.tr/...n/techtables/12_105.htm


_____________________________

2013 VW Golf 1.2 TSI DSG Comfortline

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Şubat 2012; 23:07:54 

Guncell



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


12296 Mesaj
17 Şubat 2012; 7:51:09 

quote:

Orijinalden alıntı: autotechvw


1.2 TSI da TSI yazısı yoktur. Ne kırmızı ne gümüş ne de başka renk.

Aynen.
Aracımın motorunu belli etmek istiyorum derseniz, aracı sipariş ettiğinizde arka kısımda TSI yazısı olsun dersiniz, onu da eşantiyon yaparlar, problem olmaz.
Yolda gördükleri zaman da 1.4 TSI zannederler, orası ayrı konu.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 17 Şubat 2012; 7:52:23 >


_____________________________

~ Mazda 3 AT 1.6 105 Hp Dynamic Sedan ~


 
94 Mesaj
17 Şubat 2012; 23:51:36 

Arabanın motor yerıne elektrık supurgesının motorunu koymuslar. guya yenı teknolojık motor.. 1.6 duz motorları daha ıyıydı bunlardan.


_____________________________

Mercedes-Benz 2013 E250 PREMIUM 208HP FACELİFT


1823 Mesaj
18 Şubat 2012; 9:41:48 

quote:

Orijinalden alıntı: foxes34

Arabanın motor yerıne elektrık supurgesının motorunu koymuslar. guya yenı teknolojık motor.. 1.6 duz motorları daha ıyıydı bunlardan.



Espiri süper yalnız kullanıcılarına pek hoş gelmeyecektir. İyi forumlar...


_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş


 
1160 Mesaj
19 Şubat 2012; 9:34:08 

quote:

Orijinalden alıntı: foxes34

Arabanın motor yerıne elektrık supurgesının motorunu koymuslar. guya yenı teknolojık motor.. 1.6 duz motorları daha ıyıydı bunlardan.

Görende altından nice MPİ motor ve TSİ motor geçmiş zannedecek. Araba hakkında bilginiz olsa MPİ motor ile bu arabayı kıyaslamazdınız. Ama naparsınız bilmediğini bilmemek en büyük erdem iken bazan imsan o erdemi de yakalayamıyor.
Aslında sizde haklısınız Eger imzanızdaki araba sizin ise okkadar büyük motora bineceksiniz elde ede ede 240 hp
eminim ki Vw o motorun TSİ sini yapsa idi varya
Bakın aşagıdaki videoda kendini begenmiş bir mersocu 1.8 çiplenmiş passattan öyle bir tokat yiyor ki konuşamaz hale geliyor. yoksa o bey sizmisiniz
ben bu süpürge motorunu da çipletsem varya eminim ki sizin mersonun datozunu alır

BU VİDEO HERŞEYİ ANLATIYOR
http://www.youtube.com/watch?v=bA8GoE2cduQ


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


 
1160 Mesaj
19 Şubat 2012; 9:59:09 

Mehmet bey size de 2 çift lafım olur du da, yeri geldi bize okadar yardımınız oldu. onların hatrna susuyorum ama yaptıgınız ayıp


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


1624 Mesaj
19 Şubat 2012; 11:39:35 

Jetta 1.2 TSI fazla rağbet görmedi değil bence çok fazla rağbet gördü yolda ne zaman bir Jetta görsem 1.2 TSI motor nereden biliyorsunuz dersniz arkasında TSI amblemi yok. Bence çok güzel araçlar bunlar 1.2 TSI trendline aracı İzmir Alsancak vosmerde denedim ve o elektrik süpürgesine benzetilen motorun aslında bir çok motorla başbaşa gidebileceğini gördüm.ışıklarda kalkışta motor hacmi daha büyük olan araçların 1.2 TSI jetta nın yanında saç kurutma makinası motoru gibi kaldığını da gördüm.Bende 1.2 motor olduğu için ilk başta aracı test etmeden öyle düşünmüştüm fakat kazın ayağı öyle değilmiş.....
Mükemmel bir performansı var aracın ve çok güzel toparlıyor kendini kullanırken 1.2 olduğunu mümkün değil anlamazsınız ben test bittikten sonra baya bir şaşırdım bu nasıl 1.2 motor diye fakat adamlar yapmış bence çok güzel bir motor kullanan arkadaşlar güle güle kullansınlar


_____________________________



1404 Mesaj
19 Şubat 2012; 15:43:32 

quote:

Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

Jetta 1.2 TSI fazla rağbet görmedi değil bence çok fazla rağbet gördü yolda ne zaman bir Jetta görsem 1.2 TSI motor nereden biliyorsunuz dersniz arkasında TSI amblemi yok. Bence çok güzel araçlar bunlar 1.2 TSI trendline aracı İzmir Alsancak vosmerde denedim ve o elektrik süpürgesine benzetilen motorun aslında bir çok motorla başbaşa gidebileceğini gördüm.ışıklarda kalkışta motor hacmi daha büyük olan araçların 1.2 TSI jetta nın yanında saç kurutma makinası motoru gibi kaldığını da gördüm.Bende 1.2 motor olduğu için ilk başta aracı test etmeden öyle düşünmüştüm fakat kazın ayağı öyle değilmiş.....
Mükemmel bir performansı var aracın ve çok güzel toparlıyor kendini kullanırken 1.2 olduğunu mümkün değil anlamazsınız ben test bittikten sonra baya bir şaşırdım bu nasıl 1.2 motor diye fakat adamlar yapmış bence çok güzel bir motor kullanan arkadaşlar güle güle kullansınlar

Katılıyorum

1,6 102bg aracım var Bu motordan 4 tane aracım oldu İkisi bora diğer ikisi ise golf Jetta 1,2 tsi test ettim ve bizim motordan daha iyi geldi bana Bizim motor kesinlikle kötü değil ama 1,2 tsi bence daha iyi Golf e 1,2 tsi gelince kesinlikle alacağım


_____________________________



1823 Mesaj
19 Şubat 2012; 19:44:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Salih DAL

Mehmet bey size de 2 çift lafım olur du da, yeri geldi bize okadar yardımınız oldu. onların hatrna susuyorum ama yaptıgınız ayıp

Neden alındınız anlamadım. Ben o arkadaşa biraz espirili yaklaştım ama yaptığının yanlış olduğunu ve kullanıcılarının da kızacağını belirttim.

Ayrıca bin defa söyledim ve her yerde, her zaman aynı şeyi söylüyorum. Bu konudaki ilk mesajlarımı okuyun. Söylediklerim aynen geçerli. 1.2 TSI motor her konuda (Beygir gücü, tork, hızlanma, son hız vb.) 1.6 MPI motordan çok daha üstündür. Bunun tersini söyleyecek bir insanın, otomobiller konusunda hiçbir bilgisi olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarının hayırlı olmasını ve araçlarını kazasız belasız, iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

Beni rahatsız eden şu: VW yıllar önce 1.6 FSI motoru üretimden kaldırarak TSI motorla resmen bir devrim yaptı. Önce çift şarjlı 140 ve 170 beygirlik araçları gördük. Hatta bu araçlar BMW 3.20 lere bile kafa tutuyorlardı. Sonra fazla performans istemeyenler için de gayet kabul edilebilir ve bence şimdiye kadar VW in çıkardığı en iyi ve sorunsuz motor olan 1.4 TSI 122 hp. yi gördük. VW yıllar önce böyle bir çizgi yakalamışken biz kullanıcıları her gün bir üst basamağa çıkmasını hayal ediyoruz. En azından gördüğümüzden geri kalmak istemiyoruz. Yeni modelde 1.4 TSI ın daha yüksek bir beygir gücünü beklerken hayal kırıklığı yaşadık. Örneğin ben VW den 1.6 TSI yada 1.4 tek turbolu ama daha yüksek beygir gücünde bir motor çıkarmasını beklerdim. Bu geriye doğru gidiş ve küçülme politikası beni üzüyor.

Rakipleri olan japon arabaları her modelde mutlaka beygir gücünü arttırıyor. Toyota'yı örnek verirsem yıllar önce 1.6 motor 100 beygirin altında olan araçlarını bugün 1.6, 132 beygire kadar çıkardı. Ford ve Opel de aynı şekilde 1.6, 180 hp gücünde motorlar üretiyorlar. VW ise tam tersi her gün küçülmeye başladı. Yakında 1.0 TSI ların geleceği konuşuluyor. 1.0 TSI jettaya yada golfe koyulursa bunu da kabul edebilecek miyiz? Yeni jettanın 2. partisinde 1.4 TSI 160 HP motor vardı. Şimdi o da yok. Bunun sebebini anlamakta güçlük çekiyorum.

Yanlış anlaşılmak istemem. Benim derdim VW in izlediği politikalarla biz kulanıcılarını üzmesidir. Yoksa araçlarınızı kötülemek filan asla değildir. Her zaman söylerim, en kötü alman aracını hiçbir model ve markaya değişmem.

İyi forumlar arkadaşlar...


_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş


 
1160 Mesaj
19 Şubat 2012; 20:29:09 

quote:

Orijinalden alıntı: autotechvw


Neden alındınız anlamadım. Ben o arkadaşa biraz espirili yaklaştım ama yaptığının yanlış olduğunu ve kullanıcılarının da kızacağını belirttim.

Ayrıca bin defa söyledim ve her yerde, her zaman aynı şeyi söylüyorum. Bu konudaki ilk mesajlarımı okuyun. Söylediklerim aynen geçerli. 1.2 TSI motor her konuda (Beygir gücü, tork, hızlanma, son hız vb.) 1.6 MPI motordan çok daha üstündür. Bunun tersini söyleyecek bir insanın, otomobiller konusunda hiçbir bilgisi olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarının hayırlı olmasını ve araçlarını kazasız belasız, iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

Beni rahatsız eden şu: VW yıllar önce 1.6 FSI motoru üretimden kaldırarak TSI motorla resmen bir devrim yaptı. Önce çift şarjlı 140 ve 170 beygirlik araçları gördük. Hatta bu araçlar BMW 3.20 lere bile kafa tutuyorlardı. Sonra fazla performans istemeyenler için de gayet kabul edilebilir ve bence şimdiye kadar VW in çıkardığı en iyi ve sorunsuz motor olan 1.4 TSI 122 hp. yi gördük. VW yıllar önce böyle bir çizgi yakalamışken biz kullanıcıları her gün bir üst basamağa çıkmasını hayal ediyoruz. En azından gördüğümüzden geri kalmak istemiyoruz. Yeni modelde 1.4 TSI ın daha yüksek bir beygir gücünü beklerken hayal kırıklığı yaşadık. Örneğin ben VW den 1.6 TSI yada 1.4 tek turbolu ama daha yüksek beygir gücünde bir motor çıkarmasını beklerdim. Bu geriye doğru gidiş ve küçülme politikası beni üzüyor.

Rakipleri olan japon arabaları her modelde mutlaka beygir gücünü arttırıyor. Toyota'yı örnek verirsem yıllar önce 1.6 motor 100 beygirin altında olan araçlarını bugün 1.6, 132 beygire kadar çıkardı. Ford ve Opel de aynı şekilde 1.6, 180 hp gücünde motorlar üretiyorlar. VW ise tam tersi her gün küçülmeye başladı. Yakında 1.0 TSI ların geleceği konuşuluyor. 1.0 TSI jettaya yada golfe koyulursa bunu da kabul edebilecek miyiz? Yeni jettanın 2. partisinde 1.4 TSI 160 HP motor vardı. Şimdi o da yok. Bunun sebebini anlamakta güçlük çekiyorum.

Yanlış anlaşılmak istemem. Benim derdim VW in izlediği politikalarla biz kulanıcılarını üzmesidir. Yoksa araçlarınızı kötülemek filan asla değildir. Her zaman söylerim, en kötü alman aracını hiçbir model ve markaya değişmem.

İyi forumlar arkadaşlar...


Benim size gönül koydugum nokta: Ben sizi herzaman şu haliniz ile hatırlıyorum. Konusu hakkında bilgili, ve tutarlı; yersiz eleştirilerde ise asla susmayan, bilimsel hali ile art niyetli olan insanların karşısında olan birisi olarak tanıdım ve tezimi onaylaytacak onlarca yazınızı da bulur size getiririm ama ben sizde yeni kasa jetta veya 1.2 tsi motora karşı bir antipati seziyorum veya banada öyle geliyor. Bu arkadaş eski kasa jettaya veya MPİ motora laf atsa bilgi seli ile adamı bogardınız ama bizimkilere laf atınca aman millet duymasın demişiniz yinede canınız sağolsun. Demekki sizi yanlış tanımışım.

Siz hiç toyotanın 132 hp lik motorunu kullandınız mı ben arabayı 3 km iken aldım ve 17000 km de başka kuruma verdik. Ben arabanın deposunu Adanada doldurdum 55 veya 60 litre o benzin ile şanlıurfaya giremedim ha bastım 170-180 ama ben bu şekilde okadar fazlada gitmedim ben bir arabada 132 hp telaffuzunu duyupta o araba kadar yokuş çıkma özürlü bir araba görmedim. motor dışarıda mı çalışıyor yoksa kucagınızda mı belli değil, arabada kapı kapalımı açıkmı belli değil olan ses içeride arabda yol tutşu sıfır. bir hundai ile kapışayım dedim viraja hundai ok gibi girdi ben takla atıyordum yolu yanlayarak girdim. ;Ben auris ile 6. vitesten 3. vitese kadar düştügüm yokuşu 1.2 ile 6. viteste 150 ile çıkabiliyorum. Japonun adı var ha bu arada araba AURİS idi. arabayı sorunlu diye servise götürdük herşeyi normal çıktı ha bu arada 10 litreden aşagı benzin yaktıgı hamdolsun görülmedi vs....

2007 model honda civic aldım uzay kasa. arabaya aşık oldum neyse buldum gittim aldım araba yakmıyor içiyor ankarada ş.i 14 ü hamdolsun düşmedi. o arabayada 1 ay dayanabildim sattım şikayetim hantallık, ses izolasyonu berbatlıgı, yol tutuşundaki özür, ve yakıt. Tıpkı kardeşi AURİS gibi


_____________________________

2011 jetta 1.2 TSİ Highline Metalik Derin Siyah
----------- FINDIK MOTOR--------


1823 Mesaj
19 Şubat 2012; 22:30:17 


Yukarıdaki yazımda herşeyi tam olarak anlattığımı düşünüyorum. Sadece "yeni kasa jetta veya 1.2 tsi motora karşı bir antipati seziyorum" cümleniz beni üzdü. Altta linkini eklediğim konuda baştan 6. mesaj benim. Bundan önce de sizin mesajlarınız var. Yorumu size bırakıyorum.

İyi günler dilerim...


_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş


1823 Mesaj
19 Şubat 2012; 22:31:32 



_____________________________

Das Auto.
2011 Jetta 1.6 MPI
Refleks Gümüş
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Vw » 1,2 tsı yeni jetta fazla rağbet görmedi bunun sebebi nedir ????
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.969